LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Random brud
2013-11-13,01:10,
Inlägg: #1
Random brud
Träffade två tjejer (Anna & Sara) på festival i somras. Dom kom från lite utanför min hemstad, ganska bonniga men jävligt sköna, lite mer avslappnade än vanliga stadstjejer eller hur man nu ska säga..

Retade typ nonstop med dom för att dom va från hålan dom kom ifrån, så det var en ganska skön stämning, lite cocky men ändå på ett skämtsamt sätt. Anna var jävligt snygg och var skönast, så spenderade lite tid med henne och bara var allmänt odräglig som man är på festival, ja ni vet. Visade sig sen att hon hade pojkvän, lite synd, men hade kul som fan iaf.

Sara hamnade lite i bakljuset pga detta, så hade ingen överdriven kontakt med henne där. Men, jag har träffat henne vid flera tillfällen efteråt i min hemstad, samt där jag pluggar. Träffat henne en gång här, utekväll med massa studenter, först snacka vi skit och sprang runt bara, sen satte vi oss i någon soffa, så var jag ganska rakt på sak, men hon skulel hålla på o teasa samt "du är för ung för mig". Slutade med att vi hånglade. Hon klämde på min kuk för o bekräfta att jag var hård (?) eller nåt också, rätt random imo, tolkade det såklart som att hon ev. var sugen på mer. Vi tappade bort varandra, sen hördes vi på sms. Styrde efterfest hos mig varpå hon skulle komma, men hon var så jävla jobbig och ville att jag skulle gå o hämta henne typ 100m bort, vilket jag ju inte orkade. Slutade med att jag skickade ett sms kl 4 "aja jag ska fan sova nu, sovkamrat?" varpå hon inte svarade.

Skickade ett sms till henne i förra veckan med "var ska man ut ikväll?", hon svara att hon va i hemstaden, inget mer där. Nu skickar hon sms och frågar om jag är ute, svarar nej, då svarar hon "Synd Wink".

Vad vill hon? Hon är ganska så average, dock är det något med henne so mgör att jag vill knulla skiten ur henne, samtidigt som jag inte orkar ödsla massa tid på henne.

Vad tror ni hon vill? Fyllekåt?
2013-11-13,10:08,
Inlägg: #2
RE: Random brud
Undrar varför du inte hämtade henne om hon endast var ca 100m bort?

Varför undrar du vad hon vill? Låter som att det bara är att lösa henne oavsett hennes intentions.
2013-11-13,13:34,
Inlägg: #3
RE: Random brud
Du har ju henne men jag får bilden att du drygar lite istället för att styra upp något! =)
2013-11-13,17:16,
Inlägg: #4
RE: Random brud
(2013-11-13,10:08)Show boat Skrev: Undrar varför du inte hämtade henne om hon endast var ca 100m bort?

Varför undrar du vad hon vill? Låter som att det bara är att lösa henne oavsett hennes intentions.
Alltså vi bor verkligen skitnära varandra, men vi smsade/snackade lite mer också, hon var hemma o gjorde pannkakor eller nåt sånt och skulle hålla på och dryga, jag minns inte helt, och festen var ju i full rulle, så var inte läge o bara sticka därifrån. Varför skulle jag hämta henne? Var ju bara o gå vafan..?
(2013-11-13,13:34)Dean Skrev: Du har ju henne men jag får bilden att du drygar lite istället för att styra upp något! =)
Alltså hade hon vart snygg, så fine. Men hon är väl en ~6a och skulle dessutom hålla på och leka cool med o säga hon va äldre osv, då orkar jag verkligen inte ödlsa min energi på henne om det inte leder till sex asap. Ser henne mest som någon som jag skulle kunna dra över i brist på annat typ. Hänger du med?
2013-11-13,17:32,
Inlägg: #5
RE: Random brud
(2013-11-13,17:16)Tenga Skrev: Alltså vi bor verkligen skitnära varandra, men vi smsade/snackade lite mer också, hon var hemma o gjorde pannkakor eller nåt sånt och skulle hålla på och dryga, jag minns inte helt, och festen var ju i full rulle, så var inte läge o bara sticka därifrån. Varför skulle jag hämta henne? Var ju bara o gå vafan..?
Alltså hade hon vart snygg, så fine. Men hon är väl en ~6a och skulle dessutom hålla på och leka cool med o säga hon va äldre osv, då orkar jag verkligen inte ödlsa min energi på henne om det inte leder till sex asap. Ser henne mest som någon som jag skulle kunna dra över i brist på annat typ. Hänger du med?

Om du inte bryr dig varför startar du då en ny tråd om denna brud? De flesta brudar brukar säga sådana saker för att inte verka slampiga (att du var för ung för henne dvs). Inget att hänga upp sig på. Fixa henne!
2013-11-13,18:27,
Inlägg: #6
RE: Random brud
(2013-11-13,17:16)Tenga Skrev: Alltså vi bor verkligen skitnära varandra, men vi smsade/snackade lite mer också, hon var hemma o gjorde pannkakor eller nåt sånt och skulle hålla på och dryga, jag minns inte helt, och festen var ju i full rulle, så var inte läge o bara sticka därifrån. Varför skulle jag hämta henne? Var ju bara o gå vafan..?
Alltså hade hon vart snygg, så fine. Men hon är väl en ~6a och skulle dessutom hålla på och leka cool med o säga hon va äldre osv, då orkar jag verkligen inte ödlsa min energi på henne om det inte leder till sex asap. Ser henne mest som någon som jag skulle kunna dra över i brist på annat typ. Hänger du med?

Aa ja då hänger jag med Smile
2013-11-14,23:02,
Inlägg: #7
RE: Random brud
(2013-11-13,17:32)Stolle Skrev: Om du inte bryr dig varför startar du då en ny tråd om denna brud? De flesta brudar brukar säga sådana saker för att inte verka slampiga (att du var för ung för henne dvs). Inget att hänga upp sig på. Fixa henne!
Jag fan inte, ärligt talat. Min bästa gissning är att det är chode-delen av min hjärna som pratar Smile

Sen är det alltid bra o bolla saker med andra, lätt o snöa in sig på ett tankesätt, men du har ju rätt, jag vet ju fan precis vart jag har henne, än mindre skulle ni kunna veta då ni inte har mer än min futtiga beskrivning..

Var ju ett uppenbart shittest det där med åldern, tror jag lyckades bra dock med tanke på att det flöt på bra, mitt eget fel att jag inte hämtade henne tex.

Aja får se hur det artar sig, case closed!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kärat ner mig i brud Nalirot 9 3,822 2016-01-27,02:10
Senaste inlägg:: Nalirot
  Tävla om en brud? Ballin 17 8,644 2014-08-23,01:41
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Needy brud Tenga 1 1,209 2014-06-10,16:43
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Random råd från mig Leakim 0 826 2014-03-29,01:38
Senaste inlägg:: Leakim
  Lite random notes om PU Evilvalle 10 5,492 2014-03-23,13:09
Senaste inlägg:: russel
  Dilemma med brud och mitt beteende! Madrock 13 5,453 2013-03-04,22:35
Senaste inlägg:: Madrock
  Betalning vid fika med ny brud. elias91 5 2,216 2012-11-16,20:37
Senaste inlägg:: Anonymous
  Förstöra för killar som försöker ta ens brud dobarj3 10 3,989 2012-10-27,14:16
Senaste inlägg:: Mössan
  Tråden om din perfekta brud devil 22 9,224 2012-04-07,00:49
Senaste inlägg:: vegas
  Hemgång med brud, tips tack noname2blame 2 1,283 2012-03-04,22:27
Senaste inlägg:: noname2blame

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}