LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför börjar tjejer bråka i relationer?
2014-03-04,13:17,
Inlägg: #21
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
(2014-03-04,12:44)Show boat Skrev: Därför råd såsom var normal och var dig själv är fruktansvärda allmänt är sämst råd om man vill bli bäst. Rätt tydligt i ex idrott, bättre att träna teknik och sedan applicera den än att bara köra trial and error som så många rekommenderar.

Skillnaden är att idrotter har ett exakt specifikt mål hela tiden. Om du skulle bli bra på flera idrotter är det bättre att träna upp din fysik och grundförståelse för hur idrott/sport fungerar
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2014-03-04,14:53,
Inlägg: #22
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
(2014-03-04,13:17)Schlinus Skrev: Skillnaden är att idrotter har ett exakt specifikt mål hela tiden. Om du skulle bli bra på flera idrotter är det bättre att träna upp din fysik och grundförståelse för hur idrott/sport fungerar

Ett möjligt mål i förhållandet för killen kan vara att han vill att hon ska vara attraherad till honom och inte råka vara otrogen för att känslorna *plötsligt* svalnat.

Då antar jag att det är bra att känna till "tekniker" att använda sig av istället för chansa på trial&error.

Det här med relationer är knepigt ändå, för jag hade säkert stått själv i skiten med otrogen tjej, pank osv eftersom jag aldrig i hela mitt liv förrän jag hitta pickup, kunde tro att det finns nått tjejer gör dvs., "testar" en.

Jag hade alltid trott att det var perfekt 50/50 i relation i både ge å ta å hur man tilldelar varandra status å därmed vid beslutsfattande osv. Tydligen är det mer ett drömscenario än hur den hårda naturliga verkligheten finner sig.

Evilvalle borde skriva ett inlägg om "hur man är mannen i förhållandet" då jag fått uppfattningen att han har koll på hur man är "alfan i relationen".
2014-03-04,16:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-04,16:43 av {2} Schlinus.)
Inlägg: #23
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
(2014-03-04,14:53)AplAy Skrev: Då antar jag att det är bra att känna till "tekniker" att använda sig av istället för chansa på trial&error.

Tekniken erhålls utav trial and error. Det är därför man ska öva pickup.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2014-03-04,17:51,
Inlägg: #24
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
(2014-03-04,16:42)Schlinus Skrev: Tekniken erhålls utav trial and error. Det är därför man ska öva pickup.

Sure. Men relationer går inte att hitta att "träna i" som sets el. target! ;P
2014-03-04,18:06,
Inlägg: #25
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
Jag kan ställa till med typ ett tjafs bara för att vinna det ibland, jag har ett jävla temperament men är inte någon andledning till tjafset.
Jag gör det för att gillar när det blir lite irriterat och jag löser sitvationen för att sedan ha grymt spicy sex och känna mig som en vinnare när man bråkat klart.

Det blir alltså då att jag vinner, är stabil pojkvän, får grymt sex och vi bygger upp en starkt förhållande.

PS: gör inte detta ofta men jag och tjejen bråkar typ aldrig ds
Keep it up!
2014-03-04,23:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-04,23:02 av {2} Schlinus.)
Inlägg: #26
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
(2014-03-04,17:51)AplAy Skrev: Sure. Men relationer går inte att hitta att "träna i" som sets el. target! ;P

Nej men det är samma kongruens som du tränar i resten av livet,
som tjejerna går på i relationer.
Den kan du träna på.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2014-03-07,22:44,
Inlägg: #27
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
Så länge du kan stå för dina åsikter och du tolererar hennes kaos så är allt guld.
2014-03-08,22:44,
Inlägg: #28
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
Hur vet man om man trillar tillbaka från alfapositionen och blir chode i ett förhålllande? Mer konkret, vad är tecken på att vara chode i ett förhållande?
2014-03-08,23:51,
Inlägg: #29
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
(2014-03-08,22:44)trollface Skrev: Hur vet man om man trillar tillbaka från alfapositionen och blir chode i ett förhålllande? Mer konkret, vad är tecken på att vara chode i ett förhållande?

mindre hornyness från bruden är nog rätt god indicator skulle jag gissa. samt jämställdhet lol
2014-03-09,11:54,
Inlägg: #30
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
(2014-03-08,23:51)Benson! Skrev: mindre hornyness från bruden är nog rätt god indicator skulle jag gissa. samt jämställdhet lol

När du menar jämställdhet, vad tänker du på då? Att tjejen för taktpinnen och bestämmer eller att mannen ena dagen lagar mat, kvinnan lagar mat andra dagen?
2014-03-09,13:07,
Inlägg: #31
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
ja eller att båda gör lika mycket i hemmet. bitches in the kitchen plz
2014-03-09,13:10,
Inlägg: #32
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
(2014-03-09,13:07)Benson! Skrev: ja eller att båda gör lika mycket i hemmet. bitches in the kitchen plz

Ironin att de bästa kockarna är MÄN! Wink

Det kvinnor gärna får göra för min del är att städa, diska å tvätta för
sådant HATAR jag så jävla mycket. Det kan fanimig bara gå å dö!!!!!
2015-07-05,19:02,
Inlägg: #33
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
När kvinnans ego tar över så vill hon provocera och vara allmänt skithuve. Svartsjuka och avundsjuka! Egot vill kontrollera!
Ett förhållande där båda har hittat sig själva och har sina känslor i skick tror jag är vägen att gå.

Att säga i från när någon trampar dig på tårna är samma sak som att säga i från när kvinnan är bitchig. Bråk uppstår överallt inte bara i förhållande.

Sen så levde vi i jordbrukssamhälle där kvinnan tog hand om hemmet och mannen jordbruket med de tunga maskinerna. Så att låta kvinnan stå i köket fast hon inte vill är som att låta kvinnan ta dig i stjärten med strapon fast du inte vill Big Grin

Btw så tröttnar man på förhållande före eller senare, bara tryggheten som håller än kvar ifall man kommer ha ett sämre liv om man gör slut.
2015-07-06,02:11,
Inlägg: #34
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
Bara jag som aldrig upplevt shittests i en relation?

Nu har jag inte någon erfarenhet av någon 1år+ relation, så det kanske inte applyar till mig? Eller beror det på att jag kanske har ett beteendet som inte "tillåter" shittests? Är ofta i ledarroll i olika sociala sammanhang och känns som att det borde smitta av sig på såna här saker i en relation också. Precis som det var någon tråd där det snackades om att betas alltid måste ligga med kondom medan ju mer alfa ju mer vill dom ha din säd i dom. Såklart allt teori och undatag osv osv, men still, tyckte det kändes ganska legit, stämmer bra överens med egna erfarenheter med polare som är beta/alfa och får precis det där.
2015-07-06,11:25,
Inlägg: #35
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
Ett bevis på att du är väldigt stabil isåfall Nalirot. Kvinnor testar när de känner att deras man är off track och inte stabil enough. Och vi borde alla älska dom för det, hur fett är det inte med en tjej som kan sniffa av en bättre än man kan göra själv?

Sen finns de såklart drama queens som gör drama utan anledning pga deras egen skit.
2015-07-06,14:15,
Inlägg: #36
RE: Varför börjar tjejer bråka i relationer?
(2015-07-06,02:11)Nalirot Skrev: Bara jag som aldrig upplevt shittests i en relation?

Nu har jag inte någon erfarenhet av någon 1år+ relation, så det kanske inte applyar till mig? Eller beror det på att jag kanske har ett beteendet som inte "tillåter" shittests? Är ofta i ledarroll i olika sociala sammanhang och känns som att det borde smitta av sig på såna här saker i en relation också. Precis som det var någon tråd där det snackades om att betas alltid måste ligga med kondom medan ju mer alfa ju mer vill dom ha din säd i dom. Såklart allt teori och undatag osv osv, men still, tyckte det kändes ganska legit, stämmer bra överens med egna erfarenheter med polare som är beta/alfa och får precis det där.

Shit-tests är bara en metafor för att beskriva ett beteende och på så vis kunna konceptualisera en djupt nedgrävt instinktiv mekanism. Det förekommer alltid, det betyder dock inte att man nödvändigtvis är medveten om det pga exempelvis:

*Man är helt ovetandes om något alls och lallar runt i sin egna lilla värld, tänk toffelJanne.

*Man är starkt centrerad i sin egna verklighet och har blindspots för det mesta som inte bekräftar det man själv vill se och/eller styrker detta (många många naturals fungerar på just detta sätt).

*Kvinnan i sig ger inga direkt uppenbara tester men mer indirekta och passiva, beroende på hennes personlighet.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej börjar få känslor ReeZ 1 1,297 2018-02-03,19:01
Senaste inlägg:: tvbordet
  Varför förhållande? JohnDoe 14 7,451 2015-06-09,15:24
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}