LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
On and off brud - requesting inspiration
2012-03-06,01:53,
Inlägg: #1
On and off brud - requesting inspiration
Ok så detta är scenariot:

Midsommar 2010 träffade jag en brud på en hemmafest. Inget hände ALLS mellan oss där men det är en del av storyn så there you go. Sen träffades vi ute för ganska exakt ett år sedan, hade rakat av mig mitt långa hår och mitt skägg, såg mer klassiskt manlig ut (och hade kommit mkt längre i min utveckling), fick höra att hon gillade vad hon såg, fick dessutom upp ögonen för hur sjukt snygg hon faktiskt ÄR, vi hånglade men p.g.a att jag kände mig trött och jag inte vågade lita på att vi skulle dra hem tillsammans när det väl blev dags drog jag hem innan hon gjorde. Vi bytte nr och facebook men då jag kände mig ovärdig en sån vacker kvinna (MYCKET har förändrats sen dess lol) blev jag nervös och tryhard och det gick riktigt dåligt, blev ingen day 2 och sen gick det utför. Minns inte exakt hur det gick men jag jagade konstant några gånger då och då med vecko eller månadsintervall tills nån gång på sommaren då jag lessnade helt och sket i det, nevermind ungefär. Det återkommande mönstret var att hon inte svarade ibland och när hon väl svarade lyckades jag aldrig styra skiten till en day 2 då jag ständigt blev nervös och rädd att fucka upp det/andra anledningar.

Här är värt att poängtera att hon fortsätter visa intresse, hon var aldrig KALL när hon svarade utan receptiv, hon likear foton på mig på facebook etc och ger övriga signaler att hon ÄR into me. Problemet är bara att hon är så jevla flakeig av naturen och jag har sjukt svårt att styra något på det viset. Vi skulle ses nån gång i september med men det sket sig för hon inte hade pengar på mobilen, eller nåt. Anyway, det som hänt på senaste tiden är detta:

Har ju slutat med ronken och bläddrade in på hennes sida nån gång för ett par veckor sedan, såg en bild på henne och FY FAN vad fin hon är. Blir ABSOLUT inte hotad nu, VET att jag är värdig även en så het tjej och att hon hade älskat att ligga med mig, men orkade samtidigt inte börja styra så sjukt mycket när det var så flakeigt senast, om ni hajar. Hon är aldrig online på facebookchatten och om jag mindes rätt hade jag antagligen helt fel nummer till henne, så skickade följande på facebook:

Jag: jeezus fuck kvinna, såg precis en av dina bilder från typ nyår. helt sjukt va het du är, vi måste ses snart

Gick en vecka ungefär, inget svar. Happ, hon är fortfarande dissig/busy av sig, whatever, då pallar jag inte tänkte jag. Men sen vaknade jag på lördagen med detta svaret:

Hon: Klart vi kan är singel nu så Wink

WIEE GAME ON typ, samtidigt meh, RÄTT dålig stil att ta så lång tid på sig att svara. Dessutom rätt jobbigt att ragga på nån i typ minimessages en vecka apart. Men ja, nothing to lose tänker jag, skickar följande:

Jag: Haha bra Wink kom hit på måndag kväll då så ska jag smiska dig på rock band o bjuda på glass

Pretty lame, I know. Och inget svar. Ok, fuck it dårå, whatever, ovärt. Helt ärligt, det funkar inte att dra upp skiten på facebook, eller jag är iaf inte skicklig nog för det, särskilt när det tar sån tid. MEN så träffar jag henne ute nu i lördags en snabbis på busshållplatsen.

Hon: Det är ju du!
Jag: Ah hej
*kram*
Jag är riktigt low energi men riktigt säker i mig själv medan vi pratar, basically. Hade inte kommit igång för kvällen men vet att jag var "manlig" eller w/e
Vi snackar lite, hennes polare vill dra med henne, hon stannar kvar men det är tidspress här. Hon håller i nån plastmugg med dricka.
Jag: Jag får en slurk
Hon: Asså det är bara sprite
Jag: Ja? Jag är torr om läpparna
Hon: Men jag har fobi
Jag: Dude vi har hånglat, kom igen nu
får muggen, dricker, det är INTE sprite lol, typ vin eller nån annan sån grej
Jag: Detta är ju INTE sprite, fan va du ljuger!
Hon: Haha Wink *slår mig på bröstet*
Hon: Jag måste gå men du har mitt nr va?
Jag: Jag har ETT nummer, vette fan om det är det riktiga
Hon: Få se

Hon kollar, mumlar nåt om cp nummer, knappar in ett nytt (som var precis samma) och sen säger hon hejdå och springer efter sina vänner.

Ok, känns iaf basically som att bollen är i min gård igen. Detta är mitt problem: det är HELT FUCKING OMÖJLIGT att få tag i henne och initiera kontakt utan att random bumpa in i henne på stan känns det som. Alltså är det jag behöver hjälp med att styra en day 2 med henne som hon inte kommer flejka. Får jag bara hit henne blir resten lätt för hon VILL ligga, tror bara hon är en JÄVLIGT flakey typ av sig. What say you guys, förslag?

Och just to clarify: "skit i henne" är inte vad jag vill höra cuz thats basically vad jag gör. Bryr mig inte sådär fantastiskt, hon är inte the one, behöver inte nexta, men vad kan jag göra för att FÅ HENNE? Det är det jag vill ha förslag på. THX!<3
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-07,17:28,
Inlägg: #2
On and off brud - requesting inspiration
Ye, bära eller brista på denna bara.

Inget hard-to-get skit or whatever, såklart.

Mer smsa "WAKE UP, jesus fucking christ hur jävla svårt ska det vara att styra upp med dig din mupp? Du är het, jag vill sniffa i ditt armveck, lets make this happen, ha dock i åtanke att jag kommer gå efter dina läppar väldigt snabbt."

Se om du får svar,
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-07,18:45,
Inlägg: #3
On and off brud - requesting inspiration
Låter faktiskt jävligt vettigt. Tack!
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-08,09:42,
Inlägg: #4
On and off brud - requesting inspiration
FOLLOW UP på denna Smile
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-10,16:41,
Inlägg: #5
On and off brud - requesting inspiration
Tror inte det blir nåt - tyvärr. Skickade meddelandet och inte fått nåt svar än, as usual, och vet inte om jag orkar styra nåt även om jag FÅR ett svar nu, sjukt drygt sätt att bete sig. =) Men träffar jag henne ute nån gång får ni säkert en update då...
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,573 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,250 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,596 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,203 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,745 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,765 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Brud med pojkvän JohnDoe 14 5,474 2013-07-10,15:20
Senaste inlägg:: russel
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,664 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. vinividivici 8 3,385 2013-04-21,00:41
Senaste inlägg:: vinividivici
  Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa? Nooblet 17 6,692 2012-12-25,17:53
Senaste inlägg:: Nooblet

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}