LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
2015-07-21,22:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-07-21,22:24 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #1
Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
Tänkte här vi kunde samla det vi vet om utvecklingen av Pua communityn, det är ju trotts allt lite historia. Också diskutera vart vi är idag, och vart det är påväg.

Pallar inte skriva allt jag vet så tänkte vi tar en bit i taget.

Det som är aktuellt är ju att skiten seriöst håller på att dö ut? Ett tag var det ju hype 110 men nu är ju faen swesed stendött, C-r likaså, detta forum börjar också bli gay. Så, vad är det som händer?

Nu är det så att jag själv inte postar så mycket heller, där kan man använda sig själv som referens, varför inte? Känner du igen dig, berätta vad som får dig att tappa intresset för detta?

För mig har mkt handlat om att det eg är annat som intresserar mig även om jag faktiskt är ute och härjar med jämna mellanrum, egentligen är det att boosta sin maskulinitet och öppna sina vyer från the Matrix som är mitt främsta mål där Pu är en del av det. Tycker det är lite för lite fokus på det.
Också att bygga sitt liv, typ generellt, tjäna dough, göra bizniz, bli en ägare i samhället, inte så mycket fokus på sådant.

Förmodligen så drar väl många runkare till internet, eller så har de insett att de inte behöver nått jävla game utan bara kan festa och leka lite alpha, eller så tröttnar folk helt enkelt.
En intressant utveckling jag ser internationellt är iaf att det kommer upp predikare om just maskulinitet, testosteron etc, förr var det ju typ bara Gunwitch som ens nämnde det.

Så två frågor, dels, vilken utvecklingsfas är vi just nu inom detta, är det så att brudraggande är 2000tal och det nu är annat som gäller?
Behövs annat för att liva upp this place? Hur anpassas detta till naturens gång?

Det är inte den starkaste arten som överlever, det är den som bäst anpassar sig till förändring.

Hoppas det inte vart alltför osammanhängande text och att budskapet når fram
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-07-21,22:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-07-21,22:49 av {2} Parafras.)
Inlägg: #2
RE: Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
Anledningen till att just JAG inte postar så mycket i andras frågor, vilket jag tänkt jag ska börja med, är för att jag helt enkelt inte ser mig själv som "tillräckligt bra". Andra kan svara bättre än mig.

"Nedgången" för sådana här communityn kan väl skyllas på tinder och badoo? På allvar. Behövs ju inte längre att man lär sig VÅGA gå fram och prata med en tjej på krogen, finns andra alternativ.

Edit:
En chatt hade varit guld värt eller något rum i en chattklient?
2015-07-22,01:31,
Inlägg: #3
RE: Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
Problemet har dels med att forum som kommunikationsväg är rätt dött och saknar 2010-talet totalt.

Dels så har vi myriaden av dejtingappar online. Även uteställen har märkt minskning av folk.

Sen så är det rätt gay att va noob på brudar.
2015-07-22,02:20,
Inlägg: #4
RE: Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
Damn dude, det där var spot on.

För att ta mig själv som exempel: träffade på "pua" för typ 4 år sen. Var egentligen bara rätt "aktiv" så i kanske ett halvår, sen nöjde jag mig med mina resultat och efter det har det mer vart "natural game" vilket jag insett lett till ett sämre jag, fast mer äkta på något sätt. Nu blir det mer att jag försöker hitta mig själv och vart jag passar in, värderingar, vem jag är, vad man ska jobba med osv. Brudar blir lite prio #2 även om det fortfarande är hög prio, men man finner liksom inte orken. Jag har alltid varit en periodare och det är svårt att hitta något engagemang.

Jag börjar ifrågasätta mina egna poster här, om det inte bara är för att feeda mitt ego, den del av mig som jag sakta börjar lära mig att man kotnrolleras av. Vad får jag egentligen ut? jag tycker det kan vara sunt o komma in här, ärligt talat mest för att folket känns så jävla soft. Utan att man känner er alls irl, så märker man på hur folk skriver, tex TS text med stycket om The Matrix, fick en liten chock för jag har själv dragit den paralellen så många ggr.

Kort o gott helt enkelt soft folk med rätt inställning till livet, om än en aning elitistiskt. Men ett slags bra tänk, "genustänk" kanske tom? haha..

Nu sitter jag här i vanlig ordning och känner att jag flummat iväg i texten, efter man rökt sin godnatting och börjar ifrågasätta mig själv och då känner jag ett behov av att gå in här. Men i övrigt rent hela den här pua grejen med att lära sig bokexempel, idk. Det känns oäkta för mig även om det känns som att det ligger mkt i det, därför jag fortfarande hänger här en del. Men man sollar bort det som är överkurs osv. Jag tror det är det som gör att pua dör ut är att folk idag börjar få mer common sense med att ragga. "The game" var bara början, fan kids idag tränar ju på gymmet från dom är 15.

Skitflummig text säkert men skrev som jag tänkte bara Big Grin
2015-07-22,06:38,
Inlägg: #5
RE: Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=3297
2015-07-27,01:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-07-27,01:05 av {2} ångest101.)
Inlägg: #6
RE: Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
En CL-kryssning borde vi lägga krut på. Då jävlar blir det fart & snack på forumet i flera år efter!! Sen stannar vi i Riga och går på strippklubb

Kryssning! Ingen kommer orka fixa en träff ju, men alla kan ju vara gris på en båt istället, det krävs inget game heller.på kryssningar då alla är kåta och våta "tja kåt?" typ

2015-07-27,04:31,
Inlägg: #7
RE: Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
haha Big Grin griskryssning är värt
2015-07-27,04:42,
Inlägg: #8
RE: Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
(2015-07-27,04:31)Willson Skrev: haha Big Grin griskryssning är värt

Hade varit kul!

2016-02-02,21:30,
Inlägg: #9
RE: Utvecklingen av Pua communityn, vår samlade kunskap, och vart är communityn nu?
Bra tråd Svamp .

Ber Om ursäkt att jag misstolkade din tidigare kommentar, jag var för hastig att dömma.

Nu vet jag lite mer och ser att du verkar absolut vara en fin människa.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vart Gejmar man i Stockholm? mchammer 4 1,884 2016-08-01,12:08
Senaste inlägg:: mchammer
  Dagens tjejer i vårt samhälle Sex Intelligence 19 10,552 2014-04-09,19:01
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Brad@RSD Samlade artiklar. TobiasK 44 22,509 2012-12-15,16:20
Senaste inlägg:: TobiasK
  Ozzie@RSD Samlade artiklar TobiasK 37 13,208 2012-12-12,22:42
Senaste inlägg:: TobiasK
  Tyler durden@RSD samlade artiklar. TobiasK 7 3,091 2012-12-12,22:11
Senaste inlägg:: TobiasK
  Alex@RSD samlade artiklar TobiasK 50 20,815 2012-12-12,03:05
Senaste inlägg:: TobiasK
  Vart man plockar upp sina brudar Set Theory 8 2,925 2012-09-15,12:32
Senaste inlägg:: Mössan
  Vart tog friheten vägen? Mössan 6 1,811 2012-04-14,06:35
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Värt å skaffa Bigbrother 24/7? Mössan 57 20,907 2012-03-15,22:57
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}