LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
2013-09-04,22:37,
Inlägg: #1
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Tja!

Ja efter en viss tid i communityt o har snackat med folk som är inne på samma spår, så hör man en hel del om otrogna flickvänner, vilket skrämmer mig lite.
Är det verkligen så jävligt att de flesta tjejer idag inte har någon respekt för sin pojkvän o knullar alpha males bakom ryggen på honom?

Feel free o dela med er av era egna historier ang ämnet.

Tack för mig :p
2013-09-04,23:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-04,23:56 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
En tjej i min umgängeskrets hade 5 pojkvänner samtidigt utan att de visste om det. Hände då och då att hon knullade alla på samma kväll. Nu har hon bara en pojkvän sen ca 1 vecka tillbaks sedan men det hindrade inte henne från att dagen efter de blivit tillsammans så avskedsknullade hon en snubbe som skulle sticka till Österrike. Smile Eller när jag presenterade henne i förrigår för en fransman så sa hon att hon gillade honom och nu fick jag reda på idag att de ska ses (pojkvännen är på jobbet).

Denna tjejen är också den mest avundsjuka jag vet. Hon klarar typ itne av att gå ut med sin pojkvän för om han bara kollar på en annan tjej så blir hon skitlack. Eller om hon itne har en pojkvän med hennes kompis har så försöker hon alltid sno tjejens pojkvän etc. Helt störd är hon.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-09-05,00:27,
Inlägg: #3
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Ragnarök Skrev:En tjej i min umgängeskrets hade 5 pojkvänner samtidigt utan att de visste om det. Hände då och då att hon knullade alla på samma kväll. Nu har hon bara en pojkvän sen ca 1 vecka tillbaks sedan men det hindrade inte henne från att dagen efter de blivit tillsammans så avskedsknullade hon en snubbe som skulle sticka till Österrike. Smile Eller när jag presenterade henne i förrigår för en fransman så sa hon att hon gillade honom och nu fick jag reda på idag att de ska ses (pojkvännen är på jobbet).

Denna tjejen är också den mest avundsjuka jag vet. Hon klarar typ itne av att gå ut med sin pojkvän för om han bara kollar på en annan tjej så blir hon skitlack. Eller om hon itne har en pojkvän med hennes kompis har så försöker hon alltid sno tjejens pojkvän etc. Helt störd är hon.

HAHA ja du ser, helt sjukt... frågan är ju då, hur vågar ni master-puas gå in i förhållande efter att ha hört o läst allt möjligt wierd shit? :p
2013-09-05,02:10,
Inlägg: #4
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
En annan tjej jag aldrig kommer glömma var handbollstjejen i min klass. helt galen i handboll och knullade halva A-laget herrar. Tror dock inte hon hade pojkvän under tiden till hennes försvar, men ändå kul med tjejers beteende och hur de kan bli insnöade på nån trend.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-09-05,08:45,
Inlägg: #5
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
mpuabby Skrev:HAHA ja du ser, helt sjukt... frågan är ju då, hur vågar ni master-puas gå in i förhållande efter att ha hört o läst allt möjligt wierd shit? :p

Den nojjan och tankar du har hjälper dig inte, att nojja att ev. flickvän ska va otrogen får dig bara att må dåligt.
Likaså kan massa andra jävla tankar, nojjor, belifs få dig att må dåligt. Det är en naturlig del av att bli en PUA att lära sig att kontrollera sitt sinne, släppa limiting belifs, rädslor och svartsjuka m.m.
Därför tror jag många PUAs säkert ens inte kommer tänka på att möjligheten finns, då dom tränat sig själva att "Dont give a fucK", tänk inte negativt osv.

Du har inget att vinna på och nojja över att någon är otrogen, för det går inte att förebygga, det är svårt att ertappa dom, och alla försök till att ertappa eller förebygga kommer troligen bara öka chansen till att hon skulle vara otrogen.

Inget jag kommer nojja över alls! Och då har jag ändå en slyna till ex som varit ortogen mog mig redan.... jag mot henne också iofs Smile
2013-09-05,11:03,
Inlägg: #6
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Men lol Wigge, gå ut och ragga på ett par damer nu så du kanske slutar vara rädd för dem Wink
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-09-05,11:28,
Inlägg: #7
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Cruz Skrev:Men lol Wigge, gå ut och ragga på ett par damer nu så du kanske slutar vara rädd för dem Wink

Fan säger du, sluta gå Off Topic!!!

Toledo Skrev:--

Ja, vad vill du ha sagt? ;P
2013-09-05,11:36,
Inlägg: #8
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Toledo Skrev:Att jag håller med Cruz.

ye cool, men on topic. tack
2013-09-05,11:40,
Inlägg: #9
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Jag skulle vilja säga att cruz är jävligt on topic.
2013-09-05,12:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-05,12:38 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #10
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Ja man ska inte noja och skit men samtidigt tycker jag frågan är befogad. Som invånare i landet med (om kanske inte dom lösaktigaste så i alla fall bland) dom lösaktigaste flickorna i världen i dagsläget så kan det ändå vara värt att fundera en stund på det.
Är man ny kan man ju vara totalt blåögd för hur löjligt mycket även average chicks får knulla.

Vill du slå dig till tro och stabilisera dig så är förmodigen en kvinna från östeuropa vad du letar efter.
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-09-05,14:01,
Inlägg: #11
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Donjohan Skrev:Ja man ska inte noja och skit men samtidigt tycker jag frågan är befogad. Som invånare i landet med (om kanske inte dom lösaktigaste så i alla fall bland) dom lösaktigaste flickorna i världen i dagsläget så kan det ändå vara värt att fundera en stund på det.
Är man ny kan man ju vara totalt blåögd för hur löjligt mycket även average chicks får knulla.

Vill du slå dig till tro och stabilisera dig så är förmodigen en kvinna från östeuropa vad du letar efter.

+1 rep.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-09-05,14:32,
Inlägg: #12
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Om man nu är riktigt nojjigt över detta så får du skaffa en flickvän som har mycket lägre värde / är fulare, än dig.

Om du är en 7a och blir tillsamans med en 8a. Så är chanserna att hon blir raggad på/hittar någon bättre kille än dig stora.
Om du är en 7a och blir tillsamans med en 4a. Så är chanserna på att någon som är bättre än dig skulle ragga på henne väldigt låga.

Min chef, som är mycket vis, brukar säga att man aldrig ska gifta sig med den snyggaste bruden, för dom får så mycket uppmärksamhet av andra killar så chansen att de är otrogna är mycket stora.
Han säger att frugan man ska gifta sig med, ska va tillräckligt snygg att du kan ta med henne ut på stan, men mer än så är överflödigt Big Grin


Kan även säga att om ni har en flickvän som är orolig över att DU ska va otrogen, så är riskerna väldigt stora att HON kommer va otrogen. Oftast är det personer som själva nojjar över sådant som själva är otrogna.
2013-09-06,12:56,
Inlägg: #13
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Kan av egen erfarenhet säga att det sista du skrev illdan inte behöver vara sant.

Hade ett relativt långt förhållande där bruden var osäker och nojjade över i princip allt jag gjorde. Bortsett från henens inre demoner var hon jävligt skärpt och principfast. Kan inte se henne vara otrogen med någon ens i den bästa av världar.

När det kommer till otrohet över lag så är den enda reflektionen jag har att ju mindre man tänker på sån skit, desto bättre. Oavsett (näst intill) snygghetsgrad på tjejen man har landat så kommer hon få uppvaktning från andra män. Skillnaden bör vara att när hon får uppvaktning från dig så skall det betyda något för henne. Det finns en anledning till att man har landat henne. Vet du inte redan den så ta reda på det. De känslorna vill du förstärka när det går bra. De känslorna vill du ta bort när hon är dum i huve.


Förresten, det finns ett undantag. Är bruden 10++ och reser världen runt, hänger på lyxjakter hos oligarker och ser rivieran som en "lugn och avslappnande semester" så kommer man behöva en något annorlunda approach (själva game't när man förför henne är givetvis samma) men det ser något annorlunda ut. Du kommer aldrig någonsin kunna tävla ekonomiskt med detta utan det enda du har att gå på är din initiativförmåga och äventyrslusta.
2013-09-06,13:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-06,14:03 av {2} confused....)
Inlägg: #14
Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Wilson. Är inte allt för sällan dom riktigt oskyldiga och ordentliga tjejerna i vardags livet och utåt är dom slynigaste. Tjejer är riktigt sluga och inget ovanligt att tjejer som är riktigt snälla, underbara och oskyldiga vet om att omgivningen ser dom så och faktiskt utnyttjar det till att komma undan med saker som exempelvis otrohet.

Jag skulle faktiskt gissa på att hur oskyldig,snäll och söt en tjej är inte har något med hennes förmåga att vara otrogen att göra.

Edit: att dom tar längre tid än väntat att komma hem ifrån jobbet,ofta är ute och festar eller ofta har "tjej kvällar" och aktiviteter som killen inte får följa med på. Eller är allmänt hemlighets fulla skulle jag säga är mycket större signaler än att dom är snälla och söta och framstår som guds barn.

Ofta säger dom att dom ska till en väninna sen drar och knullar istället. Att dom säger dom ska till gymmet eller på träning sen drar och motionerar med ett redigt knull istället för på gymmet är ganska vanligt. Dom är ofta jävla duktiga på att dölja det.
2013-09-14,20:54,
Inlägg: #15
RE: Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
2013-09-14,22:27,
Inlägg: #16
RE: Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
(2013-09-05,12:37)Donjohan Skrev: Ja man ska inte noja och skit men samtidigt tycker jag frågan är befogad. Som invånare i landet med (om kanske inte dom lösaktigaste så i alla fall bland) dom lösaktigaste flickorna i världen i dagsläget så kan det ändå vara värt att fundera en stund på det.
Är man ny kan man ju vara totalt blåögd för hur löjligt mycket även average chicks får knulla.

Vill du slå dig till tro och stabilisera dig så är förmodigen en kvinna från östeuropa vad du letar efter.

Komisk nog är det männen som är programmerade att knulla mer men i dagens läge ligger kvinnor mer och dessutom med ny kille varje vecka än vad average guy får i månaden.

Den som är student på lunds universitet här kan se det med blottögat.
2013-09-15,02:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-15,02:02 av {2} confused....)
Inlägg: #17
RE: Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
(2013-09-14,22:27)selected Skrev:
(2013-09-05,12:37)Donjohan Skrev: Ja man ska inte noja och skit men samtidigt tycker jag frågan är befogad. Som invånare i landet med (om kanske inte dom lösaktigaste så i alla fall bland) dom lösaktigaste flickorna i världen i dagsläget så kan det ändå vara värt att fundera en stund på det.
Är man ny kan man ju vara totalt blåögd för hur löjligt mycket även average chicks får knulla.

Vill du slå dig till tro och stabilisera dig så är förmodigen en kvinna från östeuropa vad du letar efter.

Komisk nog är det männen som är programmerade att knulla mer men i dagens läge ligger kvinnor mer och dessutom med ny kille varje vecka än vad average guy får i månaden.

Den som är student på lunds universitet här kan se det med blottögat.

Yes, genomsnitts bruden ligger mycket mer än genomsnitts killen. Dom har så jävla lätt i raggvärlden så även fula och tjocka tjejer utan charmig personlighet har lättare än genomsnitts killar.

Dock dom killar som har högt attraktions värde hos tjejer ligger sjukt jävla mycket och ligger över genomsnittet för tjejer, 100+ tjejer vid 25-30års ålder för naturals och killar som är duktiga med tjejer är inget ovanligt.
2014-01-08,02:14,
Inlägg: #18
RE: Historier om otrogna flickvänner, dela med er :)
Jag var på en fest med min flickvän förra veckan och träffade en av hennes tjejkompisar för första gången, ja vet inte men ja fick bara en dålig känsla av den tjejen överlag, typ att det är en person som inte är pålitlig eller är en person som inte är den som drar sig för o gå bakom ryggen på andra. Som sagt bara en skum känsla ja fick Tongue det komiska var att min tjej berättade för ett par dar sen att denna tjejkompis hade knullat me en annan kille när hon var ihop med en annan kille , vilket hon inte sa till sin kille alls. sen hade killen kommit hem från en krogkväll o talat om att han råkade kyssa en annan tjej på fyllan. flickvännen hans blev helt jävla galen o bröt upp med han direkt och la typ all skuld på att förhållandet raserade på honom och gick runt o talade om för alla i omgivningen hur dålig och olojal hennes pojkvän minsann varTongue hon har tydligen gjort mindre fula saker också innan, typ raggat på sina kompisars kompisar och tyckt det var helt ok men om nån av hennes vänner gjorde samma sak mot henne blev det ett jävla liv, då var det plötsligt en annan sakTongue psycko


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Historier där ni själva blivit approachade Fiskarn 8 3,655 2015-03-20,20:10
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Dela med dig dina teasing premium 9 2,970 2013-06-30,23:08
Senaste inlägg:: Dynamo
  Blev AMOGAD för första gången! DELA ERA AMOG HISTORIER Anonymous 11 4,122 2013-05-06,17:02
Senaste inlägg:: Anonymous
  Hur ska man vara mot kompisars flickvänner? TheD 3 1,135 2012-06-24,00:22
Senaste inlägg:: Madrock

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}