LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
2013-07-13,23:44,
Inlägg: #41
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Evilvalle Skrev:Hm, du kan alltså inte odla något värdigt skägg alls? Exempelvis en tjock goatee, eller en vanlig beard or whatever?

Nope, orkar inte raka mig ibland, men det ser jävligt ut.
2013-07-17,00:31,
Inlägg: #42
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
hur funkar detta med kallduschar?

När, hur ofta, hur länge etc?
2013-07-17,01:20,
Inlägg: #43
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Wtf, killar fokusera på att gå istället för att försöka höja testot med 2%.
2013-07-17,01:55,
Inlägg: #44
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
JohnDoe Skrev:Wtf, killar fokusera på att gå istället för att försöka höja testot med 2%.

Vi snackar betydligt mer än 2% här och du underskattar något enormt hur stor påverkan testonivåer faktiskt har på state,självförtroende och energinivåer(desto mer energi desto lättare att pusha sig själv)

Sen så kan man inte gå ut 24/7, att träna, sköta kosten bra, ta kallduschar, äta kost tillskott osv. Det är inget som direkt tar längre tid än saker man normalt gör. Äta och duschaska man göra ändå och dom flesta har tid att träna mellan jobb och eventuell utgång.

Gör du dessa saker så kommer du dessutom få ut betydligt mer av dina utgångar eftersom ett hälsosamt liv höjer ditt state.
2013-07-17,02:26,
Inlägg: #45
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
confused... Skrev:Vi snackar betydligt mer än 2% här och du underskattar något enormt hur stor påverkan testonivåer faktiskt har på state,självförtroende och energinivåer(desto mer energi desto lättare att pusha sig själv)

Det spelar ingen roll vilka oljor du äter, dushar kallt osv, dina testo nivåer kommer inte höjas ens i närheten som de lägsta doserna i AAS. Och de lägsta ger inte så jävla stor effekt heller. Så fokusera på rätt grejer buddy.

Känns som vissa bara vill ha en ursäkt till varför dom inte lyckas med pua. Säger det här av egen erfarenhet också. De flesta har väl att du inte är nöjda med sitt utseende, har ingen att gå ut med osv. Men jag tror att det här är samma sak.
2013-07-17,02:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-17,02:44 av {2} confused....)
Inlägg: #46
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
JohnDoe Skrev:Det spelar ingen roll vilka oljor du äter, dushar kallt osv, dina testo nivåer kommer inte höjas ens i närheten som de lägsta doserna i AAS. Och de lägsta ger inte så jävla stor effekt heller. Så fokusera på rätt grejer buddy.

Känns som vissa bara vill ha en ursäkt till varför dom inte lyckas med pua. Säger det här av egen erfarenhet också. De flesta har väl att du inte är nöjda med sitt utseende, har ingen att gå ut med osv. Men jag tror att det här är samma sak.

Man behöver inte få sina nivåer höjda till dom lägsta doserna av AAS för att märka skillnad. Så det är ett redigt blåst argument. För mig som har låga naturliga nivåer märker jag en markant skillnad på livst stil, kallduschar, äta rätt, ta ZMA osv. Och jag vet väldigt många andra med mig som upplever en tydlig skillnad dom med.

Och dom lägsta doserna AAS gör inte så stor skillnad? Nej du, kanske inte för alla, olika personer fungerar olika. Men för mig ger det en enorm jävla skillnad, på en låg dos AAS får jag sånt extremt jävla välmående och extrem jävla självförtroende och bra state 24/7 att jag mådde bättre på det än vad jag gör av att röka heroin, ja, det är faktiskt den bästa "drogen" för välmående jag testat. Får inte ens samma state på på tjack eller kokain som är droger man tar iprincip enbart för att hamna i state på inför fest.

Och även där är det väldigt många som upplever samma som mig. Det är ganska vanligt att folk tar låg dos testo enbart på grund av välmåendet dom får av det.

Jag är ful, jag har ingen att gå ut med och jag är noob. Men jag använder inte det som en ursäkt, jag kör på och försöker träna mig så gott jag kan ändå, går ut nykter och ensam. Jag använder det helt enkelt absolut inte som någon ursäkt. Att man märker en tydlig skillnad på state och välmående och sina energi nivåer när man har ett hälsosamt liv betyder inte att man gör det enbart som ursäkt för sitt game. Det är rett riktigt blåst argument om jag ska vara ärlig.

Och dessutom, du motsäger dig iprincip all den vetenskap som finns innom kost, träning och hur testosteron fungerar och påverkar kroppen med ditt uttalande. Dom flesta om inte alla som går ifrån en osund livsstil till en sund livsstil märker en tydlig skillnad.

Är du superman och kan äta skräpmat, sitta i soffan och lata dig hela dagarna och ändå är lika pigg och alert och har lika bra välmående som när du äter bra och nyttigt och är fysiskt aktiv ! Ja, grattis för dig ! Dock är inte vi alla superhumans som dig och dom flesta fungerar inte så. Kanske du ska ta och anmäla dig till det där super humans programmet och få din kropp undersökt?
2013-07-17,02:47,
Inlägg: #47
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
confused... Skrev:Jag är ful, jag har ingen att gå ut med och jag är noob. Men jag använder inte det som en ursäkt, jag kör på och försöker träna mig så gott jag kan ändå, går ut nykter och ensam. Jag använder det helt enkelt absolut inte som någon ursäkt.

Det var säkert jobbigt ibörjan men nu är det bättre. Så fokusera inte så mycket på din testo så blir det bra mannen.
[Image: christian-bale-batman.jpg]
Du får det att låta som du är som han till vänster.
2013-07-17,02:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-17,02:50 av {2} confused....)
Inlägg: #48
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
JohnDoe Skrev:Det var säkert jobbigt ibörjan men nu är det bättre. Så fokusera inte så mycket på din testo så blir det bra mannen.
[Image: christian-bale-batman.jpg]
Du får det att låta som du är som han till vänster.

Jag har aldrig förstått mig på idioter som dig, som ska ge tips om saker dom inte har en aning om. Du har uppenbart ingen erfarenhet eller är det minsta påläst i ämnet.

Inte fokusera på mitt testo säger du? Hah största skämtet jag hört på länge. Gör jag inte dessa grejer orkar jag knappt ta mig utanför dörren och är konstant totalt jävla slapp och seg i kroppen. Och dessutom är det mer som händer i kroppen än testo nivåer i en sund livsstil.

Tillbaka till grottan med dig och sluta ge tips om saker du inte har en aning om.
2013-07-17,02:52,
Inlägg: #49
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Aa du låter fan ännu mer som han till vänstern. Funderat på att gå till någon läkare? Vad säger dom om du nu har varit där?
2013-07-17,02:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-17,02:56 av {2} confused....)
Inlägg: #50
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Absolut inget jag orkar diskutera med en pajjas som ska leka kunnig i ett ämnen han har lite eller ingen erfarenhet i. Ganska lönlös diskussion eftersom du har absolut noll att tillföra.

Hade du haft någon kunskap eller erfarenhet i ämnet hade du inte behövt ställa de frågorna. Tack och hej, diskutera på lågstadie nivå med vilda gissningar får du göra med någon annan.
2013-07-17,04:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-17,04:31 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #51
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
JohnDoe Skrev:Wtf, killar fokusera på att gå istället för att försöka höja testot med 2%.

Kan ökas på rätt rejält hos många, särskilt om man kommer från en grund som otränad, fet, datornörd och vill bli bra med brudar. Eller om man av andra skäl har låga testo. Det handlar om betydligt mer än 2 % - i vissa fall mer än fördubblingar av testovärden. FInns gott om stuider samt personliga utsagor av männniskor som säger sig känna enorma skillnader. Sidor som denna tenderar också att dra till sig mer "nördigare" och må hända mindre testosteronstinnade killar, vilket gör det än mer naturligt att vi här på sidan diskuterar hur vi kan höja våra förutsättningar. Sen är det kul att vara nörd också, att ha ett mål eller gå in för något till 100 %. Och detta är trots allt ett forum där vi bland annat disktuerar "teori" kring PU.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-07-17,10:44,
Inlägg: #52
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Ragnarök Skrev:Kan ökas på rätt rejält hos många, särskilt om man kommer från en grund som otränad, fet, datornörd och vill bli bra med brudar. Eller om man av andra skäl har låga testo. Det handlar om betydligt mer än 2 % - i vissa fall mer än fördubblingar av testovärden. FInns gott om stuider samt personliga utsagor av männniskor som säger sig känna enorma skillnader. Sidor som denna tenderar också att dra till sig mer "nördigare" och må hända mindre testosteronstinnade killar, vilket gör det än mer naturligt att vi här på sidan diskuterar hur vi kan höja våra förutsättningar. Sen är det kul att vara nörd också, att ha ett mål eller gå in för något till 100 %. Och detta är trots allt ett forum där vi bland annat disktuerar "teori" kring PU.

+1 Bra skrivet.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-07-17,20:36,
Inlägg: #53
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Ragnarök Skrev:Kan ökas på rätt rejält hos många, särskilt om man kommer från en grund som otränad, fet, datornörd och vill bli bra med brudar. Eller om man av andra skäl har låga testo. Det handlar om betydligt mer än 2 % - i vissa fall mer än fördubblingar av testovärden. FInns gott om stuider samt personliga utsagor av männniskor som säger sig känna enorma skillnader. Sidor som denna tenderar också att dra till sig mer "nördigare" och må hända mindre testosteronstinnade killar, vilket gör det än mer naturligt att vi här på sidan diskuterar hur vi kan höja våra förutsättningar. Sen är det kul att vara nörd också, att ha ett mål eller gå in för något till 100 %. Och detta är trots allt ett forum där vi bland annat disktuerar "teori" kring PU.

yeah exakt, såg nån kille på bodybuilding.com som betalade för att kolla sina värden, sen körde han kontrastduschar, fasta, no-fap och lite sånt i under en hyfsat kort period och testade igen, värderna var MYCKET högre. går att googla fram om nån är intresserad, pallar dock inte göra det själv
2013-07-18,07:05,
Inlägg: #54
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
confused... Skrev:Problemet med att bli uppväxt på det sättet är att det tar många år att få "normalt" beteénde, om man ens lyckas under sin livstid om man är 20+ och uppväxt med en riktig jävla feminist morsa och har extrem chode beteénde inprogramerat i ryggraden.

Jag själv t.ex är uppväxt med en deprimerad WT morsa som prackat på mig genom hela uppväxten att män är skit, dom behandlar kvinnor så illa, min farsa är dum i huvudet, killar är så taskiga och jadajadajada och i tillegg behandlade hon mig och mina syskon som skit, alla hennes problem var vårat fel, vi fick ta mer hand om henne än hon tog hand om oss trots att vi gick i lågstadiet. Jag hade aldrig några pengar(lus fattig och fick IG i idrott för jag inte hade gympa kläder) så kunde knappt umgås med klasskamrater på fritiden eller hålla på med någon idrott. Vilket gjorde att jag hamnade utanför socialt, fick social fobi, var totalt socialt inkompetent och jag var den som inga brudar ville bli sedd eftersom jag var på grund av min morsa så jävla låg social status och gick i slitna gamla kläde med så fick ofta höra hur ful jag var ifrån brudar, jag fick inte följa med när vänner skulle umgås med brudar and so on.

Kombinera det med att jag i tillägg var uppväxt i feminist Sverige där man ifrån skola,lärare och vuxna/media rent allmänt blev ilurad denna cirkus att brudar förtjänar ditten och datten och man ska fjäska och choda si och så för brudar för att få dom intresserade och män är så sviniga. Brudar är änglar på jorden och förtjänar allt serverat på ett fat och män ska choda och servera det till dom. Ja, Sveriges feminism helt enkelt. Och jag var fan så extremt jävla chode så det finns inte, deprimerad och typ tyckte synd om alla Sveriges brudar och gjorde allt jag kunde för att inte bidra till dessa manliga "svinerierna".

Katastrofen med den starten på livet är ju ett faktum och jag skulle inte bli förvånad om det har haft väldigt stor påverkan på mina testo nivåer och är en del av anledningen till att jag har testo nivåer på 13 vid 26års ålder och är inte långt ifrån att jag kan ansöka om TRT terapi.

(I USA och enligt många experter världen över så kan jag få TRT terapi på mina testo nivåer, eftersom de nivåer jag ligger på enligt många studier visar på en markant/tydlig sänkning i energi nivåer/fysisk uthållighet och jag har en konstant jävla slöhet/energilös het i kroppen)

Blev lite långt inlägg ! Är så jävla sur över situationen bara !!! Angry

Fett strongt att du har tagit dig ur den skiten. Även om du har en bit kvar är jag fett imponerad av din utveckling så här långt.

Vilken stad bor du i?
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2013-07-18,09:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-18,19:12 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #55
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Bra lista, håller med på samtliga punkter. En annan sak som jag tror höjer Testosteron (har för mig jag läst nån studie) är kött. Det jag vill minnas att jag läst var att vegetarianer har lägre Testo. Jägare/samlare under istiden lär ha ätit en kost beståendes av övervägande del kött, såg nån dokumentär där dom sa att Neandertalarna åt typ 90% kött (osäker på siffran kan ha varit mer tom.) och samma senare med Cromagnon antagligen, och dom var väldigt robust byggda. Försöker äta åtminstonde 1 kg kött per dag, och känner stor skillnad vad det gäller kraft och välmående när jag äter mycket kött gentemot när jag inte gjort det.

Edit: såg att det fanns med på listan
2013-07-18,13:23,
Inlägg: #56
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
@ Stridskuken

Kanns som att du drar samband som inte ar bekraftade har. Var de robust byggda for att de at mycket kott, eller blev det helt enkelt sa att de kunde skaffa mer kott pga. att de var robust byggda? Kan ju aven ha varit sa att de helt enkelt inte hade tillgang till annat. Eller en kombo av alltihop.

Sedan sa kan man ocksa fraga sig: Ar det sa att vegetarianer har mindre testo for att de inte ater kott, eller valjer helt enkelt folk med mindre testo i storre utstrackning att bli vegetarianer?

Problematisering at sidan sa har jag for mig att Tim Ferriss experimenterade med att ate en rejal dos kott fran argentinska frigaende kossor och skall ha uppmatt en javligt bra okning av fritt testo av det. Han fick enligt egen utsago extremt mycket hogre libido. Sedan vet jag ocksa att Kai Greene var med och utvecklade beef protein shake pga. att han ansag det hade en battre uppbyggande effekt an vassle (sedan ar jag iof. osaker pa mangden bullshit i detta).

Rent generellt ogillar jag hypoteserna om jagare/samlare osv. pga. bristande validitet. De kan ge utmarkta hypoteser som man sedan kan testa med experiment. Men jag foredrar att basera min kunskap pa studier dar experiment genomfors an pa anekdoter.

Anyways, det ska bli sa javla gott att komma tillbaka till Sverige och grilla en bit kossa. OMNOMNOM
2013-07-18,13:47,
Inlägg: #57
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Jag har också läst det där med kött men vet inte hur bevisat det är. Är det någon särskild typ av kött som är bra för T?
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-07-18,14:26,
Inlägg: #58
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Vet inte så mycket gällande kött och testo, men det skulle inte direkt förvåna mig om det är bra att smälla i sig en jävla massa mumsbeeF.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-18,15:13,
Inlägg: #59
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11590...stractPlus
Skrev:
Vitamin C supplementation attenuates the increases in circulating cortisol, adrenaline and anti-inflammatory polypeptides following ultramarathon running.
Alltså, vitamin C sänker kortisol = högre testo! Sänker också adrenalinet vilket även det verkar kunna hjälpa med att få höjda nivåer av testo.
http://www.livestrong.com/article/264111...tosterone/ Skrev:While short-term exposures to adrenaline are unlikely to cause effects, long-term stress and routine adrenaline exposure may downregulate testosterone production.
2013-07-18,16:07,
Inlägg: #60
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Det där med att höga nivåer av testo gör en mer benägen till aggressivitet, det har man hört och jag har även läst det i en kurslitteratur, men vad anser ni om det egentligen? Tror det lutar mer mot ngn form av skräckpropaganda bara, eller?
Aggressivitet borde väl vara ganska kopplat till kortisol och adrenalin påslag.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillskott som Boostar Testosteron? Rednales 6 5,999 2016-03-22,09:41
Senaste inlägg:: tay
  Testa sina testosteron-nivåer Sean 2 2,099 2015-09-08,12:51
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  BCAA - ökar svett? Commander 8 3,307 2013-05-31,21:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Intressant video om testosteron (testobooster vs injektioner) Whynot 4 2,629 2013-04-24,11:57
Senaste inlägg:: Whynot
  Utlösning och testosteron, par frågor! nospoon 6 3,106 2012-03-05,21:02
Senaste inlägg:: nospoon

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}