LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
2013-12-17,16:08,
Inlägg: #1
25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
Kort info

Alltid haft flickvänner hela livet och är van med kärlek, bor i en mindre stad och levde Svensson-liv som alla andra. Trygghet,barn,rutiner ja ni vet.

Har varit singel sen i sommras och det har gått sådär med tjejerna. Träffade två horor på badoo och en tjej normalt på date som ledde till sex. Annars har jag mest dejtat,fikat,festat osv med tjejerna. Jag vill ha sex mer och oftare och hårdare!

Jag mår bra i övriga livet, börjar komma över mitt ex även om det är svårt då vi har barn. Men jag tränar väldig mycket och har planer på studier. Mår helt ok i övrigt.

Det stora problemet

Jag är så jävla feg och saknar "bad-boy" stilen jag körde under gymnasiet då det gick skitbra med tjejerna. Mina flickvänner/KKs har alla varit över medel och jag anser själv också att jag ser väldigt bra ut. Långt över medel iaf, kommer säkert bli ännu bättre när jag blir lite mer självsäker och vältränad (rätt tunn nu vilket sänker självförtroendet) men jag är lång vilket får mig att känna mig större.

Förut kunde jag prata med alla tjejer, gå fram ta nummer och vara charmig.
Nu står jag bara på dansgolvet och får blickar, får en röv mot ballen, sen händer ingenting. Tycker det är jättesvårt att på 2-3 timmar hitta en FIN tjej att knulla ifrån krogen.

Dejtar även en tjej ifrån badoo, vi har träffats 2 ggr på stan. Förmodligen vill hon inget seriöst då hon är online på badoo hela tiden, men vågar liksom inte ta upp sex iaf.

Vad kan felet vara?
Att jag har barn och naturligt letar mammor istället för bitches?
Att jag bor i en liten stad och är rädd över ryktet?
Har ja för höga krav och tror mig hitta 8or som mina ex på krogen för en kväll?


Vill knulla tjejer oftare och hårdare. Får jag dom bara i säng kopplas badboy in och jag älskar att visa mig mannlig i sängen och hårda tag.

Vill visa utåt för tjejena att dom får en hård kille i sängen och ingen mes




Måste man vara biffig eller ha stor kuk för att få knulla 10or på krogen?
Som sagt ser ju allmänt bra ut i ansiktet
190cm
80kg
Över 15cm+

Det måste ju sitta i huvudet? Snälla hjälp mig, fixar inte detta mer snart. Åker snart bort med en polare till varmare länder. Kanske hjälper mig lite att utvecklas?
2013-12-17,17:21,
Inlägg: #2
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
Det verkar ju som att du helt klart har en bild av den du vill vara.

Dock verkar det som du inte riktigt är den personen.

Börja göra saker som den du vill bli gör



Så kommer du bli den du vill bli efter lite blod svett och tårar.

Glhf

Mvh Linus
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2013-12-17,18:06,
Inlägg: #3
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-17,17:21)Schlinus Skrev: Det verkar ju som att du helt klart har en bild av den du vill vara.

Dock verkar det som du inte riktigt är den personen.

Börja göra saker som den du vill bli gör



Så kommer du bli den du vill bli efter lite blod svett och tårar.

Glhf

Mvh Linus

Hm ja, får väl göra så. Men är inte så lätt, tror jag är för feg för att få dissen också

Hur ser man om en tjej bara vill ha sex eller är seriösare? Har svårt att tro att dom ifrån badoo vill ha pojkvän för livet iaf

Hur ska jag börja? Finns det inte någon "Ladder" man kan beta av för bättre självförtroende? Typ massa "missions" man ska göra socialt för att växa?
2013-12-17,20:20,
Inlägg: #4
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-17,18:06)Lasttear Skrev: Hm ja, får väl göra så. Men är inte så lätt, tror jag är för feg för att få dissen också

Hur ser man om en tjej bara vill ha sex eller är seriösare? Har svårt att tro att dom ifrån badoo vill ha pojkvän för livet iaf

Hur ska jag börja? Finns det inte någon "Ladder" man kan beta av för bättre självförtroende? Typ massa "missions" man ska göra socialt för att växa?

Det är inte lätt, då skulle alla varit grymma på att ragga brudar

Alla vill va den som får mycket brudar, det är bara några som vågar utveckla sig själv till den personen man vill bli

Tro är bara en ursäkt för att inte handla, du kommer märka det när du knullar dessa fina varelser Smile

Det här med steg... Det finns tusen miljoner miljarders övningar om du googlar lite bara.

Mitt tips är att hitta på egna
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2013-12-17,21:48,
Inlägg: #5
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-17,20:20)Schlinus Skrev: Det är inte lätt, då skulle alla varit grymma på att ragga brudar

Alla vill va den som får mycket brudar, det är bara några som vågar utveckla sig själv till den personen man vill bli

Tro är bara en ursäkt för att inte handla, du kommer märka det när du knullar dessa fina varelser Smile

Det här med steg... Det finns tusen miljoner miljarders övningar om du googlar lite bara.

Mitt tips är att hitta på egna

Men har du inte någon tråd att tipsa om?
När det gäller utveckla den man vill bli

Menar du att man ska ta en mannlig förebild man är "avis" på och få inspiration/göra som han?
2013-12-17,22:14,
Inlägg: #6
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-17,21:48)Lasttear Skrev: Men har du inte någon tråd att tipsa om?
När det gäller utveckla den man vill bli

Menar du att man ska ta en mannlig förebild man är "avis" på och få inspiration/göra som han?

Please rätta mig om jag har fel, du eller någon annan. Men det känns som du har väldigt bråttom med allting? Detta tar lång tid, inget som sker över en vecka eller så. Läs runt här på forumet, kolla i "best of" Sen finns det en del bra böcker samt youtubeklipp. Rekommenderar dig att läsa 4 elements of game med Rob Judge och Zack Bauer. "Models" Med Mark Manson ska också vara riktigt grym, har ej läst den men har den nertankad.

Men meditation, gym, no-fap är väl tre riktigt grymma grejer att starta med och sen allt eftersom lägga till saker. Vara ute mycket och snacka med brudar, komma ut ur sin comfort-zone. Approacha randoms chicks på stan osv osv
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-17,22:25,
Inlägg: #7
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-17,22:14)Flumrider Skrev: Please rätta mig om jag har fel, du eller någon annan. Men det känns som du har väldigt bråttom med allting? Detta tar lång tid, inget som sker över en vecka eller så. Läs runt här på forumet, kolla i "best of" Sen finns det en del bra böcker samt youtubeklipp. Rekommenderar dig att läsa 4 elements of game med Rob Judge och Zack Bauer. "Models" Med Mark Manson ska också vara riktigt grym, har ej läst den men har den nertankad.

Men meditation, gym, no-fap är väl tre riktigt grymma grejer att starta med och sen allt eftersom lägga till saker. Vara ute mycket och snacka med brudar, komma ut ur sin comfort-zone. Approacha randoms chicks på stan osv osv

+1

I övrigt finns det en hel del inspirerande bloggar med grabbar som gjort sjuka framsteg, kan vara väldigt bra att kolla på hur andra har gjort och hur lång tid de tagit för dem. Detta är inte något du lär dig på en kvart liksom, speciellt inte efter ett så långt förhållande, kommer från ett 4,5 år långt själv. Det har heller inte något att göra med kuk och att vara biffig, utan snarare om det självförtroende som man får av att ha dessa egenskaper.
2013-12-18,01:11,
Inlägg: #8
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-17,22:25)kinkykong Skrev: +1

I övrigt finns det en hel del inspirerande bloggar med grabbar som gjort sjuka framsteg, kan vara väldigt bra att kolla på hur andra har gjort och hur lång tid de tagit för dem. Detta är inte något du lär dig på en kvart liksom, speciellt inte efter ett så långt förhållande, kommer från ett 4,5 år långt själv. Det har heller inte något att göra med kuk och att vara biffig, utan snarare om det självförtroende som man får av att ha dessa egenskaper.

Av att ha dessa egenskaper? Du menar psykiskt eller?
2013-12-18,01:17,
Inlägg: #9
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,01:11)Lasttear Skrev: Av att ha dessa egenskaper? Du menar psykiskt eller?

Yeah, tänk dig att du har en 25 cm dase som alla tjejer bara "wow" när dom ser den, å alla tjejer njuter som fan när du trycker in den i dom. Med denna vetskapen så kmr du gå in i klubben å agera som en king för du vet att tjejerna kmr njuta av din kuk, och varför ska just hon få äran att testa din kuk?
Stay calm and play some beerpong
2013-12-18,07:51,
Inlägg: #10
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,01:17)Beerpong Skrev: Yeah, tänk dig att du har en 25 cm dase som alla tjejer bara "wow" när dom ser den, å alla tjejer njuter som fan när du trycker in den i dom. Med denna vetskapen så kmr du gå in i klubben å agera som en king för du vet att tjejerna kmr njuta av din kuk, och varför ska just hon få äran att testa din kuk?

Fast jag har ju ingen 25a och inte stora muskler heller. Är helt normal på dom bitarna
2013-12-18,09:17,
Inlägg: #11
...
Det verkar som ditt problem är att du är rädd om egot och fear of rejection.

"Så jävla feg, vågar inte ta upp sex"

Hur du löser detta är att visa balls och sluta be om ursäkt för att vara man. Du har absolut ingeting att förlora, visa det du vill ha.

" får blickar och en röv mot kuken på dansgolvet, men jag gör ingeting"

Förutsatt att du tycker de är snygga. Ta tag i deras hand och dra in de till dig och eskalera. Möter du resistance lämna henne och reapprocha. Rejectar hon, försök igen eller så vet du att hon är ingen att ödsla tid på. Men för guds skull gör en approach, låt inte egot hindra dig med att " Fan vad de glor på mig och jag dissar de haha"(rätta mig om jag har fel, du kanske ej alls tänker så här) och därmed är du passiv pga att man ej vill förstöra scenariet aka rädsla för rejection.

Känner du rädsla för ngt move, pusha igenom det, gång på gång, så kommer den rädslan att minska.

Du vill ha sex ofta. NO APPROACH=NO LAY
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-12-18,10:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-18,10:29 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #12
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,07:51)Lasttear Skrev: Fast jag har ju ingen 25a och inte stora muskler heller. Är helt normal på dom bitarna

Hört talas om ett uttryck "fake til you make it?" Jag hade aldrig några problem med att få brudar i tonåren. Innan jag hittade hit så var jag som dig, hade haft brud i (3år) hade dålig självkänsla och förstod inte varför jag inte fick några brudar(jag hade ju fått tidigare??). Sorgligt att man kan bli en sån chode.

Jag har i princip bara läst best of trådarna, swingcat och haft kontakt på forumet. Men det var när jag började gå ut två dagar i veckan och pushade mig själv som det började hända grejer, visserligen var en del alkohol inblandat, fegt kan tyckas men jag gillar att dricka lagom.

För det första så tar det en lång tid att komma över sitt ex och för att komma över henne måste du träffa andra. (get it???)

Jag började måla upp bilder av personen jag ville vara, för att senare agera på det sättet i olika situationer då började hjärnan anpassa sig att det faktiskt är så här.

Kan dra ett exempel på hur jag har lyckats fakea mitt värde inför andra människor. Detta har hänt två gånger och har blivit en egoboost för mig, jag och mina polare har varit på fest med två olika brudgäng där alla brudar snittar mellan 7-10 och varje gång frågan om vem som har legat med mest och antalet så har dom flesta pekat på mig och sagt mellan 50-70 ligg när jag egentligen ligger på runt 20st.

Och för att påpeka, jag har inte 25cm penis, jag är 177cm, normalbyggd och ser hyffsad ut. Har en polare som är 188, rippad as fuck, brun(melanotan), säkert större penis än medelvärdet, men han är så jävla osäker så i hans hjärna skulle han lika gärna kunna vara oskuld, 25år och väga 120kg, han drog hem en för några veckor sen brud som jag kan garantera att 90% av forumet skulle banga på.

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=74
2013-12-18,10:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-18,11:03 av {2} Lasttear.)
Inlägg: #13
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,09:17)russel Skrev: Det verkar som ditt problem är att du är rädd om egot och fear of rejection.

"Så jävla feg, vågar inte ta upp sex"

Hur du löser detta är att visa balls och sluta be om ursäkt för att vara man. Du har absolut ingeting att förlora, visa det du vill ha.

" får blickar och en röv mot kuken på dansgolvet, men jag gör ingeting"

Förutsatt att du tycker de är snygga. Ta tag i deras hand och dra in de till dig och eskalera. Möter du resistance lämna henne och reapprocha. Rejectar hon, försök igen eller så vet du att hon är ingen att ödsla tid på. Men för guds skull gör en approach, låt inte egot hindra dig med att " Fan vad de glor på mig och jag dissar de haha"(rätta mig om jag har fel, du kanske ej alls tänker så här) och därmed är du passiv pga att man ej vill förstöra scenariet aka rädsla för rejection.

Känner du rädsla för ngt move, pusha igenom det, gång på gång, så kommer den rädslan att minska.

Du vill ha sex ofta. NO APPROACH=NO LAY

Det är precis så jag tänker också, rädd för reaktioner är ett problem (shit vad mycket engelska uttryck ni kör med här, varför? Smile

Får väl ta några dissar då för att växa

(2013-12-18,10:27)sjoggaa Skrev: Hört talas om ett uttryck "fake til you make it?" Jag hade aldrig några problem med att få brudar i tonåren. Innan jag hittade hit så var jag som dig, hade haft brud i (3år) hade dålig självkänsla och förstod inte varför jag inte fick några brudar(jag hade ju fått tidigare??). Sorgligt att man kan bli en sån chode.

Jag har i princip bara läst best of trådarna, swingcat och haft kontakt på forumet. Men det var när jag började gå ut två dagar i veckan och pushade mig själv som det började hända grejer, visserligen var en del alkohol inblandat, fegt kan tyckas men jag gillar att dricka lagom.

För det första så tar det en lång tid att komma över sitt ex och för att komma över henne måste du träffa andra. (get it???)

Jag började måla upp bilder av personen jag ville vara, för att senare agera på det sättet i olika situationer då började hjärnan anpassa sig att det faktiskt är så här.

Kan dra ett exempel på hur jag har lyckats fakea mitt värde inför andra människor. Detta har hänt två gånger och har blivit en egoboost för mig, jag och mina polare har varit på fest med två olika brudgäng där alla brudar snittar mellan 7-10 och varje gång frågan om vem som har legat med mest och antalet så har dom flesta pekat på mig och sagt mellan 50-70 ligg när jag egentligen ligger på runt 20st.

Och för att påpeka, jag har inte 25cm penis, jag är 177cm, normalbyggd och ser hyffsad ut. Har en polare som är 188, rippad as fuck, brun(melanotan), säkert större penis än medelvärdet, men han är så jävla osäker så i hans hjärna skulle han lika gärna kunna vara oskuld, 25år och väga 120kg, han drog hem en för några veckor sen brud som jag kan garantera att 90% av forumet skulle banga på.

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=74

Swingcat? Själv går jag ut varannan helg iaf men oftast i andra städer. Rädslan att stöta på tjejen ute här (liten stad tråkig krog)

Kan det vara det som är felet? Man går ut på bortaplan och har ingen logistik (ibland har vi hotell ibland över dagen bara)

Kanske lättare att gå ut och se tjejer man iaf är lite bekant med? Fast suger här + vill ej träffa henne ute.

Intressant det med din polare! Man får försöka hitta på någon lögn om sig själv



Tror på att studera, du träffar tjejer dagligen och knyter kontakter. Ska nog göra det innan jag blir för gammal
2013-12-18,11:50,
Inlägg: #14
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,10:55)Lasttear Skrev: Det är precis så jag tänker också, rädd för reaktioner är ett problem (shit vad mycket engelska uttryck ni kör med här, varför? Smile

Får väl ta några dissar då för att växa


It's our thing lol. Iallafall absolut Ingen bryr sig om tjejen hånglar med dig eller dissar dig. Det är bara i ditt huvud.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-12-18,12:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-18,12:12 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #15
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,10:55)Lasttear Skrev: Det är precis så jag tänker också, rädd för reaktioner är ett problem (shit vad mycket engelska uttryck ni kör med här, varför? Smile

Får väl ta några dissar då för att växa


Swingcat? Själv går jag ut varannan helg iaf men oftast i andra städer. Rädslan att stöta på tjejen ute här (liten stad tråkig krog)

Kan det vara det som är felet? Man går ut på bortaplan och har ingen logistik (ibland har vi hotell ibland över dagen bara)

Kanske lättare att gå ut och se tjejer man iaf är lite bekant med? Fast suger här + vill ej träffa henne ute.

Intressant det med din polare! Man får försöka hitta på någon lögn om sig själv



Tror på att studera, du träffar tjejer dagligen och knyter kontakter. Ska nog göra det innan jag blir för gammal

Skickar ett pm med länk så kan du läsa igenom det. Precis, försök få in det i din skalle, det kan kännas löjligt men fejka ditt beteende tills det blir en del av dig själv. Var inte rädd för att träffa henne ute, antar att du tänker att du ska se henne hålla på med andra.

Jag såg mitt ex flera gånger på krogen, första gångerna jag såg henne hälsade jag och blev nästan ignorerad av henne, SEN såg jag hon och hennes brudpolare på dansgolvet en kväll, var med en brud som var snyggare än mitt ex och strulade upp henne tätt intill, slutade med att hon och hennes polare stod och glodde innan dom gick, sen dess har hon alltid hälsat och varit jävligt pratglad på krogen.

Vill du börja lugnt så glid in på dansgolvet och ta några dissar så kommer du inse att det inte är någon stor grej.
2013-12-18,13:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-18,13:15 av {2} Lasttear.)
Inlägg: #16
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,11:50)russel Skrev: It's our thing lol. Iallafall absolut Ingen bryr sig om tjejen hånglar med dig eller dissar dig. Det är bara i ditt huvud.

Sant ingen bryr sig.

Var någon som tipsade om "no-fap" vad tjänar man på det? Fappar väldigt mycket nu tycker jag 5ggr+ / dag kanske

(2013-12-18,12:10)sjoggaa Skrev: Skickar ett pm med länk så kan du läsa igenom det. Precis, försök få in det i din skalle, det kan kännas löjligt men fejka ditt beteende tills det blir en del av dig själv. Var inte rädd för att träffa henne ute, antar att du tänker att du ska se henne hålla på med andra.

Jag såg mitt ex flera gånger på krogen, första gångerna jag såg henne hälsade jag och blev nästan ignorerad av henne, SEN såg jag hon och hennes brudpolare på dansgolvet en kväll, var med en brud som var snyggare än mitt ex och strulade upp henne tätt intill, slutade med att hon och hennes polare stod och glodde innan dom gick, sen dess har hon alltid hälsat och varit jävligt pratglad på krogen.

Vill du börja lugnt så glid in på dansgolvet och ta några dissar så kommer du inse att det inte är någon stor grej.

Ta dissar låter fan bra. Men fan vi var ju ihop 6-7 år och har kids emot. Rätt segt att se henne med andra då


Har bestämt mig för att flytta ifrån denna håla och studera, träffa lillen så ofta jag kan. Fick barn oplanerat och var inte direkt redo känner jag nu

Sjukt tufft liv Sad
2013-12-18,13:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-18,13:37 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #17
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,07:51)Lasttear Skrev: Fast jag har ju ingen 25a och inte stora muskler heller. Är helt normal på dom bitarna

Det spelar ingen roll, vad tjejer svarar på i grund och botten är självförtroende, fake eller ej.

Det är precis samma sak som att vi svarar på tjejer som är bra sminkande (fake) och i vissa fall plastikopererade (såvida dom inte ser cp ut) - På ett rationellt plan kanske vi vet att det inte är på riktigt, men våra känslor skiter fullständigt i det, dom bara svarar på vad vi programmerats evolutionärt att bli kåt på.

Du kan vara en knarkande soc-tagare , en nersupen bartender eller en rik advokat - sålänge hon får känslan att du är "the king" i den specifika sociala kontexten (och detta ser hon i ditt kroppspråk) så kommer hon att bli intresserad av dig.

(2013-12-18,13:12)Lasttear Skrev: Sant ingen bryr sig.

Var någon som tipsade om "no-fap" vad tjänar man på det? Fappar väldigt mycket nu tycker jag 5ggr+ / dag kanske


Se denna:

[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-18,14:08,
Inlägg: #18
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,13:36)Evilvalle Skrev: Det spelar ingen roll, vad tjejer svarar på i grund och botten är självförtroende, fake eller ej.

Det är precis samma sak som att vi svarar på tjejer som är bra sminkande (fake) och i vissa fall plastikopererade (såvida dom inte ser cp ut) - På ett rationellt plan kanske vi vet att det inte är på riktigt, men våra känslor skiter fullständigt i det, dom bara svarar på vad vi programmerats evolutionärt att bli kåt på.

Du kan vara en knarkande soc-tagare , en nersupen bartender eller en rik advokat - sålänge hon får känslan att du är "the king" i den specifika sociala kontexten (och detta ser hon i ditt kroppspråk) så kommer hon att bli intresserad av dig.


Se denna:


Är det alltid bättre att ha för mycket självförtroende än för lite? Är inte gränsen att man uppfattas som för självgod/översittare hårfin?

Varför tänder tjejer på självförtroende? För att dom flesta är osäkra och behöver någon som tar hand om dom? Även sexuellt liksom? Dom vill ha män som tar för sig och är alfa


Fan vad less jag blir på detta, så jävla löjligt att män alltid ska jobba och jobba. Kan inte tjejena lära sig säga vad dom vill någon gång?

Orkar snart inge mer, nästan så man har lust att testa gå ut med asshole-attityd och se hur det funkar. Då gör det ju inget att man blir dissad heller för man kan tänka att man spelar "asshole" för en kväll.

Bra ide?
2013-12-18,14:17,
Inlägg: #19
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
(2013-12-18,14:08)Lasttear Skrev: Är det alltid bättre att ha för mycket självförtroende än för lite? Är inte gränsen att man uppfattas som för självgod/översittare hårfin?

Det kan givetvis alltid bli "för mycket", dock inget som var normal människa behöver oroa sig för.

Jag kan säga såhär mycket: När det kommer till att pulla flickor är det 700ggr bättre att vara FÖR självsäker än osäker.

Det har bevisats att narcissister i de flesta fall har väldigt lätt för att få flickor Big Grin

Läs denna btw: http://heartiste.wordpress.com/the-sixte...s-of-poon/

Citat:Varför tänder tjejer på självförtroende? För att dom flesta är osäkra och behöver någon som tar hand om dom? Även sexuellt liksom? Dom vill ha män som tar för sig och är alfa

Det har med biologi/evolution att göra. En man som är självsäker har statistiskt sett större chans att ha - eller snart få - hög status i gruppen. Därav stort överlevnadsvärde. En kvinna baserar i regel din "sexighet" i hennes perception av ditt överlevnadsvärde.

Citat:Fan vad less jag blir på detta, så jävla löjligt att män alltid ska jobba och jobba. Kan inte tjejena lära sig säga vad dom vill någon gång?

Kan tyckas och det är som "newb" ofta frustrerande och man kan bli rätt bitter, det är ytterst få tjejer som har självinsikt nog att veta hur dom fungerar och vad dom svarar på.

Citat:Orkar snart inge mer, nästan så man har lust att testa gå ut med asshole-attityd och se hur det funkar. Då gör det ju inget att man blir dissad heller för man kan tänka att man spelar "asshole" för en kväll.

Bra ide?

Ja, experimentera med olika stilar för att se vad som fungerar bäst för dig.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-18,18:41,
Inlägg: #20
RE: 25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig
Tycker du ska sluta med onani. Jag själv har minskat mitt onanerande oerhört mycket. Har varit svårt för mig att sluta helt då jag tyvärr inte får ligga varje vecka, är inte ute så ofta heller för den delen pga en massa plugg och andra saker. Var precis som du, kunde dra i den en 3-5 gånger per dag, men nu har jag gått ner till 1 gång i veckan, jag kör måndag-antigen lördag eller söndag helt utan onani, och sen på antigen lördagen eller söndagen blir det en eller två gånger.

Detta har min kropp vant sig vid nu så det är inga problem. Dock gäller det att börja eskalera det där, ska nu börja vänja mig vid 13 dagar utan samt 1 dag med, osv osv så man tillslut är utan onani helt.

Men poängen med kommentaren är att, om du tycker att det är för jävla svårt att sluta helt, kan du dela upp det i olika steg.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tappad sexlust förhållande biggerstrongerfaster 3 1,509 2018-06-14,18:39
Senaste inlägg:: tvbordet
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,964 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,316 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Hjälp Oxtilia 8 3,707 2017-11-30,05:50
Senaste inlägg:: Neironvps
  Att bryta en rejäl svacka, behöver råd! Simppa 5 2,417 2017-03-31,23:32
Senaste inlägg:: Entreprenören
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 7,988 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,730 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,406 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,138 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,594 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}