LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
2013-04-29,00:00,
Inlägg: #1
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
Brudar går och blir kär i mig, nästan varje tjej jag träffar utanför "kroglivet" börjar direkt spåna in på förhållande, ärligt talat så tycker jag det är grymt jobbigt då jag tappar attraktion till dom vilket är synd.

En brud som måste varit den absolut snyggaste tjej jag träffat blev helt schizzo efter en månad och började fråga om att flytta ihop. Senast idag som fick mig att göra den här tråden så fick jag ett meter långt sms om av en annan att hon aldrig känt och längtat efter någon så här tidigare(träffats i 3 veckor) och att vi måste sluta träffas för hon klarar inte av att bara ligga med mig.

Till en början är jag och tjejerna jag träffar lika investerade i varandra, vilket senare resulterar att tjejen blir MYCKET mer investerad.
2013-04-29,00:33,
Inlägg: #2
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
Teach me ! Big Grin
2013-04-29,01:10,
Inlägg: #3
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
confused... Skrev:Teach me ! Big Grin

The simple way

Säg att du är en true belieber och att ditt kreditkort är deras.

Vet ärligt talat inte vad som gör att det blir så, kanske för att dom känner av en skön närvaro och ett lugn samtidigt som jag blir mindre och mindre investerad, eller så är det bara för att jag är the sexmachin3
2013-04-29,01:29,
Inlägg: #4
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
Förstår inte riktigt problemet. Låt de bli kära. Vill du inte svara, svara inte. Ring tillbaka när du har trist på tunnelbanan.

Ärligt talat. Har du någonsin träffat en så förnuftig tjej att lite olycklig kärlek har hindrat henne från att ligga med dig? Alla killar måste någon gång ha hört "Jag har för starka känslor för att bara ha sex med dig, vill mer än så". Har det stoppat de från att ringa 10 gånger på fyllan?
2013-04-29,08:22,
Inlägg: #5
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
Slumpen my friend. Nästa 10 brudar du träffar kanske bara vill vara KKs med dig, sen kanske det är blandat, osv osv..
2013-04-29,09:37,
Inlägg: #6
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
Jayson1 Skrev:Förstår inte riktigt problemet. Låt de bli kära. Vill du inte svara, svara inte. Ring tillbaka när du har trist på tunnelbanan.

Ärligt talat. Har du någonsin träffat en så förnuftig tjej att lite olycklig kärlek har hindrat henne från att ligga med dig? Alla killar måste någon gång ha hört "Jag har för starka känslor för att bara ha sex med dig, vill mer än så". Har det stoppat de från att ringa 10 gånger på fyllan?

WTF, hört talas om empati?


Min kompis har samma problem. Anledningen att tjejerna blir kära är han är att han är BF material, förutom att han är självsäker and all that shit. Så är han extremt snäll(inte dumsnäll), ger värde, har ett stabilt liv ekonomiskt, bra boende och är skötsam osv, perfekt kille att skaffa barn med.

Mig händer det i princip aldrig att tjejer blir kära, dom är as intresserade de första gångerna vi ses, sen ligger jag me dom 3-5gånger sedan inser dom att jag inte är BF material.

Vad gör mig till icke BF material?
* Har allmänt stökigt / smutsigt hemma
* Ganska tomt kylskåp
* Har börjat renovera lägenheten men är inte riktigt klart
* Har en auran av att jag knullar runt jävligt mycket(tjejer tror typ att jag ligger på hundra lays, men ligger på 16)
* Tar droger och är extremt drogliberal
* Festar och super varje helg
* Berättar att jag kommit ur ett 6års långt förhållande och att jag ska va singel livet ut för mitt förra ex blev helt loco.


Identifera vad som gör dig till BF material och inte, och se till att du inte är BF material bara Big Grin
2013-04-29,13:48,
Inlägg: #7
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
Super och går på krogen varje helg, bor hemma, arbetslös, sagt att jag aldrig vill ha ett förhållande sen mitt senaste. Knepigt det där. "Ja alltså svårt att förklara
Men jag vill absolut inte bara ligga utan jag tycker ju om dig
Och det är första gången som jag verkligen längtar efter att få träffa nån som jag gör med dig så jag kommer antagligen vilja mer
Därför jag ville veta vad du tyckte så jag vet vad jag ska "ställa in" mig på eller vad man ska säga så jag inte får massa förhoppningar Smile
Men det är väl bara se vart det leder och blir det för mycket så löser vi det då" läser man texten så kan det låta som om jag är världens toffel som skämmer ut henne med presenter men så är inte fallet, är mycket mindre investerad. Makes no sense
2013-04-29,14:50,
Inlägg: #8
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
inte så men sluta lipa knulla på var go och kör på! Du kan ju inte hjälpa att brudar diggar dig och vill dela sitt liv med dig.
De är ju bara så jävla gött för dig att du har det så, tänk dig när du träffa den snygga, sexiga, smarta bruden som du bara blir så inåt helvete kär i då kommer du vara så extremt glad att du har dessa egenskapar.

Så kör på och ligg och träffa brudar och försök att smått förklara till dem att du bara vill knulla och vara kompis med dem så jävla svårt är det inte!
Keep it up!
2013-04-29,16:17,
Inlägg: #9
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
illdan Skrev:WTF, hört talas om empati?

Ringer hon, på fyllan eller ej, är det hennes fel.
2013-04-29,16:19,
Inlägg: #10
Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt?
mindre comfrot... problem solved..
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Brudar som flackar med blicken? sjoggaa 8 5,336 2016-09-04,15:58
Senaste inlägg:: bcude
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,635 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,405 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87
  Hur träffade ni alla brudar Powerwolf 1 1,403 2015-03-06,07:20
Senaste inlägg:: Nalirot
  är detta vanligt? vladimir87 3 1,968 2014-11-26,13:24
Senaste inlägg:: vladimir87
  Varför blir tjejer blinda när attraktion uppstår? ChuckNorris 3 1,893 2014-01-21,05:17
Senaste inlägg:: Ragnarök
  How to: blyga brudar?! Nystart 10 3,727 2014-01-07,22:17
Senaste inlägg:: Ballin
  Blir framgångsrika män automatiskt snygga? ChuckNorris 3 2,117 2013-11-07,22:55
Senaste inlägg:: Bubblan
  Ju mer jag trycker ner honom, desto snällare blir han... slyngel 11 4,745 2013-11-05,13:14
Senaste inlägg:: Schlinus
  När man träffar brudar vid sidan av krogen sjoggaa 8 3,655 2013-10-05,19:31
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}