LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har fastnat i mitt game.
2013-10-15,01:00,
Inlägg: #1
Har fastnat i mitt game.
Det känns som jag kört fast rätt hårt i mitt game. I skrivande stund har jag nästintill noll sug att gå ut och pusha. De gånger jag är ute så pratar jag knappt med en främmande person. Visserligen delvis till att göra med att jag varit ute med folk som varit upptagna samt att vi kanske varit ett större gäng (och varit på krog snarare än klubbmiljö där folk kanske är lite mer upptagna i sitt "gäng"). Men oavsett, det är ingen ursäkt. Klart man iaf kan pusha det och försöka. De gånger jag faktiskt haft uppenbart napp på brudar så har jag vart så jävla bekväm och bara haft kul (såklart, oftast då man haffar) och glömmer helt o hållet bort att jag faktiskt har en penis mellan benen.

Bidragande orsak är också att man nu är på universitetet. Man är yngst igen. Lite som när man var 18 på krogen, the game has changed. Jag är fullt medveten om att det mesta sitter i mitt huvud, men att säga att man inte har större konkurrens vore att ljuga.

Jag minns när jag precis halkat över "game". Jag var oskuld. Visserligen inte helt efterbliven, men ändå rätt okalibrerad, osäker när vad skulle göras osv. Jag kollade PUA-videos. Jag sträckläste bloggar (C-R främst), läste material om hur man ska göra si och så. Jag kanske copycatade en del, gick ut på krogen och körde rutiner jag läst om rakt av, tex palmreading. Men visst fan funkade det. Försökte lära mig om kino-escalation, vilket jag gjorde. Pushade i princip varje utgång rent kinomässigt, även om det ibland var helt okalibrerat, men fuck it, man lärde sig utav det.

Sen kom man till någon jävla gräns när man pushat sig en bit och börjar känna sig nöjd. Man kikar tillbaks och ser vad man åstadkommit, istället för att blicka framåt och se hur mycket mer man kan åstadkomma. Vill inte påstå att jag direkt blivit mycket sämre sen dess, det har haft sina dalar och toppar, men mitt game har inte direkt förbättrats. Rent utseendemässigt så har man ju blivit mer attraktiv, rent gamemässigt mycket mer kalibrerad osv, ändå går det inte bra. Jag pushar knappt.

Hur tar man sig ur den här svackan? Har ni varit i liknande sits, hur gjorde ni? Är inte direkt sugen att bli en puarobot som bara matar rutiner, men egentligen hellre det än att fortsätta och vara bekväm och inte pusha.
2013-10-15,01:09,
Inlägg: #2
RE: Har fastnat i mitt game.
Lär dig canned material. Lite rutiner. Ha det som backup tills ditt flow kommer igen. Har hänt alla dude Smile
2013-10-15,11:13,
Inlägg: #3
RE: Har fastnat i mitt game.
Sitter bara i din skalle, du skriver ju själv som att du vet att det bara är action som gäller. Just do it. Försök att lägga ner ego-tankar om att du blivit rätt duktig och inte vill bli rejected av ngn random brud eftersom du nu är "bättre" än så.

"Successful people do what has to be done whether they feel like it or not"
2013-10-15,18:53,
Inlägg: #4
RE: Har fastnat i mitt game.
(2013-10-15,01:09)Dhace Skrev: Lär dig canned material. Lite rutiner. Ha det som backup tills ditt flow kommer igen. Har hänt alla dude Smile
Yes, får ta o göra det=)
(2013-10-15,11:13)godsgift Skrev: Sitter bara i din skalle, du skriver ju själv som att du vet att det bara är action som gäller. Just do it. Försök att lägga ner ego-tankar om att du blivit rätt duktig och inte vill bli rejected av ngn random brud eftersom du nu är "bättre" än så.

"Successful people do what has to be done whether they feel like it or not"
Yes. Skulle dock tippa på att mycket har berott på mina senaste runk&porr bravader. Kör 90 days of challenge from igår, ska fan itne faila heller, den här gången ska jag hålla det. Gjort enormt mycket skit idag, inte rent gamemässigt men jävligt mycket "nyttig" skit som jag prokrastrinerat som fan med. Har väl inte direkt att göra med att jag inte runkat på 1 dag o göra utan snarare min inställning. Kåtblickar direkt på gymmet, alltid riktigt skönt och motiverande imo =)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,997 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,339 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,071 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,747 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,422 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,154 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,620 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 968 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,446 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sammanfattningar av böcker och annat game-relaterat material Fiskarn 0 1,113 2016-02-02,09:37
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}