LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
2013-02-22,10:38,
Inlägg: #21
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
@ sux, vad menar du med att det inte är solid att eskalera?
2013-02-22,11:04,
Inlägg: #22
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
Sux Skrev:Ragga på dagtid handlar bara om att inte känna "AA". Inga tekniker behövs. Oroa er inte om ni är alfa eller inte. Spelar ingen roll.
Benson. Vet inte hur ofta du plockar nr på stan, men att hålla på och eskalera osv är inte solid, att bara vara chill och en skön dude som har självförtroende vinner varje dag i veckan.

Håller med till 90% att bara öppna en tjej på stan genom att säga "Ville bara säga hej för att du är så söt" är alfa nog, efter det har du demonstrerat ditt värde.

Den sista 10% tycker jag ändå att "eskallation" (säger man så?) har sin plats. När jag ändå har hennes uppmärksamhet och attraktion så kan jag väl krama henne, ta på hennes öronsnibbar och nummer-closa snabbt.
2013-02-22,12:01,
Inlägg: #23
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
Arlin Skrev:@ sux, vad menar du med att det inte är solid att eskalera?

Well att hålla på att ta en massa på en tjej man träffar i tunnelbanan eller på stan kan lätt ses som creepy. Hon kanske inte säger något där och då men hon kommer senare inte svara/mötas upp senare. Du kommer få fler flakes om du kör på sådant. Så ser ingen anledning att göra det när att låta bli fungerar precis lika bra. Det är inte krogen vi snackar om.

Men alltså jag har träffat tjejer på platser som videobutiker och från början eskalerat där det funnits en grymt sexuell spänning från början och börja hålla i hand osv och sen gått till en bar/café i närheten och börjat hångla/fingerbanga och liknande. Men det är inte ofta och det är inte vad jag skulle bygga mitt vardags game på.

Ställer en motfråga varför vill du eskalera fysiskt dagtid?
2013-02-22,14:30,
Inlägg: #24
Daytime: Moving from indirect daytime opener to sexually framed number close
Sux Skrev:Ragga på dagtid handlar bara om att inte känna "AA". Inga tekniker behövs. Oroa er inte om ni är alfa eller inte. Spelar ingen roll.
Benson. Vet inte hur ofta du plockar nr på stan, men att hålla på och eskalera osv är inte solid, att bara vara chill och en skön dude som har självförtroende vinner varje dag i veckan.

Jupp, helt sant, ville slänga in det som en tanke att man KAN eskalera typ lika smidigt som på krogen (till en gräns), har man inte insett detta är det ganska sjukt när man testar första gången/gångerna, sen blir det bara flakes eller inget nummer alls för tjejerna blir helt till sig och överväldigade hahaha
Men kommer ihåg första gången jag testade att faktiskt eskalera fysiskt, håller henne runt midjan, stå sjukt nära osv på dagen, det var då jag fattade att jag kan göra vad fan jag vill.
Sen tappar jag ju det när jag inte går ut och öppnar på dagen med jämna mellanrum och just nu är jag en bitch ass på dagen ='(


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  The apocalypse opener neandertalaren 34 13,468 2017-10-30,14:14
Senaste inlägg:: resorb
  K-close tekniker på dejt Insecureboy 2 1,471 2012-04-19,20:01
Senaste inlägg:: xChocolate

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}