LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudar som flackar med blicken?
2013-08-22,01:24,
Inlägg: #1
Brudar som flackar med blicken?
Undrar bara lite ni som är mer insatta inom kroppsspråk. Har hänt ett flertal gånger att när jag träffar brudar och vi börjar samtala så märker jag att dom efter ett tag börjar flacka med blicken, när jag kollar in i deras ögon så ler dom och tittar sen snabbt bort.

Vad kan det betyda? intresserad? blyg?
2013-08-22,01:48,
Inlägg: #2
Brudar som flackar med blicken?
sjoggaa Skrev:Undrar bara lite ni som är mer insatta inom kroppsspråk. Har hänt ett flertal gånger att när jag träffar brudar och vi börjar samtala så märker jag att dom efter ett tag börjar flacka med blicken, när jag kollar in i deras ögon så ler dom och tittar sen snabbt bort.

Vad kan det betyda? intresserad? blyg?

Flacka med blicken = nervositet (troligen för de är intresserad i dig men osäker på sig själva, precis som vi killar blir med attraktiva tjejer)

Le å titta bort fort när du håller ögonkontakt = intresse och visar undergivenhet genom att vara den som tittar bort först vid ögonkontakten

Jag ska slänga upp en grym kroppsspråkskurs jag hitta som lärs ut av en före detta FBI-agent som löste brott med hjälp av kroppsspråks, han följer en sjukt scientific approach som iaf fick min vetenskapskuk på ståfräs när jag gick igenom det! ^^,
2013-08-22,01:48,
Inlägg: #3
Brudar som flackar med blicken?
Osäker, självmedveten.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-08-22,02:48,
Inlägg: #4
Brudar som flackar med blicken?
Svårt o säga om man ej ser det irl, men låter spontant som hon blir nervös av dig bara. Most likely positivt, yes, du är den dominanta osv =)
2013-08-22,07:09,
Inlägg: #5
Brudar som flackar med blicken?
AplAy Skrev:Flacka med blicken = nervositet (troligen för de är intresserad i dig men osäker på sig själva, precis som vi killar blir med attraktiva tjejer)

Le å titta bort fort när du håller ögonkontakt = intresse och visar undergivenhet genom att vara den som tittar bort först vid ögonkontakten

Jag ska slänga upp en grym kroppsspråkskurs jag hitta som lärs ut av en före detta FBI-agent som löste brott med hjälp av kroppsspråks, han följer en sjukt scientific approach som iaf fick min vetenskapskuk på ståfräs när jag gick igenom det! ^^,

give me give me. Min vetenskaps kuk vill också se detta.
2013-08-22,08:57,
Inlägg: #6
Brudar som flackar med blicken?
Finns ju folk som är osäkra o flackar med blicken när dom pratar med nya människor, oavsett om de är intresserade eller inte.

Om personen verkar vara en självsäker och öppen person men flackar med blicken just när du pratar med dom, så kanske man kan tolka det som en IOI, men annars hade jag nog inte tolkat det som en IOI..
2016-09-03,12:05,
Inlägg: #7
RE: Brudar som flackar med blicken?
(2013-08-22,01:48)AplAy Skrev: Flacka med blicken = nervositet (troligen för de är intresserad i dig men osäker på sig själva, precis som vi killar blir med attraktiva tjejer)

Le å titta bort fort när du håller ögonkontakt = intresse och visar undergivenhet genom att vara den som tittar bort först vid ögonkontakten

Jag ska slänga upp en grym kroppsspråkskurs jag hitta som lärs ut av en före detta FBI-agent som löste brott med hjälp av kroppsspråks, han följer en sjukt scientific approach som iaf fick min vetenskapskuk på ståfräs när jag gick igenom det! ^^,

Framförallt när de tittar just nedåt är ett klassiskt tecken på undergivenhet som sub-kommunicerar att hon är redo att "erövras". Annars är väl leende och titta bort rent flörtande.

Väldigt många brudar jag springer på faktiskt, under 30 år iaf rejält svårt att hålla stadig ögonkontakt här i Sverige. Så jag ser det nästan som ovanligt när nån håller den numer.
Det intressanta är att jag även märkt av flackande ögonkontakt av personer i auktoritetsbefattningar, specifikt lärare, både på manliga och kvinnliga sidan. Även efter flera träffar. Antar att de flesta är väldigt osäkra och självmedvetna sen blir det som en ful vana och ett invant mönster som man aktivt måste jobba bort.
2016-09-04,12:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-09-04,13:08 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #8
RE: Brudar som flackar med blicken?
(2013-08-22,01:48)AplAy Skrev: Jag ska slänga upp en grym kroppsspråkskurs jag hitta som lärs ut av en före detta FBI-agent som löste brott med hjälp av kroppsspråks, han följer en sjukt scientific approach som iaf fick min vetenskapskuk på ståfräs när jag gick igenom det! ^^,

Vad heter den? ^^

(2016-09-03,12:05)bcude Skrev: Det intressanta är att jag även märkt av flackande ögonkontakt av personer i auktoritetsbefattningar, specifikt lärare, både på manliga och kvinnliga sidan. Även efter flera träffar. Antar att de flesta är väldigt osäkra och självmedvetna sen blir det som en ful vana och ett invant mönster som man aktivt måste jobba bort.

Lärare har dock väldigt lite auktoritet nu för tiden jämfört med förr, så man blir inte förvånad av det.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-09-04,15:58,
Inlägg: #9
RE: Brudar som flackar med blicken?
(2016-09-04,12:59)TonightIsTheNight Skrev: Vad heter den? ^^

Lärare har dock väldigt lite auktoritet nu för tiden jämfört med förr, så man blir inte förvånad av det.

Tror han syftade på "What Every BODY Is Saying" eller "The art of influence" båda med Joe Navarro (f.d FBI).

Ja, du har rätt, men ändå. De lär ut saker till nästa generation, står och pratar inför folk, håller utvecklingssamtal och shit. Det är ett socialt och utåtriktat jobb. Man tycker att de borde ha vanan.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,567 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,386 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87
  Hur träffade ni alla brudar Powerwolf 1 1,385 2015-03-06,07:20
Senaste inlägg:: Nalirot
  How to: blyga brudar?! Nystart 10 3,702 2014-01-07,22:17
Senaste inlägg:: Ballin
  När man träffar brudar vid sidan av krogen sjoggaa 8 3,596 2013-10-05,19:31
Senaste inlägg:: russel
  Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt? sjoggaa 9 3,505 2013-04-29,16:19
Senaste inlägg:: devil
  Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige Whynot 20 7,903 2013-02-15,00:37
Senaste inlägg:: Whynot
  Brudar som nyper en på röven på dansgolvet Stake 15 5,387 2012-12-11,15:51
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tips på filmer som gör brudar kåta. illdan 10 3,775 2012-12-04,17:51
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Snacka med brudar pårökt? Avager 6 2,436 2012-11-27,22:21
Senaste inlägg:: illdan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}