LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Random brud
2013-11-13,01:10,
Inlägg: #1
Random brud
Träffade två tjejer (Anna & Sara) på festival i somras. Dom kom från lite utanför min hemstad, ganska bonniga men jävligt sköna, lite mer avslappnade än vanliga stadstjejer eller hur man nu ska säga..

Retade typ nonstop med dom för att dom va från hålan dom kom ifrån, så det var en ganska skön stämning, lite cocky men ändå på ett skämtsamt sätt. Anna var jävligt snygg och var skönast, så spenderade lite tid med henne och bara var allmänt odräglig som man är på festival, ja ni vet. Visade sig sen att hon hade pojkvän, lite synd, men hade kul som fan iaf.

Sara hamnade lite i bakljuset pga detta, så hade ingen överdriven kontakt med henne där. Men, jag har träffat henne vid flera tillfällen efteråt i min hemstad, samt där jag pluggar. Träffat henne en gång här, utekväll med massa studenter, först snacka vi skit och sprang runt bara, sen satte vi oss i någon soffa, så var jag ganska rakt på sak, men hon skulel hålla på o teasa samt "du är för ung för mig". Slutade med att vi hånglade. Hon klämde på min kuk för o bekräfta att jag var hård (?) eller nåt också, rätt random imo, tolkade det såklart som att hon ev. var sugen på mer. Vi tappade bort varandra, sen hördes vi på sms. Styrde efterfest hos mig varpå hon skulle komma, men hon var så jävla jobbig och ville att jag skulle gå o hämta henne typ 100m bort, vilket jag ju inte orkade. Slutade med att jag skickade ett sms kl 4 "aja jag ska fan sova nu, sovkamrat?" varpå hon inte svarade.

Skickade ett sms till henne i förra veckan med "var ska man ut ikväll?", hon svara att hon va i hemstaden, inget mer där. Nu skickar hon sms och frågar om jag är ute, svarar nej, då svarar hon "Synd Wink".

Vad vill hon? Hon är ganska så average, dock är det något med henne so mgör att jag vill knulla skiten ur henne, samtidigt som jag inte orkar ödsla massa tid på henne.

Vad tror ni hon vill? Fyllekåt?
2013-11-13,10:08,
Inlägg: #2
RE: Random brud