LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tappat game, vill tillbaks.
2013-03-27,19:44,
Inlägg: #21
Tappat game, vill tillbaks.
Fattar mig inte på folk som går runt och är arbetslösa och har krav på vad det ska vara för jobb annars får det vara. Fuck me va bortskämt. Ta första bästa o sök nytt under tiden bara!
2013-03-27,19:45,
Inlägg: #22
Tappat game, vill tillbaks.
Mitt första riktiga jobb tex var på McDonalds, och ja det sög balle men det hjälpte mig att få nästa jobb Smile
2013-03-27,22:06,
Inlägg: #23
Tappat game, vill tillbaks.
Skönt att se att de flesta fhär har fötterna på jorden. Jobb finns om man är desperat. Kanske inte så glamorösa men de finns. Det finns chefer för över 1000 anställda som fått sparken och jobbat på Statoil medan de söker jobb som riktar in mot ens kompetens. Tänk er in deras situation och filtrera bort jobben på platsbanken sen.

On topic: somsagt, du måste ut om du vill utveckla dig. Du kan inte bli bättre på att surfa om du inte surfar. Skit i materialet. Det är bra att du har tagit tag i träningen, det ger dig mål och självförtroende. Vintertid är en trist tid för alla, inte minst nattklubbsägare, men umgås du med folk annars? Bara att hänga led polare kan ge det sociala en kick. Sen tror jag inte riktigt på attan kan gå bakåt i sin personligautveckling, om man inte drar till extremer, utan man mer stannar av och glömmer bort. Så att du sitter och får halvpanik över att det går åt helvete för dig Pua-mässigt tror jag absolut är mer negativt för dig.
Life is a game.
2013-03-30,10:39,
Inlägg: #24
Tappat game, vill tillbaks.
Jayson1 Skrev:Bor du i Sthlm? Kan hooka upp dig med ett telefonjobb med fast lön. Intervju åtminstone.
Nix det gör jag inte, men tack iaf =)
Alexander Skrev:Fattar mig inte på folk som går runt och är arbetslösa och har krav på vad det ska vara för jobb annars får det vara. Fuck me va bortskämt. Ta första bästa o sök nytt under tiden bara!
Alexander Skrev:Mitt första riktiga jobb tex var på McDonalds, och ja det sög balle men det hjälpte mig att få nästa jobb Smile
McDonalds är verkligen inget skitjobb? Fast lön, vad finns det o klaga på. Förstår inte vad folk klagar på snarare, det är nästan som att prata om invandringspolitik, så mycket ömma tår överallt. Jag tar vilket jobb som helst, bara inte telesäljarjobb, inte svårare att förstå än så. Om jag får 3x så mycket pengar från a-kassan än från ett skitsäljarjobb, ska jag då ta jobbet? Jag vet inte vilken verklighet du lever i.

Bubblan Skrev:Skönt att se att de flesta fhär har fötterna på jorden. Jobb finns om man är desperat. Kanske inte så glamorösa men de finns. Det finns chefer för över 1000 anställda som fått sparken och jobbat på Statoil medan de söker jobb som riktar in mot ens kompetens. Tänk er in deras situation och filtrera bort jobben på platsbanken sen.

On topic: somsagt, du måste ut om du vill utveckla dig. Du kan inte bli bättre på att surfa om du inte surfar. Skit i materialet. Det är bra att du har tagit tag i träningen, det ger dig mål och självförtroende. Vintertid är en trist tid för alla, inte minst nattklubbsägare, men umgås du med folk annars? Bara att hänga led polare kan ge det sociala en kick. Sen tror jag inte riktigt på attan kan gå bakåt i sin personligautveckling, om man inte drar till extremer, utan man mer stannar av och glömmer bort. Så att du sitter och får halvpanik över att det går åt helvete för dig Pua-mässigt tror jag absolut är mer negativt för dig.
Umgås med folk 4-5 dagar i veckan så yeah. Skulle dock gärna umgås med lite breddad krets, blir lätt att man går i gamla vanor när man umgås med samma folk hela tiden osv.
2013-03-30,14:20,
Inlägg: #25
Tappat game, vill tillbaks.
Alexander Skrev:Mitt första riktiga jobb tex var på McDonalds, och ja det sög balle men det hjälpte mig att få nästa jobb Smile

Samma här, inte mitt första dock, men andra arbetsgivare såg sjukt bra på denna erfarenhet. Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 2,017 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,346 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,122 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,757 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,429 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,162 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,636 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 976 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,721 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  "Vill du följa med hem" om "hem" är otillgängligt Godot 2 1,474 2016-04-17,21:00
Senaste inlägg:: Sartre

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}