LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur är denna killes beteende? Chill?
2014-01-30,20:43,
Inlägg: #41
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
inget att sträva efter, jhans betende alltså. däremot tror jag med lite finslipning kan han få en bra gamegrund med den personligheten, om det nu inte är en sjukdom och han inte kan förändra sig. I keys to the vip är det en snubbe som är rättt framgångsrik som har lite liknande beteende.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-01-30,22:17,
Inlägg: #42
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
(2014-01-30,20:43)Ragnarök Skrev: inget att sträva efter, jhans betende alltså. däremot tror jag med lite finslipning kan han få en bra gamegrund med den personligheten, om det nu inte är en sjukdom och han inte kan förändra sig. I keys to the vip är det en snubbe som är rättt framgångsrik som har lite liknande beteende.

Tänker Du på han no-game, snubben?
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2014-01-30,22:53,
Inlägg: #43
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
(2014-01-30,22:17)Silentshot Skrev: Tänker Du på han no-game, snubben?

Snubben som bodde på kompisars soffor, beskrev sig själv som väldigt omotiverad till allting har jag för mig. Rätt ful men lite halvlång och hade på sig piketröja har jag för mig.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-01-30,22:56,
Inlägg: #44
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Cobra commander Phil! Big Grin

[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-01-31,01:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-31,01:33 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #45
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
haha där va han ja
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-02-23,21:48,
Inlägg: #46
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
http://nojesguiden.se/webbtv/8-minuter/8...-nordpolen

hittade ett till klipp på han, här säger nordpolen att han hade tagit betablockerare till intervjun på TV4,
2014-02-23,22:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-23,22:22 av {2} confused....)
Inlägg: #47
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
(2014-02-23,21:48)tay Skrev: http://nojesguiden.se/webbtv/8-minuter/8...-nordpolen

hittade ett till klipp på han, här säger nordpolen att han hade tagit betablockerare till intervjun på TV4,

ca 07:45 in i klippet säger han att han är 27år och aldrig haft en flickvän och folk borde inte ta relations råd ifrån honom.

Case closed om diskussionen som varit nästan hela tråden. Och ja, även topic.
2014-02-23,22:25,
Inlägg: #48
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Bara jag som blir nyfiken på hur betablockerare känns att ta? :p
2014-02-23,23:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-23,23:14 av {2} Cogo.)
Inlägg: #49
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Lol betablockerare känns inte mycket alls, måste ta riktigt stora mängder för att man ska bli påverkad när det gäller nervositet och med såna mängder är det stor risk för lågt blodtryck/svimningar, i.e. inte att rekommendera. Vanlig dos känner du inte mycket av alls, har du högt blodtryck så kan du nog känna av att det sjunker litet, dvs du får en mer normal hjärtaktivitet.

Sjukt överdriven förklaring av honom.
2014-02-24,00:08,
Inlägg: #50
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
(2014-02-23,22:22)confused... Skrev: ca 07:45 in i klippet säger han att han är 27år och aldrig haft en flickvän och folk borde inte ta relations råd ifrån honom.

Case closed om diskussionen som varit nästan hela tråden. Och ja, även topic.

Låter rimligt; han har troligen asperger och
är mer intresserad i det han gör, inte tjejer.
2014-02-24,00:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-24,00:21 av {2} confused....)
Inlägg: #51
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
(2014-02-24,00:08)AplAy Skrev: Låter rimligt; han har troligen asperger och
är mer intresserad i det han gör, inte tjejer.

Ja, men även asperger folk gillar sex och förhållanden på samma sätt som vanliga människor.

Att han "inte vill" ha tjejer är knappast orsaken. Snarare så att hans Asperger gör det svårt för honom att fixa tjejer.

Asperger gör det svårt för sociala situationer, förhållanden osv, det är inte en diagnos som tar bort sexdriften och viljan på förhållanden.

Anledningen till att iprincip alla Asperger jag pratat med eller läst om är singlar och har svårt för tjejer och förhållanden är inte bristen på sexdrift eller att dom inte vill ha förhållanden. Snarare tvärt om så vill dom ha sex och förhållanden som alla andra, men deras Asperger hindrar dom.
2014-03-22,16:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-22,16:16 av {2} tay.)
Inlägg: #52
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Detta är någon som verkligen har asperger diagnos. Nordpolen är långt ifrån detta och tror fan inte han har något lol.

http://www.youtube.com/watch?v=gRZNQ06kWyc#t=185
2014-03-22,17:27,
Inlägg: #53
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Lär ju finnas olika nivåer av aspbergers och liknande. Nordpolen e tvärfag och skitkonstig, lovar till 100% att han inte skulle få ligga ngt förutom en och annan fet/desperat brud.
2014-03-22,18:28,
Inlägg: #54
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Jag kan bara prata för min egen situation och jag anser
att jag har en mild grad av asperger då jag har förmåga
att ha fler än bara ett intresse och jag har blivit mycket
bättre att framstå som "normal" i de flesta situationerna.

Med åren går jag dock från olika specilaintressen (dvs.,
intressen jag tenderar att spendera mest tid på) och jag
hade en period med pickup om detta men mest var det
bara teoretiskt som så med flesta övriga specialintressena.

Men jag har oxå intresse i musik (spelar keyboard), tv-spel
(gibbar WiiU-spel) å dataspel (gibbar LoL, BF4, CSGO å nya
spel då å då), gymmar å tar promenader, älskar hundar (nog
för att jag växte upp med dem redan sen jag var 3 år), böcker
i form av facklitteratur (helst ljudböcker så jag slipper läsa).

I vissa sociala situationer kan jag råka häva ut mig något som
ej uppfattas som normalt, passande eller rent av "weird" även
jag själv uppfattade det som "normalt" när jag yttrade mig det
men min uppfattning räknas inte i tjejernas ögon utan bara deras.

Dock tenderar jag att notera detta i form av att läsa av deras
kroppsspråk eller känna "den pinsamma tystnaden" som uppstår.

Många skulle nog uppfatta mig som mer "normal" el. "cool" el.
"rolig" de flesta gångerna de träffar mig. På gymnasietiden så
brukade jag bli för mycket (dvs., jag hamna i state/min egen
bubbla) för andra. Nu har jag lärt mig att kallibrera detta ist.

Personligen tål jag inte andra med asperger, vet inte varför,
kanske för att de påminner mig om egenskaper hos mig själv
som jag inte gillar? Eller så äré bara för att de flesta är mer
weird å socialt oanpassade istället för ha lärt sig att "integrera"
sig i samhället med sina "mentala funktionsnedsättningar".
2014-03-22,18:38,
Inlägg: #55
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Märker man direkt på någon om dom har asbergers? Hur isåfall?
2014-03-22,19:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-22,20:03 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #56
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
(2014-03-22,18:38)Ballin Skrev: Märker man direkt på någon om dom har asbergers? Hur isåfall?



(2014-03-22,17:27)godsgift Skrev: Lär ju finnas olika nivåer av aspbergers och liknande. Nordpolen e tvärfag och skitkonstig, lovar till 100% att han inte skulle få ligga ngt förutom en och annan fet/desperat brud.

Han verkar fan inte helt okej nej, citat av honom:

Citat:"– Innan debutskivan bodde jag hos mina föräldrar och jobbade på en massa olika kneg. Jag var extremt osocial och hade nästan inga polare. Men jag tyckte att jag var bäst i Sverige på att göra musik. Jag var sjukt lack över att jag inte var popstjärna, även om jag betedde mig som en sådan. Jag kunde inte ta order och sa alltid upp mig om jag kände mig det minsta kränkt. Ett jobb jag hade innebar bland annat att jag kokade kaffe och när det kom fram en gäst och sa “åh vad gott kaffe du gjort” kände jag bara att jag är bra på att göra hits, inte att koka kaffe, och drog därifrån i vredesmod."

http://radarmagazine.se/music/nordpolen/

Hahahaaha
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-03-22,20:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-22,20:15 av {2} tay.)
Inlägg: #57
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Jag anser att aspergers har blivit så sjukt överdiagnostiserat i dagens samhälle så det är komiskt.

blyg och tyst kille = "han har asperger!!"

någon som är väldigt smart och fokuserad på sina egna intressen = "asperger!!!"

Nuförtiden säger folk asperger åt allt möjligt, det är ett nytt fenomen som märks mest i western society,

Det ironiska är att folk skyller på andra med dålig social skill och asperger när de själva har ännu sämre social skill. Då någon med bra social skill förstår vad som är känsligt att säga och hittar inte på diagnoser åt folk utan att vara en legit doktor.

Ang social skill förövrigt anser jag att det handlar om att skapa starkare band med folk, vänskaper, och kunna relatera. Inte att vara en arrogant "alfahane" som överröstar alla för att ta plats vilket PUA communityt kallar "karismatisk" och "social skills" .

Några citat från ett annat forum som jag anser har en viss poäng:

Citat:Notice no one is over-diagnosing women with histrionic or borderline personalities. Yet every man who isnt popular must be an Aspie. It is mostly anti-man propaganda by armchair psychologists.

Citat:I have been wondering the same thing about Aspergers’s syndrome. When I was growing up, no such diagnosis existed, but now I hear about a lot of boys being diagnosed with it. And then you have the other diagnosis allowing psychiatrists to give dangerous drugs like Ritalin to boys who are hyperactive. In my opinion, psychiatry is a pseudo-science, in league with the drug companies, and driven by the profit motive. Anyone who doesn’t fit into the dysfunctional society will be labeled and drugged.

Citat:Almost all the diagnosis of children as austistic (the overwhelming number of children diagnosed as autistic are male) are being diagnosed by women.

In our society, boys are being feminized because women have almost exclusive access to them. For example, my mom works in a school. At her elementary schools, THERE IS NOT A SINGLE MALE TEACHER. From grade 1 through grade 7 they will only ever know female teachers. Also, because of divorce and divorce laws that are sexist against men, many boys grow up without a father in their life.

Way too many boys are being raised entirely by women. And when women raise boys, they will try to raise them in a feminine way. Boys who don't fit into the feminine mold are subject to discipline, or worse, labels as being mentally ill.

Citat:I am an Old School Crank when it comes to all of the new diseases that everyone is miraculously diagnosed with. Give something a name and you give the person an excuse and you give the Doctor an income stream.
When I was a child, we did not have Autism and Asperger's and Dyslexia.
We had the mentally disturbed, the shy, the geeky, the retarded and the introverted. All of these diseases arose when women began to define what 'normal' was for boys.

Citat:We assume there is something wrong with them; we never imagine there is something wrong with the people around them.

The fact is that America, Canada, and other Western nations are brutal places for people who actually have very high advanced social skills. This is because people with good social skills treat other people with respect, while the majority of people (who have poor social skills) view such a person is nice, which in the West means weak, wussy, p***y whooped, gay, ect. Worse yet, many of the people who actually have high social functioning don't fit in and are labelled as misfits, and some are probably being labelled as autistic.

I remember in high school there was a Filipina girl who came in grade 11. She had no friends. She was sweet, humble, caring - a typical filipina. But she just didn't fit in with the slutty, arrogant, entitled bitches all around her. So even though she had very good emotional intelligence, she didn't have any friends. And sooner or later, some quack psychologist would probably have been telling her that there is something wrong with her.
2014-03-22,21:30,
Inlägg: #58
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Yes håller med om att det överanvänds. Jag tycker samma sak med ADD/ADHD osv. Alla e olika och att hålla på och medicinera folk för detta för att få tvinga in dom i samhällets matrix tycker jag är helt fel.

Men diskussionen här är ju om Nordpolen har ett beteende som går hem hos tjejer, och människor i allmänhet, vilket han inte har.
2014-03-22,23:00,
Inlägg: #59
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
Hur mkt folk finns det på Nordpolen? Vad är det för samhälle?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-03-22,23:28,
Inlägg: #60
RE: Hur är denna killes beteende? Chill?
(2014-03-22,21:30)godsgift Skrev: Yes håller med om att det överanvänds. Jag tycker samma sak med ADD/ADHD osv. Alla e olika och att hålla på och medicinera folk för detta för att få tvinga in dom i samhällets matrix tycker jag är helt fel.

Men diskussionen här är ju om Nordpolen har ett beteende som går hem hos tjejer, och människor i allmänhet, vilket han inte har.

word


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Träffa denna dam? Archidas 3 2,088 2016-03-15,21:09
Senaste inlägg:: Mindful
  OMFG - Ok beteende av frun?? Evilvalle 17 8,534 2014-01-04,12:25
Senaste inlägg:: Silentshot
  Dilemma med brud och mitt beteende! Madrock 13 5,453 2013-03-04,22:35
Senaste inlägg:: Madrock
  Min story - Utseende vs Beteende. Silentshot 3 2,508 2013-02-08,08:59
Senaste inlägg:: Entreprenören
  NY SOM GAMMAL, CHECK OUT - Hittade denna E-bok bl.a PUA-skada Stake 3 1,706 2013-01-22,10:26
Senaste inlägg:: Dirty-Dog
  Hatten av för denna snubben Beerpong 18 6,724 2012-10-23,11:57
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Hur fan tar jag mig ur denna flunk? Jens 20 7,503 2012-10-21,12:01
Senaste inlägg:: Bollgrodan
  HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama Evilvalle 12 3,912 2012-06-28,13:24
Senaste inlägg:: devil
  Mobil pajjar prosocialt beteende Mössan 5 1,756 2012-03-08,04:54
Senaste inlägg:: Ragnarök

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}