LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Experiment: fejk hot guy badoo-profil
2014-01-28,21:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-28,21:44 av {2} selected.)
Inlägg: #101
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Visst är detta skrämmande och besviken blir man som fan, men brudarna har å andra sidan inga andra val att gå efter på nätet förutom utseendet.
Du hade troligtvis fått samma resultat med samma tjej IRL med denna game oavsett hur du ser ut. Dock blir man en hel del shittestad om man inte har det snygga utseendet.
2014-01-28,21:41,
Inlägg: #102
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
FML! Gaaaah.
Blev just erbjuden att ta med en kompis för att träffa dom här två halvsnygga tjejerna:
[Image: 24c8hdx.jpg]
JÄVLA CARL! hahahah


Nathalie — 20:31
godkväll!
jag och min tjejkompis står för spel, lägenhet, humor, och det räcker så. du + 1 valfri är inbjudna till detta kvällsevenemang, medtag vin/ sprit och allt ni behöver göra är att njuta av denna magiska kväll. glöm inte humöret. Osa.senast: NU!
2014-01-28,21:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-28,21:54 av {2} confused....)
Inlägg: #103
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Seriöst, JAG BLIR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK !!!

Fan, man behöver verkligen 0 game när man ser ut som han. Även om du framför Carl med en riktigt fjollig, mesig och tråkig personlighet vill snygga brudar ha både dejt och rena sexträffar. lol

Inte konstigt jag som är typ en 4a i utseénde och småful har svårt för internetgame och textgame. Har vetat att utseénde har betydning länge men att det har SÅ stor betydning har jag inte tidigare trott.

Seriöst nu, kör jag så tråkigt och fjolligt game som Carl gör på internet game så får jag hör att jag är ful/äcklig/fjollit/töntig/tråkig och nedtryckande personhåhopp där brudarna verkligen har ett hat mot mig oftare än vad jag får nr eller date med brudar. Sen visst för det mesta ignorerar dom bara och slutar svara, inte speciellt ofta jag får höra sånt, men ändå, oftare än vad jag får dejt/nr när jag kör på mesig, fjollig och tråkig personlighet.


edit : Visst, extremt få är så snygga att dom har hans effekt på brudarna. Men det bevisar ändå hur stor påverkan utseénde har och är ganska givet att det även är mycket lättare för en normal eller småsnygg kille än för mig som är småful............

Ska bli rockstjärna ! ...... eller kom på att jag kan inte sjunga... fan !
2014-01-28,21:57,
Inlägg: #104
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Eller så skiter du i nätet och jobbar arschlet av dig för att bli bra på cold approach.
2014-01-28,22:13,
Inlägg: #105
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-28,21:57)slyngel Skrev: Eller så skiter du i nätet och jobbar arschlet av dig för att bli bra på cold approach.

När jag får jobb på plattform och kan resa runt lite kommer jag göra det. Men jag bor i en liten stad där man fort blir igenkänd som creepy guy om man "jobbar arslet av sig för att bli bra på cold aproach"

Men jag körde en del i sommras på semestern, var på krogen flera gånger i veckan nykter och själv och tränade på cold aproach, jag var även i grannstäder ett gäng gånger och gick runt och körde cold aproach.

Jag har även kört lite smått daygame här där jag bor, raggat på en kassörska i affären jag brukar handla, raggat på direktörens dotter på jobbet, lol. Raggat lite på en tjej som delar innegård med mig men bor i annan lägenhet/hus osv.

Så gör det jag kan, att jag kör internet och text game för att variera betyder inte att jag bara kör det.


Sen får man inte glömma heller att även om utseénde har större inverkan online än IRL så blir det lättare IRL också. Jag vet många som har lättare att få brudar än mig IRL trots att dom har mer AA och aldrig vågat cold aproacha på dagtid i hela sitt liv, dom är blygare runt tjejer, dom vågar inte öppna på krogen, dom är inte populärare eller har högre social status än mig. Alltid jag som får öppna brudar när jag är på krogen med dom osv.

Men whatever.
2014-01-28,22:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-28,22:41 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #106
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
HAhha jävla baws carl är, senaste konvon - satan vad hon ställer frågor hit och dit medans han bara svarar Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-28,22:44,
Inlägg: #107
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
OMG @ senaste loool. what the hell!
2014-01-28,23:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-28,23:07 av {2} Nicki.)
Inlägg: #108
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Det är komplext med utseende. Sanningen är väl att game är ganska likt för dom flesta men det finns riktigt fula killer precis som riktigt snygga killar. Jag upplever att game är samma för oss vanliga killar, typ, 5-8:or.

Riktigt snygga killar spelar efter helt andra regler, behöver ofta knappt game utan blir ständigt öppnade på krogen osv.

Detta är endå ganska ointressant för oss eftersom det inte på något sätt ändrar reglerna av attraktion vi lärt oss. Vår typiska uppfattning om game stämmer perfelt in på oss, skiten funkar och är beprövad. Men är man extremt snygg köarar man sig, precis som extremt fula tyvärr är jävligt illa ute.

Speciellt på nätet är utseendet extremt viktigt. IRL är ju sättet jag går in i rummet, sättet jag hälsar på andra framför henne samt sättet jag kollar på henne och sättet jag tar henne i hand så mycket viktigare än min hairday.

Vad jag vill säga med detta är att vi inte ska bry oss eftersom detta inte är något konstigt. Det innebär inte att jag som legit 6:a inte kan knulla ett hav av 10:or varje kväll, det betyder bara att vissa inte ens behöver ha game för detta. That's life. The game remains.
2014-01-28,23:15,
Inlägg: #109
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-28,21:41)slyngel Skrev: FML! Gaaaah.
Blev just erbjuden att ta med en kompis för att träffa dom här två halvsnygga tjejerna:
[Image: 24c8hdx.jpg]
JÄVLA CARL! hahahah


Nathalie — 20:31
godkväll!
jag och min tjejkompis står för spel, lägenhet, humor, och det räcker så. du + 1 valfri är inbjudna till detta kvällsevenemang, medtag vin/ sprit och allt ni behöver göra är att njuta av denna magiska kväll. glöm inte humöret. Osa.senast: NU!

Jag hakar!!!!!
2014-01-28,23:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-28,23:19 av {2} confused....)
Inlägg: #110
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-28,23:04)Nicki Skrev: Det är komplext med utseende. Sanningen är väl att game är ganska likt för dom flesta men det finns riktigt fula killer precis som riktigt snygga killar. Jag upplever att game är samma för oss vanliga killar, typ, 5-8:or.

Riktigt snygga killar spelar efter helt andra regler, behöver ofta knappt game utan blir ständigt öppnade på krogen osv.

Detta är endå ganska ointressant för oss eftersom det inte på något sätt ändrar reglerna av attraktion vi lärt oss. Vår typiska uppfattning om game stämmer perfelt in på oss, skiten funkar och är beprövad. Men är man extremt snygg köarar man sig, precis som extremt fula tyvärr är jävligt illa ute.

Speciellt på nätet är utseendet extremt viktigt. IRL är ju sättet jag går in i rummet, sättet jag hälsar på andra framför henne samt sättet jag kollar på henne och sättet jag tar henne i hand så mycket viktigare än min hairday.

Vad jag vill säga med detta är att vi inte ska bry oss eftersom detta inte är något konstigt. Det innebär inte att jag som legit 6:a inte kan knulla ett hav av 10:or varje kväll, det betyder bara att vissa inte ens behöver ha game för detta. That's life. The game remains.

Helt sant mycket av det du skriver och att The game remains.

Men utseénde är som sagt komplext och jag tycker du försimplar det för mycket att dela in det i 3fack, <4 , 5-8 och 8>

Är väldigt komplext och dynamiskt och jag tror/upplever det iaf som så att utseénde skalan även den är väldigt dynamisk.

Dela in utseénde skalan i 10fack tror jag stämmer med verkligheten, så som jag upplever det iaf. Där varje poäng plus/minus gör det lättare/svårare.

Där 10 behöver man absolut 0game typ, som vi ser på Carl. Medans 1 behöver man typ vara rockstjärna eller iaf vara kändis, alternativt rik. Är man 1 så tror jag faktiskt inte ens bra game kan kontra utseéndet. Då måste det nog kändisskap och/eller rikedom till.

(2014-01-28,23:15)Ballin Skrev: Jag hakar!!!!!

aa fan, jag med. Du kan låtsas vara Carl så är jag vännen. Och ok då, jag kan nöjja mig med blondinen, du kan få brunetten.
2014-01-28,23:24,
Inlägg: #111
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-28,23:04)Nicki Skrev: Det är komplext med utseende. Sanningen är väl att game är ganska likt för dom flesta men det finns riktigt fula killer precis som riktigt snygga killar. Jag upplever att game är samma för oss vanliga killar, typ, 5-8:or.

Riktigt snygga killar spelar efter helt andra regler, behöver ofta knappt game utan blir ständigt öppnade på krogen osv.

Detta är endå ganska ointressant för oss eftersom det inte på något sätt ändrar reglerna av attraktion vi lärt oss. Vår typiska uppfattning om game stämmer perfelt in på oss, skiten funkar och är beprövad. Men är man extremt snygg köarar man sig, precis som extremt fula tyvärr är jävligt illa ute.

Speciellt på nätet är utseendet extremt viktigt. IRL är ju sättet jag går in i rummet, sättet jag hälsar på andra framför henne samt sättet jag kollar på henne och sättet jag tar henne i hand så mycket viktigare än min hairday.

Vad jag vill säga med detta är att vi inte ska bry oss eftersom detta inte är något konstigt. Det innebär inte att jag som legit 6:a inte kan knulla ett hav av 10:or varje kväll, det betyder bara att vissa inte ens behöver ha game för detta. That's life. The game remains.

Yea sen är brudar jävligt skumma när det kommer till "typer" också, dvs vissa gillar mörkhåriga, andra blonda, eller tatueringar, eller muskler/skinny/whatever.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-28,23:25,
Inlägg: #112
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-28,23:21)Cruz Skrev: HAHAHA Nathalie Thorsell vilken orre Big Grin

Nån du känner till sen förr? haha
Alltså inte för att låta som en rabiat feminist men vill bara poängtera att jag vill att denna tråd ska skötas respektfullt mot alla tjejer som är med, snack om dom stannar här Smile
2014-01-28,23:25,
Inlägg: #113
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Deal confused, men bli inte pissed om ja hookar båda..
2014-01-28,23:31,
Inlägg: #114
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-28,23:21)Cruz Skrev: HAHAHA Nathalie Thorsell vilken orre Big Grin

Kollade in hennes fb, hon var fan inte så speciellt snygg ändå
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-28,23:33,
Inlägg: #115
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Hahaha fucking Carl BOSS
2014-01-28,23:34,
Inlägg: #116
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-28,23:31)Evilvalle Skrev: Kollade in hennes fb, hon var fan inte så speciellt snygg ändå

ser inte ut att vara samma person imo? iaf inte den jag fick upp på fb (fanns ba en)
2014-01-28,23:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-28,23:41 av {2} selected.)
Inlägg: #117
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-28,23:31)Evilvalle Skrev: Kollade in hennes fb, hon var fan inte så speciellt snygg ändå

Det är inte hon du kollat.

Valle försök gamea henne kolla om du får napp och glöm inte använd "asshole" metoden.

http://badoo.com/0345771182

http://badoo.com/0291600547
2014-01-28,23:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-28,23:56 av {2} russel.)
Inlägg: #118
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
Hahaha good stuff återigen.

Förövrigt så gick jag i samma plugg som hon till höger. Hon var ganska impopulär och knappt average i första året på gymnasiet. Hon drar dock till usa som utbytestudent 1 år och kommer tillbaks som american barbie fast in a good way. Riktigt het och hennes popularitet, likes och ego sköt löjligt mkt i taket.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-01-29,00:01,
Inlägg: #119
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-28,23:55)russel Skrev: Hahaha good stuff återigen.

Förövrigt så gick jag i samma plugg som hon till höger. Hon var ganska impopulär och knappt average i första året på gymnasiet. Hon drar dock till usa som utbytestudent 1 år och kommer tillbaks som american barbie fast in a good way. Riktigt het och hennes popularitet, likes och ego sköt löjligt mkt i taket.

Haha låter som en high school film, den fula ankungen som tas under vingarna av en av dom populära sorority-brudarna som bara "honey were gonna fix you up"
2014-01-29,00:05,
Inlägg: #120
RE: Experiment: fejk hot guy badoo-profil
(2014-01-29,00:01)slyngel Skrev: Haha låter som en high school film, den fula ankungen som tas under vingarna av en av dom populära sorority-brudarna som bara "honey were gonna fix you up"

haha ah precisSmile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,882 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,403 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,844 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  badoo och profilbilder gregr 11 9,529 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,709 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Hot or Not. Spinoff av Badoo Cruz 39 27,589 2014-03-21,14:31
Senaste inlägg:: confused...
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,846 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,710 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,692 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Sista konversationen på Badoo - tråkig brud Cogo 12 6,859 2013-08-24,19:12
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}