LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
2013-07-13,16:12,
Inlägg: #21
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
TonightIsTheNight Skrev:Haha, tror dock folk idag är mer beta under sin morsa än farsa, tyvärr -.-

Ja, att killar blir uppfostrade att bete sig som brudar och ilurade att desto större chode man är desto mer brudar får man så man sen står där och brudarna behandlar en raka motsatsen och ser ned på en, är rent ut sagt ofta riktigt elaka och bitchiga mot den typen av killar så dom står där och undrar vad som är fel på dom och känner sig lika attraktiva och manliga som ett monster av en annan ras och dom är inte ens kvar på heriarki stegen längre, dom har ramlat av den.

Att vara i den situationen som kille lär ju inte direkt boosta testot.
2013-07-13,16:23,
Inlägg: #22
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Personligen skulle jag spekulera därifrån att det skadar testot mer att vara beta under sin mor än sin far, kan dock inte backa upp det vetenskapligt.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-07-13,16:54,
Inlägg: #23
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
TonightIsTheNight Skrev:Personligen skulle jag spekulera därifrån att det skadar testot mer att vara beta under sin mor än sin far, kan dock inte backa upp det vetenskapligt.

Beror nog mer på attityden ifrån föräldern, tror jag ! Spekulerar bara jag med nu. Men jag tror det är värre för en kille att bli uppväxt med en farsa som lyckats ligga 2ggr i sitt liv och fått sig en unge och totalt svalt detta med feminismen och lär ungen bete sig som en chode/brud än vad det är att växa upp med en morsa som lär sin unge efter dom klassiska könsrollerna, att stå på sig, ha lite attityd och brudar får man inte genom fjäsk och gåvor utan genom att bete sig självsäkert och bestämt.

Även om såklart en man som lär sin unge att bete sig som en man lär vara det bästa.
2013-07-13,16:57,
Inlägg: #24
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
confused... Skrev:Beror nog mer på attityden ifrån föräldern, tror jag ! Spekulerar bara jag med nu. Men jag tror det är värre för en kille att bli uppväxt med en farsa som lyckats ligga 2ggr i sitt liv och fått sig en unge och totalt svalt detta med feminismen och lär ungen bete sig som en chode/brud än vad det är att växa upp med en morsa som lär sin unge efter dom klassiska könsrollerna, att stå på sig, ha lite attityd och brudar får man inte genom fjäsk och gåvor utan genom att bete sig självsäkert och bestämt.

Även om såklart en man som lär sin unge att bete sig som en man lär vara det bästa.

Jo, finns säkert fler faktorer.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-07-13,17:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,17:22 av {2} confused....)
Inlägg: #25
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
TonightIsTheNight Skrev:Jo, finns säkert fler faktorer.

Problemet med att bli uppväxt på det sättet är att det tar många år att få "normalt" beteénde, om man ens lyckas under sin livstid om man är 20+ och uppväxt med en riktig jävla feminist morsa och har extrem chode beteénde inprogramerat i ryggraden.

Jag själv t.ex är uppväxt med en deprimerad WT morsa som prackat på mig genom hela uppväxten att män är skit, dom behandlar kvinnor så illa, min farsa är dum i huvudet, killar är så taskiga och jadajadajada och i tillegg behandlade hon mig och mina syskon som skit, alla hennes problem var vårat fel, vi fick ta mer hand om henne än hon tog hand om oss trots att vi gick i lågstadiet. Jag hade aldrig några pengar(lus fattig och fick IG i idrott för jag inte hade gympa kläder) så kunde knappt umgås med klasskamrater på fritiden eller hålla på med någon idrott. Vilket gjorde att jag hamnade utanför socialt, fick social fobi, var totalt socialt inkompetent och jag var den som inga brudar ville bli sedd eftersom jag var på grund av min morsa så jävla låg social status och gick i slitna gamla kläde med så fick ofta höra hur ful jag var ifrån brudar, jag fick inte följa med när vänner skulle umgås med brudar and so on.

Kombinera det med att jag i tillägg var uppväxt i feminist Sverige där man ifrån skola,lärare och vuxna/media rent allmänt blev ilurad denna cirkus att brudar förtjänar ditten och datten och man ska fjäska och choda si och så för brudar för att få dom intresserade och män är så sviniga. Brudar är änglar på jorden och förtjänar allt serverat på ett fat och män ska choda och servera det till dom. Ja, Sveriges feminism helt enkelt. Och jag var fan så extremt jävla chode så det finns inte, deprimerad och typ tyckte synd om alla Sveriges brudar och gjorde allt jag kunde för att inte bidra till dessa manliga "svinerierna".

Katastrofen med den starten på livet är ju ett faktum och jag skulle inte bli förvånad om det har haft väldigt stor påverkan på mina testo nivåer och är en del av anledningen till att jag har testo nivåer på 13 vid 26års ålder och är inte långt ifrån att jag kan ansöka om TRT terapi.

(I USA och enligt många experter världen över så kan jag få TRT terapi på mina testo nivåer, eftersom de nivåer jag ligger på enligt många studier visar på en markant/tydlig sänkning i energi nivåer/fysisk uthållighet och jag har en konstant jävla slöhet/energilös het i kroppen)

Blev lite långt inlägg ! Är så jävla sur över situationen bara !!! Angry
2013-07-13,17:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,17:42 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #26
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
confused...,

Dock vet du inte hur mkt som influerats av dina gener, miljön i fosterstadiet, kulturen i stort, umgänge utanför familjen etc. så att dra potentiellt för stora växlar av föräldrarnas beteende är egentligen att skapa ett onödigt hjärnspöke.

"Hur folk är" verkar var en komplex mix av gener, personlig historia, personligt ansvarstagande. Tur att det går att förändras, btw.

Har du testat att höja dina T-värden naturligt f.ö.?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-07-13,18:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,18:09 av {2} confused....)
Inlägg: #27
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
TonightIsTheNight Skrev:confused...,

Dock vet du inte hur mkt som influerats av dina gener, miljön i fosterstadiet, kulturen i stort, umgänge utanför familjen etc. så att dra potentiellt för stora växlar av föräldrarnas beteende är egentligen att skapa ett onödigt hjärnspöke.

"Hur folk är" verkar var en komplex mix av gener, personlig historia, personligt ansvarstagande. Tur att det går att förändras, btw.

Har du testat att höja dina T-värden naturligt f.ö.?

Jadå, finns många faktorer som spelar in och jag tror gener är den största faktorn, dock har det mest troligt haft en viss påverkan på hälsan och testovärden, stress under lång period sliter ju på kroppen och ett social/psykfall till deprimerad WT morsa under hela uppväxten hjälper ju inte direkt när det kommer till väldmåendet och sina stress nivåer. Dock mina sociala problem, den sociala fobin jag hade som jag nu tränat bort och min totala sociala inkompetens jag hade tidigare i livet är en direkt orsak av uppväxten. Men ja, det är en annan historia, jag har kommit över det och försöker leva med dom förutsättningar jag har och gör det bästa av situationen, även om det såklart är jävla irriterande när det väl kommer på tapeten.

Jadå, käkar zink runt 40mg varje kväll, tränar 4-5ggr i veckan jusst nu och har dragit ned kraftigt på fappandet. Det hjälper lite, jag blir piggare av det. ZMA tillskott och kasein protein shake varje kväll gjorde mig märkbart piggare och jag lyckades komma igång med träning igen av det. Så gör det jag kan.
2013-07-13,19:20,
Inlägg: #28
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
confused du har inte funderat på roider? Inte i stora mängder dvs, men så du får åtminstonde above average T. Om jag hade låga nivåer naturligt å det inte fanns något jag kunde göra åt det på "naturlig väg" så skulle jag absolut överväga det.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-13,20:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,20:19 av {2} confused....)
Inlägg: #29
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Evilvalle Skrev:confused du har inte funderat på roider? Inte i stora mängder dvs, men så du får åtminstonde above average T. Om jag hade låga nivåer naturligt å det inte fanns något jag kunde göra åt det på "naturlig väg" så skulle jag absolut överväga det.

Testade en gång vid denna tiden förra året Under en 2-3månaders period när Ritalin, Concerta osv jag testat fram och tillbaka under ca 1års tid inte fungerade bra och dom aldrig hittade en dosering som fungerade bra på mig, det var då jag började fundera på om det inte kunde vara fel medicinering och något annat än den ADD diagnos jag fått var orsaken till min slapphet och energi problem, mycket riktigt upptäckte jag då att det är vanligt att folk med lågt testo blir misstolkade för ADD och felmedicinerade eftersom dom två diagnoserna delar mycket av dom samma symptomen och dom gör absolut inga tester för att säkreställa att det är ADD och inte lågt testo, typ, dina minarel/vitamin värden är bra och du har låg energi över lång period, ok, då får du diagnosen ADD.
Det var även då jag läste på ordentligt om TRT, kollade min testo nivå osv och fick reda på att de testo nivåer jag ligger på så är det väldigt vanligt att man upplever slöhet och slapphet osv.

Så jag testade hemmagjord TRT, och ja, alla mina problem var löst under den perioden. Slöheten jag haft i kroppen senaste åren försvan, jag blev mycket piggare/klarare i huvudet och orkade vara mer aktiv, jag blev mer kreativ,livfull,busig i sinnet and so on, jag kände mig normal igen som om jag var 20på nytt.

Sen plus på det samma som dom flesta får på testo kur fick jag extremt välmående, riktigt bra självförtroende och jag blev 10x kåtare. Jag är inget fan av att slicka fitta, men under den perioden så älskade jag fan det, uppskattade sex mycket mer osv.

Problemet är att det blir en dyr "medicin" att köpa på olaglig väg, man riskerar att bli tagen för det och få böter,förlora jobbet, få gå på rehabilitering och massa shit. Och är man på kur året runt ska man med iaf någon gång om året köra läkartest för att se att allt står rätt till i kroppen, vilket även det blir mer komplicerat samt dyrare när man gör det olagligt. Dom långa estrarna som används av sjukvården för TRT är väldigt dyra att köpa olagligt eftersom dom flesta som använder testo gör det för att dopa sig och därför är korta estrar mer eftersökt och därmed är tillgången/priset på dom långa lägre/högre. Så därför måste man sticka en spruta i röven en gång i veckan året runt, typ varje fredag utan undantag, vilket blir jobbigt i längden.

Så därför, på grund av alla komplikationer runt omkring enbart på grund utav att det är olagligt har jag bestämt mig för att testa öka det på naturlig väg först. Och jag har ju som sagt blivit lite piggare sen jag började med det och kommit igång med träningen nu igen.

Jävla irriterande dock att jag måste överväga att bryta mot lagen och köra hemmagjord medicinering för att leva ett normalt liv på grund av sketna jävla lagar och dåligt sjukvårds system när det finns många studier i ämnet som visar att folk med min testo nivå får problem med sina energi nivåer och testo nivåer.

Jaja, bara hoppas på att jag får upp den högt nog naturlig väg. Eftersom jag blivit pigg nog att komma igång med träningen finns det ljus i tunneln.
2013-07-13,20:59,
Inlägg: #30
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
I see, hur kände du dig mellan 13-20? Väldigt skumt att dina "naturliga nivåer" blivit så pass låga vid en sådan ung ålder som 26.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-13,21:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,21:20 av {2} confused....)
Inlägg: #31
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Evilvalle Skrev:I see, hur kände du dig mellan 13-20? Väldigt skumt att dina "naturliga nivåer" blivit så pass låga vid en sådan ung ålder som 26.

Mellan 13 och 20 kände jag mig väldigt likt det jag gjorde när jag körde den hemma kuren.

Fast jag hade "något" bättre självförtroende och välmående på kuren givetvis, jag kunde lyfta berg på kuren. Big Grin haha Fick mycket bättre respons ifrån brudar under den perioden, tankebanorna och sättet jag tänkte på blev väldigt busigt,sexistiskt och kaxigt och mitt state blev jävla bra. Kunde ligga hemme i soffan en kväll, gosa ner mig i soffan hålla i mina bollar och bara känna hur jävla gött livet var ! Big Grin

Mellan 13-20 var jag någonstans mellan så jag kände mig på kuren och så jag känner mig i dagsläget.

Det är inte jätte vanligt, men inte så väldigt ovanligt häller att folk har värden likt mina idag. Testonivåerna hos genomsnittet har jag för mig är lägre i dagens samhälle än förr på grund av våran kost, sätt att leva med all stress osv. Och jag har ju inte sjukligt låga värden, i den mån att hälsan är i fara, utan jag ligger ju innom det som räknas som "normalt", men precis i underkant, i den zonen där man börjar uppleva minskning i energi nivåer.

Sen på grund av min uppväxt och psykiskt instabil depremerad ensamstående morsa jag beksrev tidigare har jag left större delen av mitt liv under i mycket press, jag gick in i väggen i början av 20åren där kroppen var totalt jävla utbränd. Sånt kan ju även det påverka hormonvärden.

Svårt att veta exakt, men troligen en blandning av otur med generna och hur uppväxten och att jag blev sjuk i början av 20åren. Det är ju efter min kropp blev överbelastad både psykiskt och fysiskt och jag gick flera år totalt utbränd som jag varit slapp och seg. Aldrig återhämtat mig efter det.

edt : Men iaf inget snack om saken att det är lågt testo som är orsaken till mina problem och inte en ADD diagnos eftersom ADD medicin inte hjälpte mig trots mycket velande fram och tilbaka med olika preparat och doser, sen vid min hemmagjorda TRT, pang bom, problemen lösta direkt.
2013-07-13,21:22,
Inlägg: #32
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Är ju fan helt värdelöst att gränsen för att få TRT inte är högre, man borde fan kunna få testo av doktorn till höga nivåer bara man så önskade, varför inte? Jevla cp system.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-13,21:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,21:39 av {2} confused....)
Inlägg: #33
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Aa, jävla cp system. Jag förstår dock att man inte får det till höger och vänster eftersom det kan fucka upp naturliga produktionen. Men för såna som mig suger det fan kuk.

Är inte så kul att leva med ständig trötthet och slapphet, det påverkar ju livskvaliteten något enormt. Men eftersom det inte är så låga nivåer att hälsan är i fara(hjärta,blodådror osv kan ta skada om man går med väldigt låga värden länge) så får såna som mig inte hjälp. Men lite motsägelsefullt ändå, leva med en slö och slapp kropp så man inte orkar träna, vara fysiskt aktiv, kanske blir deppig för ens liv suger och man inte orkar göra det man vill göra så blir ju faktiskt hälsan lidande.

Som tur är har ZMA(zink) och kaseinprotein shake på kvällarna före jag lägger mig faktiskt gjort mig lite piggare. Jag märker skillnad på när jag tar det och när jag inte gör det och jag blir pigg nog att ta mig iväg till gymmet, även om det inte är som när jag var 20 och fan knappt kunde hålla mig borta ifrån gymmet för jag hade så myket energi i kroppen jag var tvungen att göra av med. Tongue

Blev fan jävligt sugen nu på att starta en seriös hemma gjord TRT igen ! Mådde så jävla bra under den tiden, var ruggigt kåt och konstant in super state. Tankegångarna och sättet att vara på blev mer alfa också. Ens gamenivå ökade fan markant på grund av att tankegångar och sätt att vara på blev automatiskt så man försöker koncentrera sig om att anamma normalt när man gamear.
2013-07-13,21:39,
Inlägg: #34
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Hur är du under dina "sämsta" perioder, energimässigt? Hur har du ork att jobba när man har sådana låga energinivåer? Fyfan jag hade dampat lös och gjort allt i min väg för att doktorn skulle fixa. Medvetet tryckt ner mina nivåer i botten, missbrukat lakrits och alkohol som en galning innan T prover etc Tongue
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-13,21:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,21:51 av {2} confused....)
Inlägg: #35
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Evilvalle Skrev:Hur är du under dina "sämsta" perioder, energimässigt? Hur har du ork att jobba när man har sådana låga energinivåer? Fyfan jag hade dampat lös och gjort allt i min väg för att doktorn skulle fixa. Medvetet tryckt ner mina nivåer i botten, missbrukat lakrits och alkohol som en galning innan T prover etc Tongue

Kan kännas jobbigt med skit grejer som att gå till affären, dra en vanlig promenad även om jag vill och sitter hemma uttråkad. Inget ovanligt i mina sämsta perioder att jag sitter hemma uttråkad och vill hitta på något, men fan inte orkar. Blir typ mentalt slö också, typ kommer inte på något att säga, orkar inte direkt kommunicera och vara social så mycket.

Visst, man kan ju alltid tvinga sig att göra grejer, inte så att jag är förlamad. Men glädjen i saker försvinner ju om man måste tvinga sig till det.

Tror dom flesta upplever liknande ibland, typ efter att man tokrunkat till porr en kväll, eller har en riktigt dålig dag och knappt orkar röra sig ur soffan. Det upplever ju alla ibland. Problemet är att det inte är ibland för mig utan varje dag.

Men som sagt, märkt en bättring sen jag började med kasein och ZMA ! =)

Jag har funderat på det du tar upp att fejka min nivåer lägre än dom är, eventuellt kör en kort kur, skita i PCT och sen direkt när spårsningstiden gått ur kroppen före naturliga nivåerna återhämtat sig gå till läkaren och göra nytt testo prov. Men som sagt, det är verkligen last resort, jag ska testa köra på detta med att öka det naturligt en stund först.
2013-07-13,22:01,
Inlägg: #36
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Yeah gör det, btw är det nu även bevisat att long term lifting ökar basnivåer av testo, även hos individer med över 5års styrketräningserfarenhet. Så MAO, desto längre (och hårdare) du lyfter, desto mer testo får du Smile.

Och ja, last resort att medvetet trycka ner nivåerna: Såg nån på flashback som gjorde detta och lyckades så han fick behandling, haha!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-13,22:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-13,22:24 av {2} confused....)
Inlägg: #37
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Evilvalle Skrev:Yeah gör det, btw är det nu även bevisat att long term lifting ökar basnivåer av testo, även hos individer med över 5års styrketräningserfarenhet. Så MAO, desto längre (och hårdare) du lyfter, desto mer testo får du Smile.

Och ja, last resort att medvetet trycka ner nivåerna: Såg nån på flashback som gjorde detta och lyckades så han fick behandling, haha!

Aa jag såg den tråden också! haha

Vad menar du med att lyfta långt och hårt?

Fan irriterande när jag tänker efter, är ju så med nästan allt för mig nu förtiden. Förr i tonåren och i början av 20åren när jag var deprimerad, hade social fobi, var socialt missanpassad osv så var jag ändå mycket mer "på" socialt Jag hade en drivkraft hela tiden, en energi i mig som pushade mig ut på fester, ut och hitta på saker osv.

Nu förtiden om jag ska hitta på något så måste jag tvinga mig till det och jag har faktiskt på grund av det ett mindre socialt nät, svårare att skaffa vänner trots att min personlighet är enormt mycket "större" noll social fobi och helt normal social kompetans och det suger fan kuk. Jag satt oftast på den tiden i sociala situationer och sa nästan inte ett ord för att jag kände mig wierd, kunde inte bidra till sociala konversationer och situationer typ något. Men jag hade iaf en drivkraft, ett sug att pusha mig ut och iväg och hitta på saker så därför blev jag även bjuden på fester, event osv trots att jag var den tråkiga killen som bara hängde på.

edit : Är så med fest också nu förtiden faktiskt. Förr gillade jag iaf att dra iväg på fest, vistas i sociala situationer osv trots att det samtidigt var väldigt obehagligt för jag kände mig jävla wierd. Nu känns det bara jobbigt och obekvämt, på grund av så jävla hög energi nivå, massa hög musik och folk som skriker överallt. Helt enkelt jag har inte energin till det.
2013-07-13,22:49,
Inlägg: #38
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Fyfan lär suga, hur snabb är din skäggväxt näru har low T?

Det jag menade med long term lifting:

http://jap.physiology.org/content/65/6/2406.abstract

Citat:Neuromuscular and hormonal adaptations to prolonged strength training were investigated in nine elite weight lifters. The average increases occurred over the 2-yr follow-up period in the maximal neural activation (integrated electromyogram, IEMG; 4.2%, P = NS), maximal isometric leg-extension force (4.9%, P = NS), averaged concentric power index (4.1%, P = NS), total weight-lifting result (2.8%, P less than 0.05), and total mean fiber area (5.9%, P = NS) of the vastus lateralis muscle, respectively. The training period resulted in increases in the concentrations of serum testosterone from 19.8 +/- 5.3 to 25.1 +/- 5.2 nmol/l (P less than 0.05), luteinizing hormone (LH) from 8.6 +/- 0.8 to 9.1 +/- 0.8 U/l (P less than 0.05), follicle-stimulating hormone (FSH) from 4.2 +/- 2.0 to 5.3 +/- 2.3 U/l (P less than 0.01), and testosterone-to-serum sex hormone-binding globulin (SHBG) ratio (P less than 0.05). The annual mean value of the second follow-up year for the serum testosterone-to-SHBG ratio correlated significantly (r = 0.84, P less than 0.01) with the individual changes during the 2nd yr in the averaged concentric power. The present results suggest that prolonged intensive strength training in elite athletes may influence the pituitary and possibly hypothalamic levels, leading to increased serum levels of testosterone. This may create more optimal conditions to utilize more intensive training leading to increased strength development.

Citat:What is very positive from this article is that all the subjects were professional weight lifters with at least 5 yrs experience and their bodies still showed significant average increases in T (570 to 722), even though they obviously aged another 2 years during the period of the study.

http://www.propeciahelp.com/forum/viewto...?f=6&t=359
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-13,22:57,
Inlägg: #39
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Tackar, ska se på det !

Jadu, hälften av skägget i mitt face är fortfarande vita fjun vid 26års ålder och det är blandat tunna mörka hår med vita fjun. Så bra är min skäggväxt.
2013-07-13,23:41,
Inlägg: #40
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Hm, du kan alltså inte odla något värdigt skägg alls? Exempelvis en tjock goatee, eller en vanlig beard or whatever?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillskott som Boostar Testosteron? Rednales 6 6,007 2016-03-22,09:41
Senaste inlägg:: tay
  Testa sina testosteron-nivåer Sean 2 2,100 2015-09-08,12:51
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  BCAA - ökar svett? Commander 8 3,308 2013-05-31,21:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Intressant video om testosteron (testobooster vs injektioner) Whynot 4 2,630 2013-04-24,11:57
Senaste inlägg:: Whynot
  Utlösning och testosteron, par frågor! nospoon 6 3,112 2012-03-05,21:02
Senaste inlägg:: nospoon

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}