LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur fulla tjejer ligger ni med?
2014-01-19,22:52,
Inlägg: #1
Hur fulla tjejer ligger ni med?
Har i januari tackat nej till 2 tjejer då jag tyckt att de varit för fulla (ganska svåra beslut då jag inte legat sen november Angel). Den ena belönade mig med en spektakulär örfil efter att jag sagt nej 100 ggr och den andra (skulle varit den snyggaste jag legat med) satte jag i fyllecell genom att be vakten ringa polisen.

Min fråga, var går er gräns? Drar ni hem tjejer som kan gå men inte mer?
2014-01-19,23:04,
Inlägg: #2
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Så länge hon inte är medvetslös är jag nöjd Big Grin och däckar hon i min säng kommer hon vakna sjukt bakiskåt. Eller ha sprängande huvudvärk och hata världen, men det första är vanligare.
2014-01-19,23:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-19,23:45 av {2} selected.)
Inlägg: #3
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
(2014-01-19,22:52)ChuckNorris Skrev: Har i januari tackat nej till 2 tjejer då jag tyckt att de varit för fulla (ganska svåra beslut då jag inte legat sen november Angel). Den ena belönade mig med en spektakulär örfil efter att jag sagt nej 100 ggr och den andra (skulle varit den snyggaste jag legat med) satte jag i fyllecell genom att be vakten ringa polisen.

Min fråga, var går er gräns? Drar ni hem tjejer som kan gå men inte mer?

Tror nog du inte har haft balls att eskalera det mot hemgång och skyller diskret på att hon var full.
Men som slyngel säger såvida hon inte är helt medvetslös och ligger på marken.
2014-01-20,00:08,
Inlägg: #4
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
(2014-01-19,23:45)selected Skrev: Tror nog du inte har haft balls att eskalera det mot hemgång och skyller diskret på att hon var full.

Totalt jävla onödigt slag under bältet.

Med det sagt: är hon fullt på det klara att hon vill ligga så ere game on.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2014-01-20,00:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-20,00:21 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #5
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
(2014-01-19,23:45)selected Skrev: Tror nog du inte har haft balls att eskalera det mot hemgång och skyller diskret på att hon var full.
Men som slyngel säger såvida hon inte är helt medvetslös och ligger på marken.
Tjejen igår var jag redan ute med, jag gick tillbaka med henne till vakten.

Men det var trevligt att forumets besserwisser också tittade in i tråden. Mannen som skrämmer bort östeuropeiska maffiamedlemmar i Ukraina genom att spänna sina biceps. Tack för din åsikt.

(2014-01-20,00:08)golvmopp Skrev: Med det sagt: är hon fullt på det klara att hon vill ligga så ere game on.
Men när hon verkligen inte vet vad hon gör? Igår drog hon in mig på toaletten, satte sig ner och började pissa. Jag står där som en idiot och hon säger "Fixa" Big Grin

Sen blir vi utslängda, hon tjatar på vakten i en kvart samtidigt som jag försöker dra med henne. Vi bestämmer oss för att gå och käka, men efter 10 min stannar hon upp och stoppar mig.

Hon: "Men du, vi kommer inte in dit"
Jag: "På Max? Klart vi kommer in"
Hon: "Nej, vakten har ju sagt nej, sluta tjata så mycket på dem" (Skrattar ihjäl mig då jag och vakterna försökt få bort henne från entren aslänge")
Jag: "Nej, vi går och käkar"
Hon: "Nej, vi drar hem till mig istället"
Jag: "ok"

Sen följer jag henne, hon vänder om, går dit kön var när det var fullt med folk, och tillbaka till samma vakter igen. Big Grin

Kände att det var för mycket då, sa till vakten att jag ska in men att de får lova att hon inte går hem själv. Imorse messar hon mig när hon kommit ur sin fyllecell haha

Känns som det bara hade blivit problem om jag dragit hem henne...
2014-01-20,00:38,
Inlägg: #6
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Känns som om du hade gjort dig själv och henne en tjänst genom att bara knulla henne? Hennes undermedvetna som kommer fram när hon dricker.
2014-01-20,00:44,
Inlägg: #7
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
(2014-01-19,23:45)selected Skrev: Tror nog du inte har haft balls att eskalera det mot hemgång och skyller diskret på att hon var full.
Men som slyngel säger såvida hon inte är helt medvetslös och ligger på marken.


Jesus vilken lame ass kommentar.

OnT: Om jag får känslan av att de är i kontroll över vad de gör så ser jag inga problem med det.
2014-01-20,00:49,
Inlägg: #8
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Så länge hon kan gå själv och inte spyr på mig tkr jag det är chill. Fast om hon är snefull, skrikig och dryg kan hon dra åt helvete
2014-01-20,03:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-20,03:52 av {2} confused....)
Inlägg: #9
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Är hon totalt lost, så pass full att hon inte kan gå själv och bara svamlar när hon pratar, alltså det går typ inte få kontakt med henne och man märker att hon har noll koll på vad hon gör och var hon är. Då tycker jag bara det är avtändande. Ofta är det ju stor risk för spyor osv då också, nej tack , så desperat är jag inte , även om jag inte legat på länge.

Men så länge hon har någorlunda kontroll, kan gå själv, det går att prata med henne osv så knullar jag henne om hon vill. Inte så att man kan mäta exakt hur full hon är liksom. Många gånger kan det vara svårt att avgöra om en person bara är lite småfull och glad eller redigt packad om dom klarar att gå och prata.


Dom som tar tillfället i akt och utnyttjar brudar när dom märker att bruden är så lost att hon inte vet vad hon gör eller var hon är och är precis på gränsen att falla ihop och svimma/däcka tycker jag faktiskt är patetiska, det är ren våldtäckt om bruden är för full för att ens fatta att hon har sex.

Men visst, är bruden full, får dåligt omdömme och blir fyllekåt och vill ha sex för stunden, kör på, är fan omöjligt att svara på hur pass bra omdömme hon har. Så länge hon fattar att det är ligga som gäller och vill ligga är det bara att köra på.

Oftast så är man ju lika full och har lika dåligt omdömme själv som kille, händer nog lika ofta att killar vaknar upp med fylleångest och ångrar ett ligg som att tjejer gör det. Men det är en del av fyllan, bli omdömmeslös, släppa loss och ha kul är vad alkohol är till för, kan man inte hantera det får man ge fan i att dricka.
2014-01-20,15:01,
Inlägg: #10
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Liggar aldrig med tjejer som är mer fulla än mig själv, därför blir jag alltid dyngrak
2014-01-23,12:46,
Inlägg: #11
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Om tjejen vet vad hon gör och att hon vill så är det chill.

Har varit med om att jag tagit hem en tjej som jag sedan bara delat säng med för att det kändes fel när vi väl kom hem och jag insåg att hon knappt visste vad hon hette.

Vid det tillfället var jag dessutom helt nykter vilket gjorde mig extra medveten om hennes tillstånd.
2014-01-23,13:27,
Inlägg: #12
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Jag är i 99fall av 100 fullare än henne, så ganska så full. Har fan inga gränser på så sätt. Är hon så full att hon inte kan bete sig, då äre såklart en no-no.
2014-01-23,13:31,
Inlägg: #13
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Jag saknar skam. Är jag själv för kåt så kan jag ligga
med überfyllo, men sen kommer jag att låsa ut henne.
2014-01-23,14:05,
Inlägg: #14
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Min gräns varierar nog efter hur full jag själv är. Men för mig är det viktigt att hon förstår vad som händer.
2014-01-23,14:39,
Inlägg: #15
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Jag föredrar nyktert. Dels för att jag vill att båda ska njuta, dels därför att jag föraktar fyllehundar.
2014-01-23,16:11,
Inlägg: #16
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
(2014-01-23,14:39)Willson Skrev: Jag föredrar nyktert. Dels för att jag vill att båda ska njuta, dels därför att jag föraktar fyllehundar.

du verkar vara en tråkig jävel.

ont: 9/10 ggr fullare än tjejen, är dock rätt bra på att dölja det o även (ofta, allt har en gräns) när jag är kraftigt berusad märks det inte spec tydligt
2014-01-23,17:55,
Inlägg: #17
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
(2014-01-23,16:11)snabbacash Skrev: du verkar vara en tråkig jävel.

ont: 9/10 ggr fullare än tjejen, är dock rätt bra på att dölja det o även (ofta, allt har en gräns) när jag är kraftigt berusad märks det inte spec tydligt

I min värld är det skillnad på berusning och fylla.

Enligt samma argumentation borde man kunna säga att du verkar vara en osäker jävel.
2014-01-23,20:22,
Inlägg: #18
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
(2014-01-23,17:55)Willson Skrev: I min värld är det skillnad på berusning och fylla.

Enligt samma argumentation borde man kunna säga att du verkar vara en osäker jävel.

ja det finns olika berusningsgrader? du verkar fortf vara en tråkig jävel
2014-01-23,20:25,
Inlägg: #19
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
(2014-01-23,20:22)snabbacash Skrev: ja det finns olika berusningsgrader? du verkar fortf vara en tråkig jävel

Lite lätt berusad är helt okej och bara skoj, men askalas-kan-knappt-stå tyder på dålig karaktär. Sånt vill jag inte ha i mitt liv.

Kan du inte ta skit så ska du inte ge skit Heart
2014-01-30,15:54,
Inlägg: #20
RE: Hur fulla tjejer ligger ni med?
Ingen lämnas ensam, jag skördar det som finns haha
Keep it up!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,383 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,545 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,051 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,039 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 2,989 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,699 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,021 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,353 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Hånglar mycket, ligger lite ChuckNorris 3 1,886 2015-12-05,21:14
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,434 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}