LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Behöver hjälp NU av er!
2014-04-28,21:59,
Inlägg: #1
Behöver hjälp NU av er!
Fuck alltså jag har mindsett jag måste tvinga in i min hjärna nu inför sommaren och studenten!

Jag är en 20 årig snabbtänkt och vältränad man på 192.. Jag måste börja inse att jag är en jävligt sexworthy och våga utmana ödet lite. En tjej som nobbar ska INTE få förstöra hela min världsbild längre alltså.

Jag måste sedan acceptera att jag är sexworthy för att sluta fokusera på mitt yttre ständigt och istället börja tänka på att börja underhålla mig själv under utekvällarna. Istället för att bli stel och kall och tänka på mitt kroppsspråk och ögonkontakt för att se hunkig ut ska jag kunna släppa loss och ha kul.

Jag vill komma till en punkt där jag kan gå ut i mjukis och ändå bara anta att alla tjejer vill ha mig och då kunna bara vara soft och våga prata med alla!

Hur löste ni som är ordentligt i gamet detta? Jag skulle nog säga att detta är det ändå som hindrar mig från galen succes just nu för när jag hamnar i state(det vill säga när jag slutar fokusera på mig) har jag sjuk dragningskraft och kan få vem jag vill känns det som.

Jag behöver tips och råd angående mitt ego guys!
2014-04-28,22:58,
Inlägg: #2
RE: Behöver hjälp NU av er!
Tycker du svarar själv på din fråga Smile Våga släpp loss och ha kul. Alla andra människor blir som din egen spegelbild, om du vågar ha kul och inser att du är perfekt precis som du är så kommer andra också tyckte det Smile På samma sätt åt andra hållet, om du känner och tänker att du måste fokusera på en massa saker du gör kommer andra bara tycka att du "gör fel". Lol känner mig som en religiös fanatiker men e srs.

Kort sagt. Du är grym och lycklig för vem du är, inte vad du gör. Being not doing och [There's no reason I'm not enough[/b] som RSDalex skulle säga.
2014-04-29,11:44,
Inlägg: #3
RE: Behöver hjälp NU av er!
(2014-04-28,21:59)Nicki Skrev: Fuck alltså jag har mindsett jag måste tvinga in i min hjärna nu inför sommaren och studenten!

Jag är en 20 årig snabbtänkt och vältränad man på 192.. Jag måste börja inse att jag är en jävligt sexworthy och våga utmana ödet lite. En tjej som nobbar ska INTE få förstöra hela min världsbild längre alltså.

Jag måste sedan acceptera att jag är sexworthy för att sluta fokusera på mitt yttre ständigt och istället börja tänka på att börja underhålla mig själv under utekvällarna. Istället för att bli stel och kall och tänka på mitt kroppsspråk och ögonkontakt för att se hunkig ut ska jag kunna släppa loss och ha kul.

Jag vill komma till en punkt där jag kan gå ut i mjukis och ändå bara anta att alla tjejer vill ha mig och då kunna bara vara soft och våga prata med alla!

Hur löste ni som är ordentligt i gamet detta? Jag skulle nog säga att detta är det ändå som hindrar mig från galen succes just nu för när jag hamnar i state(det vill säga när jag slutar fokusera på mig) har jag sjuk dragningskraft och kan få vem jag vill känns det som.

Jag behöver tips och råd angående mitt ego guys!

Fåru tillräckligt många dissar så märker du att det inte är en big deal, jag testade att bli Blown-out med vilje konstigt nog så stannade en hel del kvar trots att jag snackade en jävla konstig skit haha, sen efter du har insett det kan du fokusera på att bara ha roligt jag har märkt att näru går ut för att ha roligt då kommer tjejerna och näru går ut för att ragga då gåre åt helvete.
Stay calm and play some beerpong


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp Oxtilia 8 3,710 2017-11-30,05:50
Senaste inlägg:: Neironvps
  Att bryta en rejäl svacka, behöver råd! Simppa 5 2,429 2017-03-31,23:32
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Behöver lite hjälp att hjälpa! Powerwolf 5 2,956 2015-04-25,14:49
Senaste inlägg:: Bruno
  Behöver hjälp att hjälpa !! Dean 10 5,763 2014-12-28,15:52
Senaste inlägg:: trollface
  Besök den här länken snabbt, allt jag behöver är ett klick! Ballin 0 1,144 2014-11-05,17:38
Senaste inlägg:: Ballin
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,716 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 17,951 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  Det behöver inte vara svårare än så?! ONE one 0 882 2013-06-27,20:50
Senaste inlägg:: one
  ''Genererande'' situationer, hjälp ZeroGame 12 4,410 2013-05-21,19:47
Senaste inlägg:: ZeroGame
  Hjälp - vad i helvete har hänt med mig? Avager 5 2,319 2013-03-03,22:03
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}