LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Betala för badoo?
2013-02-25,23:52,
Inlägg: #1
Betala för badoo?
Gick med på badoo för tre dar sedan, verkar vara grym sida. Är det värt att betala, kostar 80/mån verkar det som. Undrar främst då jag har 20 st som "vill träffas" och det kostar såklart att se vilka. Men vad innebär "vill träffas"? Är det som en flirt på happypancake om nån använt båda? Isf är det ju fett värt, men om det är typ att tjejer klickar genom 1000 profiler och bara klickar ja/nej för att på nått sätt tjäna nått på det på sidan så kanske det inte är så värt. Så ni som använder sidan hur funkar det?

Jag har inte messat så många men ser att flera av de snygga inte ens läst mitt mail efter några dar och det verkar som det krävs superpowers för att komma högre i inkorgen, äre så? Får tjejerna sååå mkt mail asså.

Men samtidigt verkar det som det "syns" att man har superpowers, det verkar ju lite lame, typ "hej desperat kille här som betalar för att ha större chans att träffa nån"
2013-02-26,00:01,
Inlägg: #2
Betala för badoo?
skulle aldrig paya för en datingsite, 20 st vill träffas, troligen marknadsföring, men vem vet
2013-02-26,00:14,
Inlägg: #3
Betala för badoo?
Ta encounters så trycker du kanske på all så kmr dom som vill träffa dig dyka upp som matchningar och dessa kan du se vilka det är
2013-02-26,00:18,
Inlägg: #4
Betala för badoo?
Beerpong Skrev:Ta encounters så trycker du kanske på all så kmr dom som vill träffa dig dyka upp som matchningar och dessa kan du se vilka det är

Jaså? Då kan man ju få det gratis.. off to badoo !
2013-02-26,00:56,
Inlägg: #5
Betala för badoo?
Går att få superpowers gratis också genom diverse stunts. Har själv bjudit in pretty much hela min gamla MSN-kontaktbok som till 99% består av folk jag träffat via onlinespel och antagligen haft superpowers gratis ett halvår eller så. Har fått ligga två gånger tror jag på tjejer jag träffat via "Dig vill jag träffa" så helt waste är det inte. Ska man betala för det är ju dock det mest intressanta imo att posta sin bild till rullen där uppe, iallafall om man har åtminstone en riktigt snygg profilbild att lägga upp där samt en bra presentation. Så länge man kan hantera gratisglass tror jag det kan vara rätt intressant investerade pengar.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-02-26,01:02,
Inlägg: #6
Betala för badoo?
Vettorazzi Skrev:Går att få superpowers gratis också genom diverse stunts. Har själv bjudit in pretty much hela min gamla MSN-kontaktbok som till 99% består av folk jag träffat via onlinespel och antagligen haft superpowers gratis ett halvår eller så. Har fått ligga två gånger tror jag på tjejer jag träffat via "Dig vill jag träffa" så helt waste är det inte. Ska man betala för det är ju dock det mest intressanta imo att posta sin bild till rullen där uppe, iallafall om man har åtminstone en riktigt snygg profilbild att lägga upp där samt en bra presentation. Så länge man kan hantera gratisglass tror jag det kan vara rätt intressant investerade pengar.

ahhahaha samma här! Jag har haft samma hotmailaddress sen 2002, så jag har typ 30000000 kontakter. Varje gång skiten tar slut så bjuder jag in 30 kontakter från listan, så får jag nya super powers =))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-26,02:03,
Inlägg: #7
Betala för badoo?
Man kan också gå in på Inställningar > Radera profil, följa instruktionerna så kommer det komma upp "Testa super powers i 3 dagar" Smile
2013-02-26,02:35,
Inlägg: #8
Betala för badoo?
Cool funktion det där encounters. Klickade som fan och fick fram de flesta matchningar. Var faktiskt två stycken som såg bra ut och jag kan tänka mig att dejta, har nog aldrig hänt mig att nån attraktiv tjej tar kontakt på dejtingsida, brukar vara plain/boring/average ned mot FULA som tar kontakt imo. Har dock bara kört happypancake innan så har ej så stor erfarenhet. Kanske är för det är "lättare" att klicka ja/nej/kanske på badoo, men antar att de attraktiva tjejerna är vääldigt restriktiva med vilka de klickar kanske på, då de ändå får massa mail varje dag.
2013-02-26,09:55,
Inlägg: #9
Betala för badoo?
Jag tycker att badoo eller lite för struligt om jag ska va helt ärlig,att man måste betala o.s.v plus så märkte jag här om dagen att dom har tydlig gjort en slags begränsning på hur många personer du kan skriva till.. stog något liknande på chatten när jag skulle skriva till en person, och att jag inte kan skriva igen inom 9 timmar och om jag skulle betala den där grejen så skulle jag kunna få skriva till några fler.. sjukt löjligt tycker jag :/
2013-03-02,15:31,
Inlägg: #10
Betala för badoo?
Wcanka Skrev:Man kan också gå in på Inställningar > Radera profil, följa instruktionerna så kommer det komma upp "Testa super powers i 3 dagar" Smile

Kommer ens profil försvinna efter 3 dagar eller finns det någon annan hake?
2013-03-02,15:49,
Inlägg: #11
Betala för badoo?
Jag betalade för ett halvårs superpowers, lätt värt att alltid kunna se vem som vill träffa en osv, man blir mer synlig på sidan vilket gör att fler tjejer ser en och sannolikheten blir då större att någon kontaktar en själv istället för tvärtom.

300 för att öka chanserna att få roligare och fler tjejer i ett halvår är fan ingenting. Skippa 6 bira eller kör en nykter utgång så har man tjänat ihop det.
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-03-02,17:15,
Inlägg: #12
Betala för badoo?
Sylvester Skrev:Kommer ens profil försvinna efter 3 dagar eller finns det någon annan hake?

Du kommer få typ 20 automatiserade mail dagen innan super powers tar slut där det står "FÖRLORA INTE DINA SUPERPOWERS BETALA NU" ungefär, annars ingen hake
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-02,17:27,
Inlägg: #13
Betala för badoo?
Ok, tackar
2013-03-02,20:03,
Inlägg: #14
Betala för badoo?
bara värt å pejja om du har bra bild å onlinegame där man.

jag har bytt ut mitt info om mig sj nu för att visa min seriositet över skiten:

"social fobiker, oskuld, sämst i sängen, världens minsta penis, väger 1337kg, rövslickare, professor i toffellogi, driver Arbetslös AB 2013, förstår inte handlingen i Idol, bor i en inomhusscooter, gillar Justin Biberg, dramaking, yolo, lord of the nerdz, 4ws0m3-0, wtf?? " ahhaah
2013-03-22,18:32,
Inlägg: #15
Betala för badoo?
Vettorazzi Skrev:Går att få superpowers gratis också genom diverse stunts. Har själv bjudit in pretty much hela min gamla MSN-kontaktbok som till 99% består av folk jag träffat via onlinespel och antagligen haft superpowers gratis ett halvår eller så. Har fått ligga två gånger tror jag på tjejer jag träffat via "Dig vill jag träffa" så helt waste är det inte. Ska man betala för det är ju dock det mest intressanta imo att posta sin bild till rullen där uppe, iallafall om man har åtminstone en riktigt snygg profilbild att lägga upp där samt en bra presentation. Så länge man kan hantera gratisglass tror jag det kan vara rätt intressant investerade pengar.

Vart går man in :OOO
2013-03-22,18:34,
Inlägg: #16
Betala för badoo?
Köpte idag superpowers, kan säga att jag aldrig fått så många mail från tjejer Big Grin

Man hamnar dessutom högst på söklistan
2013-05-12,15:29,
Inlägg: #17
Betala för badoo?
när jag använder badoo och vill ha superpowers så brukar jag klicka på "prova superpower gratis" sedan har jag ett mailkonto med 30 fejkkontaker. Sedan har man superpowers i 2veckor gratis när tiden går ut så redigerar man bara fejkkontakterna (tar 5min).
Förrut kunde man klicka på prova gratis direkt efter att den gamla gratisperioden gick ut men nu måste man vänta 1dag typ.
2013-05-12,16:08,
Inlägg: #18
Betala för badoo?
slipstream Skrev:när jag använder badoo och vill ha superpowers så brukar jag klicka på "prova superpower gratis" sedan har jag ett mailkonto med 30 fejkkontaker. Sedan har man superpowers i 2veckor gratis när tiden går ut så redigerar man bara fejkkontakterna (tar 5min).
Förrut kunde man klicka på prova gratis direkt efter att den gamla gratisperioden gick ut men nu måste man vänta 1dag typ.

Va, redigerar dom? Hur då?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-12,16:21,
Inlägg: #19
Betala för badoo?
Evilvalle Skrev:Va, redigerar dom? Hur då?

beror på vilket mailkonto du har, men jag har hotmail/outlook och redigerar manuellt genom att trycka på redigera sedan lägger till random siffra mailadressen
2013-05-12,19:33,
Inlägg: #20
Betala för badoo?
AplAy Skrev:bara värt å pejja om du har bra bild å onlinegame där man.

jag har bytt ut mitt info om mig sj nu för att visa min seriositet över skiten:

"social fobiker, oskuld, sämst i sängen, världens minsta penis, väger 1337kg, rövslickare, professor i toffellogi, driver Arbetslös AB 2013, förstår inte handlingen i Idol, bor i en inomhusscooter, gillar Justin Biberg, dramaking, yolo, lord of the nerdz, 4ws0m3-0, wtf?? " ahhaah
Vad är då poängen med att ha badoo?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,879 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Experiment: fejk hot guy badoo-profil slyngel 188 156,046 2015-07-19,02:53
Senaste inlägg:: Nalirot
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,403 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,824 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  badoo och profilbilder gregr 11 9,518 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,661 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 27,546 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,838 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,710 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,692 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}