LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
2013-03-17,13:43,
Inlägg: #1
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
Tänker inte helt klart i den här situationen, så skulle behöva lite hjälp.

Har från o till fb:at o pratat i telefon med en brud under ca. 1,5 månader (Inte träffats pga jag numer inte varit i min hemstad under denna tiden). Nu kom är jag dock hemma denna helgen och vi "bestämde" att vi skulle ses ikväll. Hon har varit bra på att svara snabbt tidigare och även initierat kontakten flertalet gånger. Skickade sms om tiden igår o fick sedan ett sent sms från henne där hon undrade om det var VVV som smsade, skulle tydligen "ha ngt problem med mobilen". Tog 2h tills jag såg meddelandet o skickade sedan på fb istället(skickades 01:00 inatt), då vi mest haft kontakten där. Hon har sett meddelandet under natten o inte svarat, även sett att hon varit online idag.

Så har ni några idéer på hur jag kan gå tillväga nu? Som ni märker är det en tjej som jag gärna hade träffat, vilket gör att tankarna inte är helt klara. Börjar samtidigt bli lite arg o eftersom att det är respektlöst att inte svara.

Kommer nog slänga iväg ngt meddelande runt 14.30-15, o för tillfället blir det antingen att hon får en "sista chans" el att jag "lägger ner detta". Känns "doomed" båda två.
2013-03-17,15:49,
Inlägg: #2
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
Det hela slutade nu med att hon ringde, sa att hon var för bakis för att vilja ses typ. Sa att det var okej men för att jag inte skulle tappa intresse så behöver det hända ngt mer än att bara prata på nätet/telefon. Hon sa ngt att vi får ta det som det kommer. Tolkar det som aningen ointresse el möjligtvis lite rädsla inför att träffas.
2013-03-28,08:06,
Inlägg: #3
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
Tycker du verkade lite needy där i slutet, men bra att du sa ifrån att ni måste träffas för att lyckas med något!
Men ta och var lite disträ mot henne ett tag så kommer du märka om det är intresse från hennes sida eller inte Wink
Keep it up!
2013-04-18,23:38,
Inlägg: #4
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
To be continued...

Skrev "hej din lille skit" till henne på fb typ 2-3 veckor efter detta (typ 2v sedan). Hon hade inte läst meddelandet, men rätt säker på att hon såg det och helt enkelt inte valde att svara. Märkte att jag för 2h sedan fick ett svar på mitt meddelande "hej din lille fis". Har valt att inte svara och köra lite samma medel ikväll iaf.

Någon som har varit med om ngt liknande eller har förslag på något tillvägagångssätt? (Hur är psykologin bakom det hela mer eller mindre?) Och gjorde jag något "fel" senast?

Absolut en tjej jag kan tänka mig att träffa, men känner henne inte mer än över bilder o telefon. Tilläggas kan att jag kanske inte känner mig särskilt investerad i henne för tillfället o går det åt helvete är det lite skitsamma för tillfället. Har mycket att göra fram tills på tisdag, så ngn lång konversation har jag inte tid med innan dess i alla fall.
2013-04-19,00:23,
Inlägg: #5
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
Det behöver inte bero på dig. Det finns MILJONER anledningar till att hon inte var tillgänglig just nu. Bakfull. Mycket på jobbet. Träffade en annan snubbe i den perioden. Höll på att göra slut med en annan snubbe i den perioden. Hade mens. Kände sig asocial. Osv.

Ställ inga krav på henne. Var awesome och räkna inte med att ni ses. Du behöver inte henne. Ha det bara kul. Lek med henne. Gör vad som faller dig in. Tänk inte så mycket.

Eftersom du säger att du inte är så investerad atm kommer det att gå utmärkt om du bara går på känsla och inte börjar jaga henne bara för att hon hörde av sig igen.
2013-04-20,00:40,
Inlägg: #6
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
Whynot Skrev:Det behöver inte bero på dig. Det finns MILJONER anledningar till att hon inte var tillgänglig just nu. Bakfull. Mycket på jobbet. Träffade en annan snubbe i den perioden. Höll på att göra slut med en annan snubbe i den perioden. Hade mens. Kände sig asocial. Osv.

Klart det inte måste vara mitt fel. Är rätt säker på att anledningen var att hon av någon anledning kände sig osäker på att ses. Sen pushade jag lite med att om vi skulle hålla kontakten så är det för att ses en dag, annars får iaf inte jag ut ngt av det. Sen svarade hon inte när jag skickade ett meddelande. Min teori är att hon nu fick ett bekräftelsebehov (som uppstod av någon anledning). Är tämligen säker på att hon har varit småintresserad, trivdes med att prata med mig och nu rationaliserade på något sätt att "han är rätt bra ändå"(vilket jag är) varav hon hoppades på att få stilla sitt bekräftelsebehov. Personligen har inte hon uppfört sig som jag förväntar mig, varav jag inte kommer svara direkt i alla fall. Möjliga scenarion som jag ser:
- Hon blir mer intresserad och frågandes till varför jag inte svarar
- Hon skiter fullständigt i om hon får svar eller inte

Inte riktigt säker på vad jag kommer göra härnäst. Men det får visa sig. Är i alla fall inte intresserad av att ha ngn "internetfling" som inte leder någon vart. Inputs är alltid välkommet! Smile Analyze is fun guys!
2013-04-20,16:26,
Inlägg: #7
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
Behöver inte vara något som "ska analyseras" heller.

Jag har sett riktigt grymma snubbar få nobben bara för att en annan snubbe råkade vara på rätt plats vid rätt tid.

Hör av dig igen om ett tag och föreslå random aktivitet.
2013-04-21,00:41,
Inlägg: #8
URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka.
Willson Skrev:Behöver inte vara något som "ska analyseras" heller.

Jag har sett riktigt grymma snubbar få nobben bara för att en annan snubbe råkade vara på rätt plats vid rätt tid.

Hör av dig igen om ett tag och föreslå random aktivitet.

1. Haha nej det har du rätt i, men det kan ändå vara kuligt.

2. Absolut finns det många saker man inte kan kontrollera.

3. Blir nåt sånt, bor för tillfället inte i min hemstad där hon bor, vilket kan komplicera saker dock. Men det får man ta då.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige villframåt 13 3,945 2017-10-27,10:19
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,573 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,248 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,595 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,202 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,904 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,745 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,764 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,070 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Brud med pojkvän JohnDoe 14 5,474 2013-07-10,15:20
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}