LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game
2018-03-16,16:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2018-03-16,16:37 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #1
Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game
Todd dissar direct game som dåligt game. Det är "bra" för en nybörjare som är rädd för att visa intresse, men där tar det stopp.



Kommentarer? Håller ni med Todd? Missar han något? Tänkte ge min kommentar efter ni kommenterat.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2018-03-17,18:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2018-03-17,19:36 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #2
RE: Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game
Kollat igenom hela klippet och här är mitt svar på det hela:

Tycker Todd har mycket bra att säga och det var ett bra klipp.

Min syn på det hela och vad jag tror så är det att folk som är dåliga med tjejer tänker generellt alldeles för mycket.
Har man ett bra självförtroende och är trygg i sig själv så vet man precis vad man ska göra i varje situation, då behöver man aldrig fundera på vad man ska göra utan man vet det bara. Sen en nyckel är att ha en bra förmåga att läsa av andra människor för att veta hur man ska hantera dom. Jag ser det ungefär som att man jobbar upp en bra "bollkänsla" fast med personer.
Att vara bra med tjejer är en kombination att man ska vara medelbra på väldigt mycket olika saker istället för riktigt bra på ett fåtal saker, intent är i slutändan inte en så jättestor del enligt mig. Handlar mer om hur man är som person istället för vad man gör. "Self is always coming through" som RSD sa en gång i tiden.


Edit: Sen i slutändan är det enligt mig ingen j*vla raketforskning. Människor o djur har lyckats ragga det motsatta könet i alla tider i 4-5 miljarder år.
2018-05-17,20:43,
Inlägg: #3
RE: Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game
(2018-03-17,18:45)tvbordet Skrev: Kollat igenom hela klippet och här är mitt svar på det hela:

Tycker Todd har mycket bra att säga och det var ett bra klipp.

Min syn på det hela och vad jag tror så är det att folk som är dåliga med tjejer tänker generellt alldeles för mycket.
Har man ett bra självförtroende och är trygg i sig själv så vet man precis vad man ska göra i varje situation, då behöver man aldrig fundera på vad man ska göra utan man vet det bara. Sen en nyckel är att ha en bra förmåga att läsa av andra människor för att veta hur man ska hantera dom. Jag ser det ungefär som att man jobbar upp en bra "bollkänsla" fast med personer.
Att vara bra med tjejer är en kombination att man ska vara medelbra på väldigt mycket olika saker istället för riktigt bra på ett fåtal saker, intent är i slutändan inte en så jättestor del enligt mig. Handlar mer om hur man är som person istället för vad man gör. "Self is always coming through" som RSD sa en gång i tiden.


Edit: Sen i slutändan är det enligt mig ingen j*vla raketforskning. Människor o djur har lyckats ragga det motsatta könet i alla tider i 4-5 miljarder år.

Ja Todd ger dom bästa råden, Max lär en bäst för han lär med entusiasm och Julien har bäst program. Todd tar också in ekonomiska resonemang när han argumenterar kring pickup. Köttmarknaden är nyliberal; här finns det ingen mussubvention. Det spelar ingen roll vilken snyfthistoria du drar till dig själv, du kommer bli ratad om du suger. Om du vill hålla på med snyfthistorier om din barndom skriv det i ett rollformulär på Drakar och Demoner. (Inte ett så dumt råd faktiskt. Bordsrollspel innehåller både gestaltterapi och bildterapi.) Det finns inga tullar i pickup heller. Någon rasifierad kommer och tar "dina tjejer". Det finns ingen fackförening som vill garantera dig ett visst antal ligg i månaden. En sådan fackförening skulle genast bli väldigt populär. Men så handlar ju aldrig fackföreningar om att lösa problem utan att gynna några på bekostnad av alla andra. Tyvärr förekommer det stimulanspaket på köttmarknaden också. Alkohol och dans med hårdsminkade brudar, ja det bör man kanske pröva på. Paranoiavandring med kompisarna i Amsterdam? Ja, det är ditt liv du som väljer. Men att ha droger som ett sätt att skapa mening i tillvaron är lika deprimerande som att sitta hemma hela dagarna och läsa böcker eller spela World Of Warcraft. Köttmarknaden, precis som den vanliga marknaden, gynnar dom som "rider ur stormen" i dåliga tider. Det Todd lär ut är detta: Väljer du den onda sidan eller den goda? Suger du på mamma statens tutte eller säger du "Nej nu ska jag göra vadsomhelst som än krävs för att hämnas mina fiender, visa att min familj har fel, välja och vraka bland vänner, och skaffa en flickvän/fru som lever upp till dom kloka krav du kommit fram till efter ett vilt liv som singel.
2018-06-08,23:49,
Inlägg: #4
RE: Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game
Uppföljning på förra videon:

Will To Power.

Winning Beats The Game.



Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,300 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 7,857 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,709 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,393 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,126 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,546 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 944 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,425 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sammanfattningar av böcker och annat game-relaterat material Fiskarn 0 1,082 2016-02-02,09:37
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Tips på game material, videos. Parafras 3 1,770 2016-01-07,00:45
Senaste inlägg:: Parafras

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}