LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
2012-03-04,21:10,
Inlägg: #1
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
läste nyss denna tråd på FB
https://www.flashback.org/t1811150

Fast mitt problem (om man nu ska kalla det så) är inte att jag känner mig objektifierat, men jag går nästan igång på det. Frågan är bara hur man eskalerar ifrån denna situation, då jag själv tror att detta är en sorts invit till att hon vill ha i sig. Vad tror ni? Hur eskalerar ni? Berätta om era erfarenheter och teorier, tips bla bla os.v os.v
2012-03-04,21:28,
Inlägg: #2
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
hahahah "ha i sig". Från orten ? Big Grin

ang ditt påstående så har jag ingen aning. Hände mig igår. Tyckte också de va nice men hon drog direkt. Allt beror väl på från situation till situation. Dra upp ett scenario?
2012-03-04,21:43,
Inlägg: #3
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Jag har inga erfarenheter bland detta men what about bli as lack? Överdriv. Kör feminist andan fast för grabbar.

typ

" VEM TROR DU ATT DU ÄR SOM TAR PÅ MIN RUMPA? DITT PERVERSA SVIN. FÅR DU INGETING IKVÄLL ELLER? "

Alt. lägg till en bitchslap.

Bara tankar, blir intressant att se vad andra har för idéer.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-04,21:49,
Inlägg: #4
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Jag brukar nypa henne i bröstvårtan tbx Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-03-04,23:34,
Inlägg: #5
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Kollar bakom mig, halvcocky smile, tar tag i hennes hand or whatever och kör på. Är väl egentligen inte svårare än så.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-05,00:57,
Inlägg: #6
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Öppet mål ju, tydligare blir det inte. Det som funkat bäst för mig är att inte säga någonting, bara titta på henne med halvcocky smile som Silent sa. Håll ögonkontakt och ta tag i hennes händer o dra in henne.

Sen finns det ju det hysteriskt roliga fenomenet tjejer som inte riktigt vågar nypa/kladda men som ändå ALLTID är bakom en eller i närheten och "råkar" stryka sig emot en och krocka ihop lite lätt, hela tiden, om och om igen.
2012-03-05,01:06,
Inlägg: #7
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Jag har alltid sett på det som att de inte vågar prata och inte kommer på något annat än att nypa/spanka än. Skitsamma om det är så eller inte för med det mindsetet har det fungerat alldeles utmärkt att göra samma sak tillbaka och bara köra som vanligt från där.

Det har hänt flera gånger på dansgolvet och då har jag gjort precis samma sak. Spankat tillbaka, de låtsas bli chockade/skrattar till/whatever och sen bara kört på min grej. öÖonkontakt och ett halvcockey smile är typ det enda som behövs i en sån situation.

Och som Carnivore säger är det egentligen samma sak som när tjejerna dansar närmare och det helt plötsligt blir "lite trångt" så de nuddar en/krockar med en etc. Bara köra på samma grej där så går det hem.
2012-03-05,01:15,
Inlägg: #8
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Det är en invite. Kontra genom att nypa tillbaka alternativt klämma dom på brösten.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-05,15:29,
Inlägg: #9
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
yes, kan bli lite push/pull action från hennes sida ocskå; så drar hon iväg och börjar pilla på dig sen igen/puttar bort dig retfullt så ge henne inte henne hela din attention utan låt henne jobba för den.
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS
2012-03-05,21:22,
Inlägg: #10
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Senast jag var ute så smög det upp en 30+ kvinna snett bakifrån när jag stod och röjde på dansgolvet och klappade mig på magen (typ som man klappar en hund).
Fattade ingenting, blev rätt ställd och hon försvann därifrån rätt snabbt.

Kvällens wtf! XD
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-05,22:18,
Inlägg: #11
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Det verkar vara en invite. Men också ett test för att se hur du reagerar. Typ 'blir han fett excited?= ja= det händer inte honom ofta...'
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-11,20:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-11,20:30 av {2} devil.)
Inlägg: #12
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Hände mig igår senast, ja vände mig om och skrek ett lekfullt "HEY! inte röra" samtidigt som ja pekade på henne och log, hon smileade riktigt busigt.

eskalera hade ja gjort genom att gå fram, ta tag i henne o säga typ "hey, du kan inte bara taffsa sådär" samtidigt som ja har båda mina händer på hennes axlar, står riktigt nära, små ler och stirrar in i hennes ögon och skapar extremt sexuell spänning. känns det rätt skulle ja även gått in för strul.
i vilket fall som helst hade ja eskalerat jävligt snabbt och jävligt hårt.

har gjort liknande saker innan så man kan väll säga att den e tested and approved. Känner ni att ja snackar skit så gör ni det bara inte Smile
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-12-11,12:53,
Inlägg: #13
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Hände i helgen när jag var ute, någon/ några brudar som tydligen tyckte de va kul..

Problemet vara bara att de va borta när jag vände mig om.. Hände säkert fem-sex gånger.. Ville de bara jävlas med mig eller ?




FÖRSTA POSTEN <3
2012-12-11,14:28,
Inlägg: #14
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
Schlinus Skrev:Hände i helgen när jag var ute, någon/ några brudar som tydligen tyckte de va kul..

Problemet vara bara att de va borta när jag vände mig om.. Hände säkert fem-sex gånger.. Ville de bara jävlas med mig eller ?




FÖRSTA POSTEN <3



Det där har hänt mig många gånger, vissa gånger har det varit omöjligt att avgöra vem som gjort det.
Senast det inträffade så konfronterade jag tjejen och då svarade hon med en komplimang om min röv.
Dessvärre var hon för otränad för min smak..


Har faktiskt testat att göra liknande saker själv, och det bara för att få tjejer att rikta sin uppmärksamhet mot mig samtidigt som jag raggat på en annan tjej.
Anledningen varför jag gjorde detta var för,
1. Det var kul.
2. ville testa att se resultatet på tjejen jag raggade på, tanken var att hon skulle uppfatta mig som attraktiv. Nu vet jag tyvärr inte om detta hade någon inverkan, men det sabbade inte nåt iaf... :-P
2012-12-11,15:51,
Inlägg: #15
Brudar som nyper en på röven på dansgolvet
tcepser Skrev:Det där har hänt mig många gånger, vissa gånger har det varit omöjligt att avgöra vem som gjort det.
Senast det inträffade så konfronterade jag tjejen och då svarade hon med en komplimang om min röv.
Dessvärre var hon för otränad för min smak..


Har faktiskt testat att göra liknande saker själv, och det bara för att få tjejer att rikta sin uppmärksamhet mot mig samtidigt som jag raggat på en annan tjej.
Anledningen varför jag gjorde detta var för,
1. Det var kul.
2. ville testa att se resultatet på tjejen jag raggade på, tanken var att hon skulle uppfatta mig som attraktiv. Nu vet jag tyvärr inte om detta hade någon inverkan, men det sabbade inte nåt iaf... :-P

Om man skulle vända sig om och köra en skogsturken " VVEM VARE, SÄG VEM DE FAKING VAR"


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Brudar som flackar med blicken? sjoggaa 8 5,335 2016-09-04,15:58
Senaste inlägg:: bcude
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,634 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Ragga på brudar på jobbet swagger 2 1,404 2015-12-20,12:43
Senaste inlägg:: vladimir87
  Hur träffade ni alla brudar Powerwolf 1 1,403 2015-03-06,07:20
Senaste inlägg:: Nalirot
  How to: blyga brudar?! Nystart 10 3,725 2014-01-07,22:17
Senaste inlägg:: Ballin
  När man träffar brudar vid sidan av krogen sjoggaa 8 3,655 2013-10-05,19:31
Senaste inlägg:: russel
  Brudar går och blir kär i mig, hur vanligt? sjoggaa 9 3,549 2013-04-29,16:19
Senaste inlägg:: devil
  Return of Kings angående svenska brudar och att ragga i Sverige Whynot 20 7,917 2013-02-15,00:37
Senaste inlägg:: Whynot
  Tips på filmer som gör brudar kåta. illdan 10 3,796 2012-12-04,17:51
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Snacka med brudar pårökt? Avager 6 2,463 2012-11-27,22:21
Senaste inlägg:: illdan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}