LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att bli kär och varför
2013-06-12,17:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-12,17:49 av {2} Jayson1.)
Inlägg: #1
Att bli kär och varför
Tja

Sedan många år tillbaka har jag tryckt ner kärlekskänslor. Trots det händer mellan varven att jag kärar ner mig till lågstadienivå med vissa tjejer. Det som stör mig mest är att det inte finns någon logik i det. Jag kan ha grymt sex och en awesome vardag med en skitsnygg tjej och vara helt likgiltig. Samtidigt kan jag prata med en annan i en timme på en klubb och gå och tänka på henne i veckor.

För två-tre veckor sedan fick jag en tjejs nummer på en liten lapp inne på en klubb (hade ingen lur). Vi hade det kul osv under ett par timmar men egentligen inget speciellt. Dagen efter var jag, vad jag skulle kalla, kär. En liten olycka med en hink vatten resulterade i vatten över hela brallorna och därmed var siffrorna utsuddade.

Sitter alltså är flera veckor efter och tanken av den här tjejen ligger fortfarande och gnager i bakhuvudet.

Det här händer typ en gång om året. Förra året var det första juni. Satte på en tjej, stack innan hon vaknade för hennes katt gav mig cancer. Försökte höra av mig men det var kört. Henne tänkte jag på under resten av sommaren.

Det har inte gått så långt att de hindrar mig från att knulla andra men de ger mig en riktig jävla dålig känsla i kroppen.

Hur fan hanterar man det här? "Knulla tio andra" funkar inte för mig. De tio andra är bara som luft ändå.
2013-06-12,18:08,
Inlägg: #2
Att bli kär och varför
ta battre vara pa dessa relationer. Sedan sa har du ju haft lite otur ocksa.
2013-06-12,18:22,
Inlägg: #3
Att bli kär och varför
Brukade bli så ibland för mig med förut, nästan alltid med tjejer som man aldrig lyckas få i säng. Man inbillar sig att hon har nått unikt eller så vill man så gärna veta vad som hade kunna hända. Ungefär som att gå miste om sista delen av en bok, man blir ju lite lätt galen av att aldrig få reda på hur det slutade. Det du måste göra är att träffa andra tjejer, ut och mingla som fan och ha kul. Vissa måste kanske sätta 5 tjejer medans andra glömmer sin crush efter ett hångel. Det handlar ba om att uppleva nya saker så att man påminner sig själv att det alltid finns någon brud som är lika bra eller bättre. Man kommer aldrig komma undan den där känslan det gäller bara att minimera den så fort som möjligt.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-06-12,18:50,
Inlägg: #4
Att bli kär och varför
Alltså det är ju asnice att bli kär!
Jag blir fan kär i varje snygg tjej jag träffar där personligheterna inte är för dåligt matchade dock försvinner det efter att man haft sex några gånger. Tror att vi män blir lurade av vår biologi till att bli kära för att verkligen se till att ha sex med en tjej. Sen när vi haft det några gånger så dör det därför att biologiskt är vårt "uppdrag" utfört. Liksom tror hon vi är en framtida partner så kommer hon vara mer mottaglig och risken med att bli lämnad med ett barn minskar för henne. Så vi är programmerade att känna så för att komma förbi hennes spärrar.

Så om den känslan inte dör så kan man typ säga att vi är kära på riktigt vilket är typ det bästa som kan hända enligt mig Smile
2013-06-12,21:29,
Inlägg: #5
Att bli kär och varför
Arlin Skrev:ta battre vara pa dessa relationer. Sedan sa har du ju haft lite otur ocksa.

Cruz Skrev:Brukade bli så ibland för mig med förut, nästan alltid med tjejer som man aldrig lyckas få i säng. Man inbillar sig att hon har nått unikt eller så vill man så gärna veta vad som hade kunna hända. Ungefär som att gå miste om sista delen av en bok, man blir ju lite lätt galen av att aldrig få reda på hur det slutade. Det du måste göra är att träffa andra tjejer, ut och mingla som fan och ha kul. Vissa måste kanske sätta 5 tjejer medans andra glömmer sin crush efter ett hångel. Det handlar ba om att uppleva nya saker så att man påminner sig själv att det alltid finns någon brud som är lika bra eller bättre. Man kommer aldrig komma undan den där känslan det gäller bara att minimera den så fort som möjligt.

Som jag skrev i topic så fungerar inte det där med att ligga runt. Det är "default" för mig. Sedan så betyder tjejerna sällan något och mitt känslosamma jag berörs inte av ett ONS.

Sux Skrev:Alltså det är ju asnice att bli kär!
Jag blir fan kär i varje snygg tjej jag träffar där personligheterna inte är för dåligt matchade dock försvinner det efter att man haft sex några gånger. Tror att vi män blir lurade av vår biologi till att bli kära för att verkligen se till att ha sex med en tjej. Sen när vi haft det några gånger så dör det därför att biologiskt är vårt "uppdrag" utfört. Liksom tror hon vi är en framtida partner så kommer hon vara mer mottaglig och risken med att bli lämnad med ett barn minskar för henne. Så vi är programmerade att känna så för att komma förbi hennes spärrar.

Så om den känslan inte dör så kan man typ säga att vi är kära på riktigt vilket är typ det bästa som kan hända enligt mig Smile

Jag vill inte veta av känslan och sökte tips, det är därför jag gjorde tråden.

Tack så mycket till er som tog er tid att svara Smile
2013-06-12,22:55,
Inlägg: #6
Att bli kär och varför
Cool. Är det alltid tjejer som är "svåra" eller är det även tjejer du är med som ger dig mycket uppmärksamhet som får sig att känna så?
2013-06-12,23:38,
Inlägg: #7
Att bli kär och varför
Så kan det kännas för mig också i vissa fall, kan träffa en skitsnygg brud men som är så lätt och förutsägbar så dör attraktionen direkt, sen kan jag träffa en mindre snygg som är mycket svårare = känslor. Brukar säga att det är själva jakten (tillsammans med utseende och personlighet såklart) som styr känslorna för mig, nästan så att jag vill att dom ska vara svåra.
2013-06-13,00:02,
Inlägg: #8
Att bli kär och varför
Känner igen mig i det där. Imo, så tror jag man förskönar det rätt hårt. Man vill typ att det skulle ha vart "perfekt" eller vad man nu vill kalla det. Så man bygger upp ett scenario i huvudet, som man egentligen vet inte är sant, men man VILL så gärna tro på det.

Typ, "shit, hon va perfekta bruden. SNygg, rolig, avslappnad OCH smart!". Man bygger upp en onitis. Men sen om du nu haft kvar numret så hade det knaaappast blivit så bra som man tänker det.
2013-06-13,00:03,
Inlägg: #9
Att bli kär och varför
sjoggaa Skrev:Så kan det kännas för mig också i vissa fall, kan träffa en skitsnygg brud men som är så lätt och förutsägbar så dör attraktionen direkt, sen kan jag träffa en mindre snygg som är mycket svårare = känslor. Brukar säga att det är själva jakten (tillsammans med utseende och personlighet såklart) som styr känslorna för mig, nästan så att jag vill att dom ska vara svåra.
Ah, agree. man klagar när tjejerna ska spela så svåra, men när det väl kmr till kritan när man vill vara "seriös", så vill man fan att dom ska hålla en på gränsen så man får den där jakten
2013-06-16,00:13,
Inlägg: #10
Att bli kär och varför
tack för svaren mina herrar.

Nej, det är inte alltid de är svåra. een av tjejerna jag blev kär i var bland de lättare. Vi delade på en kebab (nej skojar inte Smile), pratade om hur sjukt det var att jag är så ung (i jämförelse med henne) och sedan gick vi hem. den gången var det nog ålderskillnaden som fuckade upp det.

Nystart, som du säger handlar det mycket om försköning. Var som en upplysning när jag läste en låt jag har skrivit. i korta drag förklarade jag att "du är snygg och vacker - vad mer? precis som alla andra". När man väl känner så, så blir det lätt att hantera. Då krävs det faktiskt mer än en timme med en dyngrak tjej för att trilla dit. Även om det säkert händer igen Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför fortsätter man om inget aldrig händer? piraten99 18 5,711 2017-01-10,00:33
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna Lasttear 15 8,809 2014-03-03,22:54
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Varför är Du här? Arlin 14 6,104 2014-02-16,23:14
Senaste inlägg:: sajkoo
  Varför blir tjejer blinda när attraktion uppstår? ChuckNorris 3 1,905 2014-01-21,05:17
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Varför testo är bra för Game Vagabond 2 1,043 2012-11-20,03:45
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 7 2,507 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Varför är du här? Stridskuken 2 901 2012-04-16,20:01
Senaste inlägg:: alpha dawg
  Tankar om varför man inte ska köra rutiner, input wanted =) Spider 12 3,823 2012-04-08,13:47
Senaste inlägg:: Spider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}