LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo
2013-12-28,02:23,
Inlägg: #1
Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo
Från att ha addat en grymt vacker kvinna på fb till kafedejt i morgon, inte särskilt hårt jobb men riktigt tillfredsställande. Ingen sexuell escalering bara lite gulligull, nå vad sägs ? Kommer uppdatera i morgon :-)


Hon: Hej Ser att du skickat en vänförfrågan till mig. Kan inte minnas om vi har träffats, men vi verkar ha flera gemensamma vännerSmile Har vi träffats?

10:23
Jag: Hej Anna, jag minns att jag mött din blick och ditt ansikte nånstans i byn och tänkt att du var speciell. Kanske konsum, xxx-holms marknad, xxx-skolan där mina barn går eller cafe xxx.. Men om vi inte träffats så föreslår jag fräckt att vi gör det
Kaffe på xxx nån av de närmsta dagarna ?
(litet påhitt. har inte sett henne på byn)

11:47
Hon: Du är modig som vågar fråga, xxx har stängt tom 6e. Om du hittar ett annat öppet ställe så passar det mig på lördag, så kan du få presentera dig lite mer

Jag: Attans! Hittar nog ett bra ställe till dess i värsta fall det exklusiva cafe-statoil haha

Hon: Please låt det finnas ett mysigare ställe

Jag: Vad gillar du annars Anna, te eller kaffe ? Gillar själv båda fast smoothies är nr 1

Hon: Kaffe fram till 12, sen gärna te, smoothie eller varm choklad
2013-12-28,02:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-28,02:36 av {2} Ragnar.)
Inlägg: #2
RE: Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo
Skumt, varför kom inte hela texten med ??

klistrar in resten här:


Jag: Trevligt, för mig inget kaffe på eftermiddan och kvällen, då blir det goda smoothisar, en favvo är råkakao, mjölk och banan verkar inte vara något öppet i morgon förutom statoil, då kanske vi skulle ta termos och dra ut i det fria

Hon: tok! Brukar inte följa med främmande män ut i skogen. Kafé xxx i Stälje?

Jag: Har hört att cafe xxx är ännu farligare haha
xxx, jättemysigt cafe nere vid vattnet.. ?
Men spelar inte så stor roll för mig, tratten blir jättebra

Hon: Jag gillar egentligen inte xxx Fikade där för 100 år sen. FINNS det nåt mysigt kafé i stälje är det ju kanon. xxx it is ses vi där? 11?

Jag: Ja visst Anna, om varken mörka skogen, tratten eller statoil funkar så tar vi cafe-xxx har kollat att det är öppet. Absolut, vi ses kl 11

Hon: LOL jag är en söderböna u see

Jag: Men bor bönan i här i byn eller ?

Hon: Japp

Jag: Hade det varit sommar och sol så hade vi haft lite fler lokala mysställen, xxx-cafe tex, älskar den där lilla holmen i ån

Hon: Eller hur! jag är nyfiken på rawfood cafét som ska öppna...
..snart här i byn alltså alltså

Jag: Ja med ! Ville faktiskt engagera mig i det men ångrade mig för jag ska inte ha fler järn i elden än jag redan har..

Hon: Det ska bli spännande att höra om dina järn imorgon

Jag: Och dina järn också..

Ursäkta dubbelpostningen, nybörjare.. :-) kan Herr moderatorn ta bort den här tråden ?

Ursäkta dubbelpostningen, kan herr moderator ta bort den andra tråden ?

Konstigt, hur kunde det bli postat av två användare ? Bäst om allt tas bort så lägger jag upp det igen i morgon..
2013-12-30,21:42,
Inlägg: #3
RE: Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo
Härlig brud som har så lätt att träffa nya människor. Önskade att det var lika lätt för mig.. istället får jag stora projekt.
2013-12-31,00:25,
Inlägg: #4
RE: Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo
Någon som sitter på dubbelkonto. Smile))


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer haha 8 4,989 2015-05-09,05:32
Senaste inlägg:: Rednales
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,329 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Bc konvo, hur tycker ni det låter? Zaxii 5 3,287 2015-03-02,09:00
Senaste inlägg:: Rednales
  Bättre svarsfrekvens från leende tjejer? TheD 9 4,730 2013-09-10,15:34
Senaste inlägg:: Commander
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,699 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Början till ett system Common sense 2 1,507 2013-06-29,10:36
Senaste inlägg:: mpuabby
  Rolig konvo Fuckzoned 42 16,638 2013-05-18,00:24
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Internet konvo Dynamo 7 2,802 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo
  Effektivisera processen på Badoo från öppning till knull zorro69 12 7,200 2013-05-11,15:12
Senaste inlägg:: zorro69
  Styra upp efter badoo? Numme 4 2,318 2012-11-21,23:07
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}