LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
2013-09-29,22:43,
Inlägg: #1
Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
Tjena! Var ute igår å söp mig lagomt redig med några polare. Sen dök en annan redigt full polare upp å vi skulle ragga lite ihop.

Jag träffa en ny dude via en polare å vi två gick fram till två äldre kvinnor (en var 38 år å andra drygt 30), två nice milfs. Ena milfen blev genast into min polare som hade tatueringar överallt, är självutnämnd satanist (dock inte på det sätt som många misstolkar vad satanism handlar om).

Hon satt å sparka på honom under bordet (å benen är ärligaste delarna av hela kroppen för vi tänker aldrig på dem som vi gör med våra ansiktsuttryck) å hon tog hans # å ville även att han skulle följa med henne vidare men han ville hellre stanna med mig å resten (han har legat med över 50 tjejer å e rätt less på det nu säger han).

Hursomhelst, milfen jag snacka med, vilket blev lite intellektuellt samtal vilket både var kul men oxå rätt meningslöst utifrån perspektivet att få ligga, så kritisera hon mig för att jag typ "försökte visa hur mkt jag kunde å visste" å hon rekommendera mig att "bara vara i nuet" å ha trevligt typ.

En annan kvinna jag snacka med senare samma kväll på denna pub sa typ att jag framstod "osäker" för att jag "pratade så himla mkt". Å frågan jag funderar på är hur seriöst jag skall ta emot denna kritik och om det faktiskt kan vara så att jag e för logisk/intellektuell samt osäker/pratar för mkt?

Är det bara fyllesnack från deras sida el kan det ligga någonting i det de äldre kvinnorna säger? Det e ju såklart svårt för er å veta som ej var där, men brukar det vanligen vara ärlig kritik från kvinnor när dem poängterar sådana där saker el äré mest bara trams och/el fyllesnack från deras håll?
2013-09-29,23:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-29,23:28 av {2} confused....)
Inlägg: #2
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
Ibland, ibland inte skulle jag vilja säga. Även om dom flesta tjejer antingen inte vet vad dom vill och inte ens klarar läsa sina egna känslor eller vet det men vägrar erkänna det utåt och ska framställa sig som PK och duktiga och säga dom tänder på svärsmorsdrömmar.

Så finns det faktiskt en del tjejer som vet vad dom gillar och är öppna med det på samma sätt som vi killar är. Tjejer som exempelvis säger att dom tänder på bad boys, dom gillar när killar är bestämda och sätter dom på plats, dom gillar när killar är fräcka i käften. Och samma sak med saker dom inte gillar.

Jag tror även äldre tjejer generellt är mer ärliga med detta och vet mer vad dom gillar. På samma sätt som med oss killar så desto yngre man är desto mer hormonstyrd/känslostyrd och mindre logiskt styrd är man generellt sätt. Även om tjejer generellt är mer emotionellt styrda än killar, så är det något vi har gemensamt, det avtar med åldern.

edit : Jag tror faktiskt att de som du pratade med den kvällen ska du lyssna på eftersom dom gav väldigt saklig och tydlig kritik. Inte bara luddiga svar som "du är inte min typ" , "du är för snäll", "du är dryg" , "du är en tönt" osv.
2013-09-29,23:27,
Inlägg: #3
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
"försökte visa hur mkt jag kunde å visste"

menar hos som tex
"å benen är ärligaste delarna av hela kroppen för vi tänker aldrig på dem som vi gör med våra ansiktsuttryck"
2013-09-30,01:23,
Inlägg: #4
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
(2013-09-29,23:27)JohnDoe Skrev: "försökte visa hur mkt jag kunde å visste"

menar hos som tex
"å benen är ärligaste delarna av hela kroppen för vi tänker aldrig på dem som vi gör med våra ansiktsuttryck"

haha fakking true, jag e alldeles "kunnande"-skadad. jag tänker fanimig behålla mitt "kunnande" enbart för min blogg å kommande böcker i framtiden, fuck knowing, trollin is the way to go! ^^,
2013-09-30,17:35,
Inlägg: #5
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
gahhhhhhhhhh jag känner mig så ägd av den där fitt38åriga kvinnan sen helgen, har fått identitetskris för jag har alltid haft som vana att hela tiden "berätta vad jag vet" vilket nog oxå genomsyras här på forumet vilket jag beklagar över eftersom det inte gett mig fler ligg för det.

jag vet att min farsa e likadan så troligen har jag fått det av honom, att hela tiden "bekräfta för andra å mig sj vad jag redan tros veta om allt å alla". jag känner inte heller att jag kan veta var balansen finns utan det e antingen fortsätta var den jag e (besserwisser) el lära mig att vara dumihuvve å säga "vad menaru" å "jag fattar inte" till all fakta folk berättar för mig.

vad, hur ska jag göra? jag vill ju bara knulla, vara glad, ha stabilt liv å sen inge mer, jag skiter i pengar, fame å intelligence så länge jag har resten. ska jag bli homer simpsons el kan man balansera denna skit? oh god help me, i just wanna fakk and be happy!
2013-09-30,18:16,
Inlägg: #6
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
(2013-09-30,17:35)AplAy Skrev: gahhhhhhhhhh jag känner mig så ägd av den där fitt38åriga kvinnan sen helgen, har fått identitetskris för jag har alltid haft som vana att hela tiden "berätta vad jag vet" vilket nog oxå genomsyras här på forumet vilket jag beklagar över eftersom det inte gett mig fler ligg för det.

jag vet att min farsa e likadan så troligen har jag fått det av honom, att hela tiden "bekräfta för andra å mig sj vad jag redan tros veta om allt å alla". jag känner inte heller att jag kan veta var balansen finns utan det e antingen fortsätta var den jag e (besserwisser) el lära mig att vara dumihuvve å säga "vad menaru" å "jag fattar inte" till all fakta folk berättar för mig.

vad, hur ska jag göra? jag vill ju bara knulla, vara glad, ha stabilt liv å sen inge mer, jag skiter i pengar, fame å intelligence så länge jag har resten. ska jag bli homer simpsons el kan man balansera denna skit? oh god help me, i just wanna fakk and be happy!

Skapa olika roller för dig själv? Alltså, när du är i skolan och med smartare människor, ja men då kan du ju ha rollen som "know it all" men är du med polarna på fritiden som inte diggar att sitta o snacka om newtons-lagar, ja men hitta då en roll där. Kanske lite flummigt, men kan ta mig själv som exempel.

På universitetet har jag en roll där jag är mer vuxen och försöker framställa mig själv som intelligent (menar ej att jag är blåst i huvudet) Men när jag är med polarna från gymnasiet, ja då är jag mycket mer avslappnad och kan framstå som ointelligent i vissa situationer. Kan ju tillexempel inte snacka om atomer och kärnfysik med polarna från gymnasiet, medan dessa ämnen är något vi diskuterar flitigt under rasterna på universitetet. Det är mitt tips, som funkar för mig.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,18:19,
Inlägg: #7
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
(2013-09-30,18:16)Flumrider Skrev: Skapa olika roller för dig själv? Alltså, när du är i skolan och med smartare människor, ja men då kan du ju ha rollen som "know it all" men är du med polarna på fritiden som inte diggar att sitta o snacka om newtons-lagar, ja men hitta då en roll där. Kanske lite flummigt, men kan ta mig själv som exempel.

På universitetet har jag en roll där jag är mer vuxen och försöker framställa mig själv som intelligent (menar ej att jag är blåst i huvudet) Men när jag är med polarna från gymnasiet, ja då är jag mycket mer avslappnad och kan framstå som ointelligent i vissa situationer. Kan ju tillexempel inte snacka om atomer och kärnfysik med polarna från gymnasiet, medan dessa ämnen är något vi diskuterar flitigt under rasterna på universitetet. Det är mitt tips, som funkar för mig.

thx mannen! nu jobbar jag ju på hamburgareställe å hamnar mer i trollhumör då vilket e nice, men det e ju typ när jag "raggar" som jag verkar falla tillbaka på dåliga vanor (snacka om vad jag "kan" å "vet") ist för att vara i samma trollhumör.

men sen så verkar ju äldre kvinnor föredra män som beter sig mer "intellektuellt" men det kanske bara är en myt förvisso? jag vet faktiskt inte så därför jag frågar, jag vet ingenting om kvinnor just nu känns det som, jag har bara legat med en flodhäst från mitt jobb haha.

men sen kanske man oxå måste balansera trollning/ha kul samt att visa att man e människa oxå så man kan bygga rapport å allt den där skiten? egentligen är jag inte så smart, jag fick G i matte A medan morsan fick MVG, jag fick mvg i psykologi mest för att jag älskar ämnet.
2013-09-30,18:25,
Inlägg: #8
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
(2013-09-30,18:19)AplAy Skrev: thx mannen! nu jobbar jag ju på hamburgareställe å hamnar mer i trollhumör då vilket e nice, men det e ju typ när jag "raggar" som jag verkar falla tillbaka på dåliga vanor (snacka om vad jag "kan" å "vet") ist för att vara i samma trollhumör.

men sen så verkar ju äldre kvinnor föredra män som beter sig mer "intellektuellt" men det kanske bara är en myt förvisso? jag vet faktiskt inte så därför jag frågar, jag vet ingenting om kvinnor just nu känns det som, jag har bara legat med en flodhäst från mitt jobb haha.

men sen kanske man oxå måste balansera trollning/ha kul samt att visa att man e människa oxå så man kan bygga rapport å allt den där skiten? egentligen är jag inte så smart, jag fick G i matte A medan morsan fick MVG, jag fick mvg i psykologi mest för att jag älskar ämnet.

Nu är jag själv också relativt ny i gajmet, men försök att vara på ett mer trollhumör när du är ute, precis som du själv sa. Det är inte många som är ute som vill sitta och snacka matematik, när de kanske har pluggat matte 3 timmar i skolan tidigare den dagen och är trött på skiten.

Ja precis, försök lämna den där "know it all" personen hemma när du går ut. (säger inte att det är något fel o vara det, men kanske inte rätt o va det när man är ute)

Jaa det känns faktiskt som att vissa äldre föredrar män som är mer intellektuella, men samtidigt om vi ser det så här, om en äldre dam kommer o snackar med dig (jag antar det här nu) då vill hon säkerligen känna sig yngre och smaka på ungdomens frukt, då skulle hon säkert inte tyckt om, om du satt och pratade som en 45 åring istället, hon kanske är ute efter just det där beteendet unga har, (bara ett påstående som jag tror)

Istället för att du ska berätta om vad du kan o vet, försök o få bruden till att berätta för dig vad HON kan och vet.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,19:17,
Inlägg: #9
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
(2013-09-30,18:25)Flumrider Skrev: Nu är jag själv också relativt ny i gajmet, men försök att vara på ett mer trollhumör när du är ute, precis som du själv sa. Det är inte många som är ute som vill sitta och snacka matematik, när de kanske har pluggat matte 3 timmar i skolan tidigare den dagen och är trött på skiten.

Ja precis, försök lämna den där "know it all" personen hemma när du går ut. (säger inte att det är något fel o vara det, men kanske inte rätt o va det när man är ute)

Jaa det känns faktiskt som att vissa äldre föredrar män som är mer intellektuella, men samtidigt om vi ser det så här, om en äldre dam kommer o snackar med dig (jag antar det här nu) då vill hon säkerligen känna sig yngre och smaka på ungdomens frukt, då skulle hon säkert inte tyckt om, om du satt och pratade som en 45 åring istället, hon kanske är ute efter just det där beteendet unga har, (bara ett påstående som jag tror)

Istället för att du ska berätta om vad du kan o vet, försök o få bruden till att berätta för dig vad HON kan och vet.

ja asså när jag pratar om "vad jag kan å vet" så äré endast psykologigrejjer, jag kan skvatt om matte, fysik, kemi, sport, bilar el klassiska mansgrejer.

jag märker oxå att detta tycks ske när jag vet att jag sncakar med äldre, småtjejer som e yngre än mig då blir jag riktigt flummig å pumpar deras buying temperature/attraktion.

jag har nog en limiting belief att med äldre damer så måste man föra sig "mognare" vad dnu det innebär i detta sammanhang. personligen vill jag mer bara vara rakt på sak å säga hur jevla fakking nice milfs dem e å allt.
2013-09-30,20:23,
Inlägg: #10
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
Har haft lite av sånt här drag själv tidigare faktiskt. Att jag ser mig själv som väldigt smart och kunde ofta slå över i att se andra som korkade och mindre värda om dom inte hade koll på det jag snacka om.

Troligtvis ett självhävdelsebehov som spårar ut och slutar med att man bara spyr ut kunskap som inte är nödvändigt i samtalet, för mig blev det nog en härskarmetod/skyddsmekanism.

Bara relaxa och inse att man kan få ut något av alla möjliga typer man snackar med. Jag kan nu uppskatta en diskussion om senaste avsnittet av paradise hotel lika mycket som ett mer djupt om politik, världsåskådning och livsfilosofi. Allt har sin tid och kan vara givande på sitt sätt.

Det är därför viktigt att man har omväxlande umgänge. polare man super sig redlös med och kan släppa sargen med utan att bli dömd, och så vänner man kan sitta och snacka med om allt möjligt som ligger på samma nivå som en själv.

Det är rätt oskönt med besserwissers, så slappna av mer bara.
2013-09-30,22:13,
Inlägg: #11
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
(2013-09-30,20:23)Nicki Skrev: Har haft lite av sånt här drag själv tidigare faktiskt. Att jag ser mig själv som väldigt smart och kunde ofta slå över i att se andra som korkade och mindre värda om dom inte hade koll på det jag snacka om.

Troligtvis ett självhävdelsebehov som spårar ut och slutar med att man bara spyr ut kunskap som inte är nödvändigt i samtalet, för mig blev det nog en härskarmetod/skyddsmekanism.

Bara relaxa och inse att man kan få ut något av alla möjliga typer man snackar med. Jag kan nu uppskatta en diskussion om senaste avsnittet av paradise hotel lika mycket som ett mer djupt om politik, världsåskådning och livsfilosofi. Allt har sin tid och kan vara givande på sitt sätt.

Det är därför viktigt att man har omväxlande umgänge. polare man super sig redlös med och kan släppa sargen med utan att bli dömd, och så vänner man kan sitta och snacka med om allt möjligt som ligger på samma nivå som en själv.

Det är rätt oskönt med besserwissers, så slappna av mer bara.

ja asså egentligen har jag ingen snubbe som jag snackar "kunskap" med, utan mest bloggar jag men tydligen får jag fel i huvve å troligen brist på självsäkerhet å annat tjoffs som gör att jag känner att jag måste snacka om vad jag vet ist fö bara flumma runt å ha kul.

så även om det sved psykiskt att få höra det så varé ändå på tiden att få konstruktiv kritik så jag kan bli mer attraktiv i kvinnors ögon! ^^,
2013-09-30,22:23,
Inlägg: #12
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
(2013-09-30,22:13)AplAy Skrev: ja asså egentligen har jag ingen snubbe som jag snackar "kunskap" med, utan mest bloggar jag men tydligen får jag fel i huvve å troligen brist på självsäkerhet å annat tjoffs som gör att jag känner att jag måste snacka om vad jag vet ist fö bara flumma runt å ha kul.

så även om det sved psykiskt att få höra det så varé ändå på tiden att få konstruktiv kritik så jag kan bli mer attraktiv i kvinnors ögon! ^^,

Bra självinsikt, man!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-07,03:38,
Inlägg: #13
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
Hört låten girls just wanna have fun?
2013-10-07,21:38,
Inlägg: #14
RE: Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor?
Finns ingen anledning att ta kriti fån någn kvinna allvarligt. Lyssna på äldre män istället Wink
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! Mindful 6 4,243 2013-10-17,15:50
Senaste inlägg:: Mindful
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 1,852 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,275 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  ASD från hennes sida? trollface 19 7,055 2012-09-13,22:46
Senaste inlägg:: russel
  Komplimanter på sms från nummer man just tagit. Spade 2 1,659 2012-07-21,12:33
Senaste inlägg:: Poiuert
  Mall från början till slut vilken ordning går det i? Anonymous 5 1,980 2012-05-25,00:19
Senaste inlägg:: Anonymous
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 3,419 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Intressant iaktagelse från en noob. neandertalaren 4 1,965 2012-03-04,04:59
Senaste inlägg:: Stake

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}