LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
charmigt asshole på Badoo
2013-05-29,21:28,
Inlägg: #1
charmigt asshole på Badoo
Fattar faktiskt inte hur ni klarar det helt seriöst får inga sådana responser som ni utan får mest. *Jag är inte intresserad*

Ex

Anna 20:55
Eller så kanske jag inte är jätteintressrad

Malin 20:30
Är inte intresserad

Hur satana svarar man på det?
Stay calm and play some beerpong
2013-05-29,21:40,
Inlägg: #2
charmigt asshole på Badoo
Jaha och resten? Hur ser herrns konversationer ut?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-29,22:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-29,22:14 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3
charmigt asshole på Badoo
Well de flesta här inne får dissen på majoriteten av sina meddelanden. Om de inteår väldigt selektiva i vilka de interagerar med såklart. Ändra din profil, tjejer läser skiten som står där oftast och dömer en efter det. Eventuellt har du kassa bilder.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-29,22:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-29,23:19 av {2} confused....)
Inlägg: #4
charmigt asshole på Badoo
Som sagt, hur ska någon kunna svara på vad du gör fel om du inte postar konvos ! Inte lätt att rätta något man inte ser vad det är !

Rent spontant, något som jag själv gjorde och fortfarnde till viss del gör och försöker träna bort samt många andra även dom gör, det är helt enkelt ett väldigt vanligt nybörjar misstag. Och det är att man totalt fel använder "asshole" delen och dissar/är elak mot bruden för mycket och blir mer en idiot/mobbare än det man är ute efter vilket är fräck i käften och skämtsam på ett kaxigt sätt.

Jag är 90% säker att när du postar dina hela konvos så visar det sig att dettta är felet du gör och du dissar bruden och är elak mot bruden istället för fräck med glimten i ögat.

Gränsen mellan fräck i käften med glimten i ögat och elak kan många gånger vara hårfin och svår att se, och därför så håller jag fortfarande på att träna på att reglera mig efter den gränsen även om jag vet om att jag har det felet. Trial & error är vad som gäller för att lära sig få bättre känsla för var gränsen går.

edit : Rent grundläggande är att du ska vara ett allmänt asshole och kaxig/fräck i käften, men du ska inte rikta det specifikt mot henne och förolämpa henne eller vara elak mot henne. Hon ska inte känna sig mobbad och nedtryckt av dig utan hon ska känna att det är kul att prata med dig.

Så för att ta några övertydliga exempel, säga att hon är värdelös, ful, en idiot, dum i huvudet,kass,dålig osv, det ska undvikas. Såna ord som är direkt förolämpande och enbart används i det syftet att såra någon ska man aldrig använda. Och din allmäna attityd mot henne ska inte heller den vara att det är så du ser på henne.
2013-05-29,23:19,
Inlägg: #5
charmigt asshole på Badoo
Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 18:48

Galet söt! Varför känner inte jag dig?


Beerpong — 20:19
sociala förmogan kanske inte är din starka sida plutten

Anna — 20:55
Eller så kanske jag inte är jätteintressrad

Beerpong — 20:56
alltid lika stel och tråkig?

Anna — 20:57
Men snälla, måste man vara intresserad av alla?

Visste icke vad jag skulle svara mer

Beerpong — söndag, 26 maj 2013 16:56
Damn sexy as fuck! varför vet jag inte vem du är?

Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 15:30
Hälsar du inte tillbaks när någon hälsar på dig? Har du inte fått någon jävla uppfostran?

Matilda — tisdag, 28 maj 2013 15:44
Nej har tydligen inte fått det. Eller så finns det andra orsaker till jag inte svarar

Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 15:47
aha så du är med andra ord stel och tråkig? ah undra varför du är singel

Matilda — tisdag, 28 maj 2013 15:49
Ja så kan man också se på saken! Eller så kanske du föll mig i smaken, har du tänkt på det?

Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 15:51
jag föll dig i smaken? herregud du verkar ju ha seriösa kommunikationsproblem, detta förhållandet kommer aldrig att funka om du är såhär förvirrad, är du alltid sånhär? Jävla under hur dina kompisar orkar med dig

Matilda — tisdag, 28 maj 2013 15:52
Det har jag absolut inte. Ja du verkar ju vara en jävla personkännare, du vet ju tydligen allt om mig

Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 15:55
Verkar som att du är rena dramaqueen! jag har redan gett dig chans! vill du dock fortsätta fjanta runt och vara en jävla retard, för all del.

Matilda — tisdag, 28 maj 2013 15:59
Ja Gud så mycket drama jag skapar! Du gav mig en chans med din otroligt ocharmiga komplimang och jag tog den inte. Undrar vem det är som skapar drama egentligen

Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 16:00
*yawn* ur such a bore Matilda, är du alltid såhär stel och tråkig?

Matilda — tisdag, 28 maj 2013 16:06
Du kan kalla det va du vill om du inte kan acceptera att jag inte är intresserad
Stay calm and play some beerpong
2013-05-29,23:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-29,23:41 av {2} confused....)
Inlägg: #6
charmigt asshole på Badoo
Jag ska fan bli spåkärring ! Big Grin
Citat:Jag är 90% säker att när du postar dina hela konvos så visar det sig att dettta är felet du gör och du dissar bruden och är elak mot bruden istället för fräck med glimten i ögat.

eidt : Du är enbart asshole. Cocky/charmig missar du, som sagt har du för mycket fokus på att förolämpa/vara elak mot bruden samt du skriver inte saker med glimten i ögat, och är ja, du är helt enkelt enbart 100% asshole i allt bortsett ifrån öppningsrepliken.

Här ska du få ett exempel också.


Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 18:48

Galet söt! Varför känner inte jag dig?

Beerpong — 20:19
sociala förmogan kanske inte är din starka sida plutten
(Här, du går direkt på att dissa och förolämpa bruden, med något helt taget ifrån luften, och det för att hon inte svarade dig, det är inte bra, svarar hon inte första gången kommer hon garanterat inte svara andra häller om du förolämpar henne, eller ja, iaf inte med en positiv inställning till dig)

Här ska du få ett exempel som är en diss med glimten i ögat taget ifrån David De Aengelo(stavning?)

Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 18:48

Galet söt! Varför känner inte jag dig?

Beerpong — 20:19
zzzz, min farmor svarar snabbare
(Istället för att förolämpa henne och gå till personligt angrepp uppmärksammar du henne på att hon är seg på att svara men på ett skämtsamt sätt)
2013-05-29,23:33,
Inlägg: #7
charmigt asshole på Badoo
Inte för att vara den som är den, men finner du det verkligen konstigt att dom är bitchiga mot dig? Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-29,23:41,
Inlägg: #8
charmigt asshole på Badoo
Evilvalle Skrev:Inte för att vara den som är den, men finner du det verkligen konstigt att dom är bitchiga mot dig? Big Grin

To be honest nope... Men har svårt att få till det där med glimten i ögat.. Tongue
Stay calm and play some beerpong
2013-05-29,23:51,
Inlägg: #9
charmigt asshole på Badoo
confused... Skrev:Jag ska fan bli spåkärring ! Big Grin

Du har (nästan) alltid koll! Smile



Beerpong Skrev:Beerpong — 20:19
sociala förmogan kanske inte är din starka sida plutten

Beerpong — 20:56
alltid lika stel och tråkig?

Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 15:30
Hälsar du inte tillbaks när någon hälsar på dig? Har du inte fått någon jävla uppfostran?

Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 15:51
jag föll dig i smaken? herregud du verkar ju ha seriösa kommunikationsproblem, detta förhållandet kommer aldrig att funka om du är såhär förvirrad, är du alltid sånhär? Jävla under hur dina kompisar orkar med dig

Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 15:55
Verkar som att du är rena dramaqueen! jag har redan gett dig chans! vill du dock fortsätta fjanta runt och vara en jävla retard, för all del.

Jeeesus. Är du lika ''osympatisk'' med brudar IRL?
Det framstår ju bara som att du kommer från ett ställe där du försöker trycka på olika ''neg''-knappar (för att du har hört av Mystery att det ska funka på brudar) och låtsas spela självsäker. I själva verket syns det igenom och att du bara försöker få någon slags respons tillbaka.
Ett första steg kan vara att hålla tillbaka lite på förolämpningarna.
2013-05-30,00:06,
Inlägg: #10
charmigt asshole på Badoo
Donjohan Skrev:Du har (nästan) alltid koll! Smile





Jeeesus. Är du lika ''osympatisk'' med brudar IRL?
Det framstår ju bara som att du kommer från ett ställe där du försöker trycka på olika ''neg''-knappar (för att du har hört av Mystery att det ska funka på brudar) och låtsas spela självsäker. I själva verket syns det igenom och att du bara försöker få någon slags respons tillbaka.
Ett första steg kan vara att hålla tillbaka lite på förolämpningarna.

Nope IRL så är jag mer well hur ska man förklara glad, charmig och fucked up men där svarar brudarna mig oxå eftersom jag är glad, har energi och bara lever livet, lite svårt att projicera då dom inte ens svarar på första meddelandet här...
Stay calm and play some beerpong
2013-05-30,02:34,
Inlägg: #11
charmigt asshole på Badoo
FOrtsätt kötta och fortsätt testa olika saker Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-30,07:16,
Inlägg: #12
charmigt asshole på Badoo
Beerpong Skrev:Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 18:48
Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 15:47
aha så du är med andra ord stel och tråkig? ah undra varför du är singel

hahaha, du verkar ju inte smöra iallfall Tongue
2013-05-30,07:39,
Inlägg: #13
charmigt asshole på Badoo
Jag är aldrig otrevlig på internet, har aldrig direkt funkat för mig. Om hon inte svarar så kör jag mer på barnslig humor som är obvious att jag skojar, då brukar hon svara glatt, det krävs ingen extremt hård stil.

Körde ett expriment där jag skrev, "hej, bitch!" Till ett par randoms på Badoo, blev kallad allt möjligt elakt av alla och det var omöjligt att vända känslorna till min fördel. "Vad fan skriver du ditt vidriga as, fucking fula svin!!' Blev nog det vanligaste svaret, haha. Fortsatte jag istället på samma hårda ton så ledde det oftast till ignorerande eller blockning.
2013-05-30,07:47,
Inlägg: #14
charmigt asshole på Badoo
Kör du något i stil med "Yo biatch, whats up?" så funkar det mycket bättre, blir lite mer lekfull ton på det då. Hej bitch = dom blir alltid sura på mig med eftersom det är 100negativt, men dom flesta förstår att man har glimten i ögat på det exemplet jag tog, även om några är rejält torra och blir sura då med.
2013-05-30,09:15,
Inlägg: #15
charmigt asshole på Badoo
Beerpong Skrev:Beerpong — tisdag, 28 maj 2013 18:48
Galet söt! Varför känner inte jag dig?

Beerpong — 20:19
sociala förmogan kanske inte är din starka sida plutten

Anna — 20:55
Eller så kanske jag inte är jätteintressrad

Intressant svar, dock funkar det enbart om ett eller flera kriterier uppfylls:

1) du är en sexgud och lite av en douchebag
2) hon gillar douchebags
3) hon har låg självkänsla

En sak som jag ofta märkt är att de som hookar på första meddelandet är med på noterna, de som först svarar på andra meddelandet kommer att vara (generellt då, finns faktiskt brudar som missar att man skrivit osv, typ 70/30) mer svårflörtade.

Tips när du skriver ditt "andra meddelande". Jag får uppfattningen att du tar det lite som en förolämpning när du inte får svar, försök att vända på det istället och gör något kul av det.

Exempel på nyanserade "andra meddelanden":

- Är du alltid såhär öppen och trevlig, eller anstränger du dig för min skull? (h)
- Men för fan ANNA! Det funkar inte att va tyst och blyg på en dejtingsajt ;-) Hur ska jag nu kunna ge dig en chans?
- Nämner något halvquirky om något som de har i sin presentation eller på bild. Säg t.ex. att hon tycker om beachvolley: "Åh, beachvolley <3 Är du något duktig då, eller använder du det mest som en ursäkt för att ha på bikinin? ;-)"

Om du vill använda Break Rapport (BR) tidigt så funkar det bätrre med att nyansera det så det subkommuniceras. Egentligen gäller samma regler som vanligt, men i och med att det är internet så måste man vara noggrannare med vad som kommuniceras.

Säg t.ex. att du har ett gäng halvsunkiga bilder som du tagit själv (inga kompisar med eller någonting) och du sen förklarar hur mycket du gillar att vara ute och festa och umgås med människor. Då kommer detta verka föga trovärdigt.

Samma sak gäller träning. Har du inte världens tajtaste kropp, skit i att prata om hur mycket du älskar träning (vem försöker du lura egentligen?), då är det bättre att va ärlig och säga: "Jag önskar att jag kunde ta mig mer tid till det, nu blir det väl typ 2 ggr i veckan i löpspåret."


Hmm blev långt här, kanske ska knåpa ihop en artikel så småningom. Har ni fler frågor svarar jag gärna här eller på pm.

Kärlek
2013-05-31,09:15,
Inlägg: #16
charmigt asshole på Badoo
Nica svar! Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,882 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Experiment: fejk hot guy badoo-profil slyngel 188 156,082 2015-07-19,02:53
Senaste inlägg:: Nalirot
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,405 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,846 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  badoo och profilbilder gregr 11 9,534 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,716 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 27,589 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,858 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,713 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,698 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}