LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Finns det några ERFARNA säljare här, get in here!
2013-04-10,22:53,
Inlägg: #1
Finns det några ERFARNA säljare här, get in here!
Tjena, undrar ifall det finns några som jobbat som säljare med bra framgång eller helt enkelt har bra tips/kan länka bra grejer inom att sälja, konsten att kunna manipulera/övertala folk. Egentligen vet jag väl va som krävs då jag jobbar som promoter för klubb förut men detta kommer vara ett dagstidjobb där jag kommer att sälja biljetter till fester/skumparty/båt etc utomlands och man kan alltid lära sig något nytt.

Hur bör man gå till väga, bästa saker att UNDVIKA, bästa saker att göra m.m. Så ifall du är en erfaren säljare med bra succés skriv gärna här elr PMA mig! Och posta gärna bra grejer man kan läsa m.m.

Ser detta som en utmaning och har planerat på att bli den bästa säljaren utav alla, självklart vet jag att man bör vara social, utåt, rapp i käften m.m. men som sagt, gärna små detaljer mera tips ETC av er erfarna ifall det finns några!

P.S Som sagt kommer detta ske dagtid och i nyktert tillstånd för det mesta, kommer förmodligen dra runt på beachen/hotell, har tidigare dragit in folk till klubbar från gatan /promoter med bra succés men det va lite annorlunda då de flesta va fulla och jag själv med.

Mvh.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-04-10,23:19,
Inlägg: #2
Finns det några ERFARNA säljare här, get in here!
Finally faggot!! Främst eventfester du kommer sälja biljetter till, fri bar osv.3-4ggr i veckan. Sedan partybåten 1ggn. Brukar nästintill sälja sig själv så länge inte säljaren är socialt efterbliven. Bli tjenis med folket du säljer till (Vi har vart vänner hela livet, klart vi ska festa tsm framen) & bjud in dig själv till förfesterna på kvällen. Om du charmar 2-3 ur gänget så sköter dom resten åt dig typ. =)
find it, fuck it, forget it.
2013-04-11,08:21,
Inlägg: #3
Finns det några ERFARNA säljare här, get in here!