LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
2013-03-10,20:00,
Inlägg: #1
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
https://www.flashback.org/t1793148

På flashback, dessutom. Många skriver i tråden att dom blir kontaktade av riktigt snygga tjejer som i princip tjatar på att dom ska träffas för sex. Själv har jag samma bild där på andra sidor där jag träffat en del tjejer ifrån men får i princip bara svar från riktiga ruggugglor :confused:
2013-03-10,20:09,
Inlägg: #2
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Snygga tjejer som över internet tjatar om att träffas för sex.... "Ok" Antingen ljuger killarna, är kända, _extremt_ alfa/badboy/bra game eller så är tjejerna inte så, ehm, snygga ALLS.
2013-03-10,20:19,
Inlägg: #3
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Ok, jag kanske överdrev en smula men vanligt verkar att tjejer tar första kontakten och att det snabbt leder till ligg. Många får ligga/dejta första veckan dom är reggade.
2013-03-10,20:21,
Inlägg: #4
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Låter rätt otroligt ja. Förutom Tobbe är den person jag känner som fått mest framgång på Badoo en vältränad kille på 1.95 som förutom sina bicepsbilder spelar trummor i ett rätt seriöst band och har bilder därifrån att lägga upp, han haffar rätt många söta tjejer via nätet men så vitt jag vet är det ytterst få om ens någon som tjatar på honom att ses för att ligga (innan de träffats då). Så yeah, skulle tro att det handlar om vanligt internetskryt utan någon som helst substans.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-10,20:54,
Inlägg: #5
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Det ni glömmer är att de som lyckats på badoo och internetgame har misslyckats mer än lyckats. Vad jag menar är att de kanske har skrivit till 50 brudar på en dag och sen fått svar från hälften av 50 men har egentligen slutat med att de har legat med en eller två av dem.
2013-03-10,21:35,
Inlägg: #6
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
selected Skrev:Det ni glömmer är att de som lyckats på badoo och internetgame har misslyckats mer än lyckats. Vad jag menar är att de kanske har skrivit till 50 brudar på en dag och sen fått svar från hälften av 50 men har egentligen slutat med att de har legat med en eller två av dem.

Inte enligt männen i tråden.
2013-03-10,21:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-10,21:46 av {2} selected.)
Inlägg: #7
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
slyngel Skrev:Inte enligt männen i tråden.

Och du tror själv på de som skrivs där.... Det kan möjligtvis vara kvinnor i åldern 35+ som de pratar med och inte unga eller snygga tjejer som de försöker få det låta som. Dvs. inget som vi på CL är intresserad av.
2013-03-10,22:11,
Inlägg: #8
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Gapskrattade när jag läste den här konversationen nån på Flashback hade med en brud:

Citat:HON — 10:15
Hej

JAG — 10:18
hello!

JAG — 10:24
?

HON — 10:24
?

JAG — 10:25
Snark... vad vill du?

JAG — 10:26
Du var ju lika rolig som en full kamel..

JAG — 10:27
Du säger hej, jag säger hej tillbaka, det är nog du som är tråkig... så vad vill du eftersom du säger hej?

HON — 10:28
Ärligt talat så vet jag inte!

JAG — 10:29
Okej, men du tycker att det är jag som ska driva konversationen?

HON — 10:30
Absolut inte!

JAG — 10:31
Och hur i helvete kan du kolla mig tråkig när du skriver hej och jag hälsar tillbaka? Fan är det för fel på dig?

HON — 10:32
Du skrev "Snark.... Vad vill du?". Det säger väl mycket om dig som person? Vad det är för fel på mig? Shit vad du är

HON — 10:32
Mogen

JAG — 10:33
Haha, bra där. Stackars tjej

HON — 10:33
Det är inte mig det är synd om ^^

JAG — 10:34
Jo tyvärr så är det de. Men lycka till med det du gör.

HON — 10:35
Haha, omg!
2013-03-11,01:16,
Inlägg: #9
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
hahahah succséee
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-11,02:40,
Inlägg: #10
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Måste fråga slyngel, varför utgår du ifrån att dessa killar på flashback talar sanning? Det verkar väl rätt obvious att dom inte gör det?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-11,12:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-11,13:56 av {2} selected.)
Inlägg: #11
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Vettorazzi Skrev:Måste fråga slyngel, varför utgår du ifrån att dessa killar på flashback talar sanning? Det verkar väl rätt obvious att dom inte gör det?

Ellehur vi som har mer game inte lyckas men nåra randoms på flashback som inte ens vet hur man pratar med brud skulle lyckas. Btw jag läste nästan halva tråden och det var en som hade skrivit en lång FR där han skrev detta rörde sig om kvinnor i 40 års åldern.

https://www.flashback.org/sp39271048
2013-03-11,16:55,
Inlägg: #12
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Har hängt en del på flashback. I princip alla där är lögnare och trolls.. Inklusive mig själv. Man överdriver som fan och är extra tyken och grisig mot folk för att provocera fram reaktioner för sitt egna nöjjes skull.
Ser du någon med några tusen posts och ett konto som är ett par år gammalt så KANSKE han inte är ett troll, men jag har märkt att de flesta där har flera konton.


Sen kan det också va så att många som söker sig till game(vi på detta forat ex) är ju folk som har varit riktigt kassa med brudar, medans dom som är på flashback är "vanligt folk" och bland dom finns en del naturals som ens inte vet game är och är fett skillade ändå.
2013-03-15,02:31,
Inlägg: #13
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Visst, jag brukar ta det som skrivs på FB med en skopa salt men jag tyckte ändå att dom flesta inlägg i den tråden låter trovärdiga. Dom säger ju själva att dom ser bra ut och är vältränade - tjejer som är ute efter att ligga snabbt söker sig till dom så länge dom inte är totala stolpskott som vill visa 26 cm i cam.
2013-03-31,04:56,
Inlägg: #14
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
illdan Skrev:Har hängt en del på flashback. I princip alla där är lögnare och trolls.. Inklusive mig själv. Man överdriver som fan och är extra tyken och grisig mot folk för att provocera fram reaktioner för sitt egna nöjjes skull.
Ser du någon med några tusen posts och ett konto som är ett par år gammalt så KANSKE han inte är ett troll, men jag har märkt att de flesta där har flera konton.


Sen kan det också va så att många som söker sig till game(vi på detta forat ex) är ju folk som har varit riktigt kassa med brudar, medans dom som är på flashback är "vanligt folk" och bland dom finns en del naturals som ens inte vet game är och är fett skillade ändå.

Det stämmer nog jävla bra, det med vanligt folk som är naturals. Jag känner 2 players som fan får brudarnas fittor våta på löpande band, ingen av dom har något "game", dom vet fan knappt själva ens vad dom gör, brudarna blir bara kåta på dom.

Brudar är som helt galna, dom båda har visat mig flera konversationer var till tjejer 7-8+ poängare som fan bokstavligt talat ber dom komma och knulla dom eller komma och träffa dom eller komma och dejta dom. Dom båda har flera gånger på krogen varit med om att brudar frågat dom om dom vill gå hem och knulla osv. Dom har mer fitta än vad dom har tid att knulla, det är brudarna som raggar upp dom och inte dom som raggar upp brudarna.

Hur fan dom lyckas har jag inte en jävla aning om. Dom båda är snygga och ser väldigt bra ut, kanske det räcker? :S Jag har försökt få dom att lära mig lite, men dom verkar knappt riktigt veta själva vad dom gör.

Det sjuka är att brudar dom aldrig träffat kan kontakta dom helt random och försöka få till träff med dom, börja skicka nakenbilder på sig själva till dom och försöka locka dom att komma och knulla dom. Så visar det sig sen vara en väninna till någon annan brud dom snackat med eller träffat som helt random börjat skriva.
2013-03-31,16:05,
Inlägg: #15
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
confused... Skrev:Det stämmer nog jävla bra, det med vanligt folk som är naturals. Jag känner 2 players som fan får brudarnas fittor våta på löpande band, ingen av dom har något "game", dom vet fan knappt själva ens vad dom gör, brudarna blir bara kåta på dom.

Brudar är som helt galna, dom båda har visat mig flera konversationer var till tjejer 7-8+ poängare som fan bokstavligt talat ber dom komma och knulla dom eller komma och träffa dom eller komma och dejta dom. Dom båda har flera gånger på krogen varit med om att brudar frågat dom om dom vill gå hem och knulla osv. Dom har mer fitta än vad dom har tid att knulla, det är brudarna som raggar upp dom och inte dom som raggar upp brudarna.

Hur fan dom lyckas har jag inte en jävla aning om. Dom båda är snygga och ser väldigt bra ut, kanske det räcker? :S Jag har försökt få dom att lära mig lite, men dom verkar knappt riktigt veta själva vad dom gör.

Det sjuka är att brudar dom aldrig träffat kan kontakta dom helt random och försöka få till träff med dom, börja skicka nakenbilder på sig själva till dom och försöka locka dom att komma och knulla dom. Så visar det sig sen vara en väninna till någon annan brud dom snackat med eller träffat som helt random börjat skriva.

Känner också igen det där. Vet iallafall en som jag känner fett bra som fixar brudar hur lätt som helst. Han ser bra ut men han kan klä sig som stig helmer och ändå få brudar. Brudar kommer upp till honom, en i vår parallel klass med mega stora tuttar börjar snacka med honom, han är trevlig tillbaka men behöver inte göra något för hon tar hans nummer och frågar om de kan ses. De träffas upp och tar med sig en polare var, varav hennes polare börjar nu ragga på honom. Hennes polare kommer fram till honom och börjar prata och kramas(har varit med en gång, jävlar vilken attraktion hon har). Hon erbjuder sig massera hans men mitt i stretch utrymmet på gymmet när han står och stretchar de. HON tar hans fb och HON tar sedan hans nummer osv. Detta är alltså en sjukt fin brud, som man kan tänka sig inte tar mkt initiaiv vanligen.

Han gör fan ingeting, men det roliga är att när jag väl säger " Varför knullar du de inte? Skönt att ligga iaf" svarar han "Äh fan det är inte min typ, hon är en go vän, kanske skulle kunna tänka mig att ligga med henne" totalt relaxed haha riktigt skön snubbe.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-31,16:25,
Inlägg: #16
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
confused... Skrev:Det stämmer nog jävla bra, det med vanligt folk som är naturals. Jag känner 2 players som fan får brudarnas fittor våta på löpande band, ingen av dom har något "game", dom vet fan knappt själva ens vad dom gör, brudarna blir bara kåta på dom.

Brudar är som helt galna, dom båda har visat mig flera konversationer var till tjejer 7-8+ poängare som fan bokstavligt talat ber dom komma och knulla dom eller komma och träffa dom eller komma och dejta dom. Dom båda har flera gånger på krogen varit med om att brudar frågat dom om dom vill gå hem och knulla osv. Dom har mer fitta än vad dom har tid att knulla, det är brudarna som raggar upp dom och inte dom som raggar upp brudarna.

Hur fan dom lyckas har jag inte en jävla aning om. Dom båda är snygga och ser väldigt bra ut, kanske det räcker? :S Jag har försökt få dom att lära mig lite, men dom verkar knappt riktigt veta själva vad dom gör.

Det sjuka är att brudar dom aldrig träffat kan kontakta dom helt random och försöka få till träff med dom, börja skicka nakenbilder på sig själva till dom och försöka locka dom att komma och knulla dom. Så visar det sig sen vara en väninna till någon annan brud dom snackat med eller träffat som helt random börjat skriva.

Kan tala lite ifrån egen erfarenhet, har som du också en polare som får ligga sjukt mycket, han har en rik farsa så pengar är aldrig något problem för honom, han hade egen lägenhet på gymnasiet när vi andra levde på studiebidraget, han ser bra ut och har stil, men varken mer eller mindre än mig.

Det roliga är för något år sen var det helt OMvända roller jag fick hur mycket brudar helst och han fick nöja sig med det lilla, nu är det tvärtom och det är han som briljerar. Det jag tror påverkar enormt mycket är allt runt omkring, jag var grymt duktig i fotboll och gick sportskola, var vältränad, allt som jag ville göra gjorde jag, sjukt nöjd med mitt liv under den tiden, jag tror det är exakt samma sak för min polare nu, han är sjukt nöjd med sitt liv och brudarna känner av det.
2013-03-31,16:30,
Inlägg: #17
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
confused... Skrev:Det stämmer nog jävla bra, det med vanligt folk som är naturals. Jag känner 2 players som fan får brudarnas fittor våta på löpande band, ingen av dom har något "game", dom vet fan knappt själva ens vad dom gör, brudarna blir bara kåta på dom.

Brudar är som helt galna, dom båda har visat mig flera konversationer var till tjejer 7-8+ poängare som fan bokstavligt talat ber dom komma och knulla dom eller komma och träffa dom eller komma och dejta dom. Dom båda har flera gånger på krogen varit med om att brudar frågat dom om dom vill gå hem och knulla osv. Dom har mer fitta än vad dom har tid att knulla, det är brudarna som raggar upp dom och inte dom som raggar upp brudarna.

Hur fan dom lyckas har jag inte en jävla aning om. Dom båda är snygga och ser väldigt bra ut, kanske det räcker? :S Jag har försökt få dom att lära mig lite, men dom verkar knappt riktigt veta själva vad dom gör.

Det sjuka är att brudar dom aldrig träffat kan kontakta dom helt random och försöka få till träff med dom, börja skicka nakenbilder på sig själva till dom och försöka locka dom att komma och knulla dom. Så visar det sig sen vara en väninna till någon annan brud dom snackat med eller träffat som helt random börjat skriva.

Det är ingen magi. "Naturals" får massa tjejer för att dom är mer investerad i sig själv än tjejen, helt enkelt. Det finns ingen form av bekräftelsesökan, dom behöver inte "intala" sig att dom är värd mer än tjejen i fråga, dom bara känner det och utifrån detta kommer alla attraktiva beteenden. Flickor har som ett sjätte sinne när det kommer till sånt här, den dagen man inte känner någon form av needyness öht, inget behov av att fläka på en persona, ingen analysering, inget "hur ska jag gejma henne?" - Det är då fittan kommer regnandes ner på en. Därav RSDs besatthet i att "förlora egot" (som egentligen bara är en genväg till att tappa all form av needyness), etc.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-31,16:32,
Inlägg: #18
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
sjoggaa Skrev:Kan tala lite ifrån egen erfarenhet, har som du också en polare som får ligga sjukt mycket, han har en rik farsa så pengar är aldrig något problem för honom, han hade egen lägenhet på gymnasiet när vi andra levde på studiebidraget, han ser bra ut och har stil, men varken mer eller mindre än mig.

Det roliga är för något år sen var det helt OMvända roller jag fick hur mycket brudar helst och han fick nöja sig med det lilla, nu är det tvärtom och det är han som briljerar. Det jag tror påverkar enormt mycket är allt runt omkring, jag var grymt duktig i fotboll och gick sportskola, var vältränad, allt som jag ville göra gjorde jag, sjukt nöjd med mitt liv under den tiden, jag tror det är exakt samma sak för min polare nu, han är sjukt nöjd med sitt liv och brudarna känner av det.

Precis, winning beats the game:

http://www.casanovalounge.se/showthread....beats+game
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-31,16:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-31,16:56 av {2} confused....)
Inlägg: #19
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
russel Skrev:Känner också igen det där. Vet iallafall en som jag känner fett bra som fixar brudar hur lätt som helst. Han ser bra ut men han kan klä sig som stig helmer och ändå få brudar. Brudar kommer upp till honom, en i vår parallel klass med mega stora tuttar börjar snacka med honom, han är trevlig tillbaka men behöver inte göra något för hon tar hans nummer och frågar om de kan ses. De träffas upp och tar med sig en polare var, varav hennes polare börjar nu ragga på honom. Hennes polare kommer fram till honom och börjar prata och kramas(har varit med en gång, jävlar vilken attraktion hon har). Hon erbjuder sig massera hans men mitt i stretch utrymmet på gymmet när han står och stretchar de. HON tar hans fb och HON tar sedan hans nummer osv. Detta är alltså en sjukt fin brud, som man kan tänka sig inte tar mkt initiaiv vanligen.

Han gör fan ingeting, men det roliga är att när jag väl säger " Varför knullar du de inte? Skönt att ligga iaf" svarar han "Äh fan det är inte min typ, hon är en go vän, kanske skulle kunna tänka mig att ligga med henne" totalt relaxed haha riktigt skön snubbe.

Så jävla orättvist på något sätt, dom har verkligen fått brudarna serverade på ett fat. Dom gör ingenting, och vet knappt själva ens varför brudarna gillar dom. Det bara är så. Något som dock verkar vara gemensamt med alla killar av den typen är att dom ser bra ut, båda mina vänner är nog 8-9, kanske även 10 i utseénde hos vissa brudar. Jag har faktiskt aldrig träffat en kille som inte är långt snyggare än medel som har den typen av attraktion hos tjejer.

Visst, man kan få brudar även om man inte ser så bra ut, jag har själv fått så många nr att jag tappat räkningen till 6-7+brudar och även ett gäng 8+ samt fått ett gäng dejter också, trots att jag är en 4a och under medel själv. Skillnaden är att jag måste då vara på som fan och det är jag som måste ta initiativ och jaga.
Jag tror helt enkelt at även om utseénde inte är allt och man KAN få brudar även om man inte är snygg. Så vara 8-10poängare i utseénde gör det mycket lättare och på vissa brudar t.o.m är allt som krävs, tycker dom man är skitsnygg så behöver man knappt något game, dom är attraherade ändå.

sjoggaa Skrev:Kan tala lite ifrån egen erfarenhet, har som du också en polare som får ligga sjukt mycket, han har en rik farsa så pengar är aldrig något problem för honom, han hade egen lägenhet på gymnasiet när vi andra levde på studiebidraget, han ser bra ut och har stil, men varken mer eller mindre än mig.

Det roliga är för något år sen var det helt OMvända roller jag fick hur mycket brudar helst och han fick nöja sig med det lilla, nu är det tvärtom och det är han som briljerar. Det jag tror påverkar enormt mycket är allt runt omkring, jag var grymt duktig i fotboll och gick sportskola, var vältränad, allt som jag ville göra gjorde jag, sjukt nöjd med mitt liv under den tiden, jag tror det är exakt samma sak för min polare nu, han är sjukt nöjd med sitt liv och brudarna känner av det.

Yes, jag tror välmående osv och vara glad och nöjd med livet är något brudar känner av. Men samtidigt, jag tror PUA generellt undertrycker och förminskar vikten av att se bra ut och har lite av en svartvit syn på det hela. Att man kan få brudar enbart med personlighet och social status trots att man ser ut som skit behöver nödvänditvis inte betyda att utseénde inte betyder något, jag tror att om man är riktigt snygg så hos en del brudar så räcker det för att få dom intresserade och jaga en.

Evilvalle Skrev:Det är ingen magi. "Naturals" får massa tjejer för att dom är mer investerad i sig själv än tjejen, helt enkelt. Det finns ingen form av bekräftelsesökan, dom behöver inte "intala" sig att dom är värd mer än tjejen i fråga, dom bara känner det och utifrån detta kommer alla attraktiva beteenden. Flickor har som ett sjätte sinne när det kommer till sånt här, den dagen man inte känner någon form av needyness öht, inget behov av att fläka på en persona, ingen analysering, inget "hur ska jag gejma henne?" - Det är då fittan kommer regnandes ner på en. Därav RSDs besatthet i att "förlora egot" (som egentligen bara är en genväg till att tappa all form av needyness), etc.

Jag tror det är en blanding av det du skriver och att dessa killar jag pratar om ser väldigt bra ut. Även i RSD som du tar upp så säger Tyler detta, att hos vissa brudar är utseénde näst intill allt som krävs och ser man riktigt bra ut kommer man få ligga till och från. Det räcker med att utseénde är allt som krävs på 1/100 brudar och man kommer ändå få ligga ett dussintal gånger varje år om man är på krogen någon gång ibland och inloggad på en dejtingsida ett par gånger i veckan.

Jag har personligen även själv testat detta, och snott bilder ifrån random riktigt snygg kille i klass med dom jag pratar om och laddat upp på samma dejtingsida jag sitter på. Det händer då flera gånger om dagen att brudar tar initiativ och kontaktar en. Brudarna börjar även väldigt lätt och fort att flirta med en, och då även riktigt snygga brudar. Ja, kort och gott dom försöker ragga upp en.

Detta händer absolut aldrig mig själv som inte är skitsnygg.
2013-03-31,17:02,
Inlägg: #20
Förbluffad över dessa mäns framgångar på Badoo
Haha, utseende ger i stort sett inte ett skit om man inte är självsäker, det utseendet kan ge är lite random hookups med 6or och 7or. De riktigt snygga tjejerna får helt enkelt ingen bekräftelse öht att hooka upp med en snygg kille då dom har SÅ MÅNGA VALMÖJLIGHETER.

Nog för att ett visst företag tar det lite väl långt (looks dont matter AT ALL!!) så är det uppfattningen helt, HEEEEELT åt helvete i det västländska samhället när det kommer till looks och attraktion, för män.

Jag har under åren sett allt för många klassiskt snygga killar som har oerhörda problem att få ligga för att argumentera för att utseendet har någon större betydelse öht, cause it doesnt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,807 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Experiment: fejk hot guy badoo-profil slyngel 188 154,598 2015-07-19,02:53
Senaste inlägg:: Nalirot
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,335 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,532 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  badoo och profilbilder gregr 11 9,416 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,465 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 27,282 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,755 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,492 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,644 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}