LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
2015-05-07,16:45,
Inlägg: #1
Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
Yoo! Brukar ofta få svar från tjejer från mindre städer, jag antar att det är för att jag bor i stockholm, har aldrig orkat snackat med folk långt bort.

Men skulle anta att det är lättare att få dem i säng då de ser stockholm som en weekendaktivitet? Smile

Någon som leker runt med småstadsbrudarna?
2015-05-07,17:46,
Inlägg: #2
RE: Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
Tycker man oftare får (bra) svar från tjejer från andra städer/länder generellt. Märker stor skillnad. Oklart vad det beror på dock.
2015-05-07,17:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-07,18:02 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3
RE: Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
Om de är på semester i Stockholm är de utan tvekan semestersyndromet som kommer in. Det vill säga; tjejer på semester älskar att knulla med nya okända killar utan att det får några sociala konsekvenser i deras hemstäder. Dock spelar det ingen roll att det är just Stockholm, det fungerar lika bra på en tjej som åker på semester till t ex Karlstad.

Sen är det givetvis fler som åker på semsterweekend i Stockholm, så du är helt rätt på det Wink Mer aggressivt game är möjligt.

Sen eftersom det är internetgame du snackar om så antar jag, utan att veta rent empiriskt, att det är lättare med tjejr i andra städer också - av samma skäl; de kan åka dit utan att en jävel i deras hemstad får reda på det och även om du börjar sprida rykten så är det itne så stor risk att det läcker ut till hennes hemstad.

Sen tycker jag storstadstjejer är ett intressant ämne faktiskt, min erfarenhet när jag var i Stockholm var att tjejerna var lite mer "kill or love" typ. Var en del bitches och mycket mer tydliga sociala hierarkier, men en del väldigt sköna och öppna direkt. Och det blir dessutom omvänd semestersyndrom när man själv är på semester, alltså att tjejerna går i säng med en mycket snabbare för att man är bara där tillfälligt så det är inte så stor riska för sociala konsekvenser heller.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-05-07,19:06,
Inlägg: #4
RE: Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
Ja, så är det väl?
Killar från storstäder kan få en liten fördel ibland med tjejer från mindre ställen.

Många tjejer har ju genom media, Blondinbella- och Kisso-bloggar liksom fått en bild av att livsstilen är mycket mer hipp, cool och spännande i STHLM och att det är rena rajtan-tajtan och "Sex and the City"-livstilen 24/7.
Det finns sådana här häftiga rulltrappor, förortsrappare, NK och Stureplan och sån skit, så de förknippar helt enkelt massa saker med dudes som kommer därifrån. Big Grin
Nej, men jag vet själv några wannabes som flyttat från hålor in till fjollträsk och ändrat dialekten direkt (överdrivet som fan) för att låta som nån brud från Stureplan.

Snubbar från storstäder brukar ju också ha mer självförtroende, vara mer frispråkiga och sociala. En snubbe från en storstad låter för många mkt coolare än någon som kommer från Kvikkjokk, som skulle kunna vara renskötare och gilla att chilla ute i naturen liksom.

Faktum med att jag själv dömer tjejer på samma grunder, fast omvänt då.
Vid sådana här "hur många sexpartners har du haft?"-undersökningar så brukar alltid storstadstjejer utklassa tjejer från mindre ställen och jag har hittills inte träffat en enda tjej från New York ännu som inte har varit lite av ett "YOU GO GIRL!!11ett!"-indoktrinerat luder.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-05-07,20:10,
Inlägg: #5
RE: Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
(2015-05-07,19:06)Bruno Skrev: En snubbe från en storstad låter för många mkt coolare än någon som kommer från Kvikkjokk, som skulle kunna vara renskötare och gilla att chilla ute i naturen liksom.

Hahahah om jag inte minns fel..men är det inte någon viss moderator här som skrivit att han är från nordligare breddgrader boende i någon håla? RolleyesBig Grin
2015-05-07,20:42,
Inlägg: #6
RE: Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
99% beroende på att hon kan ligga med en storstadssnubbe utan att halva orten får reda på det.
2015-05-07,23:48,
Inlägg: #7
RE: Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
haha, sweet! Får väll ta och söka på lite andra orter än stockholm ;D
2015-05-08,01:55,
Inlägg: #8
RE: Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
Är från djupaste norrland och jag har det till fördel bland brudar här nere Stockholm/uppsala. Tror det har mycket att göra med att tjejerna känner det lite exotiskt. Likadant som att de sticker till Medelhavet och knullar turkar.
2015-05-09,05:32,
Inlägg: #9
RE: Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer
turkarna snor våra brudar, vi snor deras, hehe revenge


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Får ofta flake på träff Mrniceguy 3 1,199 2018-10-04,20:20
Senaste inlägg:: tvbordet
  Varför du inte får svar vid nätgame! Powerwolf 23 19,042 2015-08-28,21:05
Senaste inlägg:: fisk
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,160 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Från adda på FB till fika dagen efter, liten konvo Hängtyr 3 2,491 2013-12-31,00:25
Senaste inlägg:: confused...
  Bättre svarsfrekvens från leende tjejer? TheD 9 4,718 2013-09-10,15:34
Senaste inlägg:: Commander
  Effektivisera processen på Badoo från öppning till knull zorro69 12 7,197 2013-05-11,15:12
Senaste inlägg:: zorro69
  Hjälp mig komma på ett bra svar HP felplacerad 9 4,322 2012-10-27,18:15
Senaste inlägg:: felplacerad
  Öppning och sen?? Övergång från douchebag till normal konversation. vinividivici 10 3,521 2012-08-10,21:53
Senaste inlägg:: vinividivici

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}