LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
hur brukar ni göra?
2014-01-31,11:38,
Inlägg: #1
hur brukar ni göra?
Ni som har flickvänner eller har haft, hur brukar ni hantera om vi säger att ni är ute på nattklubb med tjejen och killar raggar på henne? brukar ni strunta i det helt och låta tjejen hantera det själv eller brukar ni göra på ett annat sätt? vi hade en rolig diskusion på mitt jobb gällande detta och flertalet av mina manliga kolleger sa dem hade blitt skitsura över sånt men jag brukar inte bry mig utan ser det mer som att det är tjejens ansvar med sånt.
2014-01-31,12:44,
Inlägg: #2
RE: hur brukar ni göra?
Allt som faller under ramen "socialt accepterat" är tjejens ansvar att deflektera. Gör hon inget bra jobb med att säga åt killar att dra när du är med kan du bara tänka dig vad som händer när hon är ute på en girls night out. Har du dock en snubbe som kör direkt eller dräggar på ens brud är det touch with the jab som gäller.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2014-01-31,12:46,
Inlägg: #3
RE: hur brukar ni göra?
(2014-01-31,11:38)vladimir87 Skrev: Ni som har flickvänner eller har haft, hur brukar ni hantera om vi säger att ni är ute på nattklubb med tjejen och killar raggar på henne? brukar ni strunta i det helt och låta tjejen hantera det själv eller brukar ni göra på ett annat sätt? vi hade en rolig diskusion på mitt jobb gällande detta och flertalet av mina manliga kolleger sa dem hade blitt skitsura över sånt men jag brukar inte bry mig utan ser det mer som att det är tjejens ansvar med sånt.

Yes, väl ett kvitto på att hon inte är allt för ful, så det är väl egentligen positivt. Litar på att tjejen får säga nej. Om man ser att hon ger en den klassiska: hjälp mig blicken så kan man ju ta och rädda henne. Fett värdelös tjej om hon skulle bli uppraggad.

Eller är det så att du syftar på scenariot då en kille kommer upp och raggar på tjejen medan du konverserar med henne är det fet "No no" för killen.
2014-01-31,13:33,
Inlägg: #4
RE: hur brukar ni göra?
Jo jag tror om ja utgår från mig själv så är nog en av få gånger ja skulle reagera är om en kille började kladda och inte slutar fast hon säger nej. annars får hon sköta allt självSmile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Göra efter att man har legat med tjejer för första gången dobarj3 8 2,779 2012-11-20,22:13
Senaste inlägg:: Mössan
  Är det här en smart grej att göra ? #investment# needyness# russel 3 1,448 2012-09-10,01:38
Senaste inlägg:: russel
  Hur göra när en tjej börjat investera i en annan kille? KARAMELLKUNGEN 14 4,746 2012-08-01,09:06
Senaste inlägg:: tcepser
  VARA inte GÖRA? (Silentshot + Devil) Mössan 33 11,539 2012-04-05,16:31
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}