LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brud slutade skriva av okänd anledning
2015-03-14,23:15,
Inlägg: #1
Brud slutade skriva av okänd anledning
ALLTSÅ VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ TJEJER?

Är dagens tjejer hjärntvättade genom sociala medier och TV-serier av dagens amerikanska idiotvärderingar?

Detta händer mig JÄMT! Jag ska säga som det är. Jag började skriva med en brud igår som jag skrivit med via ett spel några ggr. Vi skrev lite på spelet och hon ville att jag skulle skicka en bild så jag gav henne min Whatsapp och började skriva lite.

Jag ville att hon skulle skicka bild på hur hon såg ut men hon var tveksam till det.

Hon var ganska intresserad först, svarade ofta, skickade till och med en bild på sig kropp (fast med kläder på). Och eftersom hon inte ville skicka bild först så skickade jag en bild på mig först. DÅ plötsligt slutade hon svara lika ofta och svarade istället 1 gång i timmen om jag skrev att hon skulle skicka bild på sig så skrev hon typ nåt konstigt som "oj" eller "jaaså" .

Det verkade som att hon ville slingra sig ut men gjorde det lite subtilt genom att fortsätta skriva lite grann så det inte skulle verka som att hon totaldissade mig efter jag skickat bild.

Det visade sig att hon var skitsnygg när jag såg hennes bilder på Instagram som hon gav mig.

Hon sa att hon kunde skicka bild på Snapchat så jag la till henne där någon timme efter att jag skickat min bild. Hon accepterade. Konstigt. Hon slutar skriva på Whatsapp men accepterar mig på Snapchat? Är inte det jävligt skumt? Fick ingen bild på henne dock.

Jag förstår verkligen inte. Varför sluta skriva efter jag skickade bild? Jag är inte ful, jag ser antagligen bättre ut än genomsnittet och hon sa ju att hon ville ha en bild på mig så vad är problemet? Självklart skrev jag inte "hallå? varför sluta du skriva?" utan jag lät det vara.

Är tjejer konstiga eller är det jag själv som är boven i dramat för detta händer fan ofta med tjejer jag träffar genom spel/gruppsamtal på Skype. Ofta att tjejer sluta svara mig när vi börjat skriva.

Anledningen har ofta varit för att jag varit för passiv och tänkt för mycket på vad jag skulle skriva så jag skrivit lite tråkiga saker men saker som låter bra så att säga, som "tjena, läget?" "vad görs?" "haha okej det låter ju bra" (om hon skrivit nåt konstigt hon gjort eller dyl.).

Jag bytte därför till en annan teknik då jag inte tyckte att tänka efter mycket för att få saker att låta så bra som resulterade i att jag skrev mindre intressanta saker fungerade så bra. Därför var jag mer på nu och var lite dominant, sa saker som "skicka bild nu då" osv. Kanske låter det lite desperat, men det är väl attraktivt att visa vad man vill? Fick ingen dålig respons när jag skrev så utan hon fortsatte skriva och verkade intresserad.

Detta är fan ett mysterium. Hon läste mitt sista meddelande utan att svara och hon var ganska intresserad i början. Det var på en "kompisnivå" (alltså som kompisar skriver) men ändå, jag märkte att intresset fanns där. Vad fan är felet? Hon slutar helt plötsligt vara intresserad efter jag skickat bilden. Jag är inte ens ful på bilden, mina polare har sagt att jag ser snygg ut på den, till och med över medel. Men OM hon inte tyckte jag var attraktiv på bilden, varför ändå sluta skriva? Man SLUTAR bara inte mitt i och svarar två timmar senare med ett kort svar som "jaa"
2015-03-14,23:49,
Inlägg: #2
RE: Brud slutade skriva av okänd anledning
Brudar slutar svara när du skickar bild, då gillade hon förmodligen inte vad hon såg och antingen är du inte så snygg som du tror du är eller så ser du wierd ut på bilderna. Något med bilden är det uppenbart när vändpunkten i hennes intresse var när du skickade bilden.

Men det är bara en chansning, hur det troligtvis är. Utan eran text konvo samt bilderna du skickade så blir det väldigt svårt att ge ett bättre svar, bilderna kan bli problem om du vill vara anonym här men iaf visa text konvon i tråden så kommer folk kunna ge bättre svar, skiter du i om du outar dig själv så lägg upp text konvo + bilderna du skickade till henne.



Jag har själv samma problem, hänt mig så många gånger att jag tappat räkningen att jag snackat med brudar som är skit på, intresserade som fan och skickar nakenbilder till mig. Sen när jag skickar bild till dom går intresset ifrån 100-0. Har testat på flera olika sidor genom åren att köra helt utan bild på dejt sidor osv, och jag har seriöst på många sidor fått bättre respons helt utan bild än när jag har bilder på mig själv. :S

Samma med tinder och sånt shit, testat hur många olika bilder som helst på mig själv, får cirka 1match per 1.000 TUSEN röster om jag spammar JA på alla.

Ja, brudar har helt enkelt något emot mitt utseende.


Låter som du kan ha samma problem som jag har och vänner säger till dig att du ser bra ut för att vara snälla. Men som sagt, blir helt omöjligt att svara på utan att veta hur du ser ut och vilka bilder du skickar till brudarna. Kan vara att du ser bra ut men har wierd/blyg och tillbakadragen personlighet som återspeglas på bilderna.
2015-03-15,00:31,
Inlägg: #3
RE: Brud slutade skriva av okänd anledning
Det finns två scenarion här, antingen gillade hon inte det hon såg eller så tyckte hon att du såg för bra ut för henne vilket får henne att backa. Tycker inte du ska ge upp för det, fortsätt någon vecka till och sen om responsen uteblir så går du vidare bara.
2015-03-15,01:43,
Inlägg: #4
RE: Brud slutade skriva av okänd anledning
(2015-03-14,23:49)confused... Skrev: Brudar slutar svara när du skickar bild, då gillade hon förmodligen inte vad hon såg och antingen är du inte så snygg som du tror du är eller så ser du wierd ut på bilderna. Något med bilden är det uppenbart när vändpunkten i hennes intresse var när du skickade bilden.

Men det är bara en chansning, hur det troligtvis är. Utan eran text konvo samt bilderna du skickade så blir det väldigt svårt att ge ett bättre svar, bilderna kan bli problem om du vill vara anonym här men iaf visa text konvon i tråden så kommer folk kunna ge bättre svar, skiter du i om du outar dig själv så lägg upp text konvo + bilderna du skickade till henne.



Jag har själv samma problem, hänt mig så många gånger att jag tappat räkningen att jag snackat med brudar som är skit på, intresserade som fan och skickar nakenbilder till mig. Sen när jag skickar bild till dom går intresset ifrån 100-0. Har testat på flera olika sidor genom åren att köra helt utan bild på dejt sidor osv, och jag har seriöst på många sidor fått bättre respons helt utan bild än när jag har bilder på mig själv. :S

Samma med tinder och sånt shit, testat hur många olika bilder som helst på mig själv, får cirka 1match per 1.000 TUSEN röster om jag spammar JA på alla.

Ja, brudar har helt enkelt något emot mitt utseende.


Låter som du kan ha samma problem som jag har och vänner säger till dig att du ser bra ut för att vara snälla. Men som sagt, blir helt omöjligt att svara på utan att veta hur du ser ut och vilka bilder du skickar till brudarna. Kan vara att du ser bra ut men har wierd/blyg och tillbakadragen personlighet som återspeglas på bilderna.

Ja det är jävligt jobbigt. Men erfarenheter gör en starkare. Ju mer man blir dissade av ju starkare blir man och då vet man också vad som funkar och inte Smile

(2015-03-15,00:31)sjoggaa Skrev: Det finns två scenarion här, antingen gillade hon inte det hon såg eller så tyckte hon att du såg för bra ut för henne vilket får henne att backa. Tycker inte du ska ge upp för det, fortsätt någon vecka till och sen om responsen uteblir så går du vidare bara.

Borde va att hon inte gillade bilden då hon började svara allt mer segt. Men möjligheten finns ju att hon spelar svår för hon tycker jag är snygg.

Ska jag fortsätta skriva till henne menar du en vecka till? Känns bara fel att fortsätta skriva när hon inte verkar intresserad.
2015-03-15,11:56,
Inlägg: #5
RE: Brud slutade skriva av okänd anledning
(2015-03-15,01:43)Dikterad Skrev: Ja det är jävligt jobbigt. Men erfarenheter gör en starkare. Ju mer man blir dissade av ju starkare blir man och då vet man också vad som funkar och inte Smile


Borde va att hon inte gillade bilden då hon började svara allt mer segt. Men möjligheten finns ju att hon spelar svår för hon tycker jag är snygg.

Ska jag fortsätta skriva till henne menar du en vecka till? Känns bara fel att fortsätta skriva när hon inte verkar intresserad.

Som föregående talare har skrivit så är det troligtvis att hon inte gillade bilden, men kan även vara som sjogga sa. Jag brukar vänta 1-2 veckor och sedan höra av mig igen då med ett mess iform av "Sitter på ett tåg med ett par danskar som äter flaeskesvaer... finns risk för att jag avlider här! Något tips? Wink" eller något liknande oseriöst i den stilen. Persistence is key! Smile
Stay calm and play some beerpong
2015-03-20,04:41,
Inlägg: #6
RE: Brud slutade skriva av okänd anledning
En sak som är viktig att tänka på är inte vad du skriver eller vad du skickar alltid. Utan omständigheterna omkring. Sitter hon ensam och är kåt är det en grej. Sitter hon med bästa kompisen så kommer hon känna att hon blir dömd av kompisen och vara tvungen att dissa dig om du inte är jättesnygg.

Se till så att hon är ensam när du skriver med henne, särskilt när det är tal om att skicka bilder o skit.
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Komma tillbaka med en brud Mrniceguy 2 724 2018-10-18,21:00
Senaste inlägg:: Mrniceguy
  Fika med het brud på onsdag, saker att tänka på? Vitchoklad 37 19,882 2013-09-09,11:13
Senaste inlägg:: one
  Brud som blivit kort i svaren, hur öppnar jag upp henne? sjoggaa 1 1,573 2013-05-07,22:27
Senaste inlägg:: sjoggaa
  skriva awkwardmeddelande dobarj3 5 3,006 2013-03-24,21:41
Senaste inlägg:: Mindful
  Brud som inte vågar(?) ses Overlord 10 4,017 2012-03-03,23:54
Senaste inlägg:: Avager

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}