LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Shit-test
2012-02-28,13:15,
Inlägg: #1
Shit-test
Sow grabbar!! Vill kolla med er om jag har rätt här.

De tre shittesten är:

Subjective critisism- tjejen ger dig kritik för hur du är.

Manipulation- Köp det här och det där åt mig. Gör saker för mig.

Can you ignore me- Om du kan ignorera henne och inte är needy.

Paserar du dessa blir hon jävligt kåt på dig.
2012-02-28,13:49,
Inlägg: #2
Shit-test
Ett shit test kan vara allt från att hon sneglar åt ett annat håll för att se hur/om du reagerar, till att hon kallar dig för en ful bög med liten snopp rakt upp i ansiktet. Allt en tjej gör, medvetet eller ej, för att testa din stabilitet kan kallas för "shit test". Det viktigaste är att du inte påverkas känslomässigt (får en "state drop", fastnar i ditt huvud, börjar tänka efter hur du ska svara, såna grejer). Stå kvar, låt det inte rubba din verklighet, och ha kul med det. Du kan svara på ett shittest med allt från att vara iskall, till att totalt överreagera ("jag ska köpa alla drinkar i hela världen till dig om det får dig att älska mig"), gör hur du själv känner för, så länge du inte låter det påverka dig Smile
Bloddopad av Satan
2012-02-28,14:16,
Inlägg: #3
Shit-test
Näcken Skrev:Ett shit test kan vara allt från att hon sneglar åt ett annat håll för att se hur/om du reagerar, till att hon kallar dig för en ful bög med liten snopp rakt upp i ansiktet. Allt en tjej gör, medvetet eller ej, för att testa din stabilitet kan kallas för "shit test". Det viktigaste är att du inte påverkas känslomässigt (får en "state drop", fastnar i ditt huvud, börjar tänka efter hur du ska svara, såna grejer). Stå kvar, låt det inte rubba din verklighet, och ha kul med det. Du kan svara på ett shittest med allt från att vara iskall, till att totalt överreagera ("jag ska köpa alla drinkar i hela världen till dig om det får dig att älska mig"), gör hur du själv känner för, så länge du inte låter det påverka dig Smile

Finns det något mer att säga? = )

Ett exempel från verkliga livet, som en tjej återberättade till mig: Hon brukade vara i Stockholm bara över helgerna ibland då hon bodde i Borås. Så hon brydde sig inte så mycket om killar som raggade på henne, för hon orkade liksom inte "jag ska ändå åka tillbaka till Borås nästa dag". Så en kille gick fram till henne på Rose och började snacka. Efter någon minut sa hon till honom, "Du, du är totalt gay va?". Killen log och svarade "Vet du, jag har faktiskt mina feminina sidor, så jag har ingenting emot att du kallar mig gay!". Enligt tjejen själv så tappade hon hakan i det ögonblicket och nu har de fortfarande kontakten, fast det där var för 2 år sedan.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Dont shit where you eat? Doit 3 1,817 2018-04-07,21:35
Senaste inlägg:: tvbordet
  Elliott Hulse snackar lite true shit. MassRiot 7 3,159 2013-03-16,23:45
Senaste inlägg:: MassRiot
  Juliens senaste video - real hardcore player shit slyngel 21 7,752 2012-06-13,00:23
Senaste inlägg:: vinividivici
  Damnit.. this is bugging the shit out of me devil 12 3,563 2012-03-29,21:27
Senaste inlägg:: Judas
  Två shit tests – lugna svar – rätt hanterat? panto 5 2,206 2012-03-25,04:24
Senaste inlägg:: vinividivici
  Shit-Test / Congruence test JohnStealth 8 2,841 2012-03-19,13:56
Senaste inlägg:: premium

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}