LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
#TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
2014-11-26,16:04,
Inlägg: #61
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Denna snubbe jobbar på "Real Social Dynamic" men ändå sitter och ber om ursäkt för att han sagt hur man ska knulla kvinnor. Frågan är varför han inte backade upp och svarade reportern med hänvisningar till källor vad kvinnor egentligen attraheras av och att vad kvinnor säger och gör är låångt ifrån varandra.

Det är ändå sjukt hur samhället och media jobbar och kämpar för att gräva ner evolutionspsykologin.
2014-11-26,16:22,
Inlägg: #62
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Ber snarare om ursäkt för hans humor snarare en faktiskt psykologi. Svårt för han i en sån pressad och vinklad intervju att dra in ämnet från stryptag till psykologi, också då reporten avbröt han för att hinna med alla hans frågor.

Folk kan klaga på att han uppvisade lite beta beteende/undergiven, samtidigt är det mycket som står på spel, bannad från 4 länder och pågår en petition att få ut han i USA, bättre att lugna för att sedan resa sig när detta lagt sig med den enorma publicitet han fått. Hur många dudes har inte kollat in hans videos nu liksom, lär ju vara en ganska stor skara.

Thumbs up på det sista statement dock, media är ett stort ruttet fitthål när det kommer till evolutionspsykologi.
The unexamined life is not worth living.
- Socrates
2014-11-26,17:08,
Inlägg: #63
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Evolutionspsykologi har metodologiska brister när det kommer till testbarhet hos hypoteser e.t.c. och slutsatser blir ofta av spekulativ natur som följd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_o...psychology

Medias aversion mot evolutionspsykologin och game är nog mest moralistiskt, politiskt och ideologiskt grundad dock, eftersom det går emot socialt programmerade chode-beliefs, snarare än vetenskaplig och logisk kritik.

Tvivlar hur som helst på att han hade gynnats av att hänvisa till evo-psych.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-11-26,18:00,
Inlägg: #64
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
http://www.etc.se/inrikes/lar-killar-rag...ll-sverige

Han kommer alltså, någon som ska gå? Smile
Jag är faktiskt sugen och ska försöka prioritera det, absolut.
2014-11-26,18:41,
Inlägg: #65
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
"Lär killar ragga med våld" hajahahahahha media är sånt fett jävla skämt
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-11-26,18:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-26,18:52 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #66
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-26,18:00)ångest101 Skrev: http://www.etc.se/inrikes/lar-killar-rag...ll-sverige

Han kommer alltså, någon som ska gå? Smile
Jag är faktiskt sugen och ska försöka prioritera det, absolut.

När kommer han? Hittar inga datum i december/januari på rsdfreetour. Tidigast datum är i mars.

Jävlar det sker namninsamling för att neka honom inresetillstånd. Borde man starta en namninsamling för ett inresetillstånd, som motattack dvs? Men sen är frågan om man har någon chans i detta hjärntvättade samhälle.
https://www.change.org/p/justitie-och-mi...-i-sverige
2014-11-26,18:59,
Inlägg: #67
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-26,18:49)krokodilen Skrev: När kommer han? Hittar inga datum i december/januari på rsdfreetour. Tidigast datum är i mars.

Jävlar det sker namninsamling för att neka honom inresetillstånd. Borde man starta en namninsamling för ett inresetillstånd, som motattack dvs? Men sen är frågan om man har någon chans i detta hjärntvättade samhälle.
https://www.change.org/p/justitie-och-mi...-i-sverige

Vet faktiskt inte, men ska lätt gå!
Det lär ju bli slutsålt med tanke på all hype, då även såklart "motsidan" kommer finna detta intressant.

Hur ska dom kunna gnälla på internetz om dom inte sett han livs levande? Det blir bra!
2014-11-26,19:28,
Inlägg: #68
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Jag hade lätt joinat på en namninsamling för Julian, om det var så att PUA scenen i Sverige ens var i närheten lika stor som feminist scenen. PUA scenen i Sverige är så försvinnande liten så vi kommer se ut som ett dammkorn bredvid feminismen, och inte bara det, feministerna har sånt jävla flockdjurs beteende att dom bara automatiskt joinar och skriver upp sig på grejer bara det nämns några hatiska uttalanden om män före eller i samband med topic, gärna utan att ha den minsta koll på vad saken handlar om eller intresse för att kolla upp källa och undersöka lite om det dom skriver upp sig på.

Så ja, det är faktiskt waste of time att ens försöka med alla dessa höns när våran scen är så liten. Och personligen förstår jag inte varför RSD bara inte ställer in alla tours med Julian i en 6+ månaders period, låter han glida under radarn lite till stormen har lugnat sig. Att mitt i all uppståndelse boka in han på nya äventyr/eventuellt låta det som redan är bokat stå kvar är bara att kasta sten i glashus och gör att han blir bannad ifrån fler länder. Dom matar elden som det är nu.

Man borde avstå att boka in sig på något event ifrån RSD i Sverige före feministerna lugnat ner sig och fått fokus på något annat, speciellt då med Julian. Om man nu inte vill bli filmad/fotad och uthängd i media av PK feminazis som en våldtäcktsman/kvinnomishandlare/sexist osv.

Garanterat att femi journalister och PK Sveriges media inte bara kommer fokusera på Julian om han kommer före stormen lugnat sig, utan även på klienter.
2014-11-26,19:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-26,19:33 av {2} ångest101.)
Inlägg: #69
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-26,19:28)confused... Skrev: Jag hade lätt joinat på en namninsamling för Julian, om det var så att PUA scenen i Sverige ens var i närheten lika stor som feminist scenen. PUA scenen i Sverige är så försvinnande liten så vi kommer se ut som ett dammkorn bredvid feminismen, och inte bara det, feministerna har sånt jävla flockdjurs beteende att dom bara automatiskt joinar och skriver upp sig på grejer bara det nämns några hatiska uttalanden om män före eller i samband med topic, gärna utan att ha den minsta koll på vad saken handlar om eller intresse för att kolla upp källa och undersöka lite om det dom skriver upp sig på.

Så ja, det är faktiskt waste of time att ens försöka med alla dessa höns när våran scen är så liten. Och personligen förstår jag inte varför RSD bara inte ställer in alla tours med Julian i en 6+ månaders period, låter han glida under radarn lite till stormen har lugnat sig. Att mitt i all uppståndelse boka in han på nya äventyr/eventuellt låta det som redan är bokat stå kvar är bara att kasta sten i glashus och gör att han blir bannad ifrån fler länder. Dom matar elden som det är nu.

Man borde avstå att boka in sig på något event ifrån RSD i Sverige före feministerna lugnat ner sig och fått fokus på något annat, speciellt då med Julian. Om man nu inte vill bli filmad/fotad och uthängd i media av PK feminazis som en våldtäcktsman/kvinnomishandlare/sexist osv.

Garanterat att femi journalister och PK Sveriges media inte bara kommer fokusera på Julian om han kommer före stormen lugnat sig, utan även på klienter.

Skulle vara intressant att veta hur vanligt det är i sverige att man vill utbilda sig inom detta. Många läser "The Game", men hur många gör det till sin vardag?

Jag känner då ingen kompis som ens är i närheten utav mitt intresse inom detta.
2014-11-26,19:35,
Inlägg: #70
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Instämmer med det du säger Confused. Under radar-position är behövlig väg att gå för julien atm.

Fann btw en snubbe på fb som kommenterat/signat på namninsamlingen. Han är väl en uber nörd/chode som hade haft mycket att vinna på om han varit mer källkritisk och undersökt vad snubben verkligen lär ut. Att tycka som feministerna eller stå till tjejers förfogande kommer inte ge mer fitta direkt.
2014-11-26,20:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-26,20:59 av {2} ångest101.)
Inlägg: #71
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-26,19:35)krokodilen Skrev: Instämmer med det du säger Confused. Under radar-position är behövlig väg att gå för julien atm.

Fann btw en snubbe på fb som kommenterat/signat på namninsamlingen. Han är väl en uber nörd/chode som hade haft mycket att vinna på om han varit mer källkritisk och undersökt vad snubben verkligen lär ut. Att tycka som feministerna eller stå till tjejers förfogande kommer inte ge mer fitta direkt.

Sant, har en riktig feminist på min facebook, inte ens bekant utan snarare random. Försökte förklara för henne att media ger fel bild av detta, då det inte går ut på våld eller att förnedra kvinnor.

Hon vägrade dock köpa det jag sa, kallade det för att "Jobba med sig själv istället" Jag sa att, det är ju det vi gör? Fast på det sättet VI vill och hur VI vill vara, inte hur samhället bestämmer hur vi ska vara. Vi män alltså
2014-11-26,21:27,
Inlägg: #72
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Jag har slutat debattera med feminister, det är meningslöst.


Bifogade filer
.jpg   b3dc3f9553_690x498.jpg (Storlek: 178.94 KB / nedladdningar: 89)
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-11-26,21:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-26,21:33 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #73
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Bilden alltså...

Hahaha!
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-11-26,21:47,
Inlägg: #74
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
haha bilden Big Grin
2014-11-26,21:58,
Inlägg: #75
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Haha det här görs ju större i nyheterna än folkmordet i Sydafrika.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-11-27,00:20,
Inlägg: #76
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-26,21:58)Ragnarök Skrev: Haha det här görs ju större i nyheterna än folkmordet i Sydafrika.

Vi tackar feminismen för det.
Vi kan även tacka feminismen för att Matt Taylor får mer uppmärksamhet för sin fenomenala kortärmade skjorta än för att landa en sputnik eller vad det är på en komet.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2014-12-05,09:25,
Inlägg: #77
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-11-26,21:27)Cruz Skrev: Jag har slutat debattera med feminister, det är meningslöst.
Varför ger du mig ett minus betyg och kallar mig tafatt mupp när du själv anser att det är meningslöst a debattera med vissa grupper?
2014-12-05,12:46,
Inlägg: #78
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-12-05,09:25)Swish Skrev: Varför ger du mig ett minus betyg och kallar mig tafatt mupp när du själv anser att det är meningslöst a debattera med vissa grupper?

Skillnaden är; jag går inte med i en diskussion, postar ett inlägg och sedan drar mig ur med en oneliner bara för att man blev ägd. Nått som du och resten av pöbeln är experter på. Det kanske inte var världens mognaste grej att kalla dig tafatt mupp, men vadå repsystemet måste ju användas till nått.

Men det är ju så härligt med det självhatande Sverige. Att släppa in en vit raggningsexpert är hemskt men det går bra att låta släppa in negrer och araber som våldtar.

Inb4 Godwins lag.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-12-11,00:04,
Inlägg: #79
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
Is he really dat bad:
http://viralt.aftonbladet.se/den-hatade-...protester/
2014-12-11,00:45,
Inlägg: #80
RE: #TakeDownJulienBlanc RSD Julien raid
(2014-12-11,00:04)Rednales Skrev: Is he really dat bad:
http://viralt.aftonbladet.se/den-hatade-...protester/

Helt otroligt, blir mörkrädd vad som händer med detta landet inom 5-10 år om PK-maffian får styra


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Julien is in trouble! :) TheD 6 2,645 2014-11-23,04:02
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Rsd@Julien Pickup manifesto TobiasK 2 1,342 2013-04-16,12:18
Senaste inlägg:: selected
  Julien Manifesto - Anteckningar Benson! 4 2,663 2013-03-14,23:23
Senaste inlägg:: Benson!
  Julien: Getting good at game VS Getting the girl tay 2 1,256 2012-12-30,04:28
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Use What Women Think To Make Them Sleep With You by Julien@rsd TobiasK 6 2,612 2012-12-03,18:23
Senaste inlägg:: Evilvalle
  How To Suck Any Girl Into Your Reality by Julien@rsd TobiasK 1 790 2012-12-03,16:15
Senaste inlägg:: TobiasK
  The Hottest Women Are Easy: How To Steal A Girl From James Bond by Julien@rsd TobiasK 1 1,000 2012-12-03,01:14
Senaste inlägg:: TobiasK
  How To Be A Player: Seeing The Social Matrix Of The Interaction@Julien TobiasK 10 3,117 2012-09-27,14:15
Senaste inlägg:: Sharkattack
  RSD-Julien om hur man bli bra på game tay 1 1,017 2012-09-25,11:27
Senaste inlägg:: tay
  HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama Evilvalle 12 3,915 2012-06-28,13:24
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}