LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Bete sig efter sex?
2015-06-17,21:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-17,22:25 av {2} Parafras.)
Inlägg: #1
Bete sig efter sex?
Hur gör ni när ni legat med en ny tjej, om ni vill fortsätta ses och se vad som händer?

Höra av sig ganska snabbt, visa intresse eller ta ett steg tillbaka? Jag hörde av mig dagen efter, kanske ses som needy men jag kör hellre på det där än alla olika regler om att vänta X-antal dagar. Är rätt rak av mig och säger vad jag tycker så det klingar med hur jag är.
2015-06-17,22:45,
Inlägg: #2
RE: Bete sig efter sex?
Efter att man ligger med en tjej skiftas dynamiken och man kan "chilla" med gamet. Brukar smyga ut och sen skicka ett sms att jag tyckte det var nice och att vi borde ses snart igen. Bonus poäng om du lämnar henne med blåmärken efter ni knullat
2015-06-18,17:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-18,17:36 av {2} golvmopp.)
Inlägg: #3
RE: Bete sig efter sex?
^skulle ärligt talat avråda från det ifall man inte med stor förmodan vill relegera sig själv till booty-call status, vilket inte är det jag tolkade ur TS. Det bästa är att lägga några lösa trådar under den föregående knulldejten som man med lätthet kan plocka upp vid nästa kontakt för att styra upp en träff, typ en film eller aktivitet man "måste" se/göra.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-06-18,18:10,
Inlägg: #4
RE: Bete sig efter sex?
(2015-06-18,17:35)golvmopp Skrev: ^skulle ärligt talat avråda från det ifall man inte med stor förmodan vill relegera sig själv till booty-call status, vilket inte är det jag tolkade ur TS. Det bästa är att lägga några lösa trådar under den föregående knulldejten som man med lätthet kan plocka upp vid nästa kontakt för att styra upp en träff, typ en film eller aktivitet man "måste" se/göra.

Vet inte vad jag vill än, men vill ta reda på det och det gör jag nog inte bäst genom att ses på fyllan så du har alldeles rätt.
Japp ska göra det, väntar nog några dagar nu i o m att jag hörde av mig dagen efter. (Vill komma till en plats där jag slutar överanalysera sådär, "Hörde ju av mig för X antal dagar sen, nu väntar jag Y"). Men tills dess..
2015-06-18,18:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-06-18,18:29 av {2} confused....)
Inlägg: #5
RE: Bete sig efter sex?
Dom flesta kks jag haft har jag tagit det väldigt passivt även om jag hört av mig någon gång ibland efter vi legat , så det har varit bruden som fått jaga lite. Kanske så att hon hör av sig till mig 3/4 gg.

Dom gånger jag har fortsatt jaga efter knull så har det skitigt sig. Om jag är dålig på att jaga, haft otur eller om det är bästa taktiken vet jag inte. Men har iaf funkat bäst för mig att vara relativt passiv.


Typ låta bruden sköta dödsnacket och kontakten mellan träffar och själv vara mer aktiv och ta initiativet att börja prata / styra upp träff när man vill träffas.

Exempel, du knullar henne söndsg sen vet du att du kommer vara upptagen hela veckan och nästa gång du har möjlighet att ses är lördagen. Hör då inte av dig måndag, onsdag, torsdag och lördag och kontakta var och varannan dag, eventuellt försök planera träff redan på tirsdag typ "ledig lördag ska vi ses igen då?? "

Utan var passiv med kontakt och hör av dig först fredag eller lördag "tjaa läget händer i helgen? " på fredag/lördag. Eventuellt kan du höra av dig en gång mellan träffarna, typ onsdagen men då med random casual prat och allmänt flirtande, försök inte boka / planera träff flera dagar i förväg.


Självklart så om hon tar initiativ att skriva flera dagar i veckan mellan träffen så svarar du, men starta inte massa konvos och öppna henne var och varannan dag så du får jagar rollen.

Liknande har nog faktiskt iprincip alla kks eller brudar som jag fått vilja mer än kk sett ut när jag tänker tillbaka lite.
2015-06-18,18:49,
Inlägg: #6
RE: Bete sig efter sex?
(2015-06-18,18:22)confused... Skrev: Dom flesta kks jag haft har jag tagit det väldigt passivt även om jag hört av mig någon gång ibland efter vi legat , så det har varit bruden som fått jaga lite. Kanske så att hon hör av sig till mig 3/4 gg.

Dom gånger jag har fortsatt jaga efter knull så har det skitigt sig. Om jag är dålig på att jaga, haft otur eller om det är bästa taktiken vet jag inte. Men har iaf funkat bäst för mig att vara relativt passiv.


Typ låta bruden sköta dödsnacket och kontakten mellan träffar och själv vara mer aktiv och ta initiativet att börja prata / styra upp träff när man vill träffas.

Exempel, du knullar henne söndsg sen vet du att du kommer vara upptagen hela veckan och nästa gång du har möjlighet att ses är lördagen. Hör då inte av dig måndag, onsdag, torsdag och lördag och kontakta var och varannan dag, eventuellt försök planera träff redan på tirsdag typ "ledig lördag ska vi ses igen då?? "

Utan var passiv med kontakt och hör av dig först fredag eller lördag "tjaa läget händer i helgen? " på fredag/lördag. Eventuellt kan du höra av dig en gång mellan träffarna, typ onsdagen men då med random casual prat och allmänt flirtande, försök inte boka / planera träff flera dagar i förväg.


Självklart så om hon tar initiativ att skriva flera dagar i veckan mellan träffen så svarar du, men starta inte massa konvos och öppna henne var och varannan dag så du får jagar rollen.

Liknande har nog faktiskt iprincip alla kks eller brudar som jag fått vilja mer än kk sett ut när jag tänker tillbaka lite.

Misstänkte detta, dumt att man hörde av sig så tidigt..
Får väl ligga lite lågt nu, men detta är en tjej som inte tar så mycket initiativ och jag blir mer "rädd" att det ska skita sig om man ska låta henne kontakta mig 3/4 gånger. Men kalibrera det rätt antar jag, thanks.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd Champagne 23 9,573 2016-01-01,11:52
Senaste inlägg:: bcude
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,249 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Efter första träffen! Parafras 0 951 2015-05-05,18:12
Senaste inlägg:: Parafras
  mår piss efter att ha blivit spolad grovt sca 8 4,004 2014-03-30,00:03
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}