LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Attraktion - Hur skapa intresse?
2014-03-18,15:17,
Inlägg: #1
Attraktion - Hur skapa intresse?
Tja,

Min styrka är att när jag väl fått lite intresse från en tjej så brukar jag nästan alltid lyckas p.g.a att jag då är bra på att kvalificera tjejer.

Mitt problem är att skapa ett tillräckligt intresse för att kunna kvalificera. Med detta menar jag att börjar jag att kvalificera så kanske inte tjejen riktigt bryr sig om att svara ordentligt och självklart funkar det inte att bryta rapport om hon inte är intresserad. Har ni några tips på typ tekniker som man kan använda för att få bruden att vilja kvalificera sig? (Jag har inte lust att berätta fejkade historier)

Anta att vi inte vet varandras sociala status.

Handlar det kanske om att skapa comfort och samtidigt vara lite skämtsam/retsam (Tycker inte det ska förknippas med en neg)?

Tips i så fall vad jag kan läsa?

Exempel uppskattas också. Är alltså perioden efter "öppningen" som jag har problem med.
2014-03-18,15:25,
Inlägg: #2
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
Mitt tips är släpp dina "taktiker"
Go with le flow
2014-03-18,19:39,
Inlägg: #3
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
Om du vill gå vägen med att "skapa attraktion" e det väl fortfarande MM som lär ut det på bästa (och mest komplicerade) sätt.

Annars är det ju betygligt mer vanligt att gå all natural och jobba på ditt inre tills ingenting av det där behövs. Eftersom tjejerna kan känna av ditt kroppspråk, tonalitet, energi och din non-neediness förstår dem därför att du är the main alpha dawg.
2014-03-18,22:22,
Inlägg: #4
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
(2014-03-18,19:39)godsgift Skrev: Om du vill gå vägen med att "skapa attraktion" e det väl fortfarande MM som lär ut det på bästa (och mest komplicerade) sätt.

Annars är det ju betygligt mer vanligt att gå all natural och jobba på ditt inre tills ingenting av det där behövs. Eftersom tjejerna kan känna av ditt kroppspråk, tonalitet, energi och din non-neediness förstår dem därför att du är the main alpha dawg.

Dagens sanning Smile
2014-03-19,03:30,
Inlägg: #5
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
Absolut, håller med er om att aú naturale är "the shit".

Skulle även vilja påstå att det är så kvalificeringsfasen numera fungerar för mig. Jag tänker inte på det längre utan det kommer av sig själv.

MEN, jag är en person som behöver ha det väldigt informativt. Exempel lär jag mig väldigt bra av och det var även så jag lärde mig "kvalificering", vilket nu har blivit naturligt för mig.

Det är lite som att ge en golfklubba till en som aldrig spelat golf tidigare och be honom svinga. Det kommer antagligen gå åt helvete, men med lite "guidelines" så kommer det att gå mycket bättre. Att bara tänka att han är världens bästa golfare kommer inte att hjälpa och antagligen kommer hans undermedvetna bara "rejecta" denna tanke.

Så, se mig som nybörjargolfaren. Vad finns det för viktiga komponenter för att skapa intresse?

Btw tycker jag MM är allt för komplicerad.
2014-03-20,16:00,
Inlägg: #6
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
Okej, tänkte svara mig själv eftersom ingen annan gjort det ännu. Vad jag kommit fram till är iaf en del komponenter som jag tror man bör tänka på. Mycket relaterar till det ni skrivit och jag tror verkligen alla här jobbar på sitt inre, men det kan vara rätt svårt att ändra på.

Men för att skapa attraktion kom jag fram till några basic saker som jag tror är relativt lätt att lära sig, eller åtminstone enkla att tänka på för att öka möjligheten till attraktion. Jag skulle vilja dela upp det i en fysisk och en psykisk kategori.

Fysiskt:
Stark ögonkontakt (Märkte idag att detta är fruktansvärt viktigt, kan dock bli creepy om man inte använder det rätt)
Kroppshållning (bra hållning och avslappnad)
Tonalitet (Riktigt svårt att ändra på dock, men försök att prata tydligt)
Kino (Bara lite lätt "axeltouch" kan räcka långt)

Psykist:

Kom jag fram till att blanda vanlig kommunikation (comfort) med antingen humor, teasing, push pull eller cold reading (kanske snarare att man ställer antaganden om hennes personlighet) växelvis.

Genom detta kan man projicera ett starkt inre, även om man kanske inte har det. Även om jag självklart tycker att det vore det absolut bästa att vara så stark i sig själv att man inte behöver tänka på detta.

Så överlag tycker jag detta är konkret och relativt enkelt att lära sig. Att övergå till "kvalificering" efter detta kommer också komma naturligt.

Detta är verkligen inte något revolutionerande men jag behövde på något sätt påminna mig själv om detta. Kanske med lite tur skulle kunna hjälpa någon newbie också.
2014-03-20,16:33,
Inlägg: #7
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
Håller med Godsgift till fullo. Har du läst runt i forumet, finns ju sjukt bra material du kan applicera rakt på ditt case, särskilt i best of-delen.

Är det material och guidelines du är ute efter så läs dessa två i den ordning jag länkat dom. punkt.

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=75

http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=83
2014-03-20,16:39,
Inlägg: #8
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
Vini, kolla igenom dessa 2 klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=5sinV0d2p...e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=SndbSjIYV...RZJb33YM63
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-03-21,01:50,
Inlägg: #9
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
Varför ska du göra saker som tekniker för att tjejen ska kvalificera? Fokusera mer på dig själv och din livsstil,va totalt ärlig mot dig själv vad du säger vad du gör i ditt liv så kommer du framstås som en high value man ! ... I villket resulterar sedan att hon/tjejer du träffar kommer automatiskt kvalificera sig mot dig Smile
2014-03-25,17:16,
Inlägg: #10
RE: Attraktion - Hur skapa intresse?
(2014-03-20,16:39)Evilvalle Skrev: Vini, kolla igenom dessa 2 klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=5sinV0d2p...e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=SndbSjIYV...RZJb33YM63

Tack Valle. Precis vad jag behövde!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,383 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Project Stockholm, finns intresse? SvaMp_ 11 5,231 2016-01-30,14:52
Senaste inlägg:: Parafras
  Alfa<visa intresse Ragnarök 26 13,799 2016-01-21,19:07
Senaste inlägg:: tay
  Varför blir tjejer blinda när attraktion uppstår? ChuckNorris 3 1,896 2014-01-21,05:17
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Kan man elller kan man inte skapa attraktion? Det är frågan.. Entreprenören 14 6,008 2013-01-24,15:09
Senaste inlägg:: devil
  Dominans å sexuell attraktion manwhore 6 2,446 2012-11-21,23:35
Senaste inlägg:: russel
  Hur mycket intresse visar ni egentligen? Anonymous 3 1,632 2012-09-27,22:58
Senaste inlägg:: Anonymous
  Känslan attraktion Mössan 5 2,231 2012-09-21,11:26
Senaste inlägg:: Mössan
  Hur skapar DU intresse? ZeroGame 13 4,582 2012-08-13,21:35
Senaste inlägg:: russel
  Att visa sexualitet och intresse? Mössan 4 1,457 2012-05-21,13:30
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}