LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
#TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
2014-11-07,21:46,
Inlägg: #41
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Ragnarök, tror videon finns i infield tråden, e på mobil så orkarinte länka. Anyway så var det inget sätt för honom att få henne utan mer skratta åt det vid visning. Skulle inte tycka det var fel om han ville ligga, så kåt jag själv kan va ibland skulle jag faen kunna göra vad som helst om jag visste att det funka
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-11-08,11:52,
Inlägg: #42
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-07,21:22)slyngel Skrev: Tolkade det så med hemsida som inte nämner RSD och hans önskan om att distansera sig från det hela. Kan iofs bara betyda att han vill ligga lågt ett tag, speciellt med tanke på att han är australienare.

haha jo det var ju så han skrev Tongue
2014-11-09,22:29,
Inlägg: #43
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Nu kom det här upp på mitt nyhetsflöde på facebook, börjar bli stort?
2014-11-11,13:59,
Inlägg: #44
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
En av Juliens kritiker verkar ha samma tänk

Kan det vara så att, det man stör sig på eller de fel man ser i andra ofta återspeglar sitt eget inre?
2014-11-11,17:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-11,17:07 av {2} illdan.)
Inlägg: #45
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-11,13:59)Swish Skrev: Kan det vara så att, det man stör sig på eller de fel man ser i andra ofta återspeglar sitt eget inre?

Delvis.
Man tror ofta om andra, som man själv är.
Dvs människor som ljuger ofta litar sällan på folk.
Medans människor som är lättlurade och alltid litar på folk gör det för de inte tänker i banorna att "man kan ljuga" lixom.

Men vad har julien med rasism att göra? Tror jag missat det.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-11,18:22,
Inlägg: #46
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-11,17:07)illdan Skrev: Delvis.
Man tror ofta om andra, som man själv är.
Dvs människor som ljuger ofta litar sällan på folk.
Medans människor som är lättlurade och alltid litar på folk gör det för de inte tänker i banorna att "man kan ljuga" lixom.

Men vad har julien med rasism att göra? Tror jag missat det.

Gör man något en feminist anser vara dåligt = man är rasist.

För rasist är ett starkt ord i dagens samhälle och gör man något dåligt ska man smutskastas och hängas ut så mycket som möjligt. Om det finns någon sanning överhuvud taget bakom orden och anklagelserna man hängs ut med är dock inte så viktigt för feminister.

Därför har du missat det.
2014-11-12,00:13,
Inlägg: #47
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
FML grabbar det kommer till Sverige nu med har haft ett par sura kommentarer nu från olika kvinnor på insta om julien xD haha we are fuckar Wink
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-11-12,11:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-12,11:18 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #48
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
...
2014-11-17,23:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-17,23:34 av {2} HardstyleJunkie.)
Inlägg: #49
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
CNN

2014-11-18,00:51,
Inlägg: #50
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Damn stort det blivit och julien verkar minst sagt stressad över allt. Samtidigt passar media på att åter igen basha pickupscenen.
2014-11-18,01:01,
Inlägg: #51
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Haha vilken white knight reporter.
"Buuut its really about how to have sex with women?"
2014-11-18,18:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-18,18:21 av {2} slyngel.)
Inlägg: #52
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Grovt besviken av att se Julien ta den i röven sådär. Hade mer hoppats på ett Dick Masterson-liknande uppträdande...

IMO så gjorde han det klassiska misstaget att linda in pick-up i fina ord och att det "bara" handlar om personlig utveckling och självförtroende. Skitsnack! Julien har en misogyn och sexistisk humor, likaså är mycket av det RSD lär ut moralvidrigt för gemene man. Men det är INTE olagligt att vara ett asshole. Så fucking stå för det!
2014-11-18,19:40,
Inlägg: #53
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Gött att leva med denna wikin

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Julien_Blanc
2014-11-18,21:23,
Inlägg: #54
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Kanske dags för Rsd att överväga om man ska låta Julien coacha( och vara executive coach) framöver. Han får väl förslagsvis ha en undercover position i företaget en tid framöver. Men det är iallafall uppenbart att feminister kan styra och ställa här i världen numera.
2014-11-18,21:56,
Inlägg: #55
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
http://www.rsdnation.com/node/551104/forum
2014-11-26,10:44,
Inlägg: #56
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Julien har fått vara med i svenska tidningar också, denna gång metro, killen är fan riktigt känd nu Big Grin

Då jag varit på 3 RSD seminarium, träffat Julien 2 gånger samt läst mycket RSD material, så har jag antagligen en bättre uppfattning än tidningarna om vad han är för slags lirare. Och han är inte så evil som de får han att framstå(obvoisuly).

När tidningarna skriver så "fel" och förstorar upp allt, så undrar man ju, har dom lika fel i allt annat dom skriver, fast som jag inte är insatt i.

26/11
[Image: dKvl7oL.jpg]

26/11
[Image: p8VrvmA.jpg]

26/11 här med
[Image: vATUrQm.jpg]
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-11-26,10:57,
Inlägg: #57
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
haha älskar den där arga feministposen i kombination med rubriken.

Det jag saknar är varför de inte frågar sig vad tjejerna då som uppenbarligen attraheras av monstret gör för något? Julien är ju eg bara en produkt anpassad efter det som fungerar, finns det något problem så är ju grunden till det just brudarna som går igång på det.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-11-26,11:25,
Inlägg: #58
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid


Hoppas denna sprids i sviterna
The unexamined life is not worth living.
- Socrates
2014-11-26,11:35,
Inlägg: #59
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Hahaha lisa Magnusson, the game "Hej vad ful du är vill du se ett korttrick " hon är verkligen insatt Big Grin eller alla dom videos och texter jag sett med mysteri där han framhäver att man absolut inte ska trycka ner, hata eller vara elak mot tjejen och få henne att må dåligt och att pua processen ska vara kul för tjejen, det kanske jag bara drömt ihop? Big Grin

Eller att tjejerna stretar emot och är rädda för Julien, skulle vilja veta vilka klipp hon sett för dom jag sett så skrattar tjejerna och ler och står kvar och pratar med han.

Feminist journalister är verkligen källkritiska :p Dom joinar ju bara hat vågen av lögner och skriver hatiska uttalanden och artiklar för att få ryggdunk och känna sig duktiga sen är det skitsamma om det dom skriver är sant, utan tvärtom, gärna ska det vinklas och överdrivas så mycket som möjligt och framstå så hemsk det bara kan för då skapar det större emotionell respons och man får mer ryggdunk, att man förstör en mans liv med lögner i resan till ryggdunk och att få känna sig som en duktig flicka som är pk med god moral spelar inte så stor roll. För vem bryr sig om verkligheten, så länge folk tror man är god och duktig så är man det, right?
2014-11-26,12:30,
Inlägg: #60
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-26,11:35)confused... Skrev: Hahaha lisa Magnusson, the game "Hej vad ful du är vill du se ett korttrick " hon är verkligen insatt Big Grin eller alla dom videos och texter jag sett med mysteri där han framhäver att man absolut inte ska trycka ner, hata eller vara elak mot tjejen och få henne att må dåligt och att pua processen ska vara kul för tjejen, det kanske jag bara drömt ihop? Big Grin

Eller att tjejerna stretar emot och är rädda för Julien, skulle vilja veta vilka klipp hon sett för dom jag sett så skrattar tjejerna och ler och står kvar och pratar med han.

Feminist journalister är verkligen källkritiska :p Dom joinar ju bara hat vågen av lögner och skriver hatiska uttalanden och artiklar för att få ryggdunk och känna sig duktiga sen är det skitsamma om det dom skriver är sant, utan tvärtom, gärna ska det vinklas och överdrivas så mycket som möjligt och framstå så hemsk det bara kan för då skapar det större emotionell respons och man får mer ryggdunk, att man förstör en mans liv med lögner i resan till ryggdunk och att få känna sig som en duktig flicka som är pk med god moral spelar inte så stor roll. För vem bryr sig om verkligheten, så länge folk tror man är god och duktig så är man det, right?

Du får en ryggdunk för det, precis vad jag tycker. Den journalisten borde byta bransch eller inte skriva om saker hon inte förstått någonting av. Det är rätt uppenbart att hennes misstolkning kokar inom henne. Tycker det är rätt intressant att hon kallar andra kryp när hon själv kommer med massa felaktiga påhitt och överdrivna subjektiva åsikter.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Julien is in trouble! :) TheD 6 2,645 2014-11-23,04:02
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Rsd@Julien Pickup manifesto TobiasK 2 1,342 2013-04-16,12:18
Senaste inlägg:: selected
  Julien Manifesto - Anteckningar Benson! 4 2,663 2013-03-14,23:23
Senaste inlägg:: Benson!
  Julien: Getting good at game VS Getting the girl tay 2 1,256 2012-12-30,04:28
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Use What Women Think To Make Them Sleep With You by Julien@rsd TobiasK 6 2,612 2012-12-03,18:23
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Suck Any Girl Into Your Reality by Julien@rsd TobiasK 1 790 2012-12-03,16:15
Senaste inlägg:: TobiasK
  The Hottest Women Are Easy: How To Steal A Girl From James Bond by Julien@rsd TobiasK 1 1,000 2012-12-03,01:14
Senaste inlägg:: TobiasK
  How To Be A Player: Seeing The Social Matrix Of The Interaction@Julien TobiasK 10 3,116 2012-09-27,14:15
Senaste inlägg:: Sharkattack
  RSD-Julien om hur man bli bra på game tay 1 1,017 2012-09-25,11:27
Senaste inlägg:: tay
  HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama Evilvalle 12 3,914 2012-06-28,13:24
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}