LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Behöver hjälp att hjälpa !!
2014-12-28,01:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-01,18:31 av {2} Dean.)
Inlägg: #1
Behöver hjälp att hjälpa !!
Tjena kungar!

En sak som jag har märkt är att jag har sjukt svårt att förmedla min kunskap till andra människor, speciellt när jag ska försöka ge enkla konkreta tips och råd. Min närmaste vän har problem med kvinnor, ha är 22 och har aldrig kysst en kvinna... Jag själv har inga problem med kvinnor men när han frågar vad han ska göra för att bli bättre osv så har jag svårt att hjälpa han.
Tex idag, han gav mig ett exempel och ville veta hur jag hade gjort i den situationen. Exemplet lyder:
"Du går i skolan, du har träffat en tjej du tycker är snygg och som du vill dansa nakendansen med,ni pratar då och då och är typ kompisar på ett enkelt stadie. Hur hade du gjort för att få henne i säng?"

Av någon anledning har jag svårt att hjälpa han med detta. Han är en kille som tänker mycket och bryr sig för mkt och är alldeles för mkt MR. Nice Guy. Han vet om detta eftersom jag har sagt det till han och han har blivit lugnare och säkrare med tiden. Men det fattas ändå något.

Jag vet att detta inte är mycket att gå på så fråga gärna mig om mer. Men hjälp mig! Han behöver träffa kvinnor och han behöver ligga nuuuu!!! Och jag behöver lära mig att kunna förmedla min kunskap!
2014-12-28,02:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-12-28,02:10 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
(2014-12-28,01:46)Dean Skrev: Tjena kungar!

En sak som jag har märkt är att jag har sjukt svårt att förmedla min kunskap till andra människor, speciellt när jag ska försöka ge enkla konkreta tips och råd. Min närmaste vän har problem med kvinnor, ha är 22 och har aldrig kysst en kvinna... Jag själv har inga problem med kvinnor men när han frågar vad han ska göra för att bli bättre osv så har jag svårt att hjälpa han.
Tex idag, han gav mig ett exempel och ville veta hur jag hade gjort i den situationen. Exemplet lyder:
"Du går i skolan, du har träffat en tjej du tycker är snygg och som du vill dansa nakendansen med,ni pratar då och då och är typ kompisar på ett enkelt stadie. Hur hade du gjort för att få henne i säng?"

Av någon anledning har jag svårt att hjälpa han med detta. Han är en kille som tänker mycket och bryr sig för mkt och är alldeles för mkt MR. Nice Guy. Han vet om detta eftersom jag har sagt det till han och han har blivit lugnare och säkrare med tiden. Men det fattas ändå något.

Jag vet att detta inte är mycket att gå på så fråga gärna mig om mer. Men hjälp mig! Han behöver träffa kvinnor och han behöver ligga nuuuu!!! Och jag behöver lära mig att kunna förmedla min kunskap!

Säg åt att han att regga sig här! Smile
Köra igenom best-off trådarna.
Finns ju lite aktiva trådar i "Wings" forumet också, kanske kan vara något?
2014-12-28,11:16,
Inlägg: #3
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
Ja jag hade så gärna dragit ut med han och visat istället för att säga. Men just nu har jag fan inte tid. Har skola, jobb OCH nu även en liten son att ta hand om haha.

Ska säga åt honom att regga sig här, såg att där fanns guld i Best Of sektionen som du nämnde!
2014-12-28,12:40,
Inlägg: #4
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
(2014-12-28,11:16)Dean Skrev: Ja jag hade så gärna dragit ut med han och visat istället för att säga. Men just nu har jag fan inte tid. Har skola, jobb OCH nu även en liten son att ta hand om haha.

Ska säga åt honom att regga sig här, såg att där fanns guld i Best Of sektionen som du nämnde!

Precis, best of + kolla om det finns wings hyffsat nära från forumet.
Så är det (Y)
2014-12-28,13:59,
Inlägg: #5
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
Att få hjälp med att få "en specifik kvinna" fungerar sällan.

För att få dina drömmar kvinnor måste du vara deras drömmars man.
2014-12-28,14:44,
Inlägg: #6
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
(2014-12-28,13:59)Willson Skrev: Att få hjälp med att få "en specifik kvinna" fungerar sällan.

För att få dina drömmar kvinnor måste du vara deras drömmars man.

Yeah han behöver inte hjälp med någon specifik kvinna utan det var bara ett exempel han gav mig. Skrivit ovan så har han aldrig ens kysst en kvinna så han har problem overall! =)
2014-12-28,14:51,
Inlägg: #7
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
(2014-12-28,14:44)Dean Skrev: Yeah han behöver inte hjälp med någon specifik kvinna utan det var bara ett exempel han gav mig. Skrivit ovan så har han aldrig ens kysst en kvinna så han har problem overall! =)

Ah okej.

Ska vi prata grunder så handlar det om flera saker.

1. Mental inställning (anser du att du är värdig de sexigaste kvinnorna? är du öppen för förändring?)

2. Det fysiska (har du en kroppshållning som en grekisk gud? do you even lift? klär du dig vettigt?)

3. Det sociala (kan du föra en konversation? kan du leda ett samtal med en person / en grupp? kan du få kvinnor att skratta?)

Det finns otroligt många aspekter som hjälper en att bli king med kvinnor. Det enklaste är att börja åtgärda de absoluta basgrejorna.
2014-12-28,15:25,
Inlägg: #8
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
(2014-12-28,14:51)Willson Skrev: Ah okej.

Ska vi prata grunder så handlar det om flera saker.

1. Mental inställning (anser du att du är värdig de sexigaste kvinnorna? är du öppen för förändring?)

2. Det fysiska (har du en kroppshållning som en grekisk gud? do you even lift? klär du dig vettigt?)

3. Det sociala (kan du föra en konversation? kan du leda ett samtal med en person / en grupp? kan du få kvinnor att skratta?)

Det finns otroligt många aspekter som hjälper en att bli king med kvinnor. Det enklaste är att börja åtgärda de absoluta basgrejorna.

Basic och ingen raketforskning men jävligt effektivt. Lättare att börja från början ju...
Ett bevis på att jag måste börja reflektera över vad jag själv gör för att kunna hjälpa honom.
2014-12-28,15:35,
Inlägg: #9
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
(2014-12-28,15:25)Dean Skrev: Basic och ingen raketforskning men jävligt effektivt. Lättare att börja från början ju...
Ett bevis på att jag måste börja reflektera över vad jag själv gör för att kunna hjälpa honom.

Det är så det är. Du kan vara hur grym som helst på något, men vet du inte hur det fungerar från grunden kommer du aldrig komma över en viss %-färdighet. Förstår du hur något fungerar och hur det används, då är det lättare att bygga vidare och skapa sig kunskap/färdighet med en mer specifikt inriktning och du själv kan avgöra vad som är relevant och inte.

Låter kanske lite luddigt men det är mina erfarenheter och då relaterar jag inte bara till pickup.
2014-12-28,15:45,
Inlägg: #10
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
(2014-12-28,15:35)trollface Skrev: Det är så det är. Du kan vara hur grym som helst på något, men vet du inte hur det fungerar från grunden kommer du aldrig komma över en viss %-färdighet. Förstår du hur något fungerar och hur det används, då är det lättare att bygga vidare och skapa sig kunskap/färdighet med en mer specifikt inriktning och du själv kan avgöra vad som är relevant och inte.

Låter kanske lite luddigt men det är mina erfarenheter och då relaterar jag inte bara till pickup.

Jag håller med dig fullständigt! Det är mycket enklare att koppla ihop "the dots" om man kan grejen från grunden.

Jag har aldrig tänkt på detta och därför har jag svårt att hjälpa min polare. Men när man ser det så här så blir det jävligt mycket enklare att förstå och hjälpa! =)
2014-12-28,15:52,
Inlägg: #11
RE: Behöver hjälp att hjälpa !!
Precis, det finns inga genvägar.. bara hårt arbete!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp Oxtilia 8 3,710 2017-11-30,05:50
Senaste inlägg:: Neironvps
  Att bryta en rejäl svacka, behöver råd! Simppa 5 2,426 2017-03-31,23:32
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Behöver lite hjälp att hjälpa! Powerwolf 5 2,956 2015-04-25,14:49
Senaste inlägg:: Bruno
  Besök den här länken snabbt, allt jag behöver är ett klick! Ballin 0 1,143 2014-11-05,17:38
Senaste inlägg:: Ballin
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,716 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  Behöver hjälp NU av er! Nicki 2 1,803 2014-04-29,11:44
Senaste inlägg:: Beerpong
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 17,950 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  Det behöver inte vara svårare än så?! ONE one 0 882 2013-06-27,20:50
Senaste inlägg:: one
  ''Genererande'' situationer, hjälp ZeroGame 12 4,410 2013-05-21,19:47
Senaste inlägg:: ZeroGame
  Hjälp - vad i helvete har hänt med mig? Avager 5 2,319 2013-03-03,22:03
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}