LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hot or Not. Spinoff av Badoo
2014-02-24,22:41,
Inlägg: #21
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
(2014-02-24,22:17)illdan Skrev: Word!

Ett tips är ju att frienda dom på FB innan träff och kolla så bilderna stämmer överens med deras vanliga bilder.

Jag har kommit så långt 3 gånger. Samtligta tjejer gick från 8-9or på badoo/HP till 4-5or på FB.

LOL brudar är masters på photoshop och vinklar
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-25,00:35,
Inlägg: #22
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Och av denna anledningen har man tyvärr träffat FAT chicks....pinsamt.
2014-02-26,00:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-26,00:30 av {2} russel.)
Inlägg: #23
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Antar att de behövs match för chat yo.
Hur kan man se vilka som har rateat mig?

(2014-02-25,00:35)Sex Intelligence Skrev: Och av denna anledningen har man tyvärr träffat FAT chicks....pinsamt.

Feel ya..

Tips stt kolla handlederna..
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-02-26,08:27,
Inlägg: #24
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
...eller bli väldigt misstänksam när det enbart är ansiktsbilder. yeah, har hamnat i den sitsen också lol
2014-02-26,09:20,
Inlägg: #25
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
(2014-02-26,08:27)Cogo Skrev: ...eller bli väldigt misstänksam när det enbart är ansiktsbilder. yeah, har hamnat i den sitsen också lol

Exakt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-02-26,18:09,
Inlägg: #26
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Det värsta är, vad fan räknar brudar som fejkar bilder så otroligt mycket egentligen ska hända när man sen möts IRL.

Liksom, ååja, du väger alltså 20kg mer än vad du ser ut att göra på bilderna och är en riktig jävla valross istället för den söta pingla jag trodde jag skulle på dejt med. Vill du gifta dig???

Har varit med om det jag med, ett exempel en brud som använde några år gamla bilder på FÖRE hon blev fet, slank, fin brud på bilderna. Sen när jag möter henne är hon FET samt totalt ändrat klädstil jämfört med bilderna, kände knappt igen henne.

Liksom, wtf, brudar är verkligen så jävla efterblivna. Blev första och sista träffen med den bruden.
2014-02-26,18:47,
Inlägg: #27
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
(2014-02-26,18:09)confused... Skrev: Det värsta är, vad fan räknar brudar som fejkar bilder så otroligt mycket egentligen ska hända när man sen möts IRL.

Antagligen att det finns kåta killar med low standards som kliver på även om hon är tjock och ful i verkligheten. Säg att det funkar 1 på 5 ggr att dom lyckas få en kille som inte skulle skrivit till dom om dom hade en "ärlig" bild men likväl kliver på när man väl träffas så lär dom ju fortsätta med den taktiken.

Själv råkat ut för en sådan brud vilket ledde till att jag sa tack och hej direkt när vi hälsade.

Ytligt? Kanske, men jag har mina standards och vilken standard du sätter säger mycket om dig själv som person.
2014-03-02,21:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-02,21:52 av {2} confused....)
Inlägg: #28
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Ska testa nu, men hur fan väljer man vilka bilder man ska ha? jag signade in med facebook och det har automatiskt laddats upp massa random bilder ifrån facebook.....

edit : hittade, jävla grötig app, men jaja, får väl se vad jag får för betyg.

Alltså seriöst, detta är den sämsta jävla appen jag varit med om. Fått flera bilder borttagna/dolda för att det "är inte tydliga bilder".

Fick precis en bild borttagen som är tagen på mig framifrån i profil där man ser hela ansiktet samt jag är ända personen på bilden med anledning "gruppfoton är inte tillåtna".


Skit app. Kommer ta bort direkt när jag testat det jag lovade.
2014-03-03,23:44,
Inlägg: #29
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Har varit reggad ett dygn nu, har röstat på drygt 400brudar vilket jag ser på den achivement mätaren där man ska rösta på 1000brudar på en vecka, den är 40% full.

Jag har fått 1match, och vilket betyg jag har vet jag inte eftersom jag inte sett betyget än. Vilket är skumt efter som vissa som skrivit här har fått betyget jävla fort, jag gissar på att mitt betyg är för lågt eller något och då visar dom det inte.

Men får väl se om det dyker upp något betyg snart.
2014-03-04,01:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-04,01:24 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #30
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Alltså jag märker fan att man kan må psykisk dåligt av badoo, only makes you weak.
brudarnas beteende på badoo är för jävla kasst då de suger all bekräftelsebehov från dig.

Dom "fula-lagom" brudarna tror sig vara the shit och är online 24/7 men de verkar aldrig bli mätta även om det är massa hot guys.

Det här är ett problematiskt eko-system för oss människor, oh lord.
2014-03-04,01:31,
Inlägg: #31
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Lägg ner skiten å dra ut och pusha istället, lovar att de ger såååå mkt mer
2014-03-04,20:37,
Inlägg: #32
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
tog bort båda apparna, jävlar vilket waste av tid. fick typ 30 likes på en vecka på hot or not, men vafan, mestadels 7-6-5or som tror dom är the shit liksom. Hade de vart ute på krogen hade jag inte ens övervägt att prata med de flesta av dem.. Dynamiken blir så fuckad så de finns inte
2014-03-07,16:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-07,16:47 av {2} confused....)
Inlägg: #33
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Varit medlem några dagar nu,röstat på 600-700.

Men bara fått 2matchningar, båda skrev jag Hej till, båda har läst, den ena svarade inte och den andra sa hallå sen sket i att svara hon med.

Jag- Hej
Hon- Hallo
Jag-Så vad är du för tjej?

Där slutar hon svara.


Så ingen skillnad på badoo och detta, brudarna är lika höga på sig själva och trots att jag fått match så måste jag vara skit intressant och skapa intresse på mitt första mail exakt som på badoo när man skriver till random brud. Samma är det på badoo, blir absolut inget lättare på en match än en random.

Så sjukt hur höga på sig själva dom vekligen är, nästan komiskt, även fast dom röstat gilla på en kille och fått match på en app som handlar 100% om utseendet för att få kontakt så
kan dom inte tänka sig att bidra det minsta till konversationen. Ger inte ens en match någon chans, dom ska sitta där som princessor och killen ska vara super kul, komisk och kreativ medans dom sitter där torra som fan.

För övrigt har jag inte fått se mitt betyg än, börjar tro att dom döljer det om man får för låg poäng.
2014-03-07,17:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-07,17:25 av {2} Cruz.)
Inlägg: #34
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
(2014-03-07,16:31)confused... Skrev: Varit medlem några dagar nu,röstat på 600-700.

Men bara fått 2matchningar, båda skrev jag Hej till, båda har läst, den ena svarade inte och den andra sa hallå sen sket i att svara hon med.

Jag- Hej
Hon- Hallo
Jag-Så vad är du för tjej?

Där slutar hon svara.


Så ingen skillnad på badoo och detta, brudarna är lika höga på sig själva och trots att jag fått match så måste jag vara skit intressant och skapa intresse på mitt första mail exakt som på badoo när man skriver till random brud. Samma är det på badoo, blir absolut inget lättare på en match än en random.

Så sjukt hur höga på sig själva dom vekligen är, nästan komiskt, även fast dom röstat gilla på en kille och fått match på en app som handlar 100% om utseendet för att få kontakt så
kan dom inte tänka sig att bidra det minsta till konversationen. Ger inte ens en match någon chans, dom ska sitta där som princessor och killen ska vara super kul, komisk och kreativ medans dom sitter där torra som fan.

För övrigt har jag inte fått se mitt betyg än, börjar tro att dom döljer det om man får för låg poäng.

Jag håller med dig väldigt mycket i det mesta du säger men på nått sätt så får jag en grinig butthurt vibe av dig. Har du verkligen testat att använda "bra" bilder som framhäver ditt utseende? Jag menar, jag har polare som har noll koll på game, halv kassa bilder och har ett average utseende som ändå scorar från badoo. Jag förstår inte hur du kan få så dåliga resultat.

Jag har typ 6 i betyg på appen och har kanske upp mot 20 konversationer igång. Det är med en oseriös krökbild och en tryhard selfie.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-03-07,17:51,
Inlägg: #35
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Ye har också några konvos igång och jag har en bild utan tröja där jag har ett hakkors på hela ftamsidan med ett retardsmile.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-03-08,03:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-08,04:37 av {2} confused....)
Inlägg: #36
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
(2014-03-07,17:24)Cruz Skrev: Jag håller med dig väldigt mycket i det mesta du säger men på nått sätt så får jag en grinig butthurt vibe av dig. Har du verkligen testat att använda "bra" bilder som framhäver ditt utseende? Jag menar, jag har polare som har noll koll på game, halv kassa bilder och har ett average utseende som ändå scorar från badoo. Jag förstår inte hur du kan få så dåliga resultat.

Jag har typ 6 i betyg på appen och har kanske upp mot 20 konversationer igång. Det är med en oseriös krökbild och en tryhard selfie.

Well, det är lätt för folk med avarage eller över avarage utseénde där 60% av brudarna röstar intresserad på dåliga bilder att säga det är "bara" till någon som har absolut 0, nada ifrån looks, under avarage och röstat på 600-700brudar med 2matchningar. Och det är inte så att jag sitter och väljer dom dåligaste bilderna jag kan hitta på mig om du tror det.

Jag har t.ex testat fejk profil med kille som ser bra ut, MYCKET bättre resultat direkt, med samma game.

Sen denna appen visste jag redan före jag installerade att jag kommer få dåligt på eftersom den är mer utseénde baserad än vanligt internet game, som redan är mer utseénde baserat än irl game. Jag installerade bara för att jag lovade att testa om det var fejkade resultat på matchningarna som några på första sidan funderade över. Dock blev det ändå en liten bittre reminder om hur höga brudarna är på sig själva på internet.

Och ja, klart jag är lite bitter över situationen. Det hade du med varit om du hade utseénde som ger dig typ 1% match resultat istället för dom 60% du har nu.

Sen är jag ju inte megaful , inte det jag säger, 4a sån ca. Men räcker med att bara vara lite under medel för att försvåra något enormt verkar det som, det lilla steget att gå ifrån medel till lite under medel gör en ganska så stor skillnad.


edit : Har förövrigt tagit bort appen nu, sitta på ett program som är 100% baserat på utseénde för att få kontakt med brudar när man inte har något utseénde att snacka om leder bara till dåligt självförtroende. På badoo samt vanliga dejtingsidor klarar jag iaf få kontakt, startar konversationer samt få nr.
2014-03-21,14:07,
Inlägg: #37
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Fast nej. Fixa en schysst fotograf, hooka lite bra ljus, klä dig snyggt.

99.5% av alla snubbar kan komma upp till 7-8 på utseendeskalan på detta sätt.
2014-03-21,14:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-21,14:19 av {2} confused....)
Inlägg: #38
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
Ja, men nu snackar du inte vanliga bilder längre utan betala för prof fotograf, med smink, fotoredigering och allt som hör därtill så man inte ser ut som sig själv längre.

Att på det sättet förändra sig själv så mycket, då är vi inte inne på "fixa några bra bilder på dig själv" längre utan är mer inne på att fejka bilder än att fixa bra bilder.

För man går inte ifrån 4 -8 utan smink och Photoshop det kan jag garantera dig.
2014-03-21,14:23,
Inlägg: #39
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo
(2014-03-21,14:16)confused... Skrev: Ja, men nu snackar du inte vanliga bilder längre utan betala för prof fotograf, med smink, fotoredigering och allt som hör därtill så man inte ser ut som sig själv längre.

Att på det sättet förändra sig själv så mycket, då är vi inte inne på "fixa några bra bilder på dig själv" längre utan är mer inne på att fejka bilder än att fixa bra bilder.

För man går inte ifrån 4 -8 utan smink och Photoshop det kan jag garantera dig.

Men inga tjejer ser ut som de gör på bilderna i verkligheten heller. Det är helt jävla sjukt hur mycket fulare/tjockare de är när man träffar dem i verkligheten.

Fan det är bara att fuska på, vem bryr sig? Vad gör man inte för lite slida? Cool

Antagligen lägger du ner internetdejting helt eller så slutar du klaga och gör det bästa av situationen.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-03-21,14:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-21,14:39 av {2} confused....)
Inlägg: #40
RE: Hot or Not. Spinoff av Badoo

(2014-03-21,14:23)Cruz Skrev: Men inga tjejer ser ut som de gör på bilderna i verkligheten heller. Det är helt jävla sjukt hur mycket fulare/tjockare de är när man träffar dem i verkligheten.

Fan det är bara att fuska på, vem bryr sig? Vad gör man inte för lite slida? Cool

Antagligen lägger du ner internetdejting helt eller så slutar du klaga och gör det bästa av situationen.

Jag har skrivit redan att jag tagit bort appen och jag har även lagt ned internet dejting iprincip helt eftersom det är mycket mer utseende baserat än vanligt game.

Sant som du säger om brudar men så saknar dom förnuft att tänka med också. Jag tänker inte sjunka så lågt. Ska jag med Photoshop och prof fotograf ändra mig själv så mycket att det inte går att känna igen mig så kan jag lika gärna bara lägga upp bilder på en snygg kille hyfsat lik mig.

Ska satsa mer på irl game istället nu när värmen börjar komma. Det ger mer. Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Tongue Badoo Game Fuckzoned 5 3,809 2015-08-28,17:44
Senaste inlägg:: Fuckzoned
  Experiment: fejk hot guy badoo-profil slyngel 188 154,608 2015-07-19,02:53
Senaste inlägg:: Nalirot
  Är Badoo bara hoax? SvaMp_ 7 5,337 2015-05-24,21:01
Senaste inlägg:: ångest101
  Är dessa brudar på riktigt? (Badoo) Powerwolf 51 35,536 2015-04-16,17:29
Senaste inlägg:: Powerwolf
  badoo och profilbilder gregr 11 9,418 2015-02-03,20:00
Senaste inlägg:: Willson
  Badoo Tenga 35 28,471 2014-05-31,18:08
Senaste inlägg:: ångest101
  Testade badoo Fuckzoned 18 11,759 2014-01-25,03:06
Senaste inlägg:: slyngel
  Badoo, tjejer där måste få hybris. illdan 32 21,497 2013-10-31,16:45
Senaste inlägg:: zorro69
  Badoo Konvo Flumrider 5 3,644 2013-09-03,12:09
Senaste inlägg:: confused...
  Sista konversationen på Badoo - tråkig brud Cogo 12 6,778 2013-08-24,19:12
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}