LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
2012-06-03,13:39,
Inlägg: #1
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
..får jag ofta höra på just dansgolvet ute på nattklubb. Jag själv känner mig inte uttråkad utan snarare väldigt avslappnad. Det är just dansgolvet då. När jag t.ex. står och snackar med en tjej utanför dansgolvet (på dagen eller kvällen/natten skit samma), med samma avslappnade stil, så är det inga kommentarer om det.

Alltså, vem är det som säger att man måste vara ett energipaket som sprudlar av glädje ute på dansgolvet? Jäkla try-hard jag hade känt mig som om jag försökt göra nånting jag inte känner för att göra. Jag skulle vilja säga att jag inte bryr mig om deras kommentarer att jag ser uttråkad ut, men det gör jag ju (bryr mig alltså), fan också Tongue

Tips på hur jag ska tänka i sånna situationer?
2012-06-03,13:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-03,13:50 av {2} russel.)
Inlägg: #2
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
Mmm skit i att springa runt om du inte känner för det, som du säger try hard. Framhäv att du är laidback som person och är inget fan av dansgolv till de tjejerna som frågar.


EDIT: Förresten kan inte det här ha med comfortzone att göra?? (vad säger ni andra om det?)
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-03,16:02,
Inlägg: #3
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
IOI för fan.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-06-03,17:07,
Inlägg: #4
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
Perfekt upplägg för att svara:
"Inte träffat nån rolig än.."
"Tråkigt människor här"
"Nej. Det här suger. Alla är så keffa på att dansa..:"

Konversation started!

EDIT: Om du tyckte att du såg ut att ha så jäkla tråkigt skulle dom inte ta sig tiden och energin att öppna dig. Captain Obvious....
2012-06-03,18:50,
Inlägg: #5
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
Ja alltså, när tjejer jag inte känner sedan tidigare säger detta till mig så ser jag det nog som nån form av öppnare, helt klart Smile men när nån tjej jag känner som jag står i en ring tsm med 3-4 andra kompisar å dansar med går fram till mig i ringen för att säga det, då funderar jag på vad som är felet asså. vadå uttråkad?
jag tycker dansgolv är ok, har inget emot det, men jag fattar inte hypen över att jag ska behöva joddla runt som nån joker där på golvet bara för att andra ska tro att jag har roligt, eller ännu värre för att jag ska försöka se ut att ha roligt.

Så det är inte det att jag inte är ett fan av dansgolv. Jag gillar dansgolv, brukar vara enklare att haffa där än att snack-approacha. vid dans-approaches kör jag väl en aningen mer aggressiv/kino-involverande dans än dans i ring men ja, ja... punkt

alltså, hur ska en kille dansa solo/ring, det är en fråga. får känslan av att det inte är okej att jag står å gungar med benen till takten, förflyttar dom lite då och då, svänger nån liten rörelse med armarna, haha fuck vad patetiskt det låter men aaa =)
2012-06-03,18:52,
Inlägg: #6
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
russel Skrev:EDIT: Förresten kan inte det här ha med comfortzone att göra?? (vad säger ni andra om det?)
Vad menar du? =)
2012-06-03,19:56,
Inlägg: #7
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
Explodera Skrev:Vad menar du? =)

Nä glöm det, ser i efterhand att det var rätt korkat skrivet Wink
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-17,23:36,
Inlägg: #8
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
Får höra liknande ganska ofta när jag är ute, att jag ser trött, uttråkad ut eller liknande, ofta när jag får höra de känner jag mig i regel varken uttråkad eller trött utan är snarare i allmänt avslappnat "state". Skulle vilja se hur jag själv ser ut :-)
2012-06-17,23:47,
Inlägg: #9
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
golvmopp Skrev:IOI för fan.

Haha detta ju! Stark sådan om det är en okänd flicka. Även om det är en tjej du redan känner bryr hon ju sig om hur du mår. IOI.

Mössan Skrev:Perfekt upplägg för att svara:
"Inte träffat nån rolig än.."
"Tråkigt människor här"
"Nej. Det här suger. Alla är så keffa på att dansa..:"

Rätt bra sätt att sätta en "Jag är en tråkig person"-vibe att svara nåt sånt här, om det inte görs med glimten i ögat eller för att du faktiskt mår riktigt piss just då och vill ventilera.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-18,01:07,
Inlägg: #10
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
Två saker tänker jag på. Tänk på hur du uppfattas av andra, uppfattas du som tråkig och trött så kanske du borde fundera på hur du för dig.

Nr. två är reframing. Hon öppnar dig, nice, se då till att styra det åt det håll du vill Smile

"Du ser uttråkad ut, har du inte kul eller?"
- Se mig som en puppa. Just nu vill jag chilla lite. Men om bara en liten stund kommer jag att veckla ut mina vingar och visa dig hur man svävar högt ovan molnen Wink

"Du ser uttråkad ut, har du inte kul eller?"
- Schhhh, jag mediterar. Vill du ha en fontänorgasm så får du vänta lite, jag fick en tanke jag vill filosofera lite över först.
2012-07-20,23:53,
Inlägg: #11
"Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?"
Arlin Skrev:"Du ser uttråkad ut, har du inte kul eller?"
- Schhhh, jag mediterar. Vill du ha en fontänorgasm så får du vänta lite, jag fick en tanke jag vill filosofera lite över först.

Case closed!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Question Hänga med exets ex eller ej? Entreprenören 1 1,951 2017-08-29,19:04
Senaste inlägg:: enmaestro
  Att vänta eller inte vänta? sjoggaa 13 6,031 2013-02-09,21:17
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Fråga eller inte fråga? det är frågan! Vitchoklad 9 3,896 2013-02-05,14:28
Senaste inlägg:: tcepser
  Visa intresse vs. inte visa intresse Nooblet 20 10,289 2012-12-04,19:51
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,259 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  Facebook fungerar inte? Anonymous 9 3,586 2012-11-16,23:00
Senaste inlägg:: Evilvalle
  tjejer som inte investerar? tay 3 2,066 2012-10-30,19:27
Senaste inlägg:: Mössan
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,177 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Att göra eller inte göra... Count 5 1,892 2012-05-24,10:53
Senaste inlägg:: alpha dawg
  Brud som inte vågar(?) ses Overlord 10 4,012 2012-03-03,23:54
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}