LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Experiment: fejk hot guy badoo-profil
2014-01-26,17:16,
Inlägg: #61
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Annars kan du ju köra lite på happy pancake, inte alls samma kvalite på brudarna oftast, men där kan du iaf skriva till så många du vill
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-26,17:20,
Inlägg: #62
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Bra idé, är ju lite annat gäjm där i och med att man mejlar så kan bli intressant.
2014-01-26,17:23,
Inlägg: #63
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-26,17:07)slyngel Skrev: Nej jag skaffade super powers igår men det räcker tydligen inte... Facebook eller nummer är det som gäller. Kunde skriva till några få nya idag men det räcker inte långt.

Dude, du kan verifiera med googlekonto också, bara fixa ett snabbt så får vi se lite mer sen Big Grin
2014-01-26,17:37,
Inlägg: #64
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-26,17:23)mpuabby Skrev: Dude, du kan verifiera med googlekonto också, bara fixa ett snabbt så får vi se lite mer sen Big Grin

You sir are a genious! Tack nu funkar det.
callecoolkuling@gmail.com Big Grin
2014-01-26,17:53,
Inlägg: #65
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-26,16:33)confused... Skrev: hahahahahahahahahahahaha , skitsamma vad för personlighet. Dom är intresserade 100% för utseéndet verkligen, där visar du t.o.m en personlighet som tjejer normalt ser som avtändande och fjolligt.

Ändå vill dom ha dejt, bruden är ju för fan manligare och visar mer balls än dig, ändå vill hon dejta dig för du är snygg Big Grin

Sick. Frågan är dock i hur hög utsträckning IRL stämmer överens med deras responser vid nätraggning.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-01-26,18:06,
Inlägg: #66
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-26,17:53)TonightIsTheNight Skrev: Sick. Frågan är dock i hur hög utsträckning IRL stämmer överens med deras responser vid nätraggning.

Man måste ta hänsyn till att allt jag säger tolkas genom referensramen av en "het snubbe". När Carl skriver mesiga saker så tänker dom sig ungefär att det är som när Tim från RSD säger "I'm sad, I need a kiss". Inte att hon tror att jag är ironisk men att jag ändå har en attraktiv utstrålning utan skumma vibbar. Om Carl skulle vara stel, nervös och creepy IRL skulle han definitivt inte komma undan med det på samma sätt.
2014-01-26,18:11,
Inlägg: #67
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-26,18:06)slyngel Skrev: Man måste ta hänsyn till att allt jag säger tolkas genom referensramen av en "het snubbe". När Carl skriver mesiga saker så tänker dom sig ungefär att det är som när Tim från RSD säger "I'm sad, I need a kiss". Inte att hon tror att jag är ironisk men att jag ändå har en attraktiv utstrålning utan skumma vibbar. Om Carl skulle vara stel, nervös och creepy IRL skulle han definitivt inte komma undan med det på samma sätt.

Yep exactly. Detta är inte någon "rationalisering för att looks inte spelar så stor roll!!", men its the truth. När tjejerna ser "Carl" så tänker dom direkt att det handlar om en jävligt het snubbe som har tonvis med andra flickor efter sig, troligtvis hög social proof (jobbar som modell or whatever), detta gör att allt han skriver tolkas genom denna frame vilket i stort sett gör det omöjligt för honom att framstå som "needy".

IRL är det en helt annan grej, nog för att bra looks ger jävligt mycket i början så krävs det en hel del mer än så för att roffa åt sig massa hetingar.

För den som vill ha ett bra exempel på detta så rekommenderar jag big brother 2011 där "Patrik" som är så sjuhelsikes snygg i stort sett inte fick ett skit pga sitt feminina passiva "beta" beteende, snarare så blev brudarna creeped out av han å höll sig undan, medans "Rodney" som är allt annat än klassiskt snygg drog på typ 70% av brudarna där inne, samt råkade förlova sig med den absolut snyggaste modellbruden, detta pga hans bröliga manipulativa "alfa"-beteende.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-26,18:14,
Inlägg: #68
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-26,18:06)slyngel Skrev: Man måste ta hänsyn till att allt jag säger tolkas genom referensramen av en "het snubbe". När Carl skriver mesiga saker så tänker dom sig ungefär att det är som när Tim från RSD säger "I'm sad, I need a kiss". Inte att hon tror att jag är ironisk men att jag ändå har en attraktiv utstrålning utan skumma vibbar. Om Carl skulle vara stel, nervös och creepy IRL skulle han definitivt inte komma undan med det på samma sätt.

Exakt vad jag funderade på.

Med tanke på hur stor skillnad det är för en average eller below average looking guy IRL mot nätet där hans subkommunikation kommer till mycket mer hjälp IRL och syns bättre, så tänkte jag att det kan vara tvärtom för en "snygg hunk" -- > dvs att IRL så kan hans bristfälliga subkomm paja mer än över nätet.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-01-26,18:23,
Inlägg: #69
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
För den som varit ute i svängarna å sysslat med detta rätt mycket så är det inte direkt något nytt, men för dom som kanske inte har så mkt erfarenhet än så brukar det finnas tonvis med exemplar i diverse serier liknande paradise hotell, big brother osv.

Ett exempel är årets upplaga av Paradise Hotell där Samir som är överlägset snyggast i stort sett inte får ett skit, han är väl "tillsammans" med en av tjejerna där (Anja?) men hon har bara släppt till en gång på fyllan, vilket var typ världens sämsta sex. Hon gnatar på honom konstant och ställer till drama och han är så sjuhelsikes betaliserad.

Sedan har vi jeppe, som - även fast han inte direkt är ful - inte alls ser lika bra ut som samir, men han sätter på brudar till höger och vänster. Bör tilläggas att Jeppe är "alfan" i huset och är impulsiv, sätter tonen och styr och ställer.

Jeppe:
[Image: ImageHandler.axd?guid=4fafa7c6-96a4-48e2...912px-16x9]

[Image: palle-paradise-hotel-patrik-ohlsson2-jeppe.jpg]

Samir:
[Image: paradise_hotelsamir_talar_ut_om_livet_so...kandis.jpg]

[Image: zamir.png]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-26,18:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-26,18:26 av {2} confused....)
Inlägg: #70
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-26,18:14)TonightIsTheNight Skrev: Exakt vad jag funderade på.

Med tanke på hur stor skillnad det är för en average eller below average looking guy IRL mot nätet där hans subkommunikation kommer till mycket mer hjälp IRL och syns bättre, så tänkte jag att det kan vara tvärtom för en "snygg hunk" -- > dvs att IRL så kan hans bristfälliga subkomm paja mer än över nätet.

Sant, men man får inte heller glömma att det är skitsamma om det är IRL eller på näthet när det gäller vad hans utseénde i sig skapar för attraktion hos brudarna. Vid första ögonkastet kommer dom vara lika intresserade IRL som via internet. Sen visst, har han skitkasst kroppsspråk och personlighet så kan det nog fucka up.

Men jag tror det ska mycket till faktiskt för att han ska faila IRL också, jag tror det krävs att han är extremt chodigt, extremt blyg och har extremt dåligt kroppsspråk. Att han är som en rädd liten hare när det kommer till brudar.

Har han avarage guys personlighet och självförtroende IRL och kan kommunicera normalt, så tror jag det är allt som krävs för att bli populär. Inte så att det lär krävas super tight game direkt.
2014-01-26,19:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-26,19:29 av {2} slyngel.)
Inlägg: #71
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-26,18:23)confused... Skrev: Sant, men man får inte heller glömma att det är skitsamma om det är IRL eller på näthet när det gäller vad hans utseénde i sig skapar för attraktion hos brudarna. Vid första ögonkastet kommer dom vara lika intresserade IRL som via internet. Sen visst, har han skitkasst kroppsspråk och personlighet så kan det nog fucka up.

Men jag tror det ska mycket till faktiskt för att han ska faila IRL också, jag tror det krävs att han är extremt chodigt, extremt blyg och har extremt dåligt kroppsspråk. Att han är som en rädd liten hare när det kommer till brudar.

Har han avarage guys personlighet och självförtroende IRL och kan kommunicera normalt, så tror jag det är allt som krävs för att bli populär. Inte så att det lär krävas super tight game direkt.

Fast det är ju det som är grejen, att vara normal är ju typ 90% av cold approach - och dom flesta klarar inte av att gå fram till en tjej och bara vara "sig själva". Så även en average kille som kör cold approach på en het tjej kommer förmodligen klara sig bra om han bara är normal. Snackar vi social cirkle är det dock annorlunda förstås, där räcker det i stort med "show up, don't be too weird" för att få fitta Smile

En intressant sak. Använt badoo i mobilen mest så det kanske är så här för alla i browsern, men nu när jag blir kontaktad av tjejer så är deras meddelande dolt tills jag klickar på det och så får jag välja "vill du svara? ja/inte intresserad". Och överst i chatfönstret står det "Skriver Lisa olämpliga saker? Här kan du anmäla henne anonymt" Smile haha
2014-01-26,20:33,
Inlägg: #72
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Hahahaha otroligt. Fan du faller in i personan bra också.

More to comee!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-26,20:35,
Inlägg: #73
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
och DÄR blev jag bannad från rsdnation HAHAH
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-26,20:37,
Inlägg: #74
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Tänkte precis säga det. Klickade på länken nyss =acces denied. Vafaaan haha.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-27,00:48,
Inlägg: #75
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
73 inlägg på 1 dag, haha, någonting säger mig att detta ämne verkligen
träffar en känslig punkt hos oss killar. Inte undra på att "dating experts"
måste poängtera, "looks don't matter dude" för att hålla vårt hopp uppe.

Som jag uppfattar det hela just nu så är perceptionen tjejerna har av dig
som gör att du "kommer undan" med allt. De ser att du är så snygg så
då drar de massor av slutsatser om det (du är säkert player, har killar som
är avis på ditt utseende å chodar efter dig för att träffa tjejer, kanske jobbar
som modell el nått annat bra jobb som du lyckats fixa till dig pga utseende).

Alla dessa slutsatser de drar gör att de blir nästan mer attraherade av deras
egen perception av dig än den du faktiskt visar dig vara när de väl får reda
på sanningen. Det är väldigt lätt att bli förälskad i en fantasi; mentalrunkning.

Om tjejer IRL plötsligt skulle dra slutsatsen att jag är en rik kändis så skulle
de börja reagera som många tjejer reagerar mot justin bieber. Det är alltså
vilka slutsatser de själva intalar sig själva som är viktiga än "sanningen".

Jag läste om detta i någon skum bok från nån snubbe med penname "Blair
Warren" där han sa, "People sometimes believe what they are told, but they
never doubt their own conclusions". När vi väl dragit en slutsats om något
så blir det nästan lika sant och uppenbart för oss som att solen existerar.

Utseende är helt enkelt ett väldigt kraftfullt verktyg att skapa attraktion på. I
vissa fall "seals det the deal" å i andra fall funkar det som "socialt glidmedel".

Så varför ska vi fokusera på ett verktyg vi inte kan riktigt använda oss av när
vi har andra attraktionsverktyg som dominans, fejkat å riktigt social proof osv?

Vi konsumenter har verkligen en tendens att haka
upp oss på det vi tycker/tror är viktigt för oss när
det i många fall hindrar oss från vad som verkligen
skulle kunna ge oss det vi alla ändå jagar efter! ^^,
2014-01-27,00:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-27,00:58 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #76
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Vet inte vad jag ska säga men att ha läst 4 sidorna här får mig att undra lite. Enligt folket kille/tjej säger att jag är het o blabla tror att jag är väldens player. Sen själv-perpektivet känner jag mig asnice och snygg men när jag styr på badoo/happyfag cake funkar det bara sådär.

chicksen brukar vara sköna i början av konversationen men sen slutar det alltid illa de blir coldass lr svarar ej.
Och nu ser jag att det går bra för Carl the man oavsett om hans game dalar på chatten.

trodde först att damerna blev negativa för att skydda sig för att jag är too much player.
kan ha mycket göra att jag blivit såpass gameskadad.
2014-01-27,01:05,
Inlägg: #77
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
HAHAHA Valle vad tog du för kille näru körde detta experimentet egentligen? Helt olika resultat ju! Fuck du kan inte ha bra smak vad gäller killar haha Wink
Stay calm and play some beerpong
2014-01-27,01:13,
Inlägg: #78
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-27,01:05)Beerpong Skrev: HAHAHA Valle vad tog du för kille näru körde detta experimentet egentligen? Helt olika resultat ju! Fuck du kan inte ha bra smak vad gäller killar haha Wink

I guess Im just too straight Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-27,09:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-27,09:23 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #79
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Hahaha russel fantastiskt


Vad kännetecknar en "a hot guy" egentligen? Kan nästan sätta mitt lillfinger på att nästan alla kan gå från ful > average > snygg
Det som kännetecknar a hot guy är oftast, muskellösa, lågt bf, solbränd, perfekt hy, snygg frisyr, stil, tatueringar, ingen av sakerna jag nämner är omöjliga att genomföra, om man är beredd att lägga pengar och tid för att öka sina chanser ytterligare så ser jag inget fel att investera.
2014-01-27,13:18,
Inlägg: #80
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-27,09:10)sjoggaa Skrev: Hahaha russel fantastiskt


Vad kännetecknar en "a hot guy" egentligen? Kan nästan sätta mitt lillfinger på att nästan alla kan gå från ful > average > snygg
Det som kännetecknar a hot guy är oftast, muskellösa, lågt bf, solbränd, perfekt hy, snygg frisyr, stil, tatueringar, ingen av sakerna jag nämner är omöjliga att genomföra, om man är beredd att lägga pengar och tid för att öka sina chanser ytterligare så ser jag inget fel att investera.

Tyvärr så glömde du en kraftfull sak som dock
går att fejka till en viss grad vilket är längd! Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,850 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,377 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,764 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  badoo och profilbilder gregr 11 9,493 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,572 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 27,499 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,813 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,644 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,678 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Sista konversationen på Badoo - tråkig brud Cogo 12 6,847 2013-08-24,19:12
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}