LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Träffa denna dam?
2016-03-11,17:31,
Inlägg: #1
Träffa denna dam?
Tjo,


Jag träffade en tjej för drygt ett år sedan som det senare inte blev något med. Vi har inte direkt haft någon kontakt, hon drog på utbytestermin och så gjorde jag men nu har vi gått in i varandra några gånger när vi har varit ute.

Vi har inte direkt snackat utan mer "formellt" tja hur är läget och sådant. Jag har märker att hon rodnar när vi ses och jag blir också nervös om sanningen ska fram. När hon är full så blir hon mer framåt dock och någon gång sade hon att vi borde ta en promenad någon kväll.

Jag smsade henne för någon vecka sedan och frågade om hon ville hitta på något den helgen men hon var upptagen. Sedan har vi inte haft så mycket kontakt mer än över snapchat och då svarar hon i princip alltid på mina snaps så någon gång ändrade jag "taktik" och skickade en snap att jag skulle ta en sväng sedan och att hon kunde haka på (dvs mina planer var inte beroende på henne) och hon svarade genast absolut med en glad selfie, dock så fastnade hon i skolarbete sedan.

Nu låter det som att jag blir dissad men samtidigt märker jag att det finns ett intresse från hennes sida (om inte känslor iaf ett intresse att ses) och det märker jag rent subtilt. Saken är den att hon är väldigt blyg tjej och kommer inte föra saker och ting framåt om inte jag gör det men jag vill inte verka för på heller och då tar det stopp liksom.

Hur tycker ni jag ska agera? Bör jag fråga om hennes planer ikväll igen? Eller kanske avvakta tills vi möts naturligt nästa gång och då ta för mig lite mer?
2016-03-12,13:16,
Inlägg: #2
RE: Träffa denna dam?
Okey Toledo tack för din input. Jag gjorde hörde inte av mig igår för jag tror att hon skulle ut men skickade en snap idag och frågade om planer ikväll varpå hon svarar glatt att hon ska kolla mello med sina vänner ikväll. Det är ju egentligen inte en flake iom att hon redan hade planer så att säga?

Men men, nu får jag ta för mig mer när jag träffar henne ute nästa gång.

Jag har innan inte gjort det utan istället agerat "undvikande" där jag har befogat det för mig själv med att "jag lär gå in i henne en annan gång". Detta har självklart grundat sig i en rädsla att interaktionen ska bli fel och då har jag blivit obekväm.
2016-03-12,20:08,
Inlägg: #3
RE: Träffa denna dam?
(2016-03-12,15:29)Toledo Skrev: Det är inte en flake då du inte frågade om hon ville ses utan vad hon skulle göra.

Ja det är garanterat 10x bättre att styra upp när ni ses ute. Be a man.

Ja pikade lite på att de skulle kolla schlager på skämt och fick ett skratt tillbaka och sedan skrev jag "have fun Smile vi tar en sväng nästa vecka!" men fick aldrig något svar där.

Ångrar nästan lite att jag skrev så men struntsamma. Försöker att ta för mig mer framöver face to face då!
2016-03-15,21:09,
Inlägg: #4
RE: Träffa denna dam?
Jag skulle faktiskt kunna säga att du inte skulle behöva lämna det så öppet som du gör det för henne, istället för att fråga om hon vill ses eller så kanske du skall testa med att bara vara rakt på sak.

Typ så här, vet du vad du skall göra på lördag? du skall ut och ha det roligt och dricka några öl/drinkar med mig!

Då tycker jag att du visar att du är en person som vet vad han vill och framhäver en dominans.
Skulle hon då komma med en ursäkt, skit i henne ett längre tag igen och låt henne vissa att hon investerar en tanke på att ni skall hitta på något.
Keep it up!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Träffa en feminist Fuckzoned 7 3,278 2014-09-12,20:36
Senaste inlägg:: Dean
  Hur är denna killes beteende? Chill? tay 61 39,161 2014-03-23,19:24
Senaste inlägg:: tay
  NY SOM GAMMAL, CHECK OUT - Hittade denna E-bok bl.a PUA-skada Stake 3 1,700 2013-01-22,10:26
Senaste inlägg:: Dirty-Dog
  Hatten av för denna snubben Beerpong 18 6,721 2012-10-23,11:57
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Hur fan tar jag mig ur denna flunk? Jens 20 7,498 2012-10-21,12:01
Senaste inlägg:: Bollgrodan
  HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama Evilvalle 12 3,907 2012-06-28,13:24
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}