LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hånglar mycket, ligger lite
2015-12-05,16:32,
Inlägg: #1
Hånglar mycket, ligger lite
Har funderat lite och insett att jag fastnatt ganska rejält de senaste par åren. Utvecklingen i början har varit explosiv och jag har de senaste 2 åren hånglat med ca 100-150 tjejer, visa av dom riktigt heta. Kyssa 2-3 tjejer en utekväll är inget problem, men under samma tidsperiod har jag bara legat med 11 tjejer.

Hur ligger er ratio och vad kan det vara för fel jag gör?
2015-12-05,17:27,
Inlägg: #2
RE: Hånglar mycket, ligger lite
Att hångla betyder typ ingenting, om vi pratar om ens chanser att få ligga med en tjej från krogen. Det kan till och med vara negativt.

Många killar väljer nog att hångla för att på något sätt för sig själva bekräfta att dom "lyckats". Dom tror även att dom genom att hångla typ "låser" tjejen till sig på något sätt och ökar liggchansen. Sån var iaf jag i början. Det var supercoolt att hångla med 2-3 tjejer på krogen tyckte jag förut.

Nu undviker jag det så länge jag kan. Det är SÅ mkt bättre. Blir mer spänning etc. Det optimala är att börja hångla typ i din lägenhet. Dock kan det ju vara bra med nåt snabbt makeout på krogen eller en kyss, man ska inte ta det till ytterligheterna.

Testa att inte hångla nästa gång. Bara teasa. Typ närma dig sakta, hon tror det är hångel på G, men nej, du stannar lite innan. Gör det rätt och tjejen kommer bli som galen. Ren magi, det har hänt att tjejer har tagit initiativet och snabbt böjt sig fram och kysst MIG. Så ja, vänd på steken.

Sen självklart betyder detta ju inte allt, om du hånglar eller inte. Men det är en av många faktorer.
2015-12-05,18:50,
Inlägg: #3
RE: Hånglar mycket, ligger lite
(2015-12-05,17:27)Sylvester Skrev: Att hångla betyder typ ingenting, om vi pratar om ens chanser att få ligga med en tjej från krogen. Det kan till och med vara negativt.

Många killar väljer nog att hångla för att på något sätt för sig själva bekräfta att dom "lyckats". Dom tror även att dom genom att hångla typ "låser" tjejen till sig på något sätt och ökar liggchansen. Sån var iaf jag i början. Det var supercoolt att hångla med 2-3 tjejer på krogen tyckte jag förut.

Nu undviker jag det så länge jag kan. Det är SÅ mkt bättre. Blir mer spänning etc. Det optimala är att börja hångla typ i din lägenhet. Dock kan det ju vara bra med nåt snabbt makeout på krogen eller en kyss, man ska inte ta det till ytterligheterna.

Testa att inte hångla nästa gång. Bara teasa. Typ närma dig sakta, hon tror det är hångel på G, men nej, du stannar lite innan. Gör det rätt och tjejen kommer bli som galen. Ren magi, det har hänt att tjejer har tagit initiativet och snabbt böjt sig fram och kysst MIG. Så ja, vänd på steken.

Sen självklart betyder detta ju inte allt, om du hånglar eller inte. Men det är en av många faktorer.

Exakt vad jag var på väg att skriva. Majoriteten av mina lays har jag hånglat med först hemma hos mig. Kanske ev. en liten kyss på utestället, annars mest fysisk på andra sätt. Keep the girl guessing, det blir roligare för henne. Visst hon fattar ju vad som ska hända ändå, men med hångel blir det som att skriva det på näsan.

Att hångla blir lite som att vifta med en stor flagga, för henne själv och andra, där det står "jag ska ligga med den här killen ikväll". Och visst, det kan ju funka om du har mycket högre värde än henne, men oftast är det inte till er fördel.

Pröva ta en månad eller två med hångelförbud för dig själv och se vad som händer. Förmedla vad du vill göra med henne med non-verbals istället. Men visa också att du inte är rädd för att eskalera genom att smeka hennes hand, hålla henne om midjan o dyl.
2015-12-05,21:14,
Inlägg: #4
RE: Hånglar mycket, ligger lite
Hångel har en tendens att förstöra en del av spänningen. Skit i det till ni är isolerad hemma hos nån av er.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Behöver lite hjälp att hjälpa! Powerwolf 5 2,968 2015-04-25,14:49
Senaste inlägg:: Bruno
  Lite random notes om PU Evilvalle 10 5,489 2014-03-23,13:09
Senaste inlägg:: russel
  Hur fulla tjejer ligger ni med? ChuckNorris 20 10,374 2014-01-30,16:24
Senaste inlägg:: golvmopp
  Lite räcker långt Leakim 2 1,441 2013-12-28,04:03
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Elliott Hulse snackar lite true shit. MassRiot 7 3,205 2013-03-16,23:45
Senaste inlägg:: MassRiot
  Lite nyheter om alfa-konceptet Vagabond 23 10,055 2013-01-07,17:56
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens" Vagabond 12 4,261 2012-11-08,02:48
Senaste inlägg:: russel
  Hur mycket intresse visar ni egentligen? Anonymous 3 1,626 2012-09-27,22:58
Senaste inlägg:: Anonymous
  Hur mycket ska man säga om sig själv? selected 4 1,675 2012-09-20,09:42
Senaste inlägg:: Willson
  Tjejer som tränar mycket, lägre sexlust? Spade 7 2,437 2012-09-09,09:58
Senaste inlägg:: Outkast

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}