LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
När man träffar brudar vid sidan av krogen
2013-10-05,06:40,
Inlägg: #1
När man träffar brudar vid sidan av krogen
Värdelös topic men kunde inte formulera mig bättre haha

Har märkt på senaste att jag måste förbättra mig när det kommer till vanliga träffar med brudar.

Så här ser det ungefär ut jämt när jag bestämmer "filmkväll" med en brud. Jag brukar alltid försöka ge ett starkt första intryckt, en kram, prata på för att hon ska känna sig bekväm. Går hem till henne/mig, slår på någon film, lägger mig medveten i sängen så hon automatiskt följer efter, låter det gå en stund i filmen innan jag närmar hennes hand/lår med min hand, tills hon besvarar det och then its on.

Detta har fungerat grymt bra tills nyligen, jag tror att det blir för genomskinligt, jag lägger nog för lite vikt på att bygga upp en sexuell spänning och är för dålig med kino.

Dela gärna med er om tips!
2013-10-05,07:28,
Inlägg: #2
RE: När man träffar brudar vid sidan av krogen
En grej som vore kul om du testa:

Bjud hem henne utan att göra något sexuellt. Sen kommer hon bli helt paff för "va fan är han inte som andra alfor för som börjar taffsa direkt för?" Sen kommer hon vilja träffa dig igen pga denna osäkerhet och eskalera på dig för att bekräfta sig själv och sin självbild som oemotståndlig för alla killar.

Testa detta please. Vi kan skriva gamehistoria om detta funkar. Dock viktigt att tjejen blivit utsatt för andra alfor innan som varit sexuellt aggressiva. Det är viktigt att inte taffsa för man kommer från utgångspunkten att man är nöjd med livet och bjöd hem henne för att lära känne henne lite bättre/snacka lite/se om hn når upp till ens standard - dvs det får inte vara så att man inte eskalerar för att man inte vågar/är chode. Funkar bara om man har "no neediness" på riktigt så att säga.

Har gjort det två gånger hittills och dagen efter har de kommit o eskalerat på mig och fört det till sexet.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-10-05,08:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-05,08:17 av {2} confused....)
Inlägg: #3
RE: När man träffar brudar vid sidan av krogen
Jag hade samma problem en gång. För mig var det att jag hade gjort detta så många gånger på kort tid så det gick så automatiskt och jag körde kino eskalation för snabbt. Jag försökte hela tiden pusha att köra kino fortare och fortare.

I början gjorde jag så att jag satte mig nära henne i soffan men på sittplatsen bredvid, sen efter en stund så kollar jag på henne till hon märker att jag gör det och frågar "vad?" eller liknande, då lyfter jag armen och säger "kom". 9/10 sätter hon sig då i din famn och det blir mycket mysigare stämning.

Sen göra små grejer och eskalera långsamt samtidigt som ni ser filmen, kanske börja killa henne på armen några minuter, sen stoppar du och bara håller hennes hand, sen lite senare kanske du trycker din näsa in i hennes hår/nack och tar en jupp jävla sniff och säger "du luktar gott", sen återgå och kolla filmen. Och ja du gör helt enkelt några såna random inte sexuella men mer mysiga småsaker med henne. Och verkar hon bekväm med det så kör du den kolla på henne igen till hon frågar "vad?" eller liknande igen, då stryker du henne lite på kinden och ger henne en komplimang, typ "du är söt" and go for the kiss. En kort kyss bara, kanske hångel i några sekunder men inte mer, sen ta hennes hand igen och fortsätta kolla på filmen.

Efter en liten till så kysser du henne igen, men nu har ni redan kyssits, så denna gången säger du ingenting, du tar bara ditt finger under hennes haka, böjer hennes huvud mot dig och så kysser du henne. Denna gången lite längre, kanske hångla någon minut samtidigt som du börjar massera hennes nacke samtidigt som ni hånglar, sen stoppa, ta hennes hand och kolla på filmen igen.

Alltså, kort och kott hela tiden eskalera men skynda långsamt, efter en stund brukar dom sitta så jävla kåta att man märker på dom att dom börjar pusta och frusta tungt varje gång du kysser dom, och du hör henne sitta och andas väldigt tungt mellan kyssarna.

Då lyfter du upp henne i dina armer, bär henne till sängen, och så är det knulla. Jusst detta med att lyfta bruden upp i dina armar och bära henne, det är något många brudar gillar skarpt och gör dom ennu kåtare, iprincip alla brudar jag gjort det på har kommenterat vilken turn on det var.


För mig när jag gjort detta ett par gånger var att jag hela tiden försökte korta ner tiden, istället för att sätta mig på platsen bredvid henne i soffan så satte jag mig direkt på hennes plats och la armen runt henne. Vilket gjorde att hon kände sig obekväm, alltså jag eskalerade för fort.

Förmodligen något liknande för dig, att du eskalerar fortare än tidigare och tar stora steg framåt i din eskalering istället för små steg frammåt.

Något som är viktigt är också att varje eskalering är det du som startar och stoppar, blir det så att du startar ett eskalerings moment och hon stoppar det, då får hon lite kontrollen i situationen och hon kan även tro att du inte hade stoppat och att du försökte ha sex med henne före hon var redo. Därför är det viktigt att t.ex vid första kyssen så gör du den väldigt kort så hon inte hinner stoppa den före du gör det.
2013-10-05,13:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-05,14:03 av {2} selected.)
Inlägg: #4
RE: När man träffar brudar vid sidan av krogen
(2013-10-05,07:28)Ragnarök Skrev: En grej som vore kul om du testa:

Bjud hem henne utan att göra något sexuellt. Sen kommer hon bli helt paff för "va fan är han inte som andra alfor för som börjar taffsa direkt för?" Sen kommer hon vilja träffa dig igen pga denna osäkerhet och eskalera på dig för att bekräfta sig själv och sin självbild som oemotståndlig för alla killar.

Testa detta please. Vi kan skriva gamehistoria om detta funkar. Dock viktigt att tjejen blivit utsatt för andra alfor innan som varit sexuellt aggressiva. Det är viktigt att inte taffsa för man kommer från utgångspunkten att man är nöjd med livet och bjöd hem henne för att lära känne henne lite bättre/snacka lite/se om hn når upp till ens standard - dvs det får inte vara så att man inte eskalerar för att man inte vågar/är chode. Funkar bara om man har "no neediness" på riktigt så att säga.

Har gjort det två gånger hittills och dagen efter har de kommit o eskalerat på mig och fört det till sexet.

Jag har testat det. Det var för 2 år sen jag tog hem en brud dock inte från krogen utan en helt vanlig dag. Inga taffs eller kino men hon börja rabbla från ingenstans om att hon hade varit hos en kille igår kväll som försökte ligga med henne men hon avstod då hon sa att hon inte vill verka vara för lätt.

Jag hade så mycket disk i köket så jag bad henne att diska så hon bara "jaa men fan Big Grin". Sen skulle hon på toa och kom ut o hon sa ge mig ditt nummer för att hon hade tydligen bytt mobil.

Hon satt i min säng medan jag satt i soffan. Tongue

Anledningen att jag inte gjorde nåt var att jag inte kände nåt sexuellt för henne fast hade ändå knullat henne om jag var riktig kåt.
2013-10-05,14:01,
Inlägg: #5
RE: När man träffar brudar vid sidan av krogen
2 steg framåt, ett tillbaka. Hon ska VETA att du när som helst kan slita av na kläderna och dra på na - men du väljer att vänta.

Om hon tror att du är för pussy = Inte bra
Om hon tror att du försöker framstå som cool och tuff genom att vara så sexuell som möjligt = Inte bra
Om hon känner att du är desperat = Inte bra
Om hon som sagt känner att du kan göra vad du vill, när du vill, men du väljer att vänta för att se hur länge hon klarar av att hålla sig = Golden baby
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-05,14:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-05,14:33 av {2} TheD.)
Inlägg: #6
RE: När man träffar brudar vid sidan av krogen
(2013-10-05,07:28)Ragnarök Skrev: En grej som vore kul om du testa:

Bjud hem henne utan att göra något sexuellt. Sen kommer hon bli helt paff för "va fan är han inte som andra alfor för som börjar taffsa direkt för?" Sen kommer hon vilja träffa dig igen pga denna osäkerhet och eskalera på dig för att bekräfta sig själv och sin självbild som oemotståndlig för alla killar.

Testa detta please. Vi kan skriva gamehistoria om detta funkar. Dock viktigt att tjejen blivit utsatt för andra alfor innan som varit sexuellt aggressiva. Det är viktigt att inte taffsa för man kommer från utgångspunkten att man är nöjd med livet och bjöd hem henne för att lära känne henne lite bättre/snacka lite/se om hn når upp till ens standard - dvs det får inte vara så att man inte eskalerar för att man inte vågar/är chode. Funkar bara om man har "no neediness" på riktigt så att säga.

Har gjort det två gånger hittills och dagen efter har de kommit o eskalerat på mig och fört det till sexet.

Har jag gjort massa gånger och det har i princip alltid lett till att tjejen blivit kär i mig. Men beror på vad man signalerar tror jag. Är man genuint självsäker och grym kille så blir tjejen osäker och börjar jaga. Men gör man det av osäkerhet och att man inte vågar så framstår man som en pussy.

Ibland har det lett till sex vid senare tillfälle och andra gånger har tjejen eskalerat på mig redan vid första så det funkar definitivt.
2013-10-05,14:57,
Inlägg: #7
RE: När man träffar brudar vid sidan av krogen
(2013-10-05,07:28)Ragnarök Skrev: En grej som vore kul om du testa:

Bjud hem henne utan att göra något sexuellt. Sen kommer hon bli helt paff för "va fan är han inte som andra alfor för som börjar taffsa direkt för?" Sen kommer hon vilja träffa dig igen pga denna osäkerhet och eskalera på dig för att bekräfta sig själv och sin självbild som oemotståndlig för alla killar.

Testa detta please. Vi kan skriva gamehistoria om detta funkar. Dock viktigt att tjejen blivit utsatt för andra alfor innan som varit sexuellt aggressiva. Det är viktigt att inte taffsa för man kommer från utgångspunkten att man är nöjd med livet och bjöd hem henne för att lära känne henne lite bättre/snacka lite/se om hn når upp till ens standard - dvs det får inte vara så att man inte eskalerar för att man inte vågar/är chode. Funkar bara om man har "no neediness" på riktigt så att säga.

Har gjort det två gånger hittills och dagen efter har de kommit o eskalerat på mig och fört det till sexet.

Det där har jag gjort väldigt många ggr under tiden jag var som mest insatt i MM. Fungerar extremt bra och en del av tjejerna är än idag - flera år senare - fortfarande som besatt i mig.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-05,19:24,
Inlägg: #8
RE: När man träffar brudar vid sidan av krogen
Grymt! har en del att prova.

Det här med att avstå i från allt sexuellt kan nog stämma rätt bra när jag tänker efter, ett ragg i somras tjatade ofta att hon ville sova med mig men hon ville inte ha sex för jag tänkte bara på att ligga(no shit) enligt henne var på jag förklarade att så var det inte alls, när vi sov med varandra kliade jag henne lite i håret och på armen, vände mig om och somnade, hon blev som besatt, skriver och skickar bilder jämt, frågade senast idag om jag ville käka och kolla film.

Detta blir fun, särskilt på de brudar man skrivit snusk med innan.
2013-10-05,19:31,
Inlägg: #9
RE: När man träffar brudar vid sidan av krogen
Fan vad roliga idéer. Kul!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fler och hungrigare män på krogen Fiskarn 11 3,384 2017-11-05,19:50
Senaste inlägg:: piraten99
  Brudar som flackar med blicken? sjoggaa 8 5,295 2016-09-04,15:58
Senaste inlägg:: bcude
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,618 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Förhållanden, commitments & gräset är grönare på andra sidan Nalirot 9 3,914 2016-04-16,01:25
Senaste inlägg:: Vetinte
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,395 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87
  Vakt/värd på krogen Bert 5 3,108 2015-04-01,16:23
Senaste inlägg:: haha
  Hur träffade ni alla brudar Powerwolf 1 1,396 2015-03-06,07:20
Senaste inlägg:: Nalirot
  How to: blyga brudar?! Nystart 10 3,714 2014-01-07,22:17
Senaste inlägg:: Ballin
  Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt? sjoggaa 9 3,530 2013-04-29,16:19
Senaste inlägg:: devil
  Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige Whynot 20 7,911 2013-02-15,00:37
Senaste inlägg:: Whynot

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}