LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
2013-12-15,21:06,
Inlägg: #81
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Då jag tog mitt test gick jag till doktorn och sa att jag var orolig över mina nivåer för att jag kände mig depp, ingen motivation, hade stark ED och min muskelutveckling helt hade stannat upp Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-15,21:07,
Inlägg: #82
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
haha alltså man får ljuga lite för att de ska ta test?
2013-12-15,21:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-15,21:18 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #83
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Jag sa också som valle att jag kände mig depp, trött osv, det här var ungefär ett år sen jag tog mitt test, hade precis gjort slut med bruden, fappade varje dag, ingen styrketräning, dålig kost, sömn och inge d-vitamin, skulle vilja se om mina värden gått upp idag.

På första provet låg jag i underkant på sköldkörteln för att nästa gång ligga inom referensvärdet, värt att kolla upp igen kanske? Skulle lätt kunna bocka av några av symptomen.
2013-12-15,21:15,
Inlägg: #84
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Jag skulle anta att dina värden med största sannorlikhet gått upp. Hård styrketräning i sig höjer basnivåer av testo med tiden, även hos erfarna lyftare med 5+ års erfarenhet.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-15,21:17,
Inlägg: #85
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
(2013-12-15,21:07)selected Skrev: haha alltså man får ljuga lite för att de ska ta test?

japp, dock så kmr de nog inte att rekommendera en "Testoterapi" om du ligger inom rimliga nivåer just för att det kan öka risken för prostatacancer, stanna upp kroppens egen produktion osv.

Dock om du VERKLIGEN vill genomgå "testosterapi" så använd följande argument mot läkaren vilket stämmer överens med alla medicinsk forksning, "alla medicinska behandlingar handlar ju om fördelar vs risker" som exempelvis med de flesta mediciner finns det ju risker/biverkningar samtidigt som fördelarna/effekterna.

Själv skippade jag "testoterapin" då jag hade rätt medelnivåer å tror inte att jag kmr få någon märkvärd skillnad i förhållande till de inblandade riskerna. Då äré nog större benefits med roids trots riskerna därmed.
2013-12-15,21:17,
Inlägg: #86
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
(2013-12-15,21:07)selected Skrev: haha alltså man får ljuga lite för att de ska ta test?

Vet ej, det kanske går ändå, jag blev rekommenderad att göra det iaf så jag körde på det haha
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-15,21:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-15,21:26 av {2} selected.)
Inlägg: #87
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Vad är Testoterapi? är det själva behandlingen för att få högre nmol?
För jag vill bara få reda på var jag ligger på.

Btw läste nyss att Grapefrukt sänker testosteron halten.
2013-12-15,22:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-15,22:20 av {2} russel.)
Inlägg: #88
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Jag försökte också kolla upp,
jag sa att jag var depp, hade ingen motivation alls att göra ngt, tristess, sover typ hela dagarna, går upp och äter ngt och sen sover igen, ingen ork att träna, ingen sexdrift alls.

Jag sa aldrig i början att jag ville kolla testonivåer utan bara hintade på symptomen. Läkarn sa att vi tar blodprover för att kolla. Jag sa islutet sen, kan det vara testosteronhalten som är dålig. Han svarade "nejnej, du är ung och man ser att du har muskler"(är vältränad inget mer än det)

De kollade tyrosin och tyroidea nivåernaSad

Antingen fel läkare eller dåligt teaterspel från min sida.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-12-15,22:21,
Inlägg: #89
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
"man ser att du har muskler", vilken inkompetent jävla läkare. Även fast man har en del muskelmassa kan nåt hända som sänker ens bastesto.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-16,00:33,
Inlägg: #90
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Om läkaren vägrar så går du till privatvård eftersom där talar plånboken.
2013-12-16,05:42,
Inlägg: #91
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
(2013-12-15,22:18)russel Skrev: Jag försökte också kolla upp,
jag sa att jag var depp, hade ingen motivation alls att göra ngt, tristess, sover typ hela dagarna, går upp och äter ngt och sen sover igen, ingen ork att träna, ingen sexdrift alls.

Jag sa aldrig i början att jag ville kolla testonivåer utan bara hintade på symptomen. Läkarn sa att vi tar blodprover för att kolla. Jag sa islutet sen, kan det vara testosteronhalten som är dålig. Han svarade "nejnej, du är ung och man ser att du har muskler"(är vältränad inget mer än det)

De kollade tyrosin och tyroidea nivåernaSad

Antingen fel läkare eller dåligt teaterspel från min sida.
Försökte också när läkaren höll på att skriva in vad för info han ville ha från mina blodprov.

"Nej, det behövs nog inte"

Frågade undersköterskan sen om hon kunde sätta in en nål till när hon redan höll på men hon fick bara göra det läkarna sa Big Grin
2013-12-16,23:10,
Inlägg: #92
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Är det enbart sjukvården som gäller om man vill mäta testo-värdet? Är inte helt 100, men jag vill minnas att jag för ett tag sen såg nån hemsida där man kunde skicka in ett blodprovstest mot betalning. Är det nån som har sett samma och isåfall om det är seriöst eller bluff?
2014-02-18,22:56,
Inlägg: #93
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Vad är basics för att öka testo?
2014-04-11,22:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-11,22:47 av {2} tay.)
Inlägg: #94
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Inget vetenskapligt men en bodybuilder som hette Vince Gironda sa att 36 ägg om dagen liknar en mild dos Dbol

Citat:Gironda is often quoted as saying that bodybuilding is 85% nutrition. In fact, he was what some may call a health food nut. He was also an early proponent of low carb dieting, and recommended the use of numerous supplements, including desiccated liver tablets, kelp, digestive enzymes and glandulars such as adrenal and orchic. In certain circumstances Gironda would recommend up to 3 dozen fertile hen-eggs a day, along with raw (unhomogenized, unpasteurized) milk. Large amounts of fertile eggs, he said, is equal to the anabolic steroid Dianabol in effectiveness. He almost never provided supporting scientific evidence for his theories.

http://forum.bodybuilding.com/showthread...=149837503
http://forum.bodybuilding.com/showthread...=125707723

Någon som provade: http://liveuncomfortably.com/i-ate-36-eggs-a-day/

Citat:Gironda often stated that nutrition was 85-90 percent of bodybuilding. His alternative to drugs was eggs. Like Blair, he advocated up to 36 eggs a day for 6 to 8 weeks to produce muscle buildup.

http://www.westonaprice.org/mens-health/...-specimens
2014-04-11,23:00,
Inlägg: #95
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Sen är det inte bara höja testo som är intressant, utan t ex även sänka SHBG och östrogen. Fritt testosteron är i princip intressantare än totalt testosteron och fritt, obundet T utgör en jävligt liten del av totalen hos en average guy.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-05-07,22:25,
Inlägg: #96
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
http://www.ergo-log.com/magnesiumtestosterone.html

"One gram magnesium raises T level by a quarter"
2014-05-15,11:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-30,16:40 av {2} Bruno.)
Inlägg: #97
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Hög testo vanligt hos egenföretagare:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24565039
2014-05-15,17:10,
Inlägg: #98
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Var idag mitt andra besök på VC ang detta, men fick inte ta proverna idag heller, man är tvungen att göra det mellan 8-10 på morgonen pga testovärdena svävar typ. Så imorrn gäller det!

(2014-04-11,23:00)TonightIsTheNight Skrev: Sen är det inte bara höja testo som är intressant, utan t ex även sänka SHBG och östrogen. Fritt testosteron är i princip intressantare än totalt testosteron och fritt, obundet T utgör en jävligt liten del av totalen hos en average guy.
Får man reda på sitt fritt flödande T vid test på VC, eller bara det totala värdet? Jag sa jag hade låg libido, svårt o få stånd samt dåligt sug efter kvinnor.
(2014-05-15,11:54)Bruno Skrev: Testosteron vanligt hos egenföretagare:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24565039
Jävligt intressant! Ska kolla det imorrn som sagt, har ju ingen aning om hur det ligger till, vem vet det kanske är lågt, men finns en del tecken på att jag har det, högt risktagande bl.a. och det du länkade stämmer även in på mig.
2014-05-16,01:44,
Inlägg: #99
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Intressant koppling insulin o testo från abstractet där. Kopplas även till kolhydrater/ snabbt socker???
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-05-30,16:35,
Inlägg: #100
RE: Punktlista för hur man ökar sitt testosteron
Någon som kan tyda den här?

Och vad menas med B, att man ska plussa på 5 / 3 utöver 23, då jag sov för lite? Eller?

[Image: 9kxjbd.jpg]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillskott som Boostar Testosteron? Rednales 6 5,999 2016-03-22,09:41
Senaste inlägg:: tay
  Testa sina testosteron-nivåer Sean 2 2,099 2015-09-08,12:51
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  BCAA - ökar svett? Commander 8 3,305 2013-05-31,21:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Intressant video om testosteron (testobooster vs injektioner) Whynot 4 2,629 2013-04-24,11:57
Senaste inlägg:: Whynot
  Utlösning och testosteron, par frågor! nospoon 6 3,106 2012-03-05,21:02
Senaste inlägg:: nospoon

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}