LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
2013-06-12,11:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-12,13:08 av {2} Mindful.)
Inlägg: #1
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Tja nu kommer det en riktig idiot tråd men jag är faktiskt seriös!

Jag är just nu inte i min absolut bästa lifs form men blir bättre och bättre hela tiden och börjar bli lite trött för kämpandet!

Jag vill inte höra du är lat dum i huvudet och allting och inga jävla moral skit!

Kör just nu fotboll 2gånger i veckan och gymmet 3 kommer ta bort fotbollen i 3 månader framöver då jag inte har möjligheten till den träningen!
Så blir 5dagar på gymmet!
Har legat nu i 2månader med underskott på kolhydrater visst några gånger har man druckit och ätit skit mat men sköt de bra och har koll på min mat och träning.
Fast nu när jag har legat på ett underskott har jag tappat mycket muskler på samma gång och fett samtidigt som varit målet, men har väl blivit lite väl mycket muskler som försvunnit under tiden.

Så nu har jag kommit till min insikt igen som många gånger innan tänkt att testa AAS, jag har läst i nästan 2år om det och kan väl inte jätte mycket om det ändå eftersom jag inte riktigt har känt av att jag verkligen vill köra till 100% men nu är det tid!

Jag har kollat på anavar och winstrol då dem är bra för nybörjare och dem binder inte vatten i kroppen utan brukar användas vid deff för att behålla muskelmassan och till viss del öka storleken på dig!
Kan nackdelarna med vad som händer vid dessa typer av AAS men jag anser mig vilja köra iallafall.



Sedan letar jag efter effektiva PWO då det ända craze och dem gör att jag får lite halv kass sömn men inte någon riktigt kick!

Nu till frågorna som jag missade i skrivandet!
Någon som kört en kur på winnar/anavar?
Kanske någon har tips på bättre AAS som inte binder massa vatten som är en bra för deff?
Starkt PWO? då jag är väldigt resistent emot PWOs likt craze
Vad brukar ni köra för hjälp medel vid deff? Lagligt som olagligt
Tips förutom koffein för trötthet? då min energi nivå är väldigt låg under deff.

Så detta var det jag undrade och ni som kan era grejor kan ju skriva!
Keep it up!
2013-06-12,11:52,
Inlägg: #2
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Är ingen expert på träning och kost, men om du vill ha svar så bör du få in några frågor i inlägget. Får ingen tydlig bild över vad det är du vill ha hjälp med och ser inte ett enda frågetecken i din text.
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-06-12,13:09,
Inlägg: #3
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Jesus Resurrected Skrev:Är ingen expert på träning och kost, men om du vill ha svar så bör du få in några frågor i inlägget. Får ingen tydlig bild över vad det är du vill ha hjälp med och ser inte ett enda frågetecken i din text.

Satt på mobilen så allting kom tydligen inte med :0
Men nu är frågorna uppe

//Aioo
Keep it up!
2013-06-12,13:48,
Inlägg: #4
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Lycka till Aioo!! Kör så strikt du bara kan nu så du optimerar dina resultat!! Uppdatera hela resan här Smile

Har ingen exp om detta. Däremot har jag en väldigt stark källa som säger att Primobolan är bra. Men som sagt kolla vad de erfarna säger om det, kan dock vara värt att fundera på. Vet inte heller vad som sägs om det på nätet.

Blanda din egna pwo som de flesta gör här tillsammans med dmaa.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-06-12,14:12,
Inlägg: #5
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Verkar intressant man! Blanda en egen pwo med dmaa, agmatine, beta-alanin, citrulline malate och koffein! Blir myyyyyyyycket bättre än craze =)))
2013-06-12,14:44,
Inlägg: #6
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Läs böcker om träning och kost, ta det lika seriöst som du gör med pick up och då kommer du se resultat.
2013-06-12,15:09,
Inlägg: #7
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
russel Skrev:Lycka till Aioo!! Kör så strikt du bara kan nu så du optimerar dina resultat!! Uppdatera hela resan här Smile

Har ingen exp om detta. Däremot har jag en väldigt stark källa som säger att Primobolan är bra. Men som sagt kolla vad de erfarna säger om det, kan dock vara värt att fundera på. Vet inte heller vad som sägs om det på nätet.

Blanda din egna pwo som de flesta gör här tillsammans med dmaa.
Okej någon som har ett bra recept på de eller och vart man fixar med dmaa?
Sedan måste de ju vara svin strikt dem 10 veckorna jag kommer köra så blir inget supande i sommar isf eller liknande! Men kan ju vara jävligt bra för min del faktiskt.
Sedan kan jag behöva lite ökad testo i kroppen så jag blir kåtare!

godsgift Skrev:Verkar intressant man! Blanda en egen pwo med dmaa, agmatine, beta-alanin, citrulline malate och koffein! Blir myyyyyyyycket bättre än craze =)))
Ja samma fråga som till Russel! Wink
Och ja jag funderar på att trycka in lite effedrin med för att få mer goo i kroppen då den är väldigt slö av sig när jag ligger på underskott/deff.

JohnDoe Skrev:Läs böcker om träning och kost, ta det lika seriöst som du gör med pick up och då kommer du se resultat.
Jag har läst en bok och de är det ända PU material typ! Men fattar vad du menar och har läst och läser ofta om träning och mat då maten ligger i min familj och mig väldigt varmt om hjärtat och har en syster som är PT och en morsa som är hälso, massör och all annat inom och för kroppen.
Mer det att jag tar den kortare vägen då jag tappat mycket då jag legat på väldigt lågt underskott och varit dum nog tappat mycket muskler för det.

//Aioo
Keep it up!
2013-06-12,15:25,
Inlägg: #8
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Antar att du menar att du har haft ett högt underskott? Isf, sänk det. Muskelminnet gör att du bygger upp musklerna väldigt snabbt.
2013-06-12,15:44,
Inlägg: #9
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Jag skulle passa mig för o outa mig för mycket här, Aioo, eftersom du erkänner rätt öppet att du tar illegala substanser. Just saying, be careful. Det är trots allt inte ett stängt forum.

Craze var OK i början, men sen blev jag bara depp som fan av den och fick knappt ngn kick längre.

Jag är ett STORT fan utav jack3d, som nu kommer tillbaks i slutet av juli, kan du vänta tills dess så GARANTERAR jag dig att du kommer lbi nöjd Big Grin

http://www.bodybuildinglexicon.com/?p=1225

Annars, bygg ngt ihopkok av dmaa + annat skit typ.
2013-06-12,16:11,
Inlägg: #10
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
"Starkt PWO? då jag är väldigt resistent emot PWOs likt craze"

Du kommer bygga resistans mot alla PWOs du tar. Antar att du inte tagit så mkt droger, men det är samm sak med allt här ilivet. Kroppen bygger resistans mot i princip allt, direkt. Så om du letar efter en miraklepwo som du inte behöver trappa upp dosen med så kmr du aldrig finna det.
2013-06-12,17:05,
Inlägg: #11
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Seriöst, skit i roids 4 now, kör på det näru är 30+ istället // moralkärring
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-06-12,17:53,
Inlägg: #12
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Nystart Skrev:"Starkt PWO? då jag är väldigt resistent emot PWOs likt craze"

Du kommer bygga resistans mot alla PWOs du tar. Antar att du inte tagit så mkt droger, men det är samm sak med allt här ilivet. Kroppen bygger resistans mot i princip allt, direkt. Så om du letar efter en miraklepwo som du inte behöver trappa upp dosen med så kmr du aldrig finna det.

Jo tagit ganska mkt skit i mitt korta liv och vet att man bygger upp resistans mot allting i livet!
Saken är att jag har en stor resistans sedan innan och söker därför starkare saker.
Men kan se hur de låter i ens öron när man läser meningen.

Evilvalle Skrev:Seriöst, skit i roids 4 now, kör på det näru är 30+ istället // moralkärring
Ja riktigt moral kärring Wink
Nja troligen kommer jag inte hoppa det då jag känner att det passar just nu i livet.
Keep it up!
2013-06-12,18:12,
Inlägg: #13
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Jag är 22 snart 23, läser fb mycket och speciellt om AAS då dem har mycket bra där men även mycket skit.
Tänkte mer om de var någon här som kört/kör på de.

//Aioo
Keep it up!
2013-06-12,23:58,
Inlägg: #14
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Aioo Skrev:Jo tagit ganska mkt skit i mitt korta liv och vet att man bygger upp resistans mot allting i livet!
Saken är att jag har en stor resistans sedan innan och söker därför starkare saker.
Men kan se hur de låter i ens öron när man läser meningen.


Ja riktigt moral kärring Wink
Nja troligen kommer jag inte hoppa det då jag känner att det passar just nu i livet.
Ah, I see. MEn som sagt, jack3d är galet nice, köp det när det kommer tbx igen, typ en halv månad kvar Smile
2013-06-13,13:49,
Inlägg: #15
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Gött livet är när man kör fotboll och knät nu pajat igen, då är det ju bara slänga upp sig på oorationsbordet denna gången!
Nu kommer jag få vänta med att köra men kanske är bra iofs, hinner man ju läsa på otdentligt och köra en längre och starkare kur istället Wink

Men skulle gärna ta emot tips på pm eller här på recept på eget PWO med tryck i sakerna och vart man kan köpa saker som dmaa och sådant.
Sedan undrar jag är det någon som testat effedrin under en period skall ju tydligen pigga upp en riktigt jäkla ordentlig

//Aioo
Keep it up!
2013-06-13,13:51,
Inlägg: #16
AAS, Träning, Pwo, viktnedgång och annan skit!
Gött livet är när man kör fotboll och knät nu pajat igen, då är det ju bara slänga upp sig på oorationsbordet denna gången!
Nu kommer jag få vänta med att köra men kanske är bra iofs, hinner man ju läsa på otdentligt och köra en längre och starkare kur istället Wink

Men skulle gärna ta emot tips på pm eller här på recept på eget PWO med tryck i sakerna och vart man kan köpa saker som dmaa och sådant.
Sedan undrar jag är det någon som testat effedrin under en period skall ju tydligen pigga upp en riktigt jäkla ordentlig

//Aioo
Keep it up!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! Nystart 68 42,329 2016-10-09,16:40
Senaste inlägg:: JohnDoe
  Motivation för träning och kost sjoggaa 4 3,059 2015-06-21,16:05
Senaste inlägg:: felicia
  Träning och långvarig förkylning - hur gör ni? Whynot 12 6,686 2013-10-04,20:33
Senaste inlägg:: Bollee
  Dorain yates lång intervju. Livet, träning, sterra etc. russel 2 1,363 2013-07-26,18:16
Senaste inlägg:: russel
  Tips på gym/träning/bodybuilding filmer Sylvester 6 3,154 2013-03-30,20:52
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Prioritera träning av vissa muskelgrupper ZeroGame 19 8,371 2012-11-21,00:44
Senaste inlägg:: Madrock
  Bara i samband med träning? neandertalaren 6 2,266 2012-09-20,18:31
Senaste inlägg:: TobiasK
  Körtelfeber och träning Bubblan 12 3,615 2012-02-29,15:36
Senaste inlägg:: ben-hur

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}