LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
#TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
2014-11-05,03:52,
Inlägg: #21
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Kan hålla med om att det skulle behövas tydligare disclaimers ibland om att du faktiskt riskerar stryk om du beter dig på ett alltför aggresivt och okalibrerat sätt om du inte har ditt shit together. Många noobs missuppfattade det här med "beast mode" totalt och trodde det gick ut på att försöka fingerpulla varenda tjej i syne och vråla DURRRRRRRRRRRR när det i själva verket handlade om att bara öppna mycket. Sen att evil stifler kan göra en del sjuka saker är en sak, men det skall ses som kryddan på moset och inte moset i sig... If you follow me. Jeffys inställning är "jaha, trist men det är inte mitt problem att folk är dumma i huvudet" - jo, när man har hardcases som tycker allt man gör är skitballt så måste man vara lite smart i hur man lägger fram saker.

Har själv haft en period då jag försökt för mycket att vara en edgy badass. Kan inte säga att jag ångrar det, till viss del är det ett genuint uttryck för min personlighet. Och det har gett mig bra reference experiences - men efter ha blivit utsatt för våld två gånger på krogen från män som försvarat sina kvinnor och haft en wing som blev skallad så har jag tänkt om lite. Visst, det är bra att tänka att state inte är viktigt men gör du edgy shit så funkar det inte att vara kall beta. Då kommer du hamna i väldigt negativa situationer gång på gång.
Det är kul att smiska tjejer på rumpan, köra motorbåten, ta stryptag och polisgrepp på dom men det är viktigare att bara vara normal, trygg och ha kul och visa intention. Det andra är som sagt bara en krydda.

Med det sagt, jag tar strypgrepp på tjejer jämt. Jag kan typ inte hångla utan att göra det, det är helt normaliserat för mig nu... Och jag älskar att dominera tjejer i sängen, att örfila dom, kalla dom pappas lilla hora och munknulla dom djupt. Feminister skulle anse att jag var en fullfjädrad våldtäktsman om dom sett hur jag hanterar LMR. Det finns en gråzon mellan vad som är ok och vad som inte är det och jag har blivit jävligt bra på att röra mig i den.
2014-11-05,09:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-05,09:25 av {2} illdan.)
Inlägg: #22
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-04,23:10)confused... Skrev: Wall of text

Tror också du fortfarande missar min poäng. Att mer eller mindre öppna en brud med "jag ska knulla" dig har jag aldrig sett funka.

Det som behövs innan är att man Ögonknullar, flörtar, skapar en sexuell vibe. Annars kommer det inte att funka.
Visst, gör du det på 50tjejer+, så må det va hänt att det funkar på någon.

Du har rätt i att jag troligtvis är mer "PK" än dig, jag vill ju bete mig på ett sätt som jag kan stå för, jag vill inte att andra människor ska må sämre pga av mig, jag vill att de ska må bättre pga av mig.



(2014-11-05,01:04)Bruno Skrev: ^ Visst beror det på i vilken kontext man gör grövre saker och vilken status man har.

Saken här är att han endast gör det för sitt ego och kamerans skull, såg något liknande klipp med Julien för nån månad sen. Vad är det han försöker lära ut liksom? Clown-game? Ser ingen mening med det.

Men många fanboys i RSD-sekten sitter på sådana där seminarier och tycker väl att deras idol är jätteball och alfa och ska nu dra ut på stan och pröva skiten själva. Inte konstigt om en del blir sämre och bara mer retarded av PUA-grejerna.

Och som tidigare nämnt, så handlar det också om att få publicitet och views, RSD är faktiskt sjukt kommersialiserat.
Flera tusen för en "magic pill" bootcamp, tusenlappar för att sätta sig ner och titta på infield-klipp med nån instruktör och "gratis" seminarier där man ska betala deposition för att sen ha massa hinder för folk som vill ha pengarna tillbaka etc. och nu sådana här klipp som lika gärna skulle kunnat varit från den här Vitalyzdtv eller nåt.

Kalla mig white knight/chode, men att gå fram till random japanskor på stan och trycka ner huvuden mot skrevet...
Nja, bara larvigt. De flinar?
Ja, men det gjorde mobboffer i skolan också när folk höll på att jävlas för att de var för rädda för att stå upp för sig själva och säga ifrån och låtsades istället spela med ett osäkert skratt.

Det är en sak att vara aggressiv och IRL-trolla, en annan att försöka vara clown och cool inför fanboys på bekostnad av andra som knappast uppskattar att man trycker deras fejs mot sitt skrev. Bara för att man kan komma undan med skit i andra kulturer betyder det inte att man behöver bete sig som en fjant.

Och sen skiter väl RSD i feminismen. När har de sagt någonting riktigt om det, ärligt talat?
"Jo, det finns bra och dåliga sidor av feminismen", är det jag hört.
De skulle aldrig våga säga någon riktig sanning som gjorde amerikanska "liberals" för upprörda, för sådana fans har man många av därborta.

Istället babblar Tyler&co om hur "non judgemental" de är mot kvinnor som horar runt och hur osäkra killar som jag måste vara, som faktiskt dömer kvinnor baserat på deras horeri.
I många avseenden är de ett gäng vagina-tiggare som försöker köpa in sig i det här kvinnliga perspektivet och skiter i hur samhällsutvecklingen går pga negativa influenser som feminism så länge som Tyler och den här Papa drar in cash.

Håller med till 100% om hela texten. Fick exakt samma tanke innan.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-05,10:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-05,11:28 av {2} confused....)
Inlägg: #23
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-05,09:20)illdan Skrev: Tror också du fortfarande missar min poäng. Att mer eller mindre öppna en brud med "jag ska knulla" dig har jag aldrig sett funka.

Det som behövs innan är att man Ögonknullar, flörtar, skapar en sexuell vibe. Annars kommer det inte att funka.
Visst, gör du det på 50tjejer+, så må det va hänt att det funkar på någon.

Du har rätt i att jag troligtvis är mer "PK" än dig, jag vill ju bete mig på ett sätt som jag kan stå för, jag vill inte att andra människor ska må sämre pga av mig, jag vill att de ska må bättre pga av mig.




Håller med till 100% om hela texten. Fick exakt samma tanke innan.

Jag är helt enig i det, jag gillar att sprida glädje runt mig och gillar inte att trycka ner folk, har själv varit deppig, mått dåligt och varit nedtryckt osv så mycket i mitt liv att jag har väldigt svårt att behandla folk dåligt, får lätt skuldkänslor, har ofta för mycket empati.

Men det jag pratar om handlar inte om det. Detta jag pratar om är inget jag själv hittat på, det finns flera väletablerade termer och beskrivningar för det, red pill och secret sociaty är två förklarings modeller.

Det handlar om att din perception av vad som är wierd och vad brudar tar illa upp av är 100% den feminiserade chode sidan av myntet, du lever i ett väldigt provider och chode fack . Du ser tjejer som oskyldiga offer och en man som tidigt i en konvo kommer med sexförslag automatiskt som ett wierd socialt mongo, "så beter man sig absolut inte " men kan lova dig till 100% att ett par om inte alla dessa tjejer har själva kommit med minst lika skamliga förslag till killar.

Se det klippet jag länkade med Tyler när han förklarar detta.

Sen går jag själv inte fram och säger rakt ut det första jag säger till tjejer "dig ska jag knulla ikväll" även om det inte hade varit några problem att göra det utan att dom tar illa upp när jag är i bra state. Har själv aldrig fått hångla så mycket och haft så mycket positiv respons ifrån tjejer när jag varit lite för full i bra state och gått runt och smiskat random tjejer på röven till höger och vänster, fått örfilar av det som jag ätit och inte backat och 5sek senare står tjejen och geovhånglar med mig . Brudar älskar killar som är väldigt sexuella av sig i den mån som en White knight hade klassat som wierd idiot.om det är rätt person som gör det i rätt state med rätt vibe, tjejer är själva likadana mot hög status män, sen exempelvis en bitchslap mot en man som är lite fräck är många gånger en ren shit test. Tjejer nyper dom hög social status i röven på krogen , frågar rakt ut om dom ska knulla, kontaktar på sociala medier om sex förslag osv.

Nu behöver du inte göra sånt själv om du känner det inte är dig, och min mening att skriva detta är bara försöka hjälpa dig just nu, för dessa saker du tror är så totalt wierd är väldigt normalt både hos tjejer och killar.

Återigen se klippet med Tyler och läs lite om secret sociaty. Oavsett om du personligen gillar att göra sånt eller inte så kommer du bli hindrad i din utveckling om du inte i alla fall är medveten om det och går runt i en perception av chode facket ovetande om secret sociaty existerar. Jag själv gillar inte heller att bete mig så, men dom få gånger jag haft lite för mycket att dricka och gjort det, har gett ganska bra referens material, en bitchslap kan bokstavligt talat vara en shit test och äter du den som en man och inte viker ner dig blir bruden kåt och ställer sig och börjar hångla med dig i många fall.
2014-11-05,13:36,
Inlägg: #24
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
#letjulienblancpimp
Han älskar denna publicitet och har bett om den sen Jeffy blev utvärderad.
Och att gamea på det sättet som julien gör passar oss människor som self amousar extremt mycket och har lite grövre humor
Att det sen finns killar som inte är congruent och försöker på juliens still men inte lyckas och därför har rsd så många olika instruktörer så alla kan hitta en som passar sin egen typ
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-11-05,14:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-05,14:40 av {2} illdan.)
Inlägg: #25
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-05,10:37)confused... Skrev: Jag är helt enig i det, jag gillar att sprida glädje runt mig och gillar inte att trycka ner folk, har själv varit deppig, mått dåligt och varit nedtryckt osv så mycket i mitt liv att jag har väldigt svårt att behandla folk dåligt, får lätt skuldkänslor, har ofta för mycket empati.

Men det jag pratar om handlar inte om det. Detta jag pratar om är inget jag själv hittat på, det finns flera väletablerade termer och beskrivningar för det, red pill och secret sociaty är två förklarings modeller.

Det handlar om att din perception av vad som är wierd och vad brudar tar illa upp av är 100% den feminiserade chode sidan av myntet, du lever i ett väldigt provider och chode fack . Du ser tjejer som oskyldiga offer och en man som tidigt i en konvo kommer med sexförslag automatiskt som ett wierd socialt mongo, "så beter man sig absolut inte " men kan lova dig till 100% att ett par om inte alla dessa tjejer har själva kommit med minst lika skamliga förslag till killar.

Se det klippet jag länkade med Tyler när han förklarar detta.

Sen går jag själv inte fram och säger rakt ut det första jag säger till tjejer "dig ska jag knulla ikväll" även om det inte hade varit några problem att göra det utan att dom tar illa upp när jag är i bra state. Har själv aldrig fått hångla så mycket och haft så mycket positiv respons ifrån tjejer när jag varit lite för full i bra state och gått runt och smiskat random tjejer på röven till höger och vänster, fått örfilar av det som jag ätit och inte backat och 5sek senare står tjejen och geovhånglar med mig . Brudar älskar killar som är väldigt sexuella av sig i den mån som en White knight hade klassat som wierd idiot.om det är rätt person som gör det i rätt state med rätt vibe, tjejer är själva likadana mot hög status män, sen exempelvis en bitchslap mot en man som är lite fräck är många gånger en ren shit test. Tjejer nyper dom hög social status i röven på krogen , frågar rakt ut om dom ska knulla, kontaktar på sociala medier om sex förslag osv.

Nu behöver du inte göra sånt själv om du känner det inte är dig, och min mening att skriva detta är bara försöka hjälpa dig just nu, för dessa saker du tror är så totalt wierd är väldigt normalt både hos tjejer och killar.

Återigen se klippet med Tyler och läs lite om secret sociaty. Oavsett om du personligen gillar att göra sånt eller inte så kommer du bli hindrad i din utveckling om du inte i alla fall är medveten om det och går runt i en perception av chode facket ovetande om secret sociaty existerar. Jag själv gillar inte heller att bete mig så, men dom få gånger jag haft lite för mycket att dricka och gjort det, har gett ganska bra referens material, en bitchslap kan bokstavligt talat vara en shit test och äter du den som en man och inte viker ner dig blir bruden kåt och ställer sig och börjar hångla med dig i många fall.

Mannen, jag har sett det klippet med Tyler när det länkast här innan, jag förstår hela hans poäng och håller med om att det är så.

Jag personligen kommer undan med mycket skit, haha du målar ju fan upp en bilden av mig som en person jag inte alls är.
Inga dåliga Wall of text du gör.

Klart det finns förutsättningar/undantag till att gå fram till någon och säga jag ska knulla dig ska funka.
T.ex om man är högstatus och tjejerna redan observerat denna killen, att alla söker hans uppmärksamhet på krogen eller något t.ex.
Men då är dom redan attraherade av honom.

Och är man så populär är man oftast såpass socialt skillad och kaliberarad att man kan säga "Jag ska knulla dig" på ett bättre sätt.

Vart bor du confused?
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-05,15:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-05,15:22 av {2} slyngel.)
Inlägg: #26
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
[Image: s8CaOL.gif]
[Image: kNFw1W.gif]
[Image: 46ycLe.gif]
[Image: fstwHV.gif]

[Image: Dce5lp.gif]
2014-11-05,20:50,
Inlägg: #27
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-05,15:22)slyngel Skrev: [Image: s8CaOL.gif]
[Image: kNFw1W.gif]
[Image: 46ycLe.gif]
[URL=http://www.makeagif.com/fstwHV]

hAHAH AH HHAHAHHAHAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-11-06,17:01,
Inlägg: #28
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid


Feminazi bitchslappar RSD Max.
Spoiler: hon har färgat hår.
2014-11-07,03:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-07,03:46 av {2} Venom.)
Inlägg: #29
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Nu har äntligen Julien fått sin högsta dröm uppfylld, det vill säga en artikel skriven om honom på feministbloggen Jezebel Big Grin Big Grin
http://jezebel.com/julien-blanc-fans-lad...1655568103

Citat:But seriously, guys. Blanc is an enormous dickhead, even by the standards of the pickup artist field, a field that's crowded with dickheads, a field that is really more dick than field. [...] Blanc is a sad, small, loose-boweled, human-shaped void and we will not be mentioning him against on this site, unless he cures cancer and perhaps not even then. Life is too fucking short

(För er som inte vet så skrev en bloggerska om Jeffy på denna sida, och Julien har sedan dess varit "avundsjuk" på att att Jeffy fick denna uppståndelse).
2014-11-07,06:51,
Inlägg: #30
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-06,17:01)slyngel Skrev:

Feminazi bitchslappar RSD Max.
Spoiler: hon har färgat hår.

Men alltså LOL Smile

Kul att hon skriker "sexual assault is not OK" samtidigt som hon slår till Max i ansiktet, vilket ju också är en typ av "assault" Rolleyes
2014-11-07,07:26,
Inlägg: #31
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Alex lämnar RSD:

"Hey guys, Just chilling out for a bit till the heat passes.

Im just so sad about all this.

it my job to take men who might be Acting aggressively due to frustration, train them with organic behavior, so they can show chicks a good time and both parties win.

its my job to help guys meet girls, when they couldnt meet each other.

Since these mysoginistic themes started popping up in RSD, i stopped calling myself RSD alex, becuase it was a matter of time before someone ran with it and my intention is never to throw any friends under the bus I just did not want to be associated with it.

The game goes on. The Natural instinct game. Smart, strong, goofy, appreciative, empathetic game. The best method for the most amazing abundance in life and with women. It may be harder to understand for those beginning and it may not be very flashy but it is truly so deep that it helps bring a lifetime of amazing memories once integrated.

its a dark day in my home country and It truly sucks that it had to happen there.

Im gonna continue moreso now than ever before. Leading to the launch of my masterpeice program in march next year. Because no-one could ever accuse my message of being sexist, rapist, racist or mysoginist. I never want that vision for myself or any of my students as it has always been my vision to be the naturally "charming" guy. The one girls cant help but point smiling and laughing about from a far. The feeling you recieve when you truly makes the girls life better by being in it as she does the same is definetly one of a kind and I hope you all get to experience it one day. It is hard for me to picture who wouldnt? Eitherway stay strong mates as this will all pass soon enough!

Alex~ www.thenaturalinstinct.com"
2014-11-07,11:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-07,11:26 av {2} illdan.)
Inlägg: #32
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Haha en australienska jag träffa i sommars och som jag snackar mkt med på FB like:ade precis någon negativ post om Julien. Jag skicka en bild på mig och Julien till henne haha. Iofs skrev jag att jag inte heller tycker man ska bete som han gör. Fast han inte är all bad. Ska bli kul i se hur hon reagerar Smile
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-07,12:35,
Inlägg: #33
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Haha hade en brud som surt kommentera en bild på min insta om julien xd
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-11-07,13:03,
Inlägg: #34
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-07,07:26)slyngel Skrev: Alex lämnar RSD:

"Hey guys, Just chilling out for a bit till the heat passes.

Intressant, hur tolkar du det där? Är det pga han tycker Rsd/Julien gått en väg han inte längre stödjer? Isf vinner han min respekt, tycker visst asshole game kan va kul till viss del som kontrast men i detta håller jag med Bruno och Illdan, såg en annan video med Julien där han pratar med småkurviga tjejer och indirekt håna dem genom att prata skit om andra's attribut som liknade deras, liksom varför kan man fråga, not the way to do it.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-11-07,15:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-07,15:08 av {2} slyngel.)
Inlägg: #35
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Tylers svar på det hela:

"Hey I thought I'd mention.... we're not NOT responding. Smile

There's just nobody who wants any real dialogue. I'd happily meet with anyone who genuinely wants to talk.

I think Julien's video was absolutely stupid. It was totally out of context and he posted it to get shock, not realizing the full outcome. I'm sorry about the video. I would have taken it down if I'd seen it, but don't monitor all social media postings.

I watched Julien's entire Free Tour from that event today, and he talks about not degrading women and how he's just kidding around. The full infield clips have the girls laughing and asking him to kiss them and things like that. He deliberately left this out of the video to make it inflammatory. Again I don't approve that behaviour and frankly neither does he, he was an idiot to post that.

The only thing I see are people deliberately taking things out of context from here on out. I see fake twitter accounts claiming to be Julien, or videos from me with sarcasm that are cut to say insane things I'm not saying, and that have context when you watch the whole thing. They know they're doing this and think it's funny, so there's not a lot of dialogue to be had.

So I'm not NOT talking... it's just that there's nobody to talk to. Smile I've apologized in other threads and condemned the behaviour. From there it is what it is.

All I care about is my ability to do good in the world. RSD has been a cool vehicle to do that. If it isn't a viable vehicle anymore, I'll continue to do good. The people who watch our stuff honestly have no idea what it's like to be a shy guy trying to learn to meet girls, or the pain it causes. They have no context for why we teach guys what we teach, after years of trying different things to see what works.

It doesn't matter. I'll always do amazing work and make the world better. As long as I can do that, I'm happy. The vehicle is just a temporary form that has to be discarded like anything else, whether tomorrow or in 50 years. As long as I'm alive I'll keep finding new vehicles to do good things.

It seems like SJW's cause a lot of trouble for good men as well as bad. I think it's important people find out about them. I think the mainstream media does a lot of messed up things as well. I've honestly felt guilty for not addressing these issues for a while now, but was too busy teaching "pick up" which I'm sure people sensed I did more out of obligation to the community that helped me, than it being my main focus.

So regardless of what happens, I'll continue to do good. I've spent days working on RSD related stuff, no different than before. I personally expect RSD to be fine. My life is basically the same as it ever was, not really different. I've been planning on building something new for a long time, and have a lot of things in the works with it even before this, so if it's not fine I'll do other things.

I'll keep working on my usual projects, and if there's someone who honestly wants to talk about RSD I'll do it with them, but until that happens it's not that I'm NOT responding or ignoring, it's that there's not really anyone who wants to understand what we do.

Again sorry for the video. We don't condone it. Julien himself doesn't, and was an idiot trying to be inflammatory for posting it. He didn't teach that at the proper event, he clarified it there, but he cut it to look otherwise for shock which was stupid. All is good, we'll just keep doing what we're doing and have fun. Smile

Don't waste more time on this. How much time has it wasted already? It'll have a hangover to it. Smile Focus on doing good things for yourself and others, as value the time that you have.

I've got a cool video uploading now btw which I shot 3 months ago, on click baiting. It'll be a nice posting for this week, probably out tomorrow. Check it out and you will enjoy."

(2014-11-07,13:03)SvaMp_ Skrev: Intressant, hur tolkar du det där? Är det pga han tycker Rsd/Julien gått en väg han inte längre stödjer? Isf vinner han min respekt, tycker visst asshole game kan va kul till viss del som kontrast men i detta håller jag med Bruno och Illdan, såg en annan video med Julien där han pratar med småkurviga tjejer och indirekt håna dem genom att prata skit om andra's attribut som liknade deras, liksom varför kan man fråga, not the way to do it.

Tror det är av businessrelaterade skäl snarare än en värderingsfråga. Alex känner kanske att han inte längre får ut så mycket av att jobba under Tyler och vill hellre bygga ett eget varumärke. Så tolkar jag det. Jag har alltid tyckt Alex verka vara mycket mer asshole än Julien - hamnar i slagsmål, gör väldigt hårda amogs och spöar upp transor för skoj skull. En av hans wings kör riktiga mobbartaktiker på svagare killar, tar brottargrepp på dom och beter sig allmänt som en highschool jock. Ur ren utvecklingssynpunkt tycker jag dock det kan vara lärorikt att studera skitstövlar för att förstå den sociala dynamiken bakom. Lite som att man tränar kampsport fast utan intentionen att slå ner folk förutom i självförsvar.
2014-11-07,15:56,
Inlägg: #36
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Lika bra att RSD blir av med han där Alex.
Får se hur mycket bättre hans business kommer gå utan RSD..
2014-11-07,17:29,
Inlägg: #37
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Intressant, inte kollat nått av hans material själv.

Alla har väl sina fackade sidor inom detta Smile
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-11-07,20:26,
Inlägg: #38
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-07,07:26)slyngel Skrev: Alex lämnar RSD:

"Hey guys, Just chilling out for a bit till the heat passes.

Im just so sad about all this.

it my job to take men who might be Acting aggressively due to frustration, train them with organic behavior, so they can show chicks a good time and both parties win.

its my job to help guys meet girls, when they couldnt meet each other.

Since these mysoginistic themes started popping up in RSD, i stopped calling myself RSD alex, becuase it was a matter of time before someone ran with it and my intention is never to throw any friends under the bus I just did not want to be associated with it.

The game goes on. The Natural instinct game. Smart, strong, goofy, appreciative, empathetic game. The best method for the most amazing abundance in life and with women. It may be harder to understand for those beginning and it may not be very flashy but it is truly so deep that it helps bring a lifetime of amazing memories once integrated.

its a dark day in my home country and It truly sucks that it had to happen there.

Im gonna continue moreso now than ever before. Leading to the launch of my masterpeice program in march next year. Because no-one could ever accuse my message of being sexist, rapist, racist or mysoginist. I never want that vision for myself or any of my students as it has always been my vision to be the naturally "charming" guy. The one girls cant help but point smiling and laughing about from a far. The feeling you recieve when you truly makes the girls life better by being in it as she does the same is definetly one of a kind and I hope you all get to experience it one day. It is hard for me to picture who wouldnt? Eitherway stay strong mates as this will all pass soon enough!

Alex~ www.thenaturalinstinct.com"

Vart ståre att han lämnar??
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-11-07,20:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-07,20:52 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #39
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-07,13:03)SvaMp_ Skrev: Intressant, hur tolkar du det där? Är det pga han tycker Rsd/Julien gått en väg han inte längre stödjer? Isf vinner han min respekt, tycker visst asshole game kan va kul till viss del som kontrast men i detta håller jag med Bruno och Illdan, såg en annan video med Julien där han pratar med småkurviga tjejer och indirekt håna dem genom att prata skit om andra's attribut som liknade deras, liksom varför kan man fråga, not the way to do it.

Har inte sett den videon men det är en bra teknik faktiskt för att få total dominans över en tjej. OM du lyckas snacka skit om andra personer, som indirekt handlar om en attribut som tjejen har (konstig näsa, klär sig konstigt el dyl) och hon håller med så blir hon basically din slav och håller med dig om allt. Hon överlämnar sig totalt. Det är "fult" men funkar. Liksom ett mobboffer skrattar år sig själv när en mobbare hånar honom för något.

OAvsett tänker jag inte uttla mig om om Julien eller RSD tills vidare. Inte tid att sätta mig in just nu o skapa en åsikt Tongue
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-11-07,21:22,
Inlägg: #40
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-07,20:26)Evilvalle Skrev: Vart ståre att han lämnar??

Tolkade det så med hemsida som inte nämner RSD och hans önskan om att distansera sig från det hela. Kan iofs bara betyda att han vill ligga lågt ett tag, speciellt med tanke på att han är australienare.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Julien is in trouble! :) TheD 6 2,645 2014-11-23,04:02
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Rsd@Julien Pickup manifesto TobiasK 2 1,342 2013-04-16,12:18
Senaste inlägg:: selected
  Julien Manifesto - Anteckningar Benson! 4 2,663 2013-03-14,23:23
Senaste inlägg:: Benson!
  Julien: Getting good at game VS Getting the girl tay 2 1,256 2012-12-30,04:28
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Use What Women Think To Make Them Sleep With You by Julien@rsd TobiasK 6 2,612 2012-12-03,18:23
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Suck Any Girl Into Your Reality by Julien@rsd TobiasK 1 790 2012-12-03,16:15
Senaste inlägg:: TobiasK
  The Hottest Women Are Easy: How To Steal A Girl From James Bond by Julien@rsd TobiasK 1 1,000 2012-12-03,01:14
Senaste inlägg:: TobiasK
  How To Be A Player: Seeing The Social Matrix Of The Interaction@Julien TobiasK 10 3,115 2012-09-27,14:15
Senaste inlägg:: Sharkattack
  RSD-Julien om hur man bli bra på game tay 1 1,015 2012-09-25,11:27
Senaste inlägg:: tay
  HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama Evilvalle 12 3,914 2012-06-28,13:24
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}