LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur går man vidare efter nummer...
2015-11-22,10:03,
Inlägg: #1
Hur går man vidare efter nummer...
Va ute i lördags, med Bruno och gänget. Grym fucking kväll!! Lyckades få nummer av en brud... har inte ringt än...
tänkte på... ska man förvänta sig att hon vet vem jag är när man ringer?
vet ju att man ska "ta förgivet" mycket och så såklart, inte be om ursäkt o shit... men tänkte när man väl ringer.... Hon frågade ju vad jag hette och så, borde ju betyda att hon skrev ner mitt namn med numret men om man ändå ska säga något i stil med "minns du mig?" eller typ "det är killen som gick fram till dig vid blackjack bordet i lördags" typ.... dunno

tänkte också på... ehm...
måste man styra upp något när man ringer?
va typ värsta "alfa male" och leda konversationen och isåfall hur gör mena det på bästa sätt typ....

tack för stödet!!
"Steel your mind holmes"
2015-11-22,12:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-22,12:21 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2
RE: Hur går man vidare efter nummer...
(2015-11-22,10:03)Steel Skrev: Va ute i lördags, med Bruno och gänget. Grym fucking kväll!! Lyckades få nummer av en brud... har inte ringt än...
tänkte på... ska man förvänta sig att hon vet vem jag är när man ringer?
vet ju att man ska "ta förgivet" mycket och så såklart, inte be om ursäkt o shit... men tänkte när man väl ringer.... Hon frågade ju vad jag hette och så, borde ju betyda att hon skrev ner mitt namn med numret men om man ändå ska säga något i stil med "minns du mig?" eller typ "det är killen som gick fram till dig vid blackjack bordet i lördags" typ.... dunno

tänkte också på... ehm...
måste man styra upp något när man ringer?
va typ värsta "alfa male" och leda konversationen och isåfall hur gör mena det på bästa sätt typ....

tack för stödet!!

Syftet med att du tog numret var väl att du ville träffa henne igen, så känns lite konstigt att ringa upp och inte styra något. Om hon väl svarar känns det dumt att inte ta chansen helt enkelt. Du kanske inte får en till Smile

2015-11-22,13:17,
Inlägg: #3
RE: Hur går man vidare efter nummer...
(2015-11-22,12:19)ångest101 Skrev: Syftet med att du tog numret var väl att du ville träffa henne igen, så känns lite konstigt att ringa upp och inte styra något. Om hon väl svarar känns det dumt att inte ta chansen helt enkelt. Du kanske inte får en till Smile

ja vet ja vet.... grejjen är den att. Jag kommer inte ha tid förrän typ nästnästa vecka liksom! fattaru Tongue
nästa helg ska jag på en stor fest (familj) och lär gå ut med kusinerna osv, brukar använda de som wingwoman ofta Tongue och under veckan jobbar man o shit, d e d...
klart att jag Vill! träffa henne igen, men ofta man ska ringa o ba
"jo men hej! Du vet jag från solidarietet.... blablabla... du ska vi ses om typ... 1år eller!" hahaha nej men, överdriver, men du fattar ;P
"Steel your mind holmes"
2015-11-22,15:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-22,15:31 av {2} ångest101.)
Inlägg: #4
RE: Hur går man vidare efter nummer...
(2015-11-22,13:17)Steel Skrev: ja vet ja vet.... grejjen är den att. Jag kommer inte ha tid förrän typ nästnästa vecka liksom! fattaru Tongue
nästa helg ska jag på en stor fest (familj) och lär gå ut med kusinerna osv, brukar använda de som wingwoman ofta Tongue och under veckan jobbar man o shit, d e d...
klart att jag Vill! träffa henne igen, men ofta man ska ringa o ba
"jo men hej! Du vet jag från solidarietet.... blablabla... du ska vi ses om typ... 1år eller!" hahaha nej men, överdriver, men du fattar ;P

En vecka går så otroligt fort. Hade satsat på att ringa iaf och ge alternativ när du kan (så fort det går)

Annars rinner det nog tyvärr ut i sanden. Go fot it now Cool

2015-11-23,13:24,
Inlägg: #5
RE: Hur går man vidare efter nummer...
Ringde!
men hon svarade inte Tongue
provar messa under veckan Smile

thx man!
"Steel your mind holmes"
2015-11-26,18:54,
Inlägg: #6
RE: Hur går man vidare efter nummer...
Provade messa henne och fick svar, läste och gick på något jag hittade online, minns inte nu vart jag hittade det eller vem som skrivit det, sparade bara texten då men. Konversationen lyder:

Steel: "Jag tänkte just på dig :-) ... Du MÅSTE släppa MIG! :-O
bruden: Va?
Steel: "Jag åt precis något helt galet, och på något sjukt sätt fick det mig att tänka på DIG! :-p hur e läget? :-)"
bruden: "förlåt men vem är det som skriver? Smile"

vad svarar jag på det?
"Steel your mind holmes"
2015-12-10,03:14,
Inlägg: #7
RE: Hur går man vidare efter nummer...
Sms:a något töntigt eller tyket samma kväll / natt.

Ringa dagen efter eller dagen därpå.


Förutsatt att du lämnade något slags intryck (brukar sällan göra det om ni inte hade en riktigt djup konversation eller sexuell spänning), så skulle jag säga snacka som vanligt, kanske att du retas lite eller ställer ledande frågor.

Jag brukar av princip inte ta nummer av brudar jag inte åtminstone smakat lite på.
2016-01-05,11:51,
Inlägg: #8
RE: Hur går man vidare efter nummer...
Ska ta en titt! Thx!
"Steel your mind holmes"


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Att få nummer. Betyder det någonting egentligen? ångest101 21 16,257 2017-11-30,05:40
Senaste inlägg:: Neironvps
  Day 2 efter krogpull meffalol 14 8,619 2013-11-13,13:26
Senaste inlägg:: Schlinus
  Hur hör man av sig efter uppehåll? Syltburken 3 2,340 2013-11-12,12:05
Senaste inlägg:: trollface
  Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena? meffalol 14 8,866 2013-10-31,22:14
Senaste inlägg:: meffalol
  Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! Mindful 6 4,243 2013-10-17,15:50
Senaste inlägg:: Mindful
Question Ska man tona ner gejm efter ett ligg? Entreprenören 16 9,677 2013-09-17,23:09
Senaste inlägg:: confused...
  Komplimanter på sms från nummer man just tagit. Spade 2 1,659 2012-07-21,12:33
Senaste inlägg:: Poiuert
  Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? Insecureboy 2 1,116 2012-04-02,00:05
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}