LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
2013-09-23,22:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-23,23:44 av {2} selected.)
Inlägg: #1
Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
Är det bara jag som märkt något lustig nu de senaste åren hur brudar fejkar och gör allt på facebook för att deras vänner på facebook ska få en uppfattning av att de är en High Value brud?

Jag har brudar på min lista som checkar in sig på drivrese platser som de anser vara "coolt" eller "populär" såsom Stureplans nattklubb, eller är exempelvis utomlands men i själva verket sitter de hemma med sin dator och detta märker man när de inte kan checka in sig via mobilen men istället använder datorns funktion och det gick så fel och pinsamt för en brud när hon försökte fekjka sin incheckning att hon var i Alanya när hennes status visade där det står "i närheten av xxx plats i Sverige". så hon var tvungen att ta bort det efter nån av hennes vänner hade upptäckt det.

Märk väl att ingen bild kommer upp typ från "Alanya" eller nån stureplans nattklubb utan bara incheckningar och skrivit nåt i statusen.

Det är sjukt lätt och fake att man high value på Facebook med dessa incheckningar eller ladda upp bilder fastän dit liv inte ser ut så IRL eftersom jag känner många av dessa brudar som är snarare low value oavsett hur snygga de är, många av de saknar jobb och sitter hela dagarna hemma.

https://www.facebook.com/tess.christina

Men denna brud ovan slår iaf rekord med massa fake status dagligen och dessutom köpt falska "följare" för att hon ska se som high value ut om nån spanar in i hennes profil.


So guys nu vet ni lite hur ni ska fejka hög status på facebook men för gud skull gör inte det så uppenbart och amatörisk som dessa brudar.

Jag har en kompis som brukar också köra high value helt medvetet, det gör han genom varje gång han är på nån hemmafest eller ute med nån brud (kan vara random eller som han känner) så tar han fram kameran och ber nån ta bild på han och hans sällskap så lägger han direkt upp på facebook och genom detta får han i veckan ett antal vän förfrågningar från random brudar, kraftfull metod som gör att du kommer ha många beundrare)
2013-09-23,23:42,
Inlägg: #2
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
HHAHAH!! Märkte detta själv förra veckan, en brud som gjorde massa incheckningar i USA på diverse high-end ställen, sen kom det fram att hon satt hemma i skogen framför datorn bara, helt sinnessjukt
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-09-24,00:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-24,00:30 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #3
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
Första tanken är att den där bruden måste haft en trasig barndom eller nåt. Plast så in åt det grövsta och fejkar alltså uppdateringar och skit. Gissar även på att hon har fått en del kukbekräftelse också. Surt sa räven.

Annars så kikade jag in hennes morsa som tydligen ska vara i 60års (!!!!!!) åldern:

[Image: 15979_10151515717970785_1824534850_n.jpg]

Damn, henne hade jag gjort istället. Big Grin
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-09-24,04:41,
Inlägg: #4
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
så jävla sinnesjukt, jag säger det igen... Att bi uppväxt med sociala medier kommer vara förödande för både killar och tjejer, vi har en kommande generation som kommer vara riktigt störda.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-09-24,08:17,
Inlägg: #5
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
haha jag ska fanimig börja göra det här bara för att trolla med hela jävla incheckningsgrejjen, så töntigt (ok jag checkar alltid in på miott arbete för att locka kunder å har faktiskt noterat att det funkar, fick en att gå från ett annat företag till mitt vid ett tillfälle haha).

jag ska checka in på las vegas snart, cya!
2013-09-24,09:20,
Inlägg: #6
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
(2013-09-24,08:17)AplAy Skrev: haha jag ska fanimig börja göra det här bara för att trolla med hela jävla incheckningsgrejjen, så töntigt (ok jag checkar alltid in på miott arbete för att locka kunder å har faktiskt noterat att det funkar, fick en att gå från ett annat företag till mitt vid ett tillfälle haha).

jag ska checka in på las vegas snart, cya!

Damn haha, vad är det för bransch?
2013-09-24,10:32,
Inlägg: #7
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
(2013-09-24,09:20)JohnDoe Skrev: Damn haha, vad är det för bransch?

snabbmat
2013-09-25,01:26,
Inlägg: #8
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
Har väl alltid vart så? Tjejer har FB av två orsaker; egoboost samt en fake'ad profil aka s.k. "high value". Fuck that. Facebook är skit, visst untagar jag extremt fula bidler på mig själv, samt undviker att göra low-value posts mm, men jag är inte överdrivet seriös. Alla mina profilbilder är jag dyngfull/trollar på, visst man skulle kunna ta en svartvit skitsnygg 10-poängare bild, men orka ljuga och hålla på.

Personligen blir jag avtänd när jag ser en brud som har en sån profil, vilket man ser direkt. Har en tjej brains och ser att min är fake också, så lär ju även dom bli avtända. Att vara äkta är A och O imo.
2013-09-25,14:24,
Inlägg: #9
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
Yes. Typiskt brudar. Känner en sån också som bloggar och försöker framställa sig som att hon har värsta händelserika vardagen och att det är fart och spänning i allt hon gör. Men hon sitter 90% hemma hela dagarna utan jobb och är en skit tystlåten brud där allt hon gör är lite fart och spänning. Inget fel med det i sig, men när hon försöker framställa sig att hon och hennes liv är raka motsatsen till vad det är så blir det bara ett stort suck.

Jävla vanligt ibland brudar generellt att dom försöker framställa allt dom gör som värsta helgalna äventyret. Den klassiska fest grejen. Oavsett hur kvällen varit och dom har suttit uttråkade med låg energi i ett hörn på krogen och knappt pratat med varandra så dagen efter "så jävla grym kväll igår, helt jävla galen, fan vad vi körde Haha"

Typ standard. Oavsett hur blygt och tillbakadraget tjej gäng eller låg energi och händelse rik kväll det är så bara måste statusen om hur jävla fet och händelserik kvällen varit komma dagen efter.


Bästa är ju när dom postar en sån status under kvällens gång tillsammans med en bild och så sitter 4tjejer i varsit hörn i soffan och ser uttråkade ut med texten "fan vilken grym kväll, fan vad hårt vi kör" lol
2013-09-25,14:50,
Inlägg: #10
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
(2013-09-25,14:24)confused... Skrev: Yes. Typiskt brudar. Känner en sån också som bloggar och försöker framställa sig som att hon har värsta händelserika vardagen och att det är fart och spänning i allt hon gör. Men hon sitter 90% hemma hela dagarna utan jobb och är en skit tystlåten brud där allt hon gör är lite fart och spänning. Inget fel med det i sig, men när hon försöker framställa sig att hon och hennes liv är raka motsatsen till vad det är så blir det bara ett stort suck.

Jävla vanligt ibland brudar generellt att dom försöker framställa allt dom gör som värsta helgalna äventyret. Den klassiska fest grejen. Oavsett hur kvällen varit och dom har suttit uttråkade med låg energi i ett hörn på krogen och knappt pratat med varandra så dagen efter "så jävla grym kväll igår, helt jävla galen, fan vad vi körde Haha"

Typ standard. Oavsett hur blygt och tillbakadraget tjej gäng eller låg energi och händelse rik kväll det är så bara måste statusen om hur jävla fet och händelserik kvällen varit komma dagen efter.


Bästa är ju när dom postar en sån status under kvällens gång tillsammans med en bild och så sitter 4tjejer i varsit hörn i soffan och ser uttråkade ut med texten "fan vilken grym kväll, fan vad hårt vi kör" lol

haha det där påminner om mig ibland när jag peppar för utgång å approaches men slutar med att jag bara blir full å ändå inte vågar approacha någon. kanske vissa tjejer har samma problem, de vill ha kul/kuk men näré kmr till kritan så fegar de ur och sedan rationaliserar de bort att de faila å säger "what a fakking aesome night bitches!"
2013-09-25,16:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-25,16:45 av {2} bitchesbetrippin.)
Inlägg: #11
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
Åh vad passade att jag läste detta nyss.

Det finns en tjej jag umgås lite med då och då, dock världens torraste umgänge med jaja, får offra mig. Iaf så är hon yngre än mig och jag tar med dom på lite fester då och då. De är väldigt blyga och dricker väldigt lite. Hon jag håller på med lite då och då bloggar också. Och efter varje fest, skriver hon på sin blogg "Åhh, hangover, fett kul att träffa massa nytt folk och bara leeeva livet typ". Något i den stilen. När hon egentligen hälsar på nån jävel men spenderar mesta tid av kvällen att prata med sitt umgänge och mig och mitt umgänge. Samt att hon drack max 2-3öl.

Hon är dock väldigt ung, så klandrar henne inte, men jävlar vad avtändade det inte.

Nej, sån uppenbart och överdriven fejkad high values kan köra upp något, det skiner igenom för lätt.
2013-09-25,18:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-25,18:43 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #12
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
Haha en annan sak jag märkt är att tjejer i förhållanden vill alltid ge illusionen att allt hon och pojkvännen gör är SÅÅÅ UNDERBAART! Även om det i själva verket är asboring.

Polare berättade att han och tjejen hade varit ute och fiskat, tror jag det var. Och hon är inte alls intresserad av fiske och hade under hela fisketurens gång suttit och beklagat sig över att det var boring och om dom var färdiga snart, samt suttit på telefonen och surfat runt.

När dom kommer hem lägger hon ut en massa bilder på vattnet, skogen etc "Underbar fisketur med min älskling!!", "ååh så fint det var!" å blablablabla Big Grin.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-09-25,19:14,
Inlägg: #13
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
^^^^
Hahaha!

Tycker vi borde lägga upp en varsin status på våra facebook och faktiskt dissa dessa brudar på ett ironisk sätt så att de känner igen sig, nån som kan komma bra på sån status?
2013-09-25,23:33,
Inlägg: #14
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
Lol u guys
2013-09-26,13:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-26,13:52 av {2} Jesus Resurrected.)
Inlägg: #15
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
(2013-09-25,19:14)selected Skrev: ^^^^
Hahaha!

Tycker vi borde lägga upp en varsin status på våra facebook och faktiskt dissa dessa brudar på ett ironisk sätt så att de känner igen sig, nån som kan komma bra på sån status?

(2013-09-25,19:24)bitchesbetrippin Skrev: Nu blev jag taggad.

Sjukt onödigt fokus. Tråkiga tjejer som ni tycker gör tråkiga/värdelösa saker belönar ni med uppmärksamhet i form av ironiska statusar?

För vadå, för att dom ska må ännu sämre?
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-09-26,18:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-26,18:32 av {2} Player.)
Inlägg: #16
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
(2013-09-26,13:51)Jesus Resurrected Skrev: För vadå, för att dom ska må ännu sämre?

För att grabbarna själva ska må bättre Big Grin

"Tjejer har dissat mig i 20 år! Nu när jag är PUA-master ska jag minsann använda mina superpowers och dissa DEM!" Lol.

Håller med ang. var fokus ligger.
2013-09-30,19:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,19:58 av {2} Nicki.)
Inlägg: #17
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
Jag lovar, detta beteendet bland folk i min generation kommer en dag leda till att jag säljer allt mitt shit och döper om mig till Nicki Supertramp och bosätter mig i vildmarken.. Pallar inte.

Jag och min polare och två sexiga brudar, bara leva på stranden, röka hasch, grilla, bada och knulla hela dagarna. Big Grin
2013-09-30,21:48,
Inlägg: #18
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
(2013-09-25,18:42)Evilvalle Skrev: Haha en annan sak jag märkt är att tjejer i förhållanden vill alltid ge illusionen att allt hon och pojkvännen gör är SÅÅÅ UNDERBAART! Även om det i själva verket är asboring.

Polare berättade att han och tjejen hade varit ute och fiskat, tror jag det var. Och hon är inte alls intresserad av fiske och hade under hela fisketurens gång suttit och beklagat sig över att det var boring och om dom var färdiga snart, samt suttit på telefonen och surfat runt.

När dom kommer hem lägger hon ut en massa bilder på vattnet, skogen etc "Underbar fisketur med min älskling!!", "ååh så fint det var!" å blablablabla Big Grin.

En kompis berättade något liknande. Han och hans dåvarande sambo hade haft en "sådan kväll", när de hade bråkat och tjafsat i flera timmar i sträck. Sedan hade de lagat mat och ätit, fortfarande osams och sura osv. Men likväl hade tjejen lagt upp en bild av maten på instagram/facebook med massa hjärtan "jättemysig middag med underbara pojkvänen!!!" eller något i den stilen Big Grin
2013-09-30,22:51,
Inlägg: #19
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
haha fan vad tärt att känna att man måst göra så där, ja undra varför dem gör så, om det e fö å rationalisera att relationen e bra trots allt el fö å visa en positiv bild utåt, båda ock, i dunno...
2013-10-01,23:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-01,23:45 av {2} selected.)
Inlägg: #20
RE: Tjejer som fejkar high value på FB, det kan du också!
För övrigt såna tjejer för mig är BIG OFF numera. Jag har som sagt ett par såna på min vän lista och det finns dussintals andra brudar där ute som kör samma rutin.

En av de erkände idag, när hon börja skriva "nästa gång när du gör fest säg till mig och min syster vi bjuder in våra kompisar, vi har över 4000 vänner på facebook.... allt går via internet nu"

De ovan lägger däremot inte status Själva på facebook utan ber sina kompisar att gilla deras bilder och skriva fina status på deras logg. LOL!!!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som pullar sig lite i chatten? :D Fuckzoned 3 5,688 2015-08-28,17:37
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,682 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Bättre svarsfrekvens från leende tjejer? TheD 9 4,723 2013-09-10,15:34
Senaste inlägg:: Commander
  Tjejer som byter personlighet när man addar dom på skype/msn slyngel 14 6,355 2012-11-14,17:17
Senaste inlägg:: tcepser
  Vad gör ni när ni stöter på tråkiga tjejer? trollface 11 5,122 2012-09-11,16:10
Senaste inlägg:: confused...
  Varför slutar tjejer svara? Rednales 4 2,364 2012-08-28,00:45
Senaste inlägg:: Lelo
  Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej Mössan 34 14,924 2012-07-05,11:46
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}