LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
2013-05-30,23:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-30,23:26 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #41
Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
Japp kan absolut vara sådär lätt, hänt rätt många ggr. Folk som studerar game får ibland för sig att det alltid måste vara komplext och avancerat, well its not.

En sak dock, vissa snygga tjejer kan vara GRYMT jävla weird, i regel när tjejer är sådär på och SNYGG brukar jag göra allt för att ta reda på om det ligger en hund begraven. Minns en tjej för några år sedan som jag raggade upp hur lätt som helst på krogen, sinnes-sjukt snygg, hånglade osv, drog dock aldrig hem med na för kom massa skit emellan. Dagen efter hade hon letat upp mig på facebook, hittat mitt NUMMER och börjat spam-smsa. Kollade in hennes FB och såg att hon hade typ 80 vänner, INGEN snygg tjej har så få vänner - Sen verkade det som att hon hängde med världens skummaste kompisar, typ tjockisar å tjejer way below her league, well ja sen kom det fram att hon hade nå psykiska problem och var ett riktigt weirdo så, gick nån sär-skola osv.

Var på din vakt mr!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-30,23:26,
Inlägg: #42
Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
Btw show us the chick!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-31,02:07,
Inlägg: #43
Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
Powerwolf Skrev:Okej alltså! Bruden och jag som jag posta konvo med innan bestämde ju lite lätt att ses på fredag. Kollade hennes facebook som hon inte ville lägga till mig på, allt var öppet att läsa ändå typ. Hon verkar vara den hon utger sig för iallafall, Lärarstudent. Efter lite snokande på bilder och filmklipp så verkar ju hennes manliga bekanta bestå av diverse skrangliga eller överviktiga nördar. Hon har iallfall upphållt intresset över flera dagar nu.

Smsa henne idag o sa träffas på fredag kl 18.00. Hon kunde dock inte förräns 21.00 så vi fick skjute på det till söndag eftersom jag ska upp tidigt och iväg på lördag. Postar lite av konvon igen.

Brud - Tja! Hm kan tyvärr inte förrän 21.00. Blir det sen då?

Powerwolf - japp det blir sent. ska upp tidigt på lördag.

Brud - Okej, då får vi nog skjuta på det

Powerwolf - jao! Söndag eftermiddag och framåt kan jag.

Brud - Söndag it is!

Powerwolf - Yeah lets aim for that!

Brud - Bra! Söndag it is!

(3 timmar senare)

Brud - Promenad då? Smile (vi hade bestämt att ses på en promenad innan, här får jag känslan av att hon inte vill promenera)

Powerwolf - På söndag? ja. Eller har du nått annat förslag?

Brud - Nä det kvittar bestäm du!

Powerwolf - Du verkar vara en framåt tjej! Filmkväll hos mig!

Brud - Vad mysigt! ja absolut, ska vi säga runt 20?

Powerwolf - Det blir en bra tid!

Brud - Åh vad mysigt! gillar filmkvällar

Powerwolf - Ja dom är mysiga! Vilken tur att du gillar dom annars hade det varit lite akward! Jag letar reda på nån rulle.

Alltså ärligt killar! Är det på riktigt. kan det vara så lätt? Jag tolkar ju hennes svar på inbjudan som "ÅH GUD VAD SKÖNT DET SKA BLI ATT FÅ KUK PÅ SÖNDAG"
har ju lite svårt att tro det själv just nu eftersom jag fått jobba för det innan. Dock så har jag ju aldrig då visat upp köttet innan.

Puss på er!
Haha, ja men antagligen så vill hon ha din kuk, behöver ju inte vara svårare än så Smile Men vafan, vill verkligen se din bild nu! Förstår om du inte vill lägga ut här, men ifall du inte bryr dig överdrivet mkt så skicka iväg ett PM! Ska skaffa badoo snart och pimpa sönder den till tusan. Eventuellt köra ragnaröks(?) taktik med diverse olika presentationer, med allt från kåkfarare till högutbildad Big Grin
Evilvalle Skrev:Japp kan absolut vara sådär lätt, hänt rätt många ggr. Folk som studerar game får ibland för sig att det alltid måste vara komplext och avancerat, well its not.

En sak dock, vissa snygga tjejer kan vara GRYMT jävla weird, i regel när tjejer är sådär på och SNYGG brukar jag göra allt för att ta reda på om det ligger en hund begraven. Minns en tjej för några år sedan som jag raggade upp hur lätt som helst på krogen, sinnes-sjukt snygg, hånglade osv, drog dock aldrig hem med na för kom massa skit emellan. Dagen efter hade hon letat upp mig på facebook, hittat mitt NUMMER och börjat spam-smsa. Kollade in hennes FB och såg att hon hade typ 80 vänner, INGEN snygg tjej har så få vänner - Sen verkade det som att hon hängde med världens skummaste kompisar, typ tjockisar å tjejer way below her league, well ja sen kom det fram att hon hade nå psykiska problem och var ett riktigt weirdo så, gick nån sär-skola osv.

Var på din vakt mr!
Jävla slöseri med psykobrudar som har bra gener rent utseendemässigt Sad
2013-05-31,07:18,
Inlägg: #44
Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
Evilvalle Skrev:Japp kan absolut vara sådär lätt, hänt rätt många ggr. Folk som studerar game får ibland för sig att det alltid måste vara komplext och avancerat, well its not.

En sak dock, vissa snygga tjejer kan vara GRYMT jävla weird, i regel när tjejer är sådär på och SNYGG brukar jag göra allt för att ta reda på om det ligger en hund begraven. Minns en tjej för några år sedan som jag raggade upp hur lätt som helst på krogen, sinnes-sjukt snygg, hånglade osv, drog dock aldrig hem med na för kom massa skit emellan. Dagen efter hade hon letat upp mig på facebook, hittat mitt NUMMER och börjat spam-smsa. Kollade in hennes FB och såg att hon hade typ 80 vänner, INGEN snygg tjej har så få vänner - Sen verkade det som att hon hängde med världens skummaste kompisar, typ tjockisar å tjejer way below her league, well ja sen kom det fram att hon hade nå psykiska problem och var ett riktigt weirdo så, gick nån sär-skola osv.

Var på din vakt mr!

I hear ya! Hon pluggar iallafall på högskola och jobbar samtidigt. Så normal där. Och kompisar på fejjan verkar hon ha. Men precis som du sa, dom kan vara rätt weird. Första tjejen jag träffa från badoo slet av sig behån och la sig tillrätta som lills sked så fort vi kom hem till mig. Skullr se på film. Sen blev det åka av där. Senare började det ju krypa fram att hon hade sina issiues. Var dock inte svår att "bli av med"
2013-06-02,23:22,
Inlägg: #45
Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
Sverige, vi har ett resultat! Det blev nått av dett bästa sex jag hagt på länge med denna bruden. En persisk liten skönhet. Får se om jag kan skriva nått utförligare senare. Men det är sjukt hur alla "koncept" bara föll på plats. Så nu vet jag iallafall själv att det kan vara så lätt. Och läxan till er andra blir att skaffa enorma biceps! Smile
2013-06-03,06:05,
Inlägg: #46
Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
Tunga bicepscurls löser alla problem i världen. I thought as much!
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-06-03,10:32,
Inlägg: #47
Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
Gratz man
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2015-04-16,14:22,
Inlägg: #48
RE: Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
Haha, dags att börja träna! Big Grin
2015-04-16,14:42,
Inlägg: #49
RE: Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
PICS
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-04-16,16:08,
Inlägg: #50
RE: Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
(2015-04-16,14:42)Ragnarök Skrev: PICS

Necromancer där! På första sidan i en post skicka jag med en länk på min internetprofilbild.
2015-04-16,17:24,
Inlägg: #51
RE: Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
(2013-05-26,18:40)Powerwolf Skrev: Tack igen grabbar! Kan känna igen mig i det du skriver där Cogo. Lite som att vifta ett stycke kött framför ett hungrigt djur. Men jag ska följa era tips och få dom att arbeta upp sig lite och ge mig anledningar om varför jag skulle ligga med just dom!

Här är bilden Toledeo! Runka inte för hårt nu Wink

http://www.ladda-upp.se/bilder/ztuchnpnkwvrgb/

Najs, det var inga dåliga biceps Smile

Blir fan till att ta lite biceps bilder o lägga upp
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-04-16,17:29,
Inlägg: #52
RE: Är dessa brudar på riktigt? (Badoo)
(2015-04-16,17:24)SvaMp_ Skrev: Najs, det var inga dåliga biceps Smile

Blir fan till att ta lite biceps bilder o lägga upp

Gör det! Har visserligen flickvän. Nu men sitter på badoo ibland för att chatta. Kan lägga upp några konvos senare när jag orkar. Men många konvos är rena sex/bdsm/förnedrings sex chattar :p

Har du muskler funkar internet ganska skapligt!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,809 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Experiment: fejk hot guy badoo-profil slyngel 188 154,611 2015-07-19,02:53
Senaste inlägg:: Nalirot
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,337 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  badoo och profilbilder gregr 11 9,419 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,472 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 27,297 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,759 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,497 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,645 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Sista konversationen på Badoo - tråkig brud Cogo 12 6,778 2013-08-24,19:12
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}