LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hantera gammalt ligg?
2014-01-23,15:02,
Inlägg: #1
Hur hantera gammalt ligg?
Ska på fest ikväll. Eller inte direkt fest, men typ universitets-fest, så flera hundra pers.

Iaf, en tjej som jag drog hem till förra helgen ska dit, vi hade mysigt hela natten men den där gnistan fanns inte riktigt. Hon var så jäkla tillbakadragen och jag är sjukt framåt, så vetefan om det funkar. Hon var iaf snygg så skulle kunna tänka mig o knulla henne igen, samtidigt som jag inte vill att hon ska få känslor, hon känns som en sån person som skulle kunna kära ner sig lätt. Samtidigt vet jag inte exakt vad hon tycker om mig heller, kanske bara en knullpåse, ingen aning ärligt talat då hon som sagt var svårläst.

Anyway, jag är egentligen mer sugen på att testa annat och ha henne som reservplan, men hur hanterar man detta? Jag tror både hon och jag förstår att vi inte kan hänga hela kvällen, men liksom om vi stöter ihop, hur ska man vara? Puss eller lite mer kallt typ "hej, kul o se dig!"? Allra bäst vore ju om vi inte sågs förrän rätt sent, då jag antagligen lyckats träffa någon eller inte alls, då blir allt såklart mycket enklare.

Men låt säga jag är på tex dansgolvet och får kontakt med en tjej, så står hon där i närheten.. needless to say, gör jag nåt med henne då så har jag ju sumpat första tjejen.

Svårt att säga i teorin, jag vet, men om man nu ska leka med tanken ändå? What would CL do? Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fixa ligg som snabbast Sex Intelligence 17 5,659 2017-03-26,14:51
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Är antal ligg viktigt för er? Bubblan 20 12,705 2015-01-07,22:40
Senaste inlägg:: Nalirot
  Ok att vara med polares gamla ligg? sjoggaa 13 6,084 2014-03-23,20:14
Senaste inlägg:: russel
  Hantera persom sm raggar på min brutta? sphinx 21 9,642 2013-03-22,13:55
Senaste inlägg:: devil
  hur hantera konsekvenserna när man blir duktigare? tay 10 3,520 2012-08-11,18:53
Senaste inlägg:: russel
  Hantera kompis som är AMOG vegas 29 11,196 2012-04-08,03:15
Senaste inlägg:: Sux

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}