LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
2017-06-21,00:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-06-21,01:00 av {2} villframåt.)
Inlägg: #1
Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Hej! Joinade forumet precis för jag behöver råd och vägledning på hur jag ska gå till väga.

Allt började med att jag matchar med en tjej på Badoo för ett år sen, vi skriver i nästan en månad innan vi ses (ja jag vet lol) och vi har sex första gången vi ses. Vi fortsätter skriva varje dag, hon är mer något mer investerad än vad jag är på våra meddelanden (asså hon skickar fler än jag skickar till henne).

Vi ses två gånger till och har sex och skriver varje dag och allt är bra. Sen efter sista dejten blir hon kall på text och svarar inte alla lika ofta. Här vet jag i efterhand att jag gjorde misstaget att skriva till henne ändå, även om jag tog det någorlunda kallt och väntade ett par dagar med att skriva, men hon svarade ändå inte.
Det var då allt bara gjorde ont och blev skitsårad, insåg att jag hade stora känslor för henne när hon började dissa och jag inte hade henne längre.
Jag chansade en sista gång och frågade om hon ville ses men hon sa att hon inte ville ses mer för att vi var för olika (vilket till viss del var sant, hon var mer rocktjej medan jag var "vanlig" eller vad man ska säga). Fast vi hade bra personkemi, hängde flera timmar när vi sågs och hade sex säkert 15 ggr och skrattade osv, hon gav mig fett mycket komplimanger om min kropp och utseende. Kanske jag som läste vår personkemi fel, men känns ändå inte så.

Iallafall, jag slutar höra av mig helt till henne efter detta fast jag är sårad och ledsen som fan, men sen typ fyra månader senare skriver hon och säger att hon såg mig igår på stan och det är sant för jag såg henne också men hade inte balls att gå fram xD. Hon frågar rakt ut om jag vill ligga och jag säger "ja, senare kan jag, men inte nu för är med en kompis" sen när jag hör av mig runt 20.00 är "klockan för mycket" säger hon. Okej skitsamma tänker jag och hör inte av mig. Jag har fortfarande starka känslor för henne i detta läge, men ligger med andra och såvidare men kan fan inte komma över henne.

Sen nu sprang jag in i henne för ett par veckor sen i stan och vi snackade lite snabbt bara, så hör hon av sig på sms efter vi skiljts åt och kallar mig söt, jag svarar nått i stil med" tackSmile" och konversationen dör.

En vecka senare skriver hon out of the blue och frågar om jag vill ses, jag svarar att jag är upptagen med jobbet och konversationen dör. (Borde väl lagt ut en hake här misstänker jag, men men).

Sen förra veckan tänkte jag fuck it, jag frågar om hon vill ses och hänga, hon säger att hon inte kan för hon ska bort två veckor till landstället. Jag svarar okej. Då skriver hon att hon rakt ut att hon vill ligga med mig igen.

Vad ska jag göra? Är fortfarande jäkligt kär i henne, inte lika ont som i början men tänker på henne varje dag. Jag ligger och träffar andra tjejer rätt mycket men ingen kan liksom få mig på falll som henne... vad ska jag göra? Hade ju gärna börjat ligga med henne igen, men vad ska jag skriva och hur?
Im a mess haha.
2017-06-21,07:14,
Inlägg: #2
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Ska bli intressant att följa denna tråd då jag kan relatera till trådskaparen och varit med om liknande saker själv.
2017-06-22,13:51,
Inlägg: #3
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Håller med Toledo här.
Fuck it up
Eller fuck her up

Vad jag förstår så suger eran relation din livsenergi just nu. Så man the fuck up. "Ja vi kan ses på Tisdag eller Torsdag kväll." om hon säger typ "torsdag" sen avbokar, dumpa.
Om hon säger nej är upptagen då, så väntar du till nästa gång hon vill ses. Då ger du henne typ samma alternativ. Dumpa om hon avbokar.

Glöm inte att det är okey och bli sårad och ledsen. Sånt händer i livet. Ibland får man käka grus, och det suger balle. Men använd dessa negativa känslor för att utvecklas, och för att undvika att hamna i samma skit igen.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2017-06-23,00:00,
Inlägg: #4
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Tack för era snabba svar, uppskattas stort!

Vi har inte hörts sen hon sa att hon ville ligga igen, ska avvakta nån vecka för har lite att stå i just nu, sen ska jag göra som du föreslog Schlinus.
2017-07-03,01:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-07-03,01:27 av {2} villframåt.)
Inlägg: #5
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Ska träffa henne i helgen (om ni nu tycker detta fortf är intressant) ^^
2017-07-03,17:33,
Inlägg: #6
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Gl gl. Hamna inte i några gamla vanor nu manno! Det kommer gå bra
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2017-07-03,20:43,
Inlägg: #7
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Vad ska ni göra på dejten?
2017-07-04,01:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-07-04,01:51 av {2} villframåt.)
Inlägg: #8
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Okej såhär, hon frågade om jag ville ses igår och jag sa att jag inte kan för jag är borta, men kmr hem torsdag kväll och jag hör av mig då.. Hon svarade okej i princip.
Så jag tänkte inte höra av mig förrens på fredag tidigast, så liten fråga nu; vilken dag är bäst att föreslå att ses (fre,lör,sön?) jag kan alla dagar egentligen men min värsta mardröm är att verka needy.

.
Tvbordet: hon ska komma till mig och jag ska knulla henne, det är liksom underförstått

Schlinus: nej ska verkligen föra mig helt normalt, som inget dåligt
Nånsin har hänt mellan oss. Och absolut inte säga något Needy överhuvudtaget
2017-07-04,06:56,
Inlägg: #9
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
(2017-07-04,01:44)villframåt Skrev: Okej såhär, hon frågade om jag ville ses igår och jag sa att jag inte kan för jag är borta, men kmr hem torsdag kväll och jag hör av mig då.. Hon svarade okej i princip.
Så jag tänkte inte höra av mig förrens på fredag tidigast, så liten fråga nu; vilken dag är bäst att föreslå att ses (fre,lör,sön?) jag kan alla dagar egentligen men min värsta mardröm är att verka needy.

.
Tvbordet: hon ska komma till mig och jag ska knulla henne, det är liksom underförstått

Schlinus: nej ska verkligen föra mig helt normalt, som inget dåligt
Nånsin har hänt mellan oss. Och absolut inte säga något Needy överhuvudtaget

Haha jo det är väl uppenbart men inleder ni med käk eller film eller vad är temat??
2017-07-04,14:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-07-04,14:27 av {2} villframåt.)
Inlägg: #10
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Ahaa. sätter på någon film, styr upp saft, sätter oss i soffan och snackar lite, Börjar smeka henne försiktgt på låret typ och sen eskalera Tongue
2017-07-04,23:39,
Inlägg: #11
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
(2017-07-04,14:21)villframåt Skrev: Ahaa. sätter på någon film, styr upp saft, sätter oss i soffan och snackar lite, Börjar smeka henne försiktgt på låret typ och sen eskalera Tongue

Jag rekommenderar, för din egen mentala hälsas skull, att du sätter på na och
sen aldrig mer tar kontakt med henne och bara ignorerar henne. Då blir det
du som får "sista ordet" så att säga i er "relation". Det kommer att vara
jobbigast för dig, för hon kan alltid hitta en ny hunk, men annars kommer du
bara att hamna i samma mentala rävfälla med samma jälva visa och skit...

Been there, done that, painful as fuck, but completely worth it! Wink
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-07-05,00:46, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-07-05,00:56 av {2} villframåt.)
Inlägg: #12
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Gillar din idé faktiskt. Om man kanske skulle avsluta när hon drar med att säga:jag vill träffa dig igen, sen råignorera henne på sms och dylikt.

Fast tror ni det funkar om jag gör så men sen faktiskt styr upp fler träffar? Vänder på makten liksom men ändå fortsätter träffa henne då och då?
2017-10-26,14:07,
Inlägg: #13
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
Extremt segt svar, men kan meddela att vi sågs på fyllan istället, låg med varandra, sen dagen efter ville hon inte ha någon fysisk kontakt överhuvudtaget, inte ens en hejdä kram, som om man var något otrevligt och äckligt lolz ^^ och vi har inte hörts mer. Så its over
2017-10-27,10:19,
Inlägg: #14
RE: Kär i henne, hon dumpade mig men börjar höra av sig ige
(2017-10-26,14:07)villframåt Skrev: Extremt segt svar, men kan meddela att vi sågs på fyllan istället, låg med varandra, sen dagen efter ville hon inte ha någon fysisk kontakt överhuvudtaget, inte ens en hejdä kram, som om man var något otrevligt och äckligt lolz ^^ och vi har inte hörts mer. Så its over

Nice! Då har du fått "avslut" med na.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,343 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  Vill få henne i säng! Steel 0 869 2017-01-02,02:02
Senaste inlägg:: Steel
  Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? kball 5 1,991 2016-07-03,14:34
Senaste inlägg:: kball
  Hur blir jag av med henne? haha 4 2,637 2015-05-03,19:53
Senaste inlägg:: haha
  Kan inte läsa henne bcude 4 2,961 2014-10-03,15:40
Senaste inlägg:: bcude
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,598 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe
  URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. vinividivici 8 3,350 2013-04-21,00:41
Senaste inlägg:: vinividivici
  tjej som ej svarar på sms hur uppföra sig om man träffar henne? Beerpong 8 3,049 2012-09-22,17:24
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}